Підволочиська районна державна адміністрація
47800, смт.Підволочиськ, вул.Д.Галицького, 80
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

ДО ВІДОМА

---------------

---------------

Підволочиське бюро правової допомоги

 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/00.pnghttp://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/0.jpg---------------

Управління Пенсійного фонду України в Підволочиському районі

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/01.jpg

В умовах карантину - послуги Пенсійного фонду онлайн!

https://portal.pfu.gov.ua/ 

Для вирішення індивідуальних питань, пропонуємо телефонувати на «гарячу лінію» Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області: (0352) 23 48 93, або Підволочиський відділ обслуговування громадян (сервісний центр) тел.: (03543) 2 26 43

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/92830420_2752750271519781_7872314954919968768_o.png

---------------

 

УВАГА! Підволочиська райфілія ОЦЗ переходить у дистанційний режим роботи

 

Контактні телефони у Підволочиській райфілії ОЦЗ:

(03543) 2-26-95 - з питань реєстрації в службі зайнятості

(03543) 2-11-43 - з питань надання послуг роботодавцям

 

---------------

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/04.jpg

Підволочиське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Тернопільській області

«Гаряча телефонна лінія» Фонду.

В управлінні виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в  Тернопільській області діє «гаряча телефонна лінія» за номером (0352) 52-72-21; (03543) 2-17-35 щодня, крім вихідних та святкових днів, з 8.00 до 17.00, у п’ятницю – з 8.00 до 15.45

---------------

Підволочиська ДПІ Теребовлянського управління ГУ ДПС у Тернопільській області

У зв’язку з поширенням вірусу COVID-19, в ГУ ДПС у Тернопільській області рекомендують платникам податків зайвий раз не відвідувати податкову службу та максимально використовувати електронні сервіси ДПС та Електронний кабінет https://cabinet.tax.gov.ua 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/11.jpg

 

---------------

В райдержадміністрації відкрито «гарячу» телефонну лінію з питань підтримки та розвитку підприємництва. Зауваження, пропозиції щодо діяльності адміністративних структур, що регламентують інвестиційну та підприємницьку діяльність в частині надання адміністративних послуг, роботи центрів з надання адміністративних послуг, консультування з питань захисту прав споживачів -  телефонуйте на номер «гарячої лінії»  2-12-78 , у понеділок – четвер з 8.00 до 17.15, у п’ятницю з 8.00 до 16.00, або надсилайте інформацію на електронну адресу: ekon_pidv@ukr.net.

 

---------------

Районним координаційним центром підтримки сімей, що прибувають у Підволочиський район  з території Автономної Республіки Крим та м. Севастополь відкрито цілодобову «гарячу» телефонну лінію для координації роботи щодо розселення сімей, які виїжджають з території Автономної Республіки Крим та м. Севастополь 2-12-78 (приймальня голови Підволочиської райдержадміністрації)

Для надання роз'яснень стосовно можливості отримання соціальної підтримки за місцем тимчасового перебування звертайтеся:

2-35-22 – управління праці та соціального захисту населення (9.00-17.00)

2-26-43 – управління Пенсійного фонду (9.00-17.00)

2-26-95, 2-22-85 – районний центр зайнятості (9.00-17.00)

 

---------------

При службі з гуманітарних питань райдержадміністрації діє "гаряча" телефонна лінія. З питань оздоровлення та відпочинку дітей, видачі посвідчень та надання пільг багатодітним сім’ям, жорстокого поводження з дітьми, насильства в сім’ї та інших звертатися за телефоном 2-23-87 щовівторка з 9 до 13 години.

На головну

26.06.2020/ЗАЯВА про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки проекту детального плану території для будівництва тваринницького комплексу ВРХ на земельній ділянці кадастровий номер 6124683900:02:001:0493 по вул. Незалежності в с. Кошляки (в межах та за межами населеного пункту) Підволочиського району Тернопільської області


Заява

про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки

 проекту детального плану  території для будівництва тваринницького комплексу ВРХ на земельній ділянці кадастровий номер 6124683900:02:001:0493 по вул. Незалежності в с. Кошляки

(в межах та за межами населеного пункту) Підволочиського району Тернопільської області

 

1)    Інформація про замовника проекту:

Замовник проекту: Підволочиська районна державна адміністрація

Юридична адреса: 47800, смт Підволочиськ, вул. Д.Галицького, 80

Тел./факс: (03543)2-12-78, 2-12-56, 2-16-78.

