Зборівська районна державна адміністрація
47201, м.Зборів, вул.Б.Хмельницького, 24
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Корисні посилання

 

 

Опитування

.
На головну / Районна державна адміністрація / Вакансії

Оголошено конкурс


Зборівська районна державна адміністрація повідомляє, що 25 липня 2019 року за порядковим номером оголошення 155551 на сайті Національного агентства  з питань державної служби опубліковано інформацію про конкурс на заміщення тимчасово вакантної посади начальника відділу охорони здоров’я райдержадміністрації. За умовами конкурсу встановлено строк подання документів – до 09 серпня, включно.

Протягом встановленого строку заяв та документів для участі у конкурсі не надходило.

 

УМОВИ

проведення конкурсу на заміщення тимчасово вакантної посади начальника відділу охорони здоров’я Зборівської районної державної адміністрації

( 47201, м. Зборів, вул. Б.Хмельницького, 24)

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

1)     здійснення керівництва діяльністю відділу охорони здоров’я райдержадміністрації, забезпечення виконання покладених на відділ завдань, персональна відповідальність за їх виконання;

2)     здійснення контролю за виконанням документів центральних органів виконавчої влади, розпоряджень, доручень голів облдержадміністрації та райдержадміністрації працівниками відділу охорони здоров’я райдержадміністрації;

3)     видання у межах своєї компетенції наказів, організація та контроль за їх виконанням;

4) здійснення розгляду пропозицій щодо покращення медичного забезпечення населення району, санітарно-епідеміологічного благополуччя в районі та контролю за станом надання медико-санітарної допомоги населенню району лікувально- профілактичними закладами;

5) проведення аналізу показників стану здоров’я населення району, розроблення та забезпечення здійснення заходів щодо запобігання та зниження рівнів захворюваності та втрат працездатності населення району, пропагування здорового способу життя;

6) забезпечення дотримання законодавства у сфері охорони здоров’я;

7)                сприяння проведенню систематичного медичного обстеження осіб, які брали участь у ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи, та осіб евакуйованих та відселених із зон відчуження;

8)                сприяння впровадженню в роботу прогресивних методів, новітніх технологій, розвиткові міжрегіонального співробітництва в сфері охорони здоров’я;

9) організація відповідно до законодавства роботи з охорони материнства і дитинства, контроль за станом здоров’я дітей у дошкільних та інших навчальних закладах незалежно від форми власності та підпорядкування;

10) забезпечення в установленому порядку своєчасного розгляду заяв, звернень і скарг громадян з питань, що належать до його компетенції, вживання відповідних заходів щодо їх вирішення. Здійснення контролю за проведенням цієї роботи в закладах охорони здоров’я району;

11) вирішення інших питань діяльності відділу в межах і порядку, визначених законодавством та положенням про відділ охорони здоров’я районної державної адміністрації.

Умови оплати праці

посадовий оклад 6800 гривень, інші виплати відповідно до Закону України „Про державну службу”

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

строкове призначення на посаду

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1)                копія паспорта громадянина України;

2)                письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби (за формою згідно з додатком 2 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246), до якої додається резюме у довільній формі;

3)                письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону, або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4)                копія (копії) документа (документів) про освіту;

5)                оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;

6)   заповнена особова картка встановленого зразка (особова картка державного службовця, затверджена наказом Національного агентства України з питань державної служби від 05 серпня 2016 року № 156, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 31 серпня 2016 року за № 1200/29330);

7) заява про відсутність заборгованості зі сплати аліментів на утримання дитини, сукупний розмір якої перевищує суму відповідних платежів за шість місяців з дня пред’явлення виконавчого документа до примусового виконання (зазначена заява складається у довільній формі);

8) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2018 рік.

Примітка:

- декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік, надається у вигляді роздрукованого примірника заповненої декларації на офіційному веб-сайті НАЗК;

Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, може подавати інші документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші).

Документи, які надсилаються поштою, повинні бути у закритому конверті з обов’язковою позначкою «Конкурсній комісії райдержадміністрації на зайняття вакантних посад державної служби».

Строк подання документів – 15 календарних днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурсу.

Документи приймаються за адресою: вул. Б.Хмельницького, 24, (каб. 12) м. Зборів Тернопільської області

Додаткові (необов’язкові) документи

заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби

Місце, час та дата початку проведення тестування

конкурс буде проведений 13 серпня 2019 року об 11.00 за адресою: вул. Б.Хмельницького, 24, (каб.9) м. Зборів Тернопільської області

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Шинкляр Галина Василівна,

тел. (03540) 2 20 96,

zboriv_kadry@gmail.com

Кваліфікаційні вимоги

1

Освіта

вища освіта медичного професійного спрямування за ступенем магістра

2

Досвід роботи

досвід роботи на посадах державної служби категорій “Б” чи “В”, служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року

3

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою

4

Володіння іноземною мовою

не потребує

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1

Якісне виконання поставлених завдань

1) порядок підготовки проектів нормативно-правових актів райдержадміністрації та внесення до них змін і доповнень;

2) основи державного управління та програмного забезпечення;

3) форми та методи роботи із засобами масової інформації;

4) правила ділового етикету;

5) здатність працювати в декількох проектах одночасно.

2

Командна робота та взаємодія

1) вміння працювати в команді;

2) вміння ефективної координації з іншими;

3) вміння працювати з людьми з урахуванням їх психологічних особливостей.

3

Сприйняття змін

1)  виконання плану змін та покращень;

2) здатність приймати зміни та змінюватись.

4

Особистісні компетенції

1) вміння працювати в стресових ситуаціях;

2) інноваційність та креативність;

3) незалежність та ініціативність;

4) орієнтація на обслуговування.

5

Технічні вміння

 

1) володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача;

2) навики роботи з базовими програмами Microsoft Office (Word, Excel), вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку;

3) навики роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет.

6

Особистісні якості

1) аналітичні здібності;

2) дисципліна і системність;

3) самоорганізація та орієнтація на розвиток;

4) дипломатичність та гнучкість.

 

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

1.

Знання законодавства

1) Конституція України;

2) Закон України “Про державну службу”;

3) Закон України “Про запобігання корупції”;

4) Закон України “Про місцеві державні адміністрації»;

5) Закон України «Про звернення громадян»;

6) Закон України «Про доступ до публічної інформації»;

7) Закон України «Про захист персональних даних»;

8) Закон України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні».

2.

Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

 

1) Закон України «Основи законодавства України про охорону здоров'я»;

2) Закон України «Про лікарські засоби»;

3) Закон України «Про наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори»;

4) Закон України «Про екстрену медичну допомогу»;

5) укази та розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, розпорядчі, інші нормативно-правові акти, що регулюють діяльність відділу охорони здоров’я райдержадміністрації.

 

 



 

 

Заступник керівника апарату - начальник

відділу організаційної роботи та управління

персоналом апарату адміністрації                                             Галина ШТЕРКУН

 




 

 

 

Інформаційні послуги