Підволочиська районна державна адміністрація
47800, смт.Підволочиськ, вул.Д.Галицького, 80
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

ДО ВІДОМА

---------------

---------------

Підволочиське бюро правової допомоги

 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/00.pnghttp://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/0.jpg---------------

Управління Пенсійного фонду України в Підволочиському районі

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/01.jpg

В умовах карантину - послуги Пенсійного фонду онлайн!

https://portal.pfu.gov.ua/ 

Для вирішення індивідуальних питань, пропонуємо телефонувати на «гарячу лінію» Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області: (0352) 23 48 93, або Підволочиський відділ обслуговування громадян (сервісний центр) тел.: (03543) 2 26 43

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/92830420_2752750271519781_7872314954919968768_o.png

---------------

 

УВАГА! Підволочиська райфілія ОЦЗ переходить у дистанційний режим роботи

 

Контактні телефони у Підволочиській райфілії ОЦЗ:

(03543) 2-26-95 - з питань реєстрації в службі зайнятості

(03543) 2-11-43 - з питань надання послуг роботодавцям

 

---------------

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/04.jpg

Підволочиське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Тернопільській області

«Гаряча телефонна лінія» Фонду.

В управлінні виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в  Тернопільській області діє «гаряча телефонна лінія» за номером (0352) 52-72-21; (03543) 2-17-35 щодня, крім вихідних та святкових днів, з 8.00 до 17.00, у п’ятницю – з 8.00 до 15.45

---------------

Підволочиська ДПІ Теребовлянського управління ГУ ДПС у Тернопільській області

У зв’язку з поширенням вірусу COVID-19, в ГУ ДПС у Тернопільській області рекомендують платникам податків зайвий раз не відвідувати податкову службу та максимально використовувати електронні сервіси ДПС та Електронний кабінет https://cabinet.tax.gov.ua 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/11.jpg

 

---------------

В райдержадміністрації відкрито «гарячу» телефонну лінію з питань підтримки та розвитку підприємництва. Зауваження, пропозиції щодо діяльності адміністративних структур, що регламентують інвестиційну та підприємницьку діяльність в частині надання адміністративних послуг, роботи центрів з надання адміністративних послуг, консультування з питань захисту прав споживачів -  телефонуйте на номер «гарячої лінії»  2-12-78 , у понеділок – четвер з 8.00 до 17.15, у п’ятницю з 8.00 до 16.00, або надсилайте інформацію на електронну адресу: ekon_pidv@ukr.net.

 

---------------

Районним координаційним центром підтримки сімей, що прибувають у Підволочиський район  з території Автономної Республіки Крим та м. Севастополь відкрито цілодобову «гарячу» телефонну лінію для координації роботи щодо розселення сімей, які виїжджають з території Автономної Республіки Крим та м. Севастополь 2-12-78 (приймальня голови Підволочиської райдержадміністрації)

Для надання роз'яснень стосовно можливості отримання соціальної підтримки за місцем тимчасового перебування звертайтеся:

2-35-22 – управління праці та соціального захисту населення (9.00-17.00)

2-26-43 – управління Пенсійного фонду (9.00-17.00)

2-26-95, 2-22-85 – районний центр зайнятості (9.00-17.00)

 

---------------

При службі з гуманітарних питань райдержадміністрації діє "гаряча" телефонна лінія. З питань оздоровлення та відпочинку дітей, видачі посвідчень та надання пільг багатодітним сім’ям, жорстокого поводження з дітьми, насильства в сім’ї та інших звертатися за телефоном 2-23-87 щовівторка з 9 до 13 години.

На головну

24.07.2020/Безоплатна правова допомога тепер і в мобільному застосунку


 

Безоплатна правова допомога тепер і в мобільному застосунку

23 липня в Міністерстві юстиції презентовано мобільний застосунок «Безоплатна правова допомога». Проєкт реалізовано за підтримки партнерів Міністерства юстиції та Координаційного центру з надання правової допомоги – Міжнародного фонду «Відродження», Української фундації правової допомоги та компанії-розробника IDev.

 

Під час вступного слова заступник Міністра юстиції Валерія Коломієць підкреслила, що Міністерство юстиції та Координаційний центр з надання правової допомоги вже більше 8 років реалізують надання безоплатної первинної та вторинної правової допомоги.

 

«Кожного разу ми намагаємося спростити і покращити наші сервіси. Сьогодні ми презентуємо найпростіший спосіб доступу до безоплатної правової допомоги – мобільний додаток «Безоплатна правова допомога». Ми зрозуміли, що це вкрай потрібний інструмент на початку карантину, коли збільшилась кількість звернень до системи БПД і люди були змушені шукати наші контакти на різних платформах та соціальних мережах. Завдяки нашим партнерам, з якими ми вже не перший рік реалізовуємо різні проекти, ми зібрали це все в одну кнопку на мобільному телефоні. Можна сказати, що тепер правова допомога може бути у кожного в кишені постійно», – наголосила Валерія Коломієць.

