Підволочиська районна державна адміністрація
47800, смт.Підволочиськ, вул.Д.Галицького, 80
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

ДО ВІДОМА

---------------

---------------

Підволочиське бюро правової допомоги

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/00.pnghttp://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/0.jpg---------------

Управління Пенсійного фонду України в Підволочиському районі

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/01.jpg

В умовах карантину - послуги Пенсійного фонду онлайн!

https://portal.pfu.gov.ua/ 

Для вирішення індивідуальних питань, пропонуємо телефонувати на «гарячу лінію» Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області: (0352) 23 48 93, або Підволочиський відділ обслуговування громадян (сервісний центр) тел.: (03543) 2 26 43

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/92830420_2752750271519781_7872314954919968768_o.png

---------------

 

УВАГА! Підволочиська райфілія ОЦЗ переходить у дистанційний режим роботи

 

Контактні телефони у Підволочиській райфілії ОЦЗ:

(03543) 2-26-95 - з питань реєстрації в службі зайнятості

(03543) 2-11-43 - з питань надання послуг роботодавцям

 

---------------

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/04.jpg

Підволочиське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Тернопільській області

«Гаряча телефонна лінія» Фонду.

В управлінні виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в  Тернопільській області діє «гаряча телефонна лінія» за номером (0352) 52-72-21; (03543) 2-17-35 щодня, крім вихідних та святкових днів, з 8.00 до 17.00, у п’ятницю – з 8.00 до 15.45

---------------

Підволочиська ДПІ Теребовлянського управління ГУ ДПС у Тернопільській області

У зв’язку з поширенням вірусу COVID-19, в ГУ ДПС у Тернопільській області рекомендують платникам податків зайвий раз не відвідувати податкову службу та максимально використовувати електронні сервіси ДПС та Електронний кабінет https://cabinet.tax.gov.ua 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/11.jpg

 

---------------

В райдержадміністрації відкрито «гарячу» телефонну лінію з питань підтримки та розвитку підприємництва. Зауваження, пропозиції щодо діяльності адміністративних структур, що регламентують інвестиційну та підприємницьку діяльність в частині надання адміністративних послуг, роботи центрів з надання адміністративних послуг, консультування з питань захисту прав споживачів -  телефонуйте на номер «гарячої лінії»  2-12-78 , у понеділок – четвер з 8.00 до 17.15, у п’ятницю з 8.00 до 16.00, або надсилайте інформацію на електронну адресу: ekon_pidv@ukr.net.

 

---------------

Районним координаційним центром підтримки сімей, що прибувають у Підволочиський район  з території Автономної Республіки Крим та м. Севастополь відкрито цілодобову «гарячу» телефонну лінію для координації роботи щодо розселення сімей, які виїжджають з території Автономної Республіки Крим та м. Севастополь 2-12-78 (приймальня голови Підволочиської райдержадміністрації)

Для надання роз'яснень стосовно можливості отримання соціальної підтримки за місцем тимчасового перебування звертайтеся:

2-35-22 – управління праці та соціального захисту населення (9.00-17.00)

2-26-43 – управління Пенсійного фонду (9.00-17.00)

2-26-95, 2-22-85 – районний центр зайнятості (9.00-17.00)

 

---------------

При службі з гуманітарних питань райдержадміністрації діє "гаряча" телефонна лінія. З питань оздоровлення та відпочинку дітей, видачі посвідчень та надання пільг багатодітним сім’ям, жорстокого поводження з дітьми, насильства в сім’ї та інших звертатися за телефоном 2-23-87 щовівторка з 9 до 13 години.

На головну

18.05.2020/Фонд соціального страхування України опікується понад 12 мільйонами працюючих українців, кожен з яких у разі хвороби або травми на виробництві має право на виплати за лікарняними листками. В області - це понад 200 тисяч застрахованих осіб.


Фонд соціального страхування України опікується понад 12 мільйонами працюючих українців, кожен з яких у разі хвороби або травми на виробництві має право на виплати за лікарняними листками. В області - це понад 200 тисяч застрахованих осіб.

Застраховані особи відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» отримують допомогу по тимчасовій непрацездатності, по вагітності та пологах, на поховання, страхові виплати потерпілим на виробництві, близько тридцяти видів медичних та соціальних послуг і матеріального забезпечення.

Допомога по тимчасовій непрацездатності – це оплата за лікарняними листками, яка повністю або частково компенсує працюючим втрачений заробіток за час лікування.

Якщо є вірно заповнений листок з тимчасової непрацездатності – є підстава для виплат. Структури Фонду в області, із дотриманням вимог чинного законодавства у цій сфері, фінансують працівникам втрачений за час хвороби  чи нещасного випадку заробіток  відповідно до отримання Фондом частки ЄСВ.

