Підволочиська районна державна адміністрація
47800, смт.Підволочиськ, вул.Д.Галицького, 80
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

ДО ВІДОМА

---------------

---------------

Підволочиське бюро правової допомоги

 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/00.pnghttp://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/0.jpg---------------

Управління Пенсійного фонду України в Підволочиському районі

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/01.jpg

В умовах карантину - послуги Пенсійного фонду онлайн!

https://portal.pfu.gov.ua/ 

Для вирішення індивідуальних питань, пропонуємо телефонувати на «гарячу лінію» Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області: (0352) 23 48 93, або Підволочиський відділ обслуговування громадян (сервісний центр) тел.: (03543) 2 26 43

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/92830420_2752750271519781_7872314954919968768_o.png

---------------

 

УВАГА! Підволочиська райфілія ОЦЗ переходить у дистанційний режим роботи

 

Контактні телефони у Підволочиській райфілії ОЦЗ:

(03543) 2-26-95 - з питань реєстрації в службі зайнятості

(03543) 2-11-43 - з питань надання послуг роботодавцям

 

---------------

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/04.jpg

Підволочиське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Тернопільській області

«Гаряча телефонна лінія» Фонду.

В управлінні виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в  Тернопільській області діє «гаряча телефонна лінія» за номером (0352) 52-72-21; (03543) 2-17-35 щодня, крім вихідних та святкових днів, з 8.00 до 17.00, у п’ятницю – з 8.00 до 15.45

---------------

Підволочиська ДПІ Теребовлянського управління ГУ ДПС у Тернопільській області

У зв’язку з поширенням вірусу COVID-19, в ГУ ДПС у Тернопільській області рекомендують платникам податків зайвий раз не відвідувати податкову службу та максимально використовувати електронні сервіси ДПС та Електронний кабінет https://cabinet.tax.gov.ua 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/11.jpg

 

---------------

В райдержадміністрації відкрито «гарячу» телефонну лінію з питань підтримки та розвитку підприємництва. Зауваження, пропозиції щодо діяльності адміністративних структур, що регламентують інвестиційну та підприємницьку діяльність в частині надання адміністративних послуг, роботи центрів з надання адміністративних послуг, консультування з питань захисту прав споживачів -  телефонуйте на номер «гарячої лінії»  2-12-78 , у понеділок – четвер з 8.00 до 17.15, у п’ятницю з 8.00 до 16.00, або надсилайте інформацію на електронну адресу: ekon_pidv@ukr.net.

 

---------------

Районним координаційним центром підтримки сімей, що прибувають у Підволочиський район  з території Автономної Республіки Крим та м. Севастополь відкрито цілодобову «гарячу» телефонну лінію для координації роботи щодо розселення сімей, які виїжджають з території Автономної Республіки Крим та м. Севастополь 2-12-78 (приймальня голови Підволочиської райдержадміністрації)

Для надання роз'яснень стосовно можливості отримання соціальної підтримки за місцем тимчасового перебування звертайтеся:

2-35-22 – управління праці та соціального захисту населення (9.00-17.00)

2-26-43 – управління Пенсійного фонду (9.00-17.00)

2-26-95, 2-22-85 – районний центр зайнятості (9.00-17.00)

 

---------------

При службі з гуманітарних питань райдержадміністрації діє "гаряча" телефонна лінія. З питань оздоровлення та відпочинку дітей, видачі посвідчень та надання пільг багатодітним сім’ям, жорстокого поводження з дітьми, насильства в сім’ї та інших звертатися за телефоном 2-23-87 щовівторка з 9 до 13 години.

На головну

08.05.2020/ЗАЯВА про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки проекту детального плану території двох земельних ділянок орієнтовною площею 0,5 га кожна, для будівництва, експлуатації та обслуговування об’єктів енергетики, що виробляютьелектричну енергію з альтернативних джерел (вітрових електричних станцій) з розміщенням двох вітрових турбін орієнтовною потужністю до 10 МВт за межами населеного пункту с. Галущинці на території Галущинської сільської ради Підволочиського району Тернопільської області


Заява

про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки

проекту детального плану території двох земельних ділянок орієнтовною площею 0,5 га кожна, для будівництва, експлуатації та обслуговування об’єктів енергетики, що виробляють електричну енергію з альтернативних джерел (вітрових електричних станцій) з розміщенням двох вітрових турбін орієнтовною потужністю до 10 МВт за межами населеного пункту
 с.
Галущинці на території Галущинської сільської ради
 
Підволочиського району Тернопільської області

 

1. Замовник проекту

Підволочиська районна державна адміністрація Тернопільської області.

