Кременецька районна державна адміністрація
47000, м.Кременець, вул.Шевченка, 56
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Корисні посилання

  • http://ogp.gov.ua/sites/default/files/president.gif
  • http://ogp.gov.ua/sites/default/files/kmu.gif
  • http://www.vin.gov.ua/web/vinoda.nsf/actbanersnet/Ban11/$FILE/vru.jpg 
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/predstav2.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/cp9wldlwaaan2iu.jpg
  • http://cs614727.vk.me/v614727785/158da/fV7SlKtK6Wc.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/10_big.jpg 
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/8030251sm.jpg
  • http://eacs.com.ua/img/m65_0_ru.jpg 
  • http://vodolaga.org/Dizayn/pub-inf.jpg
  • http://www.minjust.gov.ua/static/images/bann/publicinfo-1.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/posilbody/lustraition_160_102.gif
  • http://comin.kmu.gov.ua/img/Anti_kor_Portal.gif 
  • http://www.itk.ua/files/partners/middle_image_37.png?r=1359587582
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/rnbou2.jpg
  • http://www.vinoblzem.gov.ua/wp-content/uploads/2012/12/kn-ap.png
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/54_antimonopol.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/spfu.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/nads.gif
  •  http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/nadu1.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/cvk.jpg 
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/drv_bane.jpeg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/sud.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/konst.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/333.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/baner3.jpg  
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/10_1.jpg  
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/61_ternop.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/logotyp_gu_dfs_ternopil.jpg
  •  http://comin.kmu.gov.ua/img/ukrinform.gif
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/62_baner_gus.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/14122012.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/temp1.gif
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/mp29.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/111

             http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/222.png

              

На головну

Сканкопія документів при поданні облікової картки за ф. №1ДР та заяви ф. №5ДР через Електронний кабінет


Сканкопія документів при поданні облікової картки за ф. №1ДР та заяви ф. №5ДР через Електронний кабінет

Відповідно до п. 70.5 ст. 70 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) та п. 1 розд. VII Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29.09.2017 №822 (далі – Положення №822), фізична особа незалежно від віку (як резидент, так і нерезидент), яка не включена до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (далі – Державний реєстр), зобов’язана особисто або через представника подати до відповідного контролюючого органу облікову картку фізичної особи – платника податків за ф. №1ДР (далі – Облікова картка за ф. №1ДР), яка є водночас заявою для реєстрації у Державному реєстрі, та пред’явити документ, що посвідчує особу, який містить необхідні для реєстрації реквізити (прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дату народження, місце народження, місце проживання, громадянство).

Фізичні особи повідомляють контролюючі органи про зміни, які вносяться до Облікової картки за ф. №1ДР, шляхом подання заяви про внесення змін до Державного реєстру за ф. №5ДР (далі – Заява за ф. №5ДР) (п. 1 розд. IX Положення №822).

Для заповнення Облікової картки за ф. №1ДР та Заяви за ф. №5ДР використовуються дані документа, що посвідчує особу та інших документів, які підтверджують зміни облікових даних (п. 2 розд. VII та п. 3 розд. IX Положення №822).

Підпунктом 17.1.14 п. 17.1 ст. 17 ПКУ передбачено, що платник податків має право реалізовувати через електронний кабінет права та обов’язки, передбачені ПКУ та які можуть бути реалізовані в електронній формі засобами електронного зв’язку.

Вхід до інформаційно-телекомунікаційної системи «Електронний кабінет» (далі – ІТС «Електронний кабінет» здійснюється за адресою: http://cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС. Робота у приватній частині ІТС «Електронний кабінет» здійснюється після проходження користувачем електронної ідентифікації он лайн з використанням електронного цифрового підпису.

В електронному вигляді Облікова картка за ф. №1ДР та Заява за ф. №5ДР подаються через меню «ЕК для громадян»/«Облікова картка фізичної особи – платника податків. Форма 1ДР/Заява про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків. Форма 5ДР» приватної частини ІТС «Електронний кабінет».

