Підволочиська районна державна адміністрація
47800, смт.Підволочиськ, вул.Д.Галицького, 80
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

ДО ВІДОМА

---------------

---------------

Підволочиське бюро правової допомоги

 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/00.pnghttp://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/0.jpg---------------

Управління Пенсійного фонду України в Підволочиському районі

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/01.jpg

В умовах карантину - послуги Пенсійного фонду онлайн!

https://portal.pfu.gov.ua/ 

Для вирішення індивідуальних питань, пропонуємо телефонувати на «гарячу лінію» Головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області: (0352) 23 48 93, або Підволочиський відділ обслуговування громадян (сервісний центр) тел.: (03543) 2 26 43

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/92830420_2752750271519781_7872314954919968768_o.png

---------------

 

УВАГА! Підволочиська райфілія ОЦЗ переходить у дистанційний режим роботи

 

Контактні телефони у Підволочиській райфілії ОЦЗ:

(03543) 2-26-95 - з питань реєстрації в службі зайнятості

(03543) 2-11-43 - з питань надання послуг роботодавцям

 

---------------

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/04.jpg

Підволочиське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Тернопільській області

«Гаряча телефонна лінія» Фонду.

В управлінні виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в  Тернопільській області діє «гаряча телефонна лінія» за номером (0352) 52-72-21; (03543) 2-17-35 щодня, крім вихідних та святкових днів, з 8.00 до 17.00, у п’ятницю – з 8.00 до 15.45

---------------

Підволочиська ДПІ Теребовлянського управління ГУ ДПС у Тернопільській області

У зв’язку з поширенням вірусу COVID-19, в ГУ ДПС у Тернопільській області рекомендують платникам податків зайвий раз не відвідувати податкову службу та максимально використовувати електронні сервіси ДПС та Електронний кабінет https://cabinet.tax.gov.ua 

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/pidvolochyska/ua/oprosbody/11.jpg

 

---------------

В райдержадміністрації відкрито «гарячу» телефонну лінію з питань підтримки та розвитку підприємництва. Зауваження, пропозиції щодо діяльності адміністративних структур, що регламентують інвестиційну та підприємницьку діяльність в частині надання адміністративних послуг, роботи центрів з надання адміністративних послуг, консультування з питань захисту прав споживачів -  телефонуйте на номер «гарячої лінії»  2-12-78 , у понеділок – четвер з 8.00 до 17.15, у п’ятницю з 8.00 до 16.00, або надсилайте інформацію на електронну адресу: ekon_pidv@ukr.net.

 

---------------

Районним координаційним центром підтримки сімей, що прибувають у Підволочиський район  з території Автономної Республіки Крим та м. Севастополь відкрито цілодобову «гарячу» телефонну лінію для координації роботи щодо розселення сімей, які виїжджають з території Автономної Республіки Крим та м. Севастополь 2-12-78 (приймальня голови Підволочиської райдержадміністрації)

Для надання роз'яснень стосовно можливості отримання соціальної підтримки за місцем тимчасового перебування звертайтеся:

2-35-22 – управління праці та соціального захисту населення (9.00-17.00)

2-26-43 – управління Пенсійного фонду (9.00-17.00)

2-26-95, 2-22-85 – районний центр зайнятості (9.00-17.00)

 

---------------

При службі з гуманітарних питань райдержадміністрації діє "гаряча" телефонна лінія. З питань оздоровлення та відпочинку дітей, видачі посвідчень та надання пільг багатодітним сім’ям, жорстокого поводження з дітьми, насильства в сім’ї та інших звертатися за телефоном 2-23-87 щовівторка з 9 до 13 години.

На головну

Новини

Роздрукувати 04.12.20 | 16:21

Мешканці кожної ОТГ на Тернопільщині мають отримувати якісні адміністративні послуги на місцях, - Ігор Гайдук

Кожна об`єднана територіальна громада на Тернопільщині матиме свій ЦНАП. Адже одне із завдань децентралізації - зробити державні послуги максимально доступними для людей.

На цьому наголосив заступник голови обласної державної адміністрації Ігор Гайдук під час робочої наради щодо стану виконання робіт, пов’язаних із створенням та забезпеченням функціонування центрів надання адміністративних послуг, у тому числі послуг соціального характеру, в форматі „Прозорий офіс”.

«Для нас дуже важливо, щоб мешканці громади змогли отримати якомога більший спектр послуг, щоб їм не доводилось їхати десятки кілометрів, щоб отримати довідку. Завдяки ЦНАПам виключається прямий контакт заявника із чиновником – працівник центру виконує функції державного посередника. Якщо людина бажає зареєструвати бізнес чи земельну ділянку, їй достатньо прийти у ЦНАП із необхідними документами. Все інше виконають адміністратори центру. Згодом заявника проінформують SMS-кою про оформлення послуги», - зазначив Ігор Гайдук.

У нараді взяли участь директор департаменту економічного розвитку і торгівлі облдержадміністрації Галина Воляник, голови Мельнице-Подільської, Скала-Подільської об’єднаних територіальних громад.
За підсумками наради дано завдання вжити вичерпних заходів щодо забезпечення проведення будівельно-ремонтних робіт приміщень центрів надання адміністративних послуг Мельнице-Подільської та Скала-Подільської об’єднаних територіальних громад.

Загалом, в області діє 30 центрів надання адміністративних послуг у всіх районних державних адміністраціях (крім Шумської), місті обласного значення – Кременці, а також у Байковецькій, Борсуківській, Бережанській, Більче-Золотецькій, Великогаївській, Великодедеркальській, Золотниківській, Козлівській, Підволочиській, Тернопільській, Скалатській, Чортківській і Шумській об’єднаних територіальних громадах.
Протягом січня – жовтня 2020 року ЦНАП надано понад 227 тис. послуг. З них 87 тис. – у сфері землевпорядкування, 5 тис. – міграційних послуг та 59,2 тис. – з питань реєстрації. Станом на 1 листопада 2020 року за надані адміністративні послуги через ЦНАП до державного, районних, міських та селищних бюджетів надійшло коштів на суму 8,1 млн гривень.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Анонси подій

Інформаційні послуги