Кременецька районна державна адміністрація
47000, м.Кременець, вул.Шевченка, 56
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Корисні посилання

  • http://ogp.gov.ua/sites/default/files/president.gif
  • http://ogp.gov.ua/sites/default/files/kmu.gif
  • http://www.vin.gov.ua/web/vinoda.nsf/actbanersnet/Ban11/$FILE/vru.jpg 
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/predstav2.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/cp9wldlwaaan2iu.jpg
  • http://cs614727.vk.me/v614727785/158da/fV7SlKtK6Wc.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/10_big.jpg 
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/8030251sm.jpg
  • http://eacs.com.ua/img/m65_0_ru.jpg 
  • http://vodolaga.org/Dizayn/pub-inf.jpg
  • http://www.minjust.gov.ua/static/images/bann/publicinfo-1.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/posilbody/lustraition_160_102.gif
  • http://comin.kmu.gov.ua/img/Anti_kor_Portal.gif 
  • http://www.itk.ua/files/partners/middle_image_37.png?r=1359587582
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/rnbou2.jpg
  • http://www.vinoblzem.gov.ua/wp-content/uploads/2012/12/kn-ap.png
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/54_antimonopol.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/spfu.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/nads.gif
  •  http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/nadu1.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/cvk.jpg 
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/drv_bane.jpeg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/sud.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/konst.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/333.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/baner3.jpg  
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/10_1.jpg  
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/61_ternop.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/logotyp_gu_dfs_ternopil.jpg
  •  http://comin.kmu.gov.ua/img/ukrinform.gif
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/62_baner_gus.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/14122012.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/temp1.gif
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/mp29.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/111

             http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/222.png

              

На головну

Коли можна позбутися реєстрації платника ПДВ


Коли можна позбутися реєстрації платника ПДВ

Відповідно до п. 184.1 ст. 184 Податкового кодексу України (далі - ПКУ) реєстрація діє до дати анулювання реєстрації платника податку, яка проводиться шляхом виключення з реєстру платників податку і відбувається, якщо:

а) будь-яка особа, зареєстрована як платник податку протягом попередніх 12 місяців, подала заяву про анулювання реєстрації, якщо загальна вартість оподатковуваних товарів/послуг, що надаються такою особою, за останні 12 календарних місяців була меншою від суми, визначеної ст. 181 ПКУ, за умови сплати суми податкових зобов’язань у випадках, визначених розд. V ПКУ;

б) будь-яка особа, зареєстрована як платник податку, прийняла рішення про припинення та затвердила ліквідаційний баланс, передавальний акт або розподільчий баланс відповідно до законодавства за умови сплати суми податкових зобов’язань із податку у випадках, визначених розд. V ПКУ;

в) будь-яка особа, зареєстрована як платник податку, реєструється як платник єдиного податку, умова сплати якого не передбачає сплати податку на додану вартість;

г) особа, зареєстрована як платник податку, протягом 12 послідовних податкових місяців не подає контролюючому органу декларації з податку на додану вартість та/або подає таку декларацію (податковий розрахунок), яка (який) свідчить про відсутність постачання/придбання товарів/послуг, здійснених з метою формування податкового зобов’язання чи податкового кредиту;

ґ) установчі документи будь-якої особи, зареєстрованої як платник податку, визнані рішенням суду недійсними;

д) господарським судом винесено ухвалу про ліквідацію юридичної особи банкрута;

е) платник податку ліквідується за рішенням суду (фізична особа позбувається статусу суб’єкта господарювання) або особу звільнено від сплати податку чи її податкову реєстрацію анульовано (скасовано, визнано недійсною) за рішенням суду;

є) фізична особа, зареєстрована як платник податку, померла, її оголошено померлою, визнано недієздатною або безвісно відсутньою, обмежено її цивільну дієздатність;

з) припинено дію договору про спільну діяльність, договору управління майном, угоди про розподіл продукції (для платників податку, зазначених у підпунктах 4, 5 і 8 п. 180.1 ст. 180 ПКУ) або закінчився строк, на який утворено особу, зареєстровану як платник податку.

Згідно з п. 184.2 ст. 184 ПКУ анулювання реєстрації на підставі, визначеній у п. п. «а» п. 184.1 ст. 184 ПКУ, здійснюється за заявою платника податку, а на підставах, визначених у підпунктах «б» - «з» п. 184.1 ст. 184 ПКУ, може здійснюватися за заявою платника податку або за самостійним рішенням відповідного контролюючого органу.

Анулювання реєстрації здійснюється на дату:

- подання заяви платником податку або прийняття рішення контролюючим органом про анулювання реєстрації;

- зазначену в судовому рішенні;

- припинення дії договору про спільну діяльність, договору управління майном, угоди про розподіл продукції або закінчення строку, на який утворено особу, зареєстровану як платник податку;

- що передує дню втрати особою статусу платника податку на додану вартість.

При цьому датою анулювання реєстрації платника податку визначається дата, що настала раніше.