Для приєднання до Облікової картки за ф. №1ДР та Заяви за ф. №5ДР сканованих копій документів, що посвідчують особу та інших документів, які підтверджують зміни облікових даних, платнику податків необхідно використати закладку «Додатки» та обрати «Документ довільної форми», який заповнюється наступним чином:

- поля «Назва документу», «Номер документу», «Дата документу» заповнюються згідно з даними документа, що посвідчує особу або документа, який підтверджує зміни облікових даних;

- у графі 2 «Найменування файлу документу» табличної частини за допомогою кнопки «Обзор» обирається відповідна сканована копія документа.

При цьому кожен документ має буди збережено в окремому додатку (формат файлу може бути pdf/jpg із обмеженням розміру не більше 2МБ).

Для збереження сканованого документа необхідно натиснути кнопку «Зберегти».

Платник податків підписує сформовані Облікову картку за ф. №1ДР або Заяву за ф. №5ДР електронним цифровим підписом та направляє протягом операційного дня до контролюючого органу.

Податкова накладна: нюанси виписки управителем майна

Згідно із п. п. 5 п. 180.1 ст. 180 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) для цілей оподаткування ПДВ платником податку є особа - управитель майна, яка веде окремий податковий облік з ПДВ щодо господарських операцій, пов’язаних з використанням майна, що отримане в управління за договорами управління майном.

Для цілей оподаткування господарські відносини між управителем майна з власної господарської діяльності та його діяльності з управління майном прирівнюються до відносин на основі окремих цивільно-правових договорів. Норми п. п. 5 п. 180.1 ст. 180 ПКУ не поширюються на управителів майна, які здійснюють управління активами інститутів спільного інвестування, фондів банківського управління, фондів фінансування будівництва та фондів операцій з нерухомістю, створених відповідно до закону.

Взяття на облік договору управління майном здійснюється шляхом додаткового взяття на облік управителя майна як платника податків - відповідального за утримання та внесення податків до бюджету під час виконання договору.

Управителю майна при взятті на облік договору управління майном присвоюється 9-значний реєстраційний (обліковий) номер платника податків, який використовується для сплати податків, виконання прав та обов’язків платника податків за договором окремо від власної діяльності.

Цей номер згідно п.1.6 розд. I Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.11.2014 №1130, є також індивідуальним податковим номером платника ПДВ для особи - управителя майна.

Відповідно до п. 1 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 №1307 (далі – Порядок №1307), при здійсненні господарських операцій, пов’язаних з використанням майна, отриманого в управління за договорами про управління майном, податкова накладна складається особою - управителем майна, яка веде окремий облік з податку на додану вартість таких господарських операцій та відповідальна за утримання і внесення податку до бюджету.

При цьому в такій податковій накладній у графі «Постачальник (продавець)» – зазначається найменування управителя майна, а у графах «Індивідуальний податковий номер» та «Податковий номер» – зазначається присвоєний 9 – значний номер.

Решта реквізитів податкової накладної заповнюються відповідно до Порядку №1307.

 

Після візиту туристів не забудьте про декларацію з туристичного збору

Відповідно до п. п. 268.7.3 п. 268.7 ст. 268 розд. ХІІ Податкового кодексу України (далі – ПКУ) базовий податковий (звітний) період з туристичного збору (далі – Збір) дорівнює календарному кварталу.

Форма податкової декларації з туристичного збору (далі – Декларація) затверджена наказом Міністерства фінансів України від 09.07.2015 №636 «Про затвердження форм податкових декларацій збору за місця для паркування транспортних засобів та туристичного збору», який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29.07.15 за №912/27357.

З 01.01.2019 набув чинності Закон України від 23 листопада 2018 року №2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» (далі – Закон №2628), яким внесено зміни до порядку справляння Збору.

