Підволочиська районна державна адміністрація
47800, смт.Підволочиськ, вул.Д.Галицького, 80
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

ДО ВІДОМА

---------------

---------------

Підволочиське бюро правової допомоги

 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/00.pnghttp://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/0.jpg---------------

Управління Пенсійного фонду України в Підволочиському районі

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/01.jpg

В умовах карантину - послуги Пенсійного фонду онлайн!

https://portal.pfu.gov.ua/ 

Для вирішення індивідуальних питань, пропонуємо телефонувати на «гарячу лінію» Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області: (0352) 23 48 93, або Підволочиський відділ обслуговування громадян (сервісний центр) тел.: (03543) 2 26 43

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/92830420_2752750271519781_7872314954919968768_o.png

---------------

 

УВАГА! Підволочиська райфілія ОЦЗ переходить у дистанційний режим роботи

 

Контактні телефони у Підволочиській райфілії ОЦЗ:

(03543) 2-26-95 - з питань реєстрації в службі зайнятості

(03543) 2-11-43 - з питань надання послуг роботодавцям

 

---------------

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/04.jpg

Підволочиське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Тернопільській області

«Гаряча телефонна лінія» Фонду.

В управлінні виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в  Тернопільській області діє «гаряча телефонна лінія» за номером (0352) 52-72-21; (03543) 2-17-35 щодня, крім вихідних та святкових днів, з 8.00 до 17.00, у п’ятницю – з 8.00 до 15.45

---------------

Підволочиська ДПІ Теребовлянського управління ГУ ДПС у Тернопільській області

У зв’язку з поширенням вірусу COVID-19, в ГУ ДПС у Тернопільській області рекомендують платникам податків зайвий раз не відвідувати податкову службу та максимально використовувати електронні сервіси ДПС та Електронний кабінет https://cabinet.tax.gov.ua 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/11.jpg

 

---------------

В райдержадміністрації відкрито «гарячу» телефонну лінію з питань підтримки та розвитку підприємництва. Зауваження, пропозиції щодо діяльності адміністративних структур, що регламентують інвестиційну та підприємницьку діяльність в частині надання адміністративних послуг, роботи центрів з надання адміністративних послуг, консультування з питань захисту прав споживачів -  телефонуйте на номер «гарячої лінії»  2-12-78 , у понеділок – четвер з 8.00 до 17.15, у п’ятницю з 8.00 до 16.00, або надсилайте інформацію на електронну адресу: ekon_pidv@ukr.net.

 

---------------

Районним координаційним центром підтримки сімей, що прибувають у Підволочиський район  з території Автономної Республіки Крим та м. Севастополь відкрито цілодобову «гарячу» телефонну лінію для координації роботи щодо розселення сімей, які виїжджають з території Автономної Республіки Крим та м. Севастополь 2-12-78 (приймальня голови Підволочиської райдержадміністрації)

Для надання роз'яснень стосовно можливості отримання соціальної підтримки за місцем тимчасового перебування звертайтеся:

2-35-22 – управління праці та соціального захисту населення (9.00-17.00)

2-26-43 – управління Пенсійного фонду (9.00-17.00)

2-26-95, 2-22-85 – районний центр зайнятості (9.00-17.00)

 

---------------

При службі з гуманітарних питань райдержадміністрації діє "гаряча" телефонна лінія. З питань оздоровлення та відпочинку дітей, видачі посвідчень та надання пільг багатодітним сім’ям, жорстокого поводження з дітьми, насильства в сім’ї та інших звертатися за телефоном 2-23-87 щовівторка з 9 до 13 години.

На головну

16.11.2020/КУДИ ЗВЕРТАТИСЯ, ЩОБ ОТРИМАТИ КОМПЕНСАЦІЮ ПРИ ОТРУЄННІ В КАФЕ ЧИ РЕСТОРАНІ


КУДИ ЗВЕРТАТИСЯ, ЩОБ ОТРИМАТИ КОМПЕНСАЦІЮ ПРИ ОТРУЄННІ В КАФЕ ЧИ РЕСТОРАНІ

 

«Після святкування дня народження потрапили до лікарні з отруєнням. Ресторан своєї вини не визнає». На жаль, такі випадки не поодинокі. Витрачені кошти, зіпсований настрій, а головне – серйозний удар по здоров’ю. Як отримати компенсацію при отруєнні в закладі громадського харчування ють спеціалісти безоплатної правової допомоги.

Спробувати домовитися «мирним шляхом»  

У першу чергу, необхідно зазначити, що доведення провини закладу громадського харчування (кафе, ресторану) – досить непроста справа. Однак є чіткий та послідовний алгоритм дій, яким можна скористуватися при виникненні проблем із таким закладом.

Керівництво закладу громадського харчування повинно компенсувати повну вартість медикаментів, яка була витрачена на лікування, якщо ви доведете, що отруїлися саме в ресторані, а не вдома. У такому випадку варто вимагати і відшкодування моральної шкоди, яка була завдана вам.

Факт отруєння доводити буде простіше, якщо у вас залишився чек, який підтвердить перебування в ресторані, що є безпосереднім договором з іншою стороною. Але якщо ви залишили чек у закладі, втратили або викинули його – переживати не варто. У такому разі слід заручитися підтримкою свідків вашого відвідування ресторану і замовлення конкретних страв.

Далі потрібно отримати медичну документацію, яка підтвердить факт харчового отруєння. Перш ніж звертатися до суду, спробуйте врегулювати питання з адміністрацією закладу в досудовому порядку.

Напишіть заяву на ім’я керівництва ресторану з дотримання загальних правил, встановлених діловодством, викладіть у заяві ті обставини, які сталися з вами у закладі, обов’язково додайте докази, що підтверджують ваші слова (медичну довідку із закладу охорони здоров’я про отруєння).

Часто власники ресторанів турбуються про свою репутацію, а значить, самі зацікавлені в якнайшвидшому вирішенні конфлікту.

Домовитися з адміністрацією не виходить. Як бути?

У разі, якщо адміністрація закладу громадського харчування вперто не визнає свою провину – необхідно звернутися до територіального органу Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба).

До основних завдань Держпродспоживслужби належить, зокрема участь у проведенні санітарно-епідеміологічних розслідувань, спрямованих на виявлення причин та умов, що призводять до виникнення і поширення інфекційних хвороб, у тому числі через харчові продукти, групових та індивідуальних харчових отруєнь, масових неінфекційних захворювань (отруєнь) тощо, а також розгляд відповідних скарг.

У випадку якщо заклад харчування відмовляється компенсувати вам витрати у зв’язку з отруєнням та не визнає свої вини, ви маєте право звернутися за захистом ваших прав та інтересів до суду.

 




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Анонси подій

Інформаційні послуги