 

Заступник міністра юстиції зазначила, що застосунок «БПД» значно спрощує доступ людей до правосуддя: «Одним дотиком можна отримати консультацію, правову підтримку і роз’яснення прав та обов’язків. Це значно спростить доступ до правосуддя: будь-яка людина, яка опинилася в складній життєвій ситуації, зможе витягнути телефон і отримати правову допомогу».

 

Вона також повідомила, що окрім презентованого додатку Міністерство працює над спрощенням подачі документів для отримання безоплатної вторинної правової допомоги та скороченням часу для отримання адвокатської допомоги до трьох днів.

 

«У нас в планах багато інших сервісів, адже ми розуміємо, що цифровізація – це наше майбутнє», – додала Валерія Коломієць.

 

Зі свого боку, перша заступниця директора Координаційного центру з надання правової допомоги Оксана Василяка відмітила: «Система безоплатної правової допомоги працює вже понад 8 років. Для нас важливо постійно розширювати можливості доступу людини до правової допомоги – як офлайн, так і онлайн, адже за весь цей період до нас вже звернулося понад 1,6 млн громадян. Тому ми приймаємо громадян не лише в центрах та бюро правової допомоги, яких налічується зараз понад 530, але й працюємо в онлайн режимі за допомогою сучасних інформаційних технологій та засобів комунікації».

 

Вона підкреслила, що сьогодні дуже важливо презентувати цей мобільний додаток, адже він дозволяє розширити доступ людини до правової допомоги: не лише перевірити, чи належить особа до суб’єктів права на безоплатну вторинну правову допомогу, а й замовити адресну правову допомогу, скористатися правничою вікіпедією WikiLegalAid, дізнатися наші контакти та автоматично зателефонувати на єдиний номер системи БПД 0 800 213 103 для отримання консультації.

 

Таким чином, за допомогою додатку можна:

 

– зателефонувати на єдиний номер 0 800 213 103 та отримати консультацію юриста;

– «замовити» письмову юридичну консультацію;

– подати запит на отримання послуги із захисту та представництва в суді;

– надіслати запит на отримання адресної правової допомоги;

– знайти за допомогою геолокації найближчий центр або бюро правової допомоги;

– прочитати правові консультації у правничій вікіпедії WikiLegalAid тощо.

 

«Мобільний додаток «Безоплатна правова допомога» є технологічним рішенням для вирішення проблем доступу до правосуддя. Разом з Міністерством юстиції, колегами та партнерами з фонду «Відродження» ми створили цей додаток таким, щоб він був ближчим до людей. Щоб державний сервіс, який декларовано державою – доступ до правосуддя та правова допомога – міг бути застосований кожною людиною, в якої є мобільний телефон. Фактично правова допомога приходить до кожного. Сподіваємось, це рішення буде використовуватись і буде дійсно потрібне людям», – відмітив директор Української фундації правової допомоги Микола Сіома.

 

Виконавчий директор Міжнародного фонду «Відродження» Олександр Сушко також підкреслив важливість нового застосунку БПД.

 

«Даний додаток – це серйозний крок, щоб центри безоплатної правової допомоги і люди, які працюють в системі БПД, зарадили більшій кількості людей. Базову правову допомогу можна і потрібно надавати онлайн. Людям зовсім не обов’язково щоразу фізично відвідувати центри і бюро БПД, які сьогодні працюють. Наближення надавачів послуг до тих, хто цих послуг потребує, є вимогою часу», – зауважив він.

 

«Сьогодні можливості людей ускладнені, і все частіше виникає необхідність отримати пораду. Спрощення доступу до самих базових сервісів – особлива потреба за цих умов. Дуже добре, що вдалося за короткий термін знайти і запропонувати такі формати, які суттєво розширюють доступ саме до базових потреб у правосудді – до консультацій та порад. Спрощення форм звернення – це те, що, напевно, сьогодні найбільше заходиться на часі. Ми налаштовані і надалі розширювати простір правосуддя через спрощення доступу до нього. Це не просто один із технічних додатків, це світоглядна річь, яка дозволяє знаходити швидкі відповіді, поєднує клієнта із сервісом і, зрештою, дає можливість вимірювати і бачити, як ці сервіси працюють», – додав Директор програми «Права людини та правосуддя» Міжнародного фонду «Відродження» Роман Романов.

 

Директор компанії-розробника iDev Станіслав Євченко висловив впевненість, що розвиток технологій є правильним напрямом руху для всіх інституцій, в тому числі Міністерства юстиції.

 

«Людина повинна знати, що вона має можливість відстоювати свої права. Новий додаток спрямований на забезпечення такої можливості. Я впевнений, що технології змінять наше життя в майбутньому на краще. І зараз така взаємодія партнерів – це хороший сигнал для бізнесу, що потрібно думати про відповідальність, про те, як ти змінюєш те місце, де ти живеш. Це великий сигнал і для інших Міністерств та інституцій, що є діджиталізація, є зміни, і потрібно бути відкрити до них. Разом ми змінимо Україну!», – впевнено заявив Станіслав Євченко.




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Анонси подій

Інформаційні послуги