Відповідно до п. 184.3 ст. 184 ПКУ контролюючий орган анулює реєстрацію особи як платника податку, що подав заяву про анулювання реєстрації, якщо встановить, що він відповідає вимогам п. 184.1 ст. 184 ПКУ.

При відсутності законних підстав для анулювання реєстрації контролюючий орган протягом 10 календарних днів після надходження заяви платника податку про анулювання реєстрації подає такому платникові податку вмотивовану письмову відмову в анулюванні реєстрації з поясненнями із зазначеного питання (п. 184.4 ст.184 ПКУ).

Про анулювання реєстрації платника податку контролюючий орган зобов’язаний письмово повідомити особу протягом трьох робочих днів після дня анулювання такої реєстрації (п. 184.10 ст. 184 ПКУ).

 

Щодо реєстрації книги обліку доходів (книги обліку доходів і витрат) в контролюючому органі

Наказом Міністерства фінансів України від 19.06.2015 №579 затверджені Порядок ведення книги обліку доходів для платників єдиного податку першої, другої та третьої груп, які не є платниками податку на додану вартість, та Порядок ведення книги обліку доходів і витрат для платників єдиного податку третьої групи, які є платниками податку на додану вартість (далі – Порядки).

Книга обліку доходів (книга обліку доходів і витрат) ведеться за вибором платника податку, зокрема, в паперовому вигляді (п. 2 Порядків).

Відповідно до п. 3 Порядків у разі обрання платником податку ведення книги обліку доходів (книги обліку доходів і витрат) в паперовому вигляді:

1) платник податку зобов’язаний подати до контролюючого органу за основним місцем обліку примірник книги обліку доходів (книги обліку доходів і витрат), на титульному аркуші якої зазначаються: прізвище, ім’я та по батькові, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта для фізичних осіб, які мають відмітку в паспорті про право здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта, податкова адреса;

2) книга обліку доходів (книга обліку доходів і витрат) прошнурована, пронумерована безоплатно реєструється в контролюючому органі, зокрема, засвідчується підписом керівника або заступника керівника контролюючого органу та скріплюється печаткою.

Згідно з типовою інформаційною карткою адміністративної послуги «Реєстрація книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платникам єдиного податку», затвердженою наказом Державної фіскальної служби України від 19.04.2019 № 320 «Про затвердження типових інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг», строк надання адміністративної послуги становить 1 робочий день.

Книга подається до Головного управління ДФС за основним місцем обліку через державні податкові інспекції, утворені у складі Головного управління ДФС у м. Києві та у складі управлінь, утворених на правах відокремлених підрозділів Головних управлінь ДФС в областях.

Інформаційну картку адміністративної послуги розміщено у підрозділі «Адміністративні послуги» розділу «Діяльність» сайту суб’єкта надання адміністративної послуги.

Невикористана готівка на відрядження за кордон: повернення залишку

Відповідно до п. 16 розд. І Положення про заходи захисту та визначення порядку здійснення окремих операцій в іноземній валюті, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 02 січня 2019 року №5 (далі – Положення №5), розрахунки за зовнішньоекономічними операціями здійснюються виключно через рахунки в банках.

Розрахунки за зовнішньоекономічними договорами (контрактами) у готівковій формі заборонено, крім випадку, коли нерезидент – суб’єкт господарської діяльності згідно з умовами експортного договору резидента – суб’єкта господарської діяльності здійснює оплату фізичній особі – резиденту, яка перебуває у відрядженні за кордоном з метою виконання зобов’язань за експортним договором резидента – суб’єкта господарської діяльності, коштами в готівковій іноземній валюті експлуатаційних витрат, пов’язаних з обслуговуванням транспортного засобу, який належить резидентові – стороні договору (орендується, фрахтується ним) і використовується за кордоном з метою виконання зобов’язань останнього за цим договором, за умови оприбуткування невикористаного залишку ввезеної в Україну готівкової іноземної валюти до каси резидента – суб’єкта господарської діяльності згідно з абзацом третім п. 16 розд. I Положення №5.

Невикористаний залишок ввезеної в Україну готівкової іноземної валюти підлягає оприбуткуванню до каси резидента – суб’єкта господарської діяльності протягом трьох днів і зарахуванню на поточний рахунок в іноземній валюті резидента – суб’єкта господарської діяльності протягом п’яти банківських днів (з часу його оприбуткування до каси). Отримання від нерезидента готівкової іноземної валюти на експлуатаційні витрати, пов’язані з обслуговуванням транспортного засобу резидента за кордоном, та використання цих коштів на зазначені цілі та їх ввезення в Україну має бути підтверджено відповідними документами.

За митні правопорушення спрямували до бюджету понад 246 тис. гривень

З початку року фахівці Тернопільської митниці ДФС склали 47 протоколів про порушення митних правил. Загальна сума донарахованих штрафів склала 357,3 тис. гривень. Про це повідомив Володимир Петрук, заступник начальника митниці - начальник управління протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії Тернопільської митниці.

