Теребовлянська районна державна адміністрація
48100, м.Теребовля, вул.Кн.Василька, 104-А
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Корисні посилання

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •    

Опитування

.
На головну

Державна казначейська служба України повідомляє: електронний документообіг із застосуванням електронного цифрового підпису


Одним з пріоритетних напрямків розвитку системи Казначейства є впровадження електронного документообігу із застосуванням електронного цифрового підпису (ЕЦП). На першому кроці його реалізації проводиться впровадження системи дистанційного обслуговування (СДО) через програмно-технічний комплекс «Клієнт казначейства – Казначейство», призначеної для надання розпорядникам, одержувачам бюджетних коштів та іншим клієнтам віддаленого доступу за допомогою мережі Інтернет до інформаційних ресурсів Державної казначейської служби України (ДКСУ) для автоматизації процесу виконання бюджетів всіх рівнів.

На сьогоднішній день система реально працює та дозволяє розпорядникам (одержувачам бюджетних коштів) та іншим клієнтам:

1.                      Направляти в органи казначейства на реєстрацію та оплату:

·  документи, які стосуються планових показників (розписи, кошториси);

·  розподіли відкритих асигнувань та розпорядження на виділення асигнувань МБ;

·  реєстри юридичних, фінансових зобов’язань та підтвердні документи до них;

·  платіжні доручення на перерахування коштів з рахунків, відкритих на ім’я клієнта.

2.                      Отримувати від органів Казначейства:

·  виписки в електронному вигляді в режимі он-лайн в форматі TXT, DBF, EXCEL.

Для реалізації плану організаційних заходів по підключенню необхідно пройти ряд етапів у відповідності з дорожньою картою, розташованою за посиланням: http://treasury.gov.ua/main/uk/publish/category/248077.

Після налаштування системи можна формувати файли відповідних документів для подальшої передачі в обслуговуючий орган казначейства засобами СДО. Документи в електронному вигляді можна формувати засобами самого комплексу або імпортувати файли сформовані іншими програмними засобами (Мережа_М, Cristal Finance, “1С Бухгалтерія, тощо). Головне, щоб структура файлів, які надаються через СДО, відповідала необхідним вимогам.

Звертаємо увагу на такий важливий момент як матеріальні витрати.

До матеріальних витрат відноситься придбання надійних носіїв ключової інформації (НКІ), на які будуть записані згенеровані ЕЦП відповідальних осіб, необхідні для підписання документів при їх направленні засобами СДО.

Для роботи в СДО можна використовувати наступні носії:

? носії виробництва Київського підприємства ТОВ «Автор»: «SecureToken-337» вартістю 965 грн., «SecureToken-337 mini» вартістю 695 грн., карт-рідер КР-371 вартістю 330 грн. з карткою «CryptoCard-337» вартістю 350 грн.;

? носій виробництва Харківського підприємства АТ «Інститут інформаційних технологій» ЕК «Алмаз-1К» вартістю 685 грн.

Якщо установа заключає договір тільки на перегляд виписок з рахунків, то їй буде достатньо придбати 1 НКІ.

Для направлення електронних документів засобами СДО знадобляться мінімум 3 НКІ. При цьому в разі звільнення посадової особи, для якої згенерований ЕЦП, немає необхідності у придбанні нового НКІ, а можна використовувати старий, перегенерувавши на ньому ЕЦП.

Для відправки платежів засобами СДО накладаються 3 ЕЦП: бухгалтер, директор, електронна печатка. Право накладання ЕЦП надається посадовим особам внутрішніми наказами установи.

У разі застосування системи дистанційного обслуговування “Клієнт казначейства – Казначейство” між розпорядниками бюджетних коштів (одержувачами бюджетних коштів) та органами Казначейства здійснюється обмін документами в електронному вигляді, в тому числі електронними документами.

У разі неможливості передавання документів в електронному вигляді до системи Казначейства з технічних причин або в інших випадках, визначених законодавством, до органу Казначейства подаються документи на паперових носіях.