Теребовлянська районна державна адміністрація
48100, м.Теребовля, вул.Кн.Василька, 104-А
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Корисні посилання

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •    

Опитування

.
На головну

Проведено «круглий стіл» з керівниками банківських установ та центру поштового зв’язку


     В управлінні Пенсійного Фонду України в Теребовлянському районі проведено засідання «круглого столу» з керівниками відділень  банківських установ та центру поштового зв’язку в районі. В зустрічі  взяли участь керуюча  Теребовлянським відділенням ПАТ  КБ «ПриватБанк» Людмила Ящук, керуюча Теребовлянським  відділенням ВАТ «Ощадбанк» Оксана Ковалець та керівник  центру поштового зв’язку  Ольга Заєць.

     Начальник управління Фонду в районі  Людмила Сідляр повідомила, що станом на 01 лютого 2015 року через вкладні рахунки в банківських установах району одержують пенсію 5464 громадяни, а через відділення поштового зв’язку - 13 064 громадяни. Також Л.Сідляр особливий акцент поставила на питаннях необхідності дотримання банківськими установами та поштовими  відділеннями термінів зарахування пенсій на поточні рахунки пенсіонерів, дотримання контролю щодо отримання пенсій за довіреністю, підвищення якості обслуговування пенсіонерів,  своєчасного наповнення банкоматів готівкою та звернула увагу  на недостатню кількість банкоматів в сільських населених пунктах району.

      Фахівці пенсійного відомства поінформували працівників банківських установ та поштового зв’язку  про чинники, які впливають на майбутнє пенсійне забезпечення та соціальні гарантії застрахованих осіб, зокрема про переваги отримання легальних доходів, залежність майбутньої пенсії від тривалості страхового стажу та розміру заробітної плати, з якої сплачено обов’язкові платежі; надали роз’яснення щодо умов добровільної участі у системі загальнообов'язкового державного соціального страхування.

     Під час обговорення шляхів покращення співробітництва зазначалось, що впровадження інноваційних методів роботи з клієнтами, розширення переліку фінансових послуг, які надаються установами банків, підвищення рівня обслуговування людей похилого віку залишаються ключовими аспектами в роботі партнерів.