Контактний e-mail: 04058226@mail.gov.ua

WEB-сайт:www.oda.te.gov.ua/pidvolochyska 

Інвестор проекту: ТОВ Україна, 47814, Тернопільська область,  Підволочиський район, с. Скорики, код ЄДРПОУ03781989.

Керівник – Крижовачук О.П..

2)    Вид та основні цілі документа державного планування, його зв'язок з іншими документами державного планування.

         Детальний план території для будівництва тваринницького комплексу ВРХ на земельній ділянці кадастровий номер 6124683900:02:001:0493 по вул. Незалежності в с. Кошляки (в межах та за межами населеного пункту) Підволочиського району Тернопільської області розробляється на підставі розпорядження Підволочиської районної державної адміністрації №121/01-01-10 від 11.06.2020 р. «Про розроблення детального плану території»; рішення Скориківської сільської ради  № 1863 від 05.06.2020 р. «Про надання дозволу ТОВ «Україна» на замовлення розроблення детального плану території для будівництва тваринницького комплексу (ВРХ) по вул. Незалежності в с. Кошляки Підволочиського району Тернопільської області в межах населеного пункту».

Мета проектування визначення функціонального призначення та параметрів забудови земельних ділянок з метою розміщення тваринницького комплексу (ВРХ) молочного напрямку орієнтовною потужністю до 3800 голів; визначення планувальних обмежень використання території; визначення містобудівних умов та обмежень. При розробленні детального  плану території (далі ДПТ) враховано вимоги, чинного законодавства.

3) Міра визначення документом державного планування  умов для реалізації видів діяльності або об’єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля (у тому числі щодо визначення місцезнаходження, розміру, потужності або розміщення ресурсів).

         Територія, яка охоплюється детальним планом території, знаходиться частково в межах населеного пункту – с. Кошляки, - та переважно в адміністративних межах Скориківської сільської ради (за межами населеного пункту с. Кошляки). Категорія земель ділянки проектування – 01.03 Для ведення особистого селянського господарства. Детальним планом території вирішується питання доцільності будівництва тваринницького комплексу (ВРХ) молочного напрямку потужністю до 3800 голів з повним виробничим циклом, з необхідною інфраструктурою: місця паркування автотранспорту, об’єктів інженерного забезпечення, споруди утилізації гною, силосними ямами, господарськими будівлями, здійснення комплексного благоустрою та озеленення території. Тваринницький комплекс призначений для утримання корів молочного напрямку (до 1500 голів) та допоміжного стада різних вікових груп, включно з телятами. Також передбачається влаштування доїльно-молочного блоку для доїння корів, збору та короткотривалого зберігання молока. Проектована санітарно-захисна зона згідно СанПіН 173-96 складає 500 м, існуюча відстань від проектних гноєсховищ складає орієнтовно 850 м.  Планувальні рішення розміщення комплексу прийняті з урахуванням технологічної схеми об’єкта відповідно до вимог санітарних, протипожежних норм, природоохоронного законодавства, нормативів екологічної безпеки та принципів раціонального природокористування. Детальним планом території передбачається реалізація видів планової діяльності, яка може мати значний вплив на довкілля та щодо якої законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля, відповідно до статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля».

4)    Ймовірні наслідки.

а) для довкілля: В ході здійснення СЕО мають бути оцінені ймовірні наслідки реалізації документа державного планування детального плану території, зокрема, мають бути оцінені наслідки для таких компонентів довкілля: ґрунти; атмосферне повітря; водні ресурси; стан фауни, флори, біорізноманіття, землі (у тому числі вилучення земельних ділянок); кліматичні фактори; у тому числі для здоров’я населення; під час здійснення СЕО, варто оцінити ймовірні наслідки від об’єктів інфраструктури, що пропонується відповідно до детального плану території  на здоров’я населення.

б) для територій з природоохоронним статусом: Під час здійснення СЕО, варто оцінити ймовірні наслідки від об’єктів інфраструктури, що пропонується відповідно до детального плану території  на територій з природоохоронним статусом.

в) транскордонні наслідки для довкілля, у тому числі для здоров’я населення – зважаючи на географічне положення села Кошляки транскордонні наслідки реалізації проектних рішень детального плану території для довкілля, у тому числі здоров’я населення, не очікуються.

