| |||||
укр рус eng | |||||
Корисні посиланняОпитування--------------- Підволочиське бюро правової допомоги
Управління Пенсійного фонду України в Підволочиському районі В умовах карантину - послуги Пенсійного фонду онлайн! Для вирішення індивідуальних питань, пропонуємо телефонувати на «гарячу лінію» Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області: (0352) 23 48 93, або Підволочиський відділ обслуговування громадян (сервісний центр) тел.: (03543) 2 26 43 ---------------
УВАГА! Підволочиська райфілія ОЦЗ переходить у дистанційний режим роботи
Контактні телефони у Підволочиській райфілії ОЦЗ: (03543) 2-26-95 - з питань реєстрації в службі зайнятості (03543) 2-11-43 - з питань надання послуг роботодавцям
--------------- «Гаряча телефонна лінія» Фонду. В управлінні виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Тернопільській області діє «гаряча телефонна лінія» за номером (0352) 52-72-21; (03543) 2-17-35 щодня, крім вихідних та святкових днів, з 8.00 до 17.00, у п’ятницю – з 8.00 до 15.45 --------------- Підволочиська ДПІ Теребовлянського управління ГУ ДПС у Тернопільській області У зв’язку з поширенням вірусу COVID-19, в ГУ ДПС у Тернопільській області рекомендують платникам податків зайвий раз не відвідувати податкову службу та максимально використовувати електронні сервіси ДПС та Електронний кабінет https://cabinet.tax.gov.ua
--------------- В райдержадміністрації відкрито «гарячу» телефонну лінію з питань підтримки та розвитку підприємництва. Зауваження, пропозиції щодо діяльності адміністративних структур, що регламентують інвестиційну та підприємницьку діяльність в частині надання адміністративних послуг, роботи центрів з надання адміністративних послуг, консультування з питань захисту прав споживачів - телефонуйте на номер «гарячої лінії» 2-12-78 , у понеділок – четвер з 8.00 до 17.15, у п’ятницю з 8.00 до 16.00, або надсилайте інформацію на електронну адресу: ekon_pidv@ukr.net.
--------------- Районним координаційним центром підтримки сімей, що прибувають у Підволочиський район з території Автономної Республіки Крим та м. Севастополь відкрито цілодобову «гарячу» телефонну лінію для координації роботи щодо розселення сімей, які виїжджають з території Автономної Республіки Крим та м. Севастополь 2-12-78 (приймальня голови Підволочиської райдержадміністрації) Для надання роз'яснень стосовно можливості отримання соціальної підтримки за місцем тимчасового перебування звертайтеся: 2-35-22 – управління праці та соціального захисту населення (9.00-17.00) 2-26-43 – управління Пенсійного фонду (9.00-17.00) 2-26-95, 2-22-85 – районний центр зайнятості (9.00-17.00)
--------------- При службі з гуманітарних питань райдержадміністрації діє "гаряча" телефонна лінія. З питань оздоровлення та відпочинку дітей, видачі посвідчень та надання пільг багатодітним сім’ям, жорстокого поводження з дітьми, насильства в сім’ї та інших звертатися за телефоном 2-23-87 щовівторка з 9 до 13 години. |
Калькулятор розрахунку пільг з 1 липня 2015 рокуВідповідно до п.п. 169.4.1. Податкового кодексу України податкова соціальна пільга дорівнює розміру місячного прожиткового мінімуму для працездатної особи на 1 січня відповідного року, помноженого на 1,4 та округленого до найближчих 10 гривень. На 1 січня 2015 р. прожитковий мінімум на одну працездатну особу встановлено у розмірі 1218 грн (ст. 7 Закону України «Про Державний бюджет України на 2015 рік»). 1218 * 1,4 = 1705,20 грн. За округлення до найближчих 10 грн – 1710 грн. Тож, якщо середньомісячний дохід родини пільговика за січень-червень поточного року перевищує зазначену суму він з 01.07.2015 р. втрачає право на пільгу Як розрахувати дохідСума доходу на одного члена сім'ї визначається так: сума доходів всієї родини за 6 місяців ділиться спершу на 6 (місяців), а потім ще на кількість членів сім'ї. До членів сім»ї пільговика при наданні пільг належать (п. 5 ст.51 Бюджетного кодексу, п. 4 Порядку): 1. Дружина (чоловік). 2. Їхні неповнолітні діти (до 18 років). 3. Неодружені повнолітні діти, які визнані інвалідами з дитинства I та II групи або інвалідами I групи. 4. Особа, яка проживає разом з інвалідом війни I групи та доглядає за ним за умови, що інвалід війни не перебуває у шлюбі. 5. Непрацездатні батьки. 6. Особа, яка знаходиться під опікою або піклуванням громадянина, що має право на пільги, та проживає разом з ним. До сукупного доходу сім’ї пільговика включаються (п. 5 Порядку): 1. Пенсія; 2. Заробітна плата; 3. Грошове забезпечення; 4. Стипендія; 5. Соціальна допомога (є виключення, зокрема щодо деяких видів одноразової допомоги); 6. Доходи від підприємницької діяльності. Для підприємців - платників єдиного податку І групи - враховується дохід на рівні прожиткового мінімуму для працездатних осіб. Для підприємців - платників єдиного податку ІІ і ІІІ групи - на рівні 2 та 3 прожиткових мінімумів, відповідно. Для працездатних осіб, у яких відсутні доходи (крім учнів та студентів з денною формою навчання, строковиків враховується дохід на рівні прожиткового мінімуму для працездатних осіб. У додатку до Постанови Кабміну, якою затверджений Порядок є декларація. Її має заповнити пільговик, вказавши у ній доходи всіх членів сім'ї (Додаток можна скачати з офіційного сайту ВР – натисніть на слово декларація наприкінці сторінки). В нашому управлінні соцзахисту доходи перевірять і приймуть рішення про призначення чи не призначення пільги. При цьому, є виключення для родин, які складаються лише з пенсіонерів, або пенсіонерів та неповнолітніх дітей та (чи) інвалідів з дитинства, які ніколи не одружувались та отримають пенсію чи допомогу від держави. Для таких осіб управління соціального захисту в змозі самостійно визначити доходи через відповідні бази. Тож заповняти декларацію не має потреби. Щоб реалізувати право на пільгу (отримати пільгу) з 1 липня, звернутися в управління соцзахисту за місцем проживання необхідно до 1 вересня. Пільга надаватиметься протягом 6 місяців. Тож кожні шість місяців право на пільгу потрібно підтверджувати. У разі зменшення доходу сім’ї пільговик має право звернутися до управління соціального захисту для визначення права на отримання пільг з місяця звернення. |
Анонси подій |