Форма Декларації не відповідає вимогам ПКУ, але до її затвердження у новій редакції при звітуванні за перший квартал 2019 року застосовується затверджена форма Декларації з такими особливостями:

- у колонці 3 «Вартість проживання (ночівлі)», яка відображає базу оподаткування Збором, зазначається кількість діб проживання;

- у колонці 4 «Ставка збору, відсотки» зазначається розмір ставки Збору згідно з рішенням органу місцевого самоврядування, прийнятим на виконання вимог Кодексу у редакції з урахуванням Закону №2628;

- у колонці 5 «Усього нараховано збору» зазначається сума Збору, яка розраховується за формулою:

- кол. 3 х кол. 4 х розмір мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня 2019 року / 100.

При цьому формула, зазначена у кол. 5 Декларації, не застосовується.

При прийнятті органом місцевого самоврядування рішення про справляння Збору у 2019 році шляхом сплати щомісячних авансових внесків у Декларації такі сплачені авансові внески не відображаються.

ДФС Тернопільщини: проведено 50 особистих прийомів громадян

Протягом січня-квітня 2019 року посадові особи територіальних органів ДФС у Тернопільській області провели 50 особистих прийомів громадян, що на 3 прийоми менше  за чотири місяці минулого року. Зокрема, з них три прийоми проведено начальником ГУ ДФС у Тернопільській області, шість прийомів – заступниками начальника ГУ ДФС у Тернопільській області, 41 прийом – іншими посадовими особами Головного управління.

За результатами проведених особистих прийомів громадянам надано 50 усних роз’яснень.

Поспілкуватися з посадовцями фіскального відомства виявили бажання 22 підприємці, четверо пенсіонерів, один безробітний і один робітник, один колишній працівник органів ДФС, одна фізична особа, яка провадить незалежну професійну діяльність, 9 громадян іншого соціального стану (керівники/бухгалтери СГД), троє зі статусом «одинока мати», у 8 громадян соціальний стан і категорію авторів звернень не визначено..

За результатами проведених особистих прийомів громадянам надано усні роз’яснення.

Нагадуємо, що записатись на прийом до посадових осіб Головного управління ДФС у Тернопільській області можна за номером телефону: (0352) 43-46-33.

Місцеві бюджети Тернопільщини отримали 841,1 млн грн податку на доходи фізичних осіб

Одним із основних джерел наповнення місцевих бюджетів є податок на доходи фізичних осіб. У доходах обласного бюджету його частка займає 87 відсотків.

Упродовж січня-квітня 2019 року платники Тернопільщини сплатили 1 млн 127,2 тис. грн податку на доходи фізичних осіб. Про це повідомив начальник Головного управління ДФС у Тернопільській області Ігор Комендат. «Порівняно з відповідним періодом минулого року надходження даного платежу зросли на 233,3 млн грн або плюс 26,1 відсотка», - констатував він.

Із загальної суми даного податку місцеві скарбниці отримали 841,1 млн грн, що на 47,8 млн грн більше, ніж у очікувалося. До державного бюджету платники спрямували 286,1 млн грн податку на доходи фізичних осіб. Дані надходження перевищили очікувані на 16,1 млн гривень.

Лише у квітні цього року платники області перерахували 307,4 млн гривень. Це на 37,2 млн грн більше, ніж торік.

«На мою думку, надходження податку зросли, оскільки як роботодавці, так і самі працівники відповідально ставляться до сплати податків та дбають про свою соціальні захищеність», - розповів Ігор Комендат. 




 

 

 

Актуальна тема

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/actualbody/311424_1.jpg 

Імплементація Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/agolova/images76.jpeg

Інформацію про Європейський Союз можна отримати:

Міністерство закордонних справ України
www.mfa.gov.ua

Представництво Європейської Комісії в Україні
www.delukr.ec.europa.eu

Державний комітет телебачення та радіомовлення України
www.comin.kmu.gov.ua
www.ukraine-nato.gov.ua

 Європейський простір
www.eu.prostir.ua

Місцеве РАДІОМОВЛЕННЯ

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/oprosbody/uk.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/informbody/4564

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/oprosbody/gu2.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/oprosbody/children.gif

Про сплату податку на доходи фізичних осіб відокремленим підрозділом

Запобігання проявам корупції

Детінізація економіки

Почесне звання "Мати-героїня"