Адреса: 47800, Тернопільська обл., Підволочиський р-н, смт.Підволочиськ,
 вул. Д.Галицького, буд. 80.

Контактні телефони: (03543) 2-12-78, 2-12-56, 2-16-78.

е-mail: 04058226@mail.gov.ua 

web-сторінка http://www.oda.te.gov.ua/pidvolochyska

2. Інвестор проекту

Товариство  з обмеженою відповідальністю  «ЮФБ ІНЖИНІРІНГ»

Адреса:  46012, Тернопільська  область, м. Тернопіль,  вулиця Глибока Долина, буд. 53, кв.19;

Код ЄДРПОУ: 43423788

Директор: Ковальчук Н.О.

 

3. Вид та основні цілі документа державного планування, його зв’язок з іншими документами державного планування

Детальний план території 2-х земельних ділянок орієнтовною площею по 0,5 га кожна, які розташовані за межами населених пунктів на території Галущинської сільської ради Підволочиського району Тернопільської області, для будівництва, експлуатації та обслуговування об'єктів енергетики, що виробляють електричну енергію з альтернативних джерел (ВЕС) з розміщенням 2-х вітрових турбін орієнтовною потужністю до 10 МВт, розробляється на підставі Розпорядження голови Підволочиської РДА Тернопільської області за 79-од від 10.04.2020 р. «Про розроблення детального плану території».

Детальний план є містобудівною документацією місцевого рівня, яка розробляється з метою визначення планувальної організації і функціонального призначення, просторової композиції і параметрів забудови та ландшафтної організації частини території населеного пункту, та підлягає стратегічній екологічній оцінці.

Основними цілями детального плану території є:

- обґрунтування зміни цільового призначення земельних ділянок на категорію: «для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об’єктів енергогенеруючих підприємств, установ і організацій»;

- визначення функціонального призначення та параметрів забудови окремої земельної ділянки з метою розміщення об’єкта будівництва;

- формування принципів планувальної організації забудови;

- визначення всіх планувальних обмежень використання території згідно з державними будівельними нормами та санітарно-гігієнічними нормами;

- визначення планувального рішення з урахуванням вимог містобудівного, санітарного, екологічного, природоохоронного, протипожежного та іншого законодавства і заходів щодо реалізації містобудівної політики розвитку території району, згідно ДБН Б.1.1-14:2012 «Склад та зміст детального плану території».

При розробленні детального плану території враховуються (за наявності): генеральний план населеного пункту, план зонування населеного пункту, стратегії та програми економічного, демографічного, екологічного, соціального розвитку відповідної території, програми розвитку інженерно-транспортної інфраструктури, охорони навколишнього природного середовища, охорони та збереження нерухомих об’єктів культурної спадщини та пам’яток археології, чинна містобудівна документація на місцевому рівні та проектна документація, інформація містобудівного, земельного та інших кадастрів, заяви щодо забудови та іншого використання території.

 

4. Те, якою мірою документ державного планування визначає умови для реалізації видів діяльності або об’єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля (у тому числі щодо визначення місцезнаходження, розміру, потужності або розміщення ресурсів)

Детальним планом території вирішується питання доцільності формування території об’єктами енергогенеруючого підприємства - будівництво вітроенергетичних установок, об’єктів інженерного забезпечення, здійснення комплексного благоустрою та озеленення території.

Детальним планом території пропонується будівництво об’єктів вітряної енергетики на території Галущинської сільської ради (за межами населеного пункту Підволочиського району Тернопільської області.

Відповідно до частини першої ст.3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», здійснення оцінки впливу на довкілля є обов’язковим у процесі прийняття рішень про провадження планованої діяльності, визначеної частинами другою і третьою статті третьої. Така планована діяльність підлягає оцінці впливу на довкілля до прийняття рішення про провадження планованої діяльності.

Відповідно до ст. 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» до другої категорії видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля, включено, зокрема «вітрові парки, вітрові електростанції, що мають дві і більше турбіни або висота яких становить 50 метрів і більше».

Таким чином, зазначений документ державного планування передбачає реалізацію видів діяльності або об’єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля. Згідно з вимогами законодавства, оцінка впливу на довкілля буде виконана на подальших стадіях проектування та до початку впровадження планової діяльності.

 

5. Ймовірні наслідки

а) для довкілля, у тому числі для здоров’я населення:

- для атмосферного повітря:викиди забруднюючих речовин на стадії будівництва, що мають тимчасовий характер; на стадії експлуатації вплив на атмосферне повітря відсутній;

- для флори та фауни: порушення рослинного покриву на території будівництва ВЕС; можливий потенційний вплив на авіфауну;

- для ґрунтів: для збереження верхнього ґрунтово-рослинного шару при будівельно-монтажних роботах передбачається його окреме зняття та зберігання з наступною рекультивацією порушених територій;

- для мікроклімату, водного середовища: вплив відсутній

- для здоров’я населення: шумовий вплив, вібрація, інфразвукове та електромагнітне випромінення в межах допустимих значень;тривалість можливого «ефекту мерехтіння тіні» від об’єктів, що обертаються, не перевищуватиме рекомендованих значень; поводження з відходами відповідатиме вимогам нормативного законодавства, тому прогнозований вплив допустимий.

б) для територій з природоохоронним статусом:

Земельні ділянки, на які розробляється детальний план території, знаходяться поза межами структурних елементів екологічної мережі Тернопільської області. На території проектування об’єкти природно-заповідного фонду відсутні.

в) транскордонні наслідки для довкілля, у тому числі для здоров’я населення:

Враховуючі географічне положення ділянки, транскордонні наслідки реалізації планованої діяльності для довкілля приграничних територій, у тому числі здоров’я населення, не очікуються.

 

6.Виправдані альтернативи, які необхідно розглянути, у тому числі якщо документ державного планування не буде затверджено

На цей час на енергетичному ринку України склалася ситуація, що потребує пошуку нових і розвитку існуючих альтернативних джерел енергії. В Україні прийняті відповідні нормативні акти, що регулюють та стимулюють розвиток цього напрямку. Це, зокрема: Закони України «Про альтернативні джерела енергії», «Про ринок електричної енергії». Урядом України затверджений «Національний план дій з відновлюваної енергетики на період до 2020 р.» (розпорядження КМУ від 01.10.2014 р. № 902-р), яким передбачено збільшення частки енергоносіїв, вироблених з відновлюваних джерел енергії. Окрім того «Енергетичною стратегією України на період до 2035 року «Безпека, енергоефективність, конкурентоспроможність» (схвалена розпорядженням КМУ від 18.08.2017 р. № 605-р), передбачається стале розширення використання всіх видів відновлюваної енергетики, яка стане одним з інструментів гарантування енергетичної безпеки держави. Розвиток альтернативної енергетики, в тому числі вітрової, передбачено Стратегією розвитку Тернопільської області на період до 2020 року. Крім того, планована діяльність відповідає «Державній цільовій економічній програмі енергоефективності і розвитку сфери виробництва енергоносіїв з відновлюваних джерел енергії та альтернативних видів палива на 2010-2020 роки», затвердженій Постановою КМУ № 243 від 01.03.2010 р. Одним з актуальних напрямків розвитку альтернативних джерел енергії є вітрова енергія. Будівництво вітроелектростанцій, передбачених у детальному плані території, дозволить покращити умови електропостачання мешканців населених пунктів Підволочиського району, а також сприятиме зниженню залежності України від імпорту енергетичної сировини. Таким чином, планована діяльність відповідає напрямкам розвитку енергетичної сфери України, тому найсприятливішим варіантом буде затвердження запропонованого детального плану території.

Проте в процесі здійснення СЕО буде розглянута наступна альтернатива:

«Нульовий сценарій» - тобто опис, прогнозування та оцінка ситуації у випадку незатвердження зазначеного документа державного планування.

Оцінка ефективності вказаних альтернативних варіантів буде відображена у Звіті про СЕО.

 

7.Дослідження, які необхідно провести, методи і критерії, що використовуватимуться під час стратегічної екологічної оцінки

Основною метою проведення стратегічної екологічної оцінки є прогнозування можливої реакції навколишнього природного середовища на прямий чи опосередкований вплив, вирішення задач раціонального природокористування у довгостроковій перспективі, та у відповідності з очікуваним станом природного середовища, згідно стратегії сталого розвитку.

При проведенні стратегічної екологічної оцінки детального плану території передбачається:

- збір та аналіз інформації про поточний стан складових довкілля, включаючи значення ключових екологічних показників;

- здійснення оцінки впливу на окремі компоненти довкілля та на стан здоров’я та добробут населення планованої діяльності;

- пропозиції щодо зміни існуючого функціонального використання території;

- врахування зауважень та пропозицій громадськості, що будуть надані під час проведення громадських обговорень;

- врахування зауважень та пропозицій, наданих під час проведення консультацій з органами державної влади.

