Шумська районна державна адміністрація
47100, м.Шумськ, вул.Українська, 59
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Корисні посилання

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/prezident.gif 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/agolova/uk.gif

На головну

Впровадження електронних сервісів доступу до інформації, що перебуває у розпорядженні Пенсійного фонду України


Впровадження електронних сервісів доступу до інформації, що перебуває у розпорядженні Пенсійного фонду України

 

Головне завдання, яке стоїть сьогодні перед Пенсійним фондом України – покращення обслуговування відвідувачів Фонду, мінімізація витрати часу та максимальне спрощення процедур одержання послуг, і як складова цього напряму – можливість дистанційного їх отримання за допомогою сучасних E-сервісів.

Таким чином, використовуючи останні досягнення в галузі технологій, Пенсійний фонд України запроваджує кардинальні зміни технології обслуговування громадян та широкий спектр електронних послуг, намагаючись зробити обслуговування пенсіонерів, роботодавців та громадян більш якісним, оперативним та функціональним.

Одним із останніх таких впроваджень є сервіс «Електронна пенсія», який дозволяє розпочати процедуру отримання пенсії, подавши заяву та всі необхідні документи через вебпортал електронних послуг. «Е-пенсія» є системою, за допомогою якої людина, фактично не виходячи з дому та маючи доступ до інтернету, зможе подати заяву на призначення пенсії, додати необхідні документи, а також засвідчити заяву й документи за допомогою електронного цифрового підпису (ЕЦП). Якщо ж людина не має ЕЦП, необхідно попередньо звернутись до відділення ПФУ та заповнити відповідну заяву, щоб стати користувачем              веб-порталу.

Однією зі складових системи надання послуг у сфері пенсійного забезпечення в електронній формі є впровадження ПФУ нової моделі звернення громадян за призначенням пенсії «в один дотик» через веб-портал електронних послуг відомства. Для того щоб скористатися сервісом, потрібні лише 3 умови: електронний пристрій (комп’ютер, ноутбук) із доступом до мережі інтернет, авторизація в особистому кабінеті на веб-порталі Пенсійного фонду за допомогою електронного цифрового підпису, наявність необхідних сканованих документів.

Цей сервіс передбачає надання документів для призначення пенсії дистанційно в електронному вигляді (заява та копії документів, засвідчені електронним підписом), а після ухвалення рішення щодо призначення пенсії – отримання електронного повідомлення або СМС-повідомлення про необхідність візиту до сервісного центру для отримання пенсійного посвідчення.

Час очікування розгляду заяви –  до десяти днів, сервіс є безкоштовним.

Також через веб-портал електронних послуг стало можливо отримати довідки, достовірність яких підтверджується QR-кодом. Послуга доступна для користувачів веб-порталу ПФУ, які увійшли на портал за допомогою електронного цифрового підпису (ЕЦП). Це сучасне нововведення дозволяє громадянам не виходячи з дому отримувати такі електронні документи:

♦ довідку про доходи пенсіонера (загальний розмір призначеної пенсії);

♦ довідку про доходи пенсіонера для призначення субсидій, що містить дані про розмір пенсії без урахування видів виплати;

♦ індивідуальні відомості про застраховану особу (форма ОК-5), що містить інформацію про страховий стаж, заробітну плату та сплату страхових внесків страхувальниками;

♦ витяг з Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, що містить дані про статус застрахованої особи/отримувача страхової виплати; дані про набутий страховий стаж; відомості щодо нарахованої заробітної плати, що враховується для розрахунку страхових виплат та страхового стажу; відомості про особливі умови праці, про суми добровільних внесків; дані пенсійної справи; відомості про інші види загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Зазначені електронні документи дійсні для оформлення субсидій, документів у центрах надання адміністративних послуг, посольствах, консульських та банківських установах, органах фіскальної та виконавчої служб, територіальних органах міграційної служби тощо.

Перевірити достовірність видачі електронних документів з QR-кодом можна через веб-портал ПФУ у розділі «Верифікація виданих документів» за посиланням. Електронний документ з QR-кодом, підписаний електронним цифровим підписом ПФУ, згідно з чинним законодавством, є аналогом паперового документа, підписаного відповідальною особою в органів Фонду.

Варто також згадати, що Пенсійний фонд України з вересня 2019 року розпочав впроваджувати у тестовому режимі новий електронний сервіс – мобільний додаток «Пенсійний фонд». Відтепер громадяни мають можливість доступу до електронних сервісів Фонду у зручному форматі з мобільних пристроїв – смартфонів та планшетів.

Проект «Пенсійний фонд України у смартфоні» розроблено з метою реалізації розвитку системи надання електронних послуг «Е-пенсія» та забезпечує максимально зручну та оперативну взаємодію громадян з Фондом.

Завантажити додаток можна за посиланням: https://play.google.com/store/apps/details?id=ua.gov.pfu

 

Начальника Головного управління               Ігор Москалик

 

13.12.2019 




Інформаційні послуги

 

 

  

Актуальна тема

Дорожня карта щодо надання щомісячної адресної допомоги переселенцям для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг