Чортківська районна державна адміністрація
48500, м.Чортків, вул.Шевченка, 23
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

.
На головну / Звернення громадян

ДОВІДКА


ДОВІДКА

про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до Чортківської районної державної адміністрації упродовж І півріччя 2021 року

 

Організація роботи із зверненнями громадян в районній державній адміністрації  упродовж І півріччя 2021 року була спрямована на забезпечення виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та розпоряджень голови облдержадміністрації та райдержадміністрації з питань роботи із зверненнями громадян.

Відповідно до статті 40 Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 забезпечується покращення всебічного розгляду питань, що порушуються громадянами перед органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.

Питання щодо роботи із зверненнями громадян упродовж І півріччя 2021 року  розглядалося на апаратних нарадах при голові  райдержадміністрації за участю керівників структурних підрозділів та районних служб. Дане питання перебуває на постійному контролі у керівництва. Посадових осіб, яким доручається розгляд звернень, зобов’язано забезпечувати об’єктивне і належне вирішення проблем, з якими звертаються жителі району.

Узагальнені відомості про організацію роботи із зверненнями громадян та вирішення порушених питань щоквартально  висвітлюються на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації та на сторінці райдержадміністрації у Facebook.

Голова райдержадміністрації та його заступники проводять особистий прийом громадян у визначені дні. Упродовж І півріччя 2021 року керівництвом райдержадміністрації під час їх проведення прийнято 22 громадян. Упродовж І півріччя 2021 року до районної державної адміністрації надійшло 269 письмових звернень, що на 215 більше, ніж в І півріччі 2020 року. Найбільше зверталися жителі с. Яблунів, с. Стінка, с. Горошова, с. Озеряни, с. Рожанівка, с. Кривеньке, с. Ягільниця, с.мт. Скала Подільська, с.м.т. Заводське, с.м.т. Товсте, м. Заліщики, м. Бучач.

Жителі району зверталися до райдержадміністрації в основному з питань: соціального захисту населення, функціонування житлово – комунального господарства, житлової політики, аграрної політики та земельних відносин, порушення будівельних та санітарно – гігієнічних норм, охорони здоров’я, надання матеріальної допомоги на лікування.

В зв’зку із запровадженням обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 та проведенням процесу реорганізації районних державних адміністрацій, упродовж І півріччя  2021  року керівництвом райдержадміністрації було здійснено лише 4 виїзних днів прийому громадян в 4 об’єднаній територіальній громаді.  Під час його проведення було прийнято 9 громадян та розглянуто 10 питань, з них:

-                 задоволено – 4;

-                 розяснено – 6.

Упродовж І півріччя 2021 року проведено 10 «гарячих» телефонних ліній (з них головою райдержадміністрації – 2), на які надійшло 14 дзвінків. Звернення були з приводу призначення житлових субсидій, виплати соціальних допомог, діяльності житлово – комунального господарства, аграрної політики та земельних відносин.

Позитивно вирішено 9 питань, на інші 5 надано обгрунтовані розяснення.

З числа звернень, розглянутих районною державною адміністрацією упродовж І півріччя 2021 року, громадяни району спрямували до :

- Офісу Президента України – 3 або 1,1 відсотка;

- Обласної державної адміністрації – 4 або 1,4 відсотка.

Всього до центральних органів влади та облдержадміністрації надійшло 7 звернень, що становить 2,4  відсотка  від загальної кількості ( упродовж І півріччя 2020 року – 2,9 % ).

Керівництвом райдержадміністрації та її структурних підрозділів в І півріччі 2021 року забезпечено реагування на 221 звернення громадян, що надійшло з телефонної «гарячої лінії» Урядового контактного центру, що на 155 більше, ніж за відповідний період 2020 року та проведено низку організаційних заходів щодо своєчасного їх вирішення.

 Громадяни району порушували питання соціального захисту населення, комунального господарства, охорони здоровя, аграрної політики та земельних відносин.

 Упродовж  І півріччя  2021 року одержано 7 колективних звернень, їх питома вага становить 2,4 відсотки.

Щодо повторних звернень, то за підсумками І півріччя  2021 року до районної державної адміністрації надійшло 3 таких звернення.

Серед авторів звернень переважають найменш соціально захищені категорії населення:  ветерани та учасники війни, пенсіонери, інваліди, члени багатодітних сімей – 138 звернень, що становить 47,4  відсотка від загальної кількості.

Цю категорію громадян найбільше турбують питання забезпечення медикаментами, надання грошової допомоги, оплата за житлово-комунальні послуги, призначення житлових субсидій.

Значна частина заяв протягом І півріччя 2021 року порушувала питання соціального захисту населення – 211 звернень, або 72,5 відсотка від загальної кількості звернень.  

З питань сільського господарства та врегулювання земельних відносин за звітний період до районної державної адміністрації надійшло 9 звернень, що становить 3,1 відсотка від загальної кількості.

 З  питань діяльності комунального господарства до районної державної адміністрації надійшло 7 звернень, що становить 2,4 відсотка.

Число звернень громадян з питань забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку упродовж І півріччя 2021 року становило 2,4  відсотка від загальної кількості (7 звернень).

        Для розгляду окремих звернень громадян практикується створення спеціальних комісій, які з виїздом спеціалістів на місця за участю заявника вивчають основні причини звернень, перевіряють викладені факти. Це в основному стосується повторних звернень, спірних земельних питань, скарг на сусідів щодо законності здійснення будівництва. Більшість звернень з питань призначення чи збільшення розміру субсидій на оплату житлово-комунальних послуг громадянам району або призначення соціальних виплат було розглянуто на комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам, призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, житлових субсидій та про включення інформації про пільговика до ЄДПРПу за фактичним місцем проживання Чортківської райдержадміністрації.

З метою здійснення оперативного аналізу за кількістю звернень, контролю за дотриманням термінів виконання звернень упродовж І півріччя  2021 року проведено 2 засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.

Аналіз поступлення звернень громадян свідчить про позитивні результати роботи щодо посилення уваги до розгляду заяв і скарг жителів району, організації систематичного роз’яснення повноважень органів влади у вирішенні питань, які порушують громадяни. Слід зазначити, що у районі є ряд проблемних питань, що породжують велику кількість звернень громадян, в тому числі через вищестоящі органи влади, повне вирішення яких не завжди можливе на районному рівні. В більшості випадків спори, з приводу яких звертаються громадяни можливо вирішити лише в судовому порядку, про що їм надаються розяснення.

За результатами аналізу листів і скарг жителів району прогнозується збільшення звернень громадян у наступних кварталах 2021 року з наступних питань:

-   призначення житлових субсидій, виплати соціальних допомог;

-   врегулювання земельних відносин;

- покращення стану житлово-комунального господарства населених пунктів району;

-  охорони здоровя;

-  забезпечення дотримання прав і свобод громадян;

-  виділення матеріальної допомоги на лікування.

 

Головний спеціаліст відділу юридичної

роботи та запобігання корупції

апарату райдержадміністрації                                       Світлана БОЙЧУК



 

 

                                                                                                                       

                                                                 

                                                               

                                                                                                 

                                                              

                                                               

                                                                                

Інформаційні послуги

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 
 
 
 

 

БЕЗКОШТОВНА ДРУГА ВИЩА ОСВІТА ДЛЯ ПІДПРИЄМЦІВ

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Актуальна тема