При виконанні звіту проекту заплановано використання методів стратегічного аналізу, насамперед аналіз контексту стратегічного планування, що передбачає встановлення зв’язків з іншими документами державного планування та дослідження нормативно-правових умов реалізації рішень. Критерії оцінки - сучасні вимоги нормативно-правових актів в сфері забезпечення екологічної безпеки та санітарно-епідеміологічного благополуччя населення.

 

8.Заходи, які передбачається розглянути для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування

Під час здійснення СЕО передбачається розглядати заходи із запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків на довкілля, визначені законодавством та нормативно-правовими актами, зокрема:

- ресурсозберігаючі рішення щодо використання природних ресурсів;

- планувальні заходи (функціональне зонування, озеленення території та ін.);

- захисні заходи (дотримання норм технологічного регламенту, правил промислової та пожежної безпеки та ін.);

- заходи для мінімізації негативного впливу на птахів і місця їх мешкання:

- заходи для запобігання чи пом’якшення впливу надзвичайних ситуацій на довкілля та заходи реагування на надзвичайні ситуації.

- відповідні організаційні, господарські, технічні, технологічні, архітектурно-будівельні та інші заходи щодо попередження утворення та зниження шуму до рівнів, установлених санітарними нормами.

 

9. Пропозиції щодо структури та змісту звіту про стратегічну екологічну оцінку

Стратегічна екологічна оцінка буде виконана в обсягах, визначених статтею 11 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку».

Пропонується така структура Звіту про СЕО:

1) зміст та основні цілі документа державного планування, його зв’язок з іншими документами державного планування;

2) характеристику поточного стану довкілля, у тому числі здоров’я населення, та прогнозні зміни цього стану, якщо документ державного планування не буде затверджено (за адміністративними даними та статистичною інформацією);

3) характеристику стану довкілля, умов життєдіяльності населення та стану його здоров’я на територіях, які ймовірно зазнають впливу (за адміністративними даними та статистичною інформацією);

4) екологічні проблеми, у тому числі ризики впливу на здоров’я населення, які стосуються документа державного планування, зокрема щодо територій з природоохоронним статусом (за адміністративними даними та статистичною інформацією);

5) зобов’язання у сфері охорони довкілля, у тому числі пов’язані із запобіганням негативному впливу на здоров’я населення, встановлені на міжнародному, державному та інших рівнях, що стосуються документа державного планування, а також шляхи врахування таких зобов’язань під час підготовки документа державного планування;

6) опис наслідків для довкілля, у тому числі для здоров’я населення, у тому числі вторинних, кумулятивних, синергічних, коротко-, середньо- та довгострокових (1, 3-5 та 10-15 років відповідно, а за необхідності - 50-100 років), постійних і тимчасових, позитивних і негативних наслідків;

7) заходи, що передбачається вжити для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування;

8) обґрунтування вибору виправданих альтернатив, що розглядалися, опис способу, в який здійснювалася стратегічна екологічна оцінка, у тому числі будь-які ускладнення (недостатність інформації та технічних засобів під час здійснення такої оцінки);

9) заходи, передбачені для здійснення моніторингу наслідків виконання документа державного планування для довкілля, у тому числі для здоров’я населення;

10) опис ймовірних транскордонних наслідків для довкілля, у тому числі для здоров’я населення (за наявності);

11) резюме нетехнічного характеру інформації, передбаченої пунктами 1-10, розраховане на широку аудиторію.

 

10. Орган, до якого подаються зауваження і пропозиції, та строки їх подання

Зауваження і пропозиції до Заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки детального плану території двох земельних ділянок по 0,5 га кожна, які розташовані за межами населених пунктів на території Галущинської сільської ради Підволочиського району Тернопільської області, для будівництва, експлуатації та обслуговування об'єктів енергетики, що виробляють електричну енергію з альтернативних джерел (ВЕС) з розміщенням 2-х вітрових турбін орієнтовною потужністю до 10 МВт, подаються до Підволочиської районної державної адміністрації Тернопільської області за адресою: 47800, Тернопільська обл., Підволочиський р-н, смт.Підволочиськ, вул. Д.Галицького, буд. 80, або на електронну поштову скриньку: 04058226@mail.gov.ua  WEB: http://www.oda.te.gov.ua/pidvolochyska

Строк подання зауважень і пропозицій: з 08.05.2020 року протягом 15 днів (включно до 23.05.2020 р.). Зауваження, надані поза межами визначеного строку, не приймаються та не розглядаються.




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Анонси подій

Інформаційні послуги