Найчастіше порушники перевищували терміни доставки товарів до органу доходів і зборів призначення, про що склали 35 протоколів. Втрата товарів гуманітарної допомоги та перевищення строку тимчасового ввезення товарів стали причиною для складання по три проколи з кожного порушення. Спонукали до складання протоколів і такі правопорушення: дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон з приховуванням від митного контролю, невжиття заходів, щодо товарів, строк тимчасового зберігання яких під митним контролем на складі тимчасового зберігання закінчився, зберігання, використання товарів, ввезених на митну територію України з приховуванням від митного контролю, зменшення розміру належних до сплати митних платежів тощо.

У звітному періоді митники розглянули 43 справи про порушення митних правил. Тож винесли постанови про притягнення осіб до відповідальності у вигляді штрафу на суму 410,2 тис. гривень.

З початку року до суду передали чотири справи про порушення митних правил на загальну суму 197,5 тис. гривень.

За п’ять місяців цього року від сплати штрафів у справах про порушення митних правил за постановами митниці до Державного бюджету України перераховано понад 246 тис. гривень.

Впродовж січня-травня 2019 року з метою перевірки автентичності документів, поданих до митного контролю та митного оформлення, до уповноважених митних органів іноземних держав направили 6 запитів. Отримали відповіді від митних органів Республіки Польщі, за результатами опрацювання яких порушень вимог законодавства з питань державної митної справи не виявлено. Також надійшли дві відповіді від митних органів Королівства Нідерланди, стосовно яких наразі проводиться перевірка. 

Оксана Антонович: Досягнення Тернопільської митниці ДФС - результат сумлінної та професійної роботи кожного з її працівників

З нагоди Дня державної служби, який щорічно відзначають 23 червня, та напередодні Дня Конституції України керівництво Тернопільської митниці ДФС привітало своїх колег.

 «Державна служба – це своєрідний провідник ідей державності. Вона є правовою, чітко організованою, соціально-орієнтованою та ефективною. Саме від якості державної служби значною мірою залежить майбутнє країни, – розпочала захід начальниця Тернопільської митниці ДФС Оксана Антонович. – Сьогодні від стабільної та ефективної роботи митниці залежить зовнішньоторгівельна діяльність нашої області та країни в цілому, розвиток міжнародної торгівлі, захищеність внутрішнього ринку від неякісної продукції, і відповідно – зростання доходів держави та сприятливі умови для ведення бізнесу».

Як зазначила очільниця відомства, з моменту створення митниця стала державною службою і в усі часи стояла на сторожі економічних інтересів країни. Вона здобула статус організації, діяльність якої спрямована не тільки на захист економічного суверенітету країни, а й на боротьбу з контрабандою зброї, наркотиків і міжнародним тероризмом.

 «Досягнення нашої Тернопільської митниці ДФС - це результат сумлінної професійної роботи кожного з Вас. Саме завдяки Вам зміцнюється авторитет митниці, а сучасні митники у громадській свідомості все частіше сприймаються як високоосвічені спеціалісти, вартові державних інтересів», - додала Оксана Антонович.

За її словами, попри різного роду перепони, що стоять на шляху, Тернопільська митниця ДФС продовжує якісно виконувати поставлені перед нею цілі та завдання. До прикладу, впродовж п’яти місяців цього року року митницею перераховано до бюджету майже 1 млрд 47 грн митних платежів, а це на понад 480,8 млн грн більше, ніж за аналогічний період 2018 року.

Окрему подяку склали ветеранам, котрі більшу частину свого життя присвятили митній службі та творили історію Тернопільської митниці ДФС.

Вітальні слова своїм колегам у цей день адресували також перший заступник начальника Тернопільської митниці ДФС Микола Криворучко, заступник начальника Тернопільської митниці ДФС Андрій Саварин та заступник начальника митниці – начальника управління протидії митним правопорушенням та міжнародної взаємодії Володимир Петрук.

Вони, зокрема, зазначили, що професія державного службовця – важлива, клопітка та відповідальна праця людей, які переважно виконують її за покликанням, демонструючи патріотизм, справжню відданість справі та бажання служити людям. Тож подякували усім присутнім державним службовцям митниці за висококваліфіковану працю, ініціативність та побажали міцного здоров’я, щастя, оптимізму і подальшої плідної діяльності.

На завершення найкращим працівникам керівництво Тернопільської митниці ДФС вручили почесні відзнаки та грамоти. Кільком працівникам митниці присвоєно дострокові звання.




 

 

 

Актуальна тема

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/actualbody/311424_1.jpg 

Імплементація Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/agolova/images76.jpeg

Інформацію про Європейський Союз можна отримати:

Міністерство закордонних справ України
www.mfa.gov.ua

Представництво Європейської Комісії в Україні
www.delukr.ec.europa.eu

Державний комітет телебачення та радіомовлення України
www.comin.kmu.gov.ua
www.ukraine-nato.gov.ua

 Європейський простір
www.eu.prostir.ua

Місцеве РАДІОМОВЛЕННЯ

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/oprosbody/uk.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/informbody/4564

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/oprosbody/gu2.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/oprosbody/children.gif

Про сплату податку на доходи фізичних осіб відокремленим підрозділом

Запобігання проявам корупції

Детінізація економіки

Почесне звання "Мати-героїня"