Кременецька районна державна адміністрація
47000, м.Кременець, вул.Шевченка, 56
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Корисні посилання

  • http://ogp.gov.ua/sites/default/files/president.gif
  • http://ogp.gov.ua/sites/default/files/kmu.gif
  • http://www.vin.gov.ua/web/vinoda.nsf/actbanersnet/Ban11/$FILE/vru.jpg 
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/predstav2.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/cp9wldlwaaan2iu.jpg
  • http://cs614727.vk.me/v614727785/158da/fV7SlKtK6Wc.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/10_big.jpg 
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/8030251sm.jpg
  • http://eacs.com.ua/img/m65_0_ru.jpg 
  • http://vodolaga.org/Dizayn/pub-inf.jpg
  • http://www.minjust.gov.ua/static/images/bann/publicinfo-1.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/posilbody/lustraition_160_102.gif
  • http://comin.kmu.gov.ua/img/Anti_kor_Portal.gif 
  • http://www.itk.ua/files/partners/middle_image_37.png?r=1359587582
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/rnbou2.jpg
  • http://www.vinoblzem.gov.ua/wp-content/uploads/2012/12/kn-ap.png
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/54_antimonopol.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/spfu.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/nads.gif
  •  http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/nadu1.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/cvk.jpg 
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/drv_bane.jpeg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/sud.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/konst.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/333.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/baner3.jpg  
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/10_1.jpg  
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/61_ternop.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/logotyp_gu_dfs_ternopil.jpg
  •  http://comin.kmu.gov.ua/img/ukrinform.gif
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/62_baner_gus.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/14122012.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/temp1.gif
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/mp29.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/111

             http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/222.png

              

На головну

Випадки заповнення рядків 3.2.1, 3.3.1 та 3.4.1 таблиці 1 додатка 4 звіту щодо сум нарахованого ЄВ


Випадки заповнення рядків 3.2.1, 3.3.1 та 3.4.1 таблиці 1 додатка 4 звіту щодо сум нарахованого ЄВ

 

Відповідно до п. 9 прим. 7 розділу VІІІ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України від 08 липня 2010 року №2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» зі змінами та доповненнями (далі – Закон №2464) щороку в законі про Державний бюджет України на відповідний рік затверджуються видатки на покриття Пенсійному фонду України (далі – ПФУ) недоотриманої суми коштів від застосування розміру єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄВ), передбаченого частинами тринадцятою і чотирнадцятою ст. 8 Закону № 2464.

При цьому для визначення недоотриманої ПФУ суми коштів платник ЄВ розраховує та відображає у звітності суму ЄВ в розмірах, передбачених частинами п’ятою та чотирнадцятою ст. 8 Закону № 2464, не змінюючи при цьому суми сплати ЄВ.

Розрахунок недоотриманих ПФУ сум здійснюється у порядку, встановленому ПФУ за погодженням з Державною фіскальною службою України.

Таким чином, з метою визначення недоотриманої ПФУ суми коштів, для роботодавців, у яких працюють особи з інвалідністю, та які нараховують ЄВ на суму заробітної плати, суми винагороди фізичним особам за виконання робіт (надання послуг) за цивільно-правовими договорами, оплати допомоги по тимчасовій непрацездатності та допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами за ставкам 8,41 відсотків, 5,3 відсотків, 5,5 відсотків, таблицю 1 додатка 4 до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 № 435 (у редакції наказу Мінфіну від 15.05.2018 № 511) (далі – Порядок № 435), розширено новими рядками:

- рядок 3.2.1, де зазначається ЄВ, нарахований підприємствами, установами і організаціями на суми заробітної плати, оплати допомоги по тимчасовій непрацездатності та допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами працюючим особам з інвалідністю (22 відсотка);

- рядок 3.3.1, де зазначається ЄВ, нарахований підприємствами та організаціями всеукраїнських громадських організацій осіб з інвалідністю, зокрема товариствами УТОГ та УТОС на суми заробітної плати та суми винагороди фізичним особам за виконання робіт (надання послуг) за цивільно-правовими договорами, оплати допомоги по тимчасовій непрацездатності та допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами осіб з інвалідністю (22 відсотка);

- рядок 3.4.1, де зазначається ЄВ, нарахований підприємствами та організаціями громадських організацій осіб з інвалідністю (за умов, визначених частиною чотирнадцятою ст. 8 Закону № 2464), на суми нарахованої заробітної плати, суми допомоги по тимчасовій непрацездатності та допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами для працюючих осіб з інвалідністю (22 відсотка).

Це довідкова інформація щодо сум ЄВ, які були б сплачені роботодавцями при застосуванні розміру ЄВ, визначеного частиною п’ятою ст. 8 Закону № 2464 (22 відсотків), до суми заробітної плати (доходу) осіб з інвалідністю, зазначеної у рядках 2.2 (8,41 відсотків), 2.3 (5,3 відсотків) та 2.4 (5,5 відсотків) таблиці 1 додатка 4 до Порядку №435.

Вказана інформація не впливає на показники підсумкових рядків у таблиці 1 додатка 4 до Порядку №435 і на загальну суму ЄВ до сплати.

 

 

Виправляємо помилки в КОРО

 

Головне управління ДФС у Тернопільській області повідомляє, що відповідно до Порядку реєстрації та ведення розрахункових книжок, книг обліку розрахункових операцій, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.06.2016 №547 (далі – Порядок) виправлення записів у книзі обліку розрахункових операцій (далі – книга ОРО) може бути зроблено тільки тими особами, які здійснювали ці записи, або особами, які виконують їх обов’язки. Виправлення повинно засвідчуватись підписом відповідальної особи суб’єкта господарювання або суб’єкта господарювання – фізичної особи – підприємця.

Зіпсовані аркуші книги ОРО та такі, на яких зроблено більше 5 виправлень, слід перекреслити по діагоналі з обох боків, зробити на них напис «Анульовано», проставити дату анулювання, засвідчити підписом відповідальної особи суб’єкта господарювання або суб’єкта господарювання – фізичної особи – підприємця. Усі дані з анульованого аркуша переносяться на новий аркуш книги ОРО, номер якого проставляється на анульованому аркуші.

 

 

Ліквідація основних засобів: визначаємо звичайну ціну

 

Згідно із п. 189.9 ст. 189 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) якщо основні виробничі або невиробничі засоби ліквідуються за самостійним рішенням платника податку, така ліквідація для цілей оподаткування розглядається як постачання таких основних виробничих або невиробничих засобів за звичайними цінами, але не нижче балансової вартості на момент ліквідації.

Відповідно до п. п. 14.1.71 п. 14.1 ст. 14 ПКУ звичайною ціною, зокрема, є ціна товарів (робіт, послуг), визначена сторонами договору, якщо інше не встановлено ПКУ.

Якщо не доведено зворотне, вважається, що така звичайна ціна відповідає рівню ринкових цін.

Якщо під час здійснення операції обов’язковим є проведення оцінки, вартість об’єкта оцінки є підставою для визначення звичайної ціни для цілей оподаткування.

Ринковою ціною є ціна, за якою товари (роботи, послуги) передаються іншому власнику за умови, що продавець бажає передати такі товари (роботи, послуги), а покупець бажає їх отримати на добровільній основі, обидві сторони є взаємно незалежними юридично та фактично, володіють достатньою інформацією про такі товари (роботи, послуги), а також ціни, які склалися на ринку ідентичних (а за їх відсутності - однорідних) товарів (робіт, послуг) у порівняних економічних (комерційних