5)  Виправдані альтернативи, які необхідно розглянути, у тому числі, якщо документ державного планування не буде затверджено.

         Альтернативні варіанти  проекту, як і територіальні альтернативи не передбачалися і не розглядаються.

         У разі, якщо документ державного планування не буде затверджено, це призведе до неможливості реалізації загальнодержавних програм розвитку об’єктів сільськогосподарського призначення, створення нових робочих місць, розвитку інфраструктури району. Цей сценарій може розумітися, як продовження поточних (найчастіше несприятливих) тенденцій щодо стану довкілля.

 6) Дослідження, які необхідно провести, методи і критерії, що використовуватимуться під час стратегічної екологічної оцінки.

         Основною метою прогнозу є оцінка можливої реакції навколишнього природного середовища на прямий чи опосередкований вплив людини, вирішення задач раціонального природокористування у відповідності з очікуваним станом природного середовища. Для здійснення стратегічної екологічної оцінки будуть використовуватись логічні і формалізовані методи прогнозування. Для підготовки звіту СЕО передбачається використовувати наступну інформацію: доповіді про стан довкілля; статистичну інформацію; інформація, яка включена в інші акти законодавства, які мають відношення до проекту ДПТ; дані моніторингу стану довкілля;інша доступна інформація. Основним критерієм під час стратегічної екологічної оцінки проекту містобудівної документації є її відповідність державним будівельним нормам, санітарним нормам і правилам України, законодавству у сфері охорони навколишнього природного середовища.

         Під час підготовки звіту стратегічної екологічної оцінки визначити доцільність і прийнятність планованої діяльності і обґрунтування економічних, технічних, організаційних, санітарних, державно-правових та інших заходів щодо забезпечення безпеки навколишнього середовища. Основні методи під час стратегічної екологічної оцінки: аналіз слабких та сильних сторін проекту містобудівної документації з точки зору екологічної ситуації (вивчити в регіональному плані природні умови території, яка межує з ділянкою розміщення планової діяльності, включаючи характеристику поверхневих водних систем, ландшафтів (рельєф, родючі ґрунти, рослинність та ін.), гідрогеологічні особливості території та інших компонентів природного середовища; розглянути природні ресурси з обмеженим режимом їх використання, в тому числі водоспоживання та водовідведення, забруднення атмосферного середовища; оцінити можливі зміни в природних та антропогенних екосистемах; проаналізувати склад ґрунтів, рівні залягання підземних вод, виявити особливості гідрогеологічних умов майданчика за результатами інженерно-геологічних вишукувань), консультації з громадськістю щодо екологічних цілей; розгляд сценарію антропогенних катастроф або руйнувань і способів ліквідації їх наслідків; ознайомлення осіб, які приймають рішення, з можливими наслідками здійснення запланованої діяльності; отримання зауважень і пропозицій до проекту містобудівної документації; проведення громадського обговорення у процесі стратегічної екологічної оцінки проекту містобудівної документації.

         В ході СЕО провести оцінку факторів ризику і потенційного впливу на стан довкілля, врахувати екологічні завдання місцевого рівня в інтересах ефективного та стабільного соціально-економічного розвитку населеного пункту та підвищення якості життя населення.

7)  Заходи,  які  передбачається  розглянути  для  запобігання,  зменшення  та пом'якшення негативних наслідків виконання документа державного планування.

         Під час здійснення СЕО передбачається розглянути заходи із запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків для довкілля, визначені законодавством. Так, Закон України «Про охорону навколишнього природного середовища» визначає загальні вимоги в галузі охорони навколишнього середовища. Законом встановлено, що використання природних ресурсів громадянами, підприємствами, установами та організаціями здійснюється з додержанням обов’язкових екологічних вимог.

