Підволочиська районна державна адміністрація
47800, смт.Підволочиськ, вул.Д.Галицького, 80
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

ДО ВІДОМА

---------------

---------------

Підволочиське бюро правової допомоги

 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/00.pnghttp://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/0.jpg---------------

Управління Пенсійного фонду України в Підволочиському районі

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/01.jpg

В умовах карантину - послуги Пенсійного фонду онлайн!

https://portal.pfu.gov.ua/ 

Для вирішення індивідуальних питань, пропонуємо телефонувати на «гарячу лінію» Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області: (0352) 23 48 93, або Підволочиський відділ обслуговування громадян (сервісний центр) тел.: (03543) 2 26 43

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/92830420_2752750271519781_7872314954919968768_o.png

---------------

 

УВАГА! Підволочиська райфілія ОЦЗ переходить у дистанційний режим роботи

 

Контактні телефони у Підволочиській райфілії ОЦЗ:

(03543) 2-26-95 - з питань реєстрації в службі зайнятості

(03543) 2-11-43 - з питань надання послуг роботодавцям

 

---------------

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/04.jpg

Підволочиське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Тернопільській області

«Гаряча телефонна лінія» Фонду.

В управлінні виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в  Тернопільській області діє «гаряча телефонна лінія» за номером (0352) 52-72-21; (03543) 2-17-35 щодня, крім вихідних та святкових днів, з 8.00 до 17.00, у п’ятницю – з 8.00 до 15.45

---------------

Підволочиська ДПІ Теребовлянського управління ГУ ДПС у Тернопільській області

У зв’язку з поширенням вірусу COVID-19, в ГУ ДПС у Тернопільській області рекомендують платникам податків зайвий раз не відвідувати податкову службу та максимально використовувати електронні сервіси ДПС та Електронний кабінет https://cabinet.tax.gov.ua 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/11.jpg

 

---------------

В райдержадміністрації відкрито «гарячу» телефонну лінію з питань підтримки та розвитку підприємництва. Зауваження, пропозиції щодо діяльності адміністративних структур, що регламентують інвестиційну та підприємницьку діяльність в частині надання адміністративних послуг, роботи центрів з надання адміністративних послуг, консультування з питань захисту прав споживачів -  телефонуйте на номер «гарячої лінії»  2-12-78 , у понеділок – четвер з 8.00 до 17.15, у п’ятницю з 8.00 до 16.00, або надсилайте інформацію на електронну адресу: ekon_pidv@ukr.net.

 

---------------

Районним координаційним центром підтримки сімей, що прибувають у Підволочиський район  з території Автономної Республіки Крим та м. Севастополь відкрито цілодобову «гарячу» телефонну лінію для координації роботи щодо розселення сімей, які виїжджають з території Автономної Республіки Крим та м. Севастополь 2-12-78 (приймальня голови Підволочиської райдержадміністрації)

Для надання роз'яснень стосовно можливості отримання соціальної підтримки за місцем тимчасового перебування звертайтеся:

2-35-22 – управління праці та соціального захисту населення (9.00-17.00)

2-26-43 – управління Пенсійного фонду (9.00-17.00)

2-26-95, 2-22-85 – районний центр зайнятості (9.00-17.00)

 

---------------

При службі з гуманітарних питань райдержадміністрації діє "гаряча" телефонна лінія. З питань оздоровлення та відпочинку дітей, видачі посвідчень та надання пільг багатодітним сім’ям, жорстокого поводження з дітьми, насильства в сім’ї та інших звертатися за телефоном 2-23-87 щовівторка з 9 до 13 години.

На головну

02.09.2020/Цікавинки з «життя» Підволочиського бюро правової допомоги


Цікавинки з «життя» Підволочиського бюро правової допомоги

 

З моменту відкриття Підволочиського бюро правової допомоги, його поріг переступило понад 4 тисячі громадян (4 420), та отримали безоплатні правові консультації, з них 248 звернень були для надання безоплатної вторинної правової допомоги. Однак значна частка людей звернувшись в бюро правової допомоги приходять туди повторно для того щоб проконсультуватись, порадитись або і просто виговоритись.

Спочатку роботи дуже мало громадян знали про існування системи безоплатної правової допомоги взагалі, тому за цих 4 роки працівниками бюро було проведено близько 175 правопросвітницьких заходів для популяризації безоплатної правової допомоги. А також живе спілкування з людьми у найвіддаленіших куточках району, вирішення їх життєвих проблем викликало довіру у жителів району і на даний момент велика кількість звернень нових клієнтів є за рекомендаціями їх знайомих, родичі чи друзів, які вже звертались в бюро правової допомоги.

Також важливою роботою є налагодження співпраці з районною владою, які досить скептично ставились до ролі бюро правової допомоги у житті району. Та з часом користь роботи безоплатної правової допомоги було видно із вдячних відгуків жителів, а за результатами роботи у двох об’єднаних територіальних громадах на сесії було затверджено програми розвитку безоплатної правової допомоги для населення цих громад.

Для нас зазвичай найцікавіше проходять правопросвітницькі заходи для учнів загальноосвітніх шкіл. Адже дитяча безпосередність вражає і заряджає позитивом. Ось кілька цікавих історій, які вдалося пригадати.

Під час проведення правопросвітницького заходу на тему булінгу працівниця бюро запитала в учнів:

– Ким з кола учасників булінгу найнебезпечніше бути?
– Свідком!
– А чому свідком?
– Бо свідки довго не живуть!

 

Дуже цікаві обговорення відбуваються і під час розкриття теми щодо жорстокого поводження з тваринами:

– коли ви бачите, що хтось ображає безпритульну собаку, що ви зробите?
– допоможу їм.

 

Також пригадується ще один веселий діалог:

Працівниця бюро:

– Уявіть ситуацію, ви йдете по вулиці і бачите, як дорослий чоловік ображає котика, якими будуть ваші дії?
– Зв’яжу його шнурком
– А якщо це буде дуже кремезний чоловік?
– Візьму грубий шнурок)

 

На це ж запитання пролунала й інша цікава відповідь:

– А я натисну йому на сонну артерію, він відразу «вирубеться», і поки він буде спати я затягну його в суд.

 

Ми віримо, що безоплатна правова допомога як система буде й надалі розвиватися в Україні, адже підтримка та правова допомога потрібні людям у різних життєвих ситуаціях, а забезпечення доступу до правосуддя та захист прав громадян було і буде пріоритетом в нашій роботі.

 

 




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Анонси подій

Інформаційні послуги