Підволочиська районна державна адміністрація
47800, смт.Підволочиськ, вул.Д.Галицького, 80
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

ДО ВІДОМА

---------------

---------------

Підволочиське бюро правової допомоги

 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/00.pnghttp://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/0.jpg---------------

Управління Пенсійного фонду України в Підволочиському районі

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/01.jpg

В умовах карантину - послуги Пенсійного фонду онлайн!

https://portal.pfu.gov.ua/ 

Для вирішення індивідуальних питань, пропонуємо телефонувати на «гарячу лінію» Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області: (0352) 23 48 93, або Підволочиський відділ обслуговування громадян (сервісний центр) тел.: (03543) 2 26 43

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/92830420_2752750271519781_7872314954919968768_o.png

---------------

 

УВАГА! Підволочиська райфілія ОЦЗ переходить у дистанційний режим роботи

 

Контактні телефони у Підволочиській райфілії ОЦЗ:

(03543) 2-26-95 - з питань реєстрації в службі зайнятості

(03543) 2-11-43 - з питань надання послуг роботодавцям

 

---------------

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/04.jpg

Підволочиське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Тернопільській області

«Гаряча телефонна лінія» Фонду.

В управлінні виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в  Тернопільській області діє «гаряча телефонна лінія» за номером (0352) 52-72-21; (03543) 2-17-35 щодня, крім вихідних та святкових днів, з 8.00 до 17.00, у п’ятницю – з 8.00 до 15.45

---------------

Підволочиська ДПІ Теребовлянського управління ГУ ДПС у Тернопільській області

У зв’язку з поширенням вірусу COVID-19, в ГУ ДПС у Тернопільській області рекомендують платникам податків зайвий раз не відвідувати податкову службу та максимально використовувати електронні сервіси ДПС та Електронний кабінет https://cabinet.tax.gov.ua 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/11.jpg

 

---------------

В райдержадміністрації відкрито «гарячу» телефонну лінію з питань підтримки та розвитку підприємництва. Зауваження, пропозиції щодо діяльності адміністративних структур, що регламентують інвестиційну та підприємницьку діяльність в частині надання адміністративних послуг, роботи центрів з надання адміністративних послуг, консультування з питань захисту прав споживачів -  телефонуйте на номер «гарячої лінії»  2-12-78 , у понеділок – четвер з 8.00 до 17.15, у п’ятницю з 8.00 до 16.00, або надсилайте інформацію на електронну адресу: ekon_pidv@ukr.net.

 

---------------

Районним координаційним центром підтримки сімей, що прибувають у Підволочиський район  з території Автономної Республіки Крим та м. Севастополь відкрито цілодобову «гарячу» телефонну лінію для координації роботи щодо розселення сімей, які виїжджають з території Автономної Республіки Крим та м. Севастополь 2-12-78 (приймальня голови Підволочиської райдержадміністрації)

Для надання роз'яснень стосовно можливості отримання соціальної підтримки за місцем тимчасового перебування звертайтеся:

2-35-22 – управління праці та соціального захисту населення (9.00-17.00)

2-26-43 – управління Пенсійного фонду (9.00-17.00)

2-26-95, 2-22-85 – районний центр зайнятості (9.00-17.00)

 

---------------

При службі з гуманітарних питань райдержадміністрації діє "гаряча" телефонна лінія. З питань оздоровлення та відпочинку дітей, видачі посвідчень та надання пільг багатодітним сім’ям, жорстокого поводження з дітьми, насильства в сім’ї та інших звертатися за телефоном 2-23-87 щовівторка з 9 до 13 години.

На головну

28.10.2020/Про безоплатну правову допомогу


 

Про безоплатну правову допомогу

"Первинка" та "вторинка" - так наші фахівці скорочено називають безоплатну первинну та безоплатну вторинну правову допомогу, яку надає людям система БПД.

ПЕРВИННУ правову допомогу можуть безоплатно отримати всі. Вона включає надання правової інформації, правових консультацій та роз’яснень, складання правових документів (звернень, довідок, запитів тощо), крім процесуальних, допомогу в доступі до вторинної правової допомоги та альтернативних форм вирішення спору, зокрема медіації (посередництва). Безоплатну первинну правову допомогу Ви можете отримати у найближчому до Вас місцевому центрі чи бюро правової допомоги. Їхні адреси, контакти, розклад роботи можна знайти тут: https://bit.ly/2B6xBEY

Майте на увазі, що, зважаючи на епідеміологічну ситуацію, система БПД значно розвинула свої дистанційні сервіси: написати правове запитання можна і в месенджер цієї фейсбук-сторінки, і через спеціальну кнопку на нашому сайті, і надіслати на електронку будь-якого центру чи бюро правової допомоги. Можна зателефонувати на безкоштовний номер системи БПД 0 800 213 103, скористатися мобільним застосунком «Безоплатна правова допомога» (https://bit.ly/3hwwgqR).

Безоплатна ВТОРИННА правова допомога створена для людей, що зазвичай не мають можливості дозволити собі адвоката за договором. Вона включає складання процесуальних документів, захист від обвинувачення, представництво інтересів особи в судах та інших державних органах. Захищають інтереси громадян наші юристи та адвокати, які співпрацюють з системою БПД. Щоб дізнатися, чи маєте ви право на "вторинку", прочитайте Закон України "Про безоплатну правову допомогу": у статті 14 перелічуються категорії осіб, які мають на неї право https://bit.ly/34xY8qH

Скільки зазвичай клієнтів звертається до системи БПД по первинку, а скільки - по вторинку? Минулого року, наприклад, це було 558 тисяч і 152 тисячі відповідно ("Звіт системи БПД за 2019 рік" https://bit.ly/3oym8SI) . Саме стільки людей по всій Україні отримали можливість розв'язати свої правові проблеми, мати доступ до справедливості.

 




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Анонси подій

Інформаційні послуги