Перелік проектних рішень для запобігання, зменшення та пом’якшення негативного впливу наслідків від виконання проектних рішень детального плану території, комплекс яких включає:

– дотримання рішень проекту детального плану території щодо раціонального використання території;

– дотримання параметрів планувальних обмежень, визначених санітарними нормами та екологічним законодавством;

– влаштування необхідних огороджень будівельних майданчиків (охоронних,   захисних або сигнальних);

– контроль за точним дотриманням технології провадження робіт;

– контроль за дотриманням викидів забруднювальних речовин в атмосферному повітрі населеного пункту;

– зменшення рівня викидів шкідливих речовин в повітря, розроблення та реалізація схем оптимізації руху автотранспорту в населених пунктах;

– влаштування локальної системи водопостачання та водовідведення на території комплексу;

– інженерна підготовка при освоєнні територій, що зазнають впливу несприятливих природних процесів;

– дотримання вимог щодо санітарного очищення території, розвиток роздільного збору ТПВ, модернізація техніки для санітарного очищення;

– впровадження спостережень за станом та прогнозуванням розвитку небезпечних геологічних процесів на території проектування (зсувні явища, просідання, карстоутворення тощо);

– забезпечення протирадіаційного стану із здійсненням моніторингу та оформленням дозиметричного паспорта;

– забезпечення благоустрою території;

– забезпечення акустичного режиму шляхом застосування будівельно-акустичних засобів захисту від шуму, а також озеленення вздовж вулиць.

Передбачаються пожежно-профілактичні заходи, спрямовані на повне або часткове усунення причин виникнення і розвитку пожеж, а також на створення умов, необхідних для успішної їх ліквідації і проведення рятувальних робіт.

8) Пропозиції щодо структури та змісту звіту про стратегічну екологічну оцінку.

         Звіт про стратегічну екологічну оцінку має відповідати вимогам ч. 2 ст. 11 Закону України  «Про стратегічну екологічну оцінку», методичним  рекомендаціям  із здійснення  стратегічної  екологічної  оцінки  документів  державного  планування, затверджених наказом Міністерства екології і природних ресурсів України № 296 від 10.08.2018.

         Пропонується така структура звіту:

– зміст та основні цілі детального плану, його зв’язок з іншими документами державного планування;

– характеристика поточного стану довкілля, у тому числі здоров’я населення, та прогнозні зміни цього стану, якщо документ державного планування не буде затверджено (за адміністративними даними, статистичною інформацією та результатами досліджень);

– характеристика стану довкілля, умов життєдіяльності населення та стану його здоров’я на територіях, які ймовірно зазнають впливу (за адміністративними даними, статистичною інформацією та результатами досліджень);

– екологічні проблеми, у тому числі ризики впливу на здоров’я населення, які стосуються детального плану території, зокрема щодо територій з природоохоронним статусом (за адміністративними даними, статистичною інформацією та результатами досліджень);

– зобов’язання у сфері охорони довкілля, у тому числі пов’язані із запобіганням негативному впливу на здоров’я населення, встановлені на державному та місцевому рівнях, що стосуються детального плану території;

– опис наслідків для довкілля, у тому числі для здоров’я населення, у тому числі вторинних, кумулятивних, синергічних, коротко-, середньо- та довгострокових (1, 3-5 та 10-15 років відповідно, а за необхідності - 50-100 років), постійних і тимчасових, позитивних і негативних наслідків;

– заходи, що передбачається вжити для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання детального плану території;

– обґрунтування вибору виправданих альтернатив, якщо такі розглядалися, опис способу, в який здійснювалася стратегічна екологічна оцінка, у тому числі будь-які ускладнення (недостатність інформації та технічних засобів під час здійснення такої оцінки);

– заходи, передбачені для здійснення моніторингу наслідків виконання детального плану території для довкілля, у тому числі для здоров’я населення.

– резюме нетехнічного характеру інформації, передбаченої пунктами 1-10 цієї частини, розраховане на широку аудиторію.

9) Орган, до якого подаються зауваження і пропозиції, та строки їх подання.

         Зауваження і пропозиції до Заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки містобудівної документації Детальний план території для будівництва тваринницького комплексу ВРХ на земельній ділянці кадастровий номер 6124683900:02:001:0493 по вул. Незалежності в с. Кошляки (в межах та за межами населеного пункту) Підволочиського району Тернопільської області подаються протягом 15 діб, з дня її оприлюднення, до  Підволочиської районної державної адміністрації за адресою: 47800, смт. Підволочиськ,                             вул. Д.Галицького, 80. Тел./факс: (03543)2-12-78, 2-12-56, 2-16-78.

 Контактний e-mail: Контактний e-mail: 04058226@mail.gov.ua

WEB-сайт: www.oda.te.gov.ua/pidvolochyska

 

 




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Анонси подій

Інформаційні послуги