Подпись: v Розмір виплат з тимчасової непрацездатності прямо залежить від тривалості страхового стажу та складає від 50% середнього доходу (якщо стаж до 3-х років) і до 100% (якщо стаж – понад 8 років). 
 v Аби отримати виплату, необхідно передати листок непрацездатності своєму роботодавцю – зробити це потрібно упродовж не більш ніж 12 місяців з дня відновлення працездатності.
 v На підставі лікарняного листка комісія (уповноважений) із соціального страхування підприємства приймає рішення щодо призначення допомоги. Відповідно до закону, таке рішення має бути прийнято упродовж 10 календарних днів з моменту подачі вами документів роботодавцю.
 v Згідно з рішенням комісії роботодавець розраховує суму допомоги, після чого оформлює та передає відповідну заяву-розрахунок на фінансування до Фонду соціального страхування України. Це має бути зроблено не пізніше 5 робочих днів після прийняття рішення комісією.
 v Саме від дати подачі до Фонду заяви-розрахунку залежить час виплати допомоги по тимчасовій непрацездатності. Дізнатись її можна на своєму підприємстві, або у відділенні ФССУ. 
 v Однак, в умовах карантину, через недоотримання частки ЄСВ від плану, строк фінансування складає більше 15 робочих днів. Усі вони здійснюються у повному обсязі.
 v Тривалість такої затримки коливається, адже залежить від суми щоденних надходжень до бюджету Фонду – по мірі сплати ЄСВ роботодавцями, кошти одразу направляються Фондом на фінансування матеріального забезпечення і страхових виплат. 
 v Після того, як Фондом буде профінансовано дату, у яку подано заяву-розрахунок, кошти надійдуть на рахунок роботодавця, який здійснює виплату допомоги від Фонду своїм працівникам у найближчий після дня призначення допомоги строк, установлений для виплати заробітної плати. 
  

Подпись: v З 15 травня 2020 рокунабули чинності зміни до Інструкції про порядок видачі документів, що засвідчують тимчасову непрацездатність громадян, якими регламентовано видачу лікарняних листків застрахованим особам на період перебування в обсервації, на самоізоляції під медичним наглядом.За відповідними лікарняними листками Фонд здійснює компенсацію 50% втраченого заробітку незалежно від тривалості страхового стажу, починаючи з шостого дня непрацездатності (перші 5 днів фінансує роботодавець).
 v 
 Парламентом затверджено надання медичним працівникам допомог через ізоляцію від COVID-19 в розмірі 100% середнього доходу, про набуття чинності відповідних змін буде повідомлено додатково
 
 v Право на таку допомогу від ФССУ мають застраховані особи за період перебування в спеціалізованих закладах охорони здоров’я, а також на самоізоляції під медичним наглядом у зв’язку з проведенням заходів, спрямованих на запобігання виникнення та поширення коронавірусної хвороби, а також локалізацію та ліквідацію її спалахів та епідемій.
 
 v Видача лікарняних листків, які є виключною підставою для нарахування зазначених виплат від Фонду, на сьогодні унормована. Для фінансування допомоги, на підставі отриманого від працівника лікарняного листка із зазначенням причини непрацездатності «ізоляція від COVID-19–11» роботодавець оформлює заяву-розрахунок, у якій вказує причину непрацездатності – 11, тобто ізоляція від COVID-19.
 
 v Одноразові виплати в разі нещасного випадку на виробництві або встановлення профзахворювання для постраждалих і членів їх родин призначаються Фондом відповідно до діючих нормативно-правових актів, але будуть виплачені в 30-денний строк з дня закінчення карантину.

Перелік причин тимчасової непрацездатності, за якими Фонд соціального страхування України здійснює фінансування допомог, доповнено ізоляцією від COVID-19.

Професійниминазиваються хвороби, виникнення яких пов'язане з певною трудовою діяльністю і впливом на організм конкретних несприятливих умов праці, так званих «шкідливих виробничих чинників». До професійних хвороб належать насамперед ті, що виникають внаслідок безпосередньої дії на людей виробничих шкідливих факторів, а також ті, що за певних виробничих умов розвиваються значно частіше, ніж звичайно.

Зараження  працівників під час виконання професійних обов’язків вірусом SARS-CoV-2 з подальшим розвитком та клінічними проявами COVID-19 - це гостре професійне захворювання, яке потребує розслідування. Регламентується  нормативно-правовими актами, в тому числі і висновками ЛКК про причинно-наслідковий зв’язок через безпосереднє надання медичної допомоги хворим на інфекційні хвороби, роботи з живими збудниками та в осередках інфекційних хвороб, іншими пунктами Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві від 17 квітня 2019 р. № 337.

додаток.docx




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Анонси подій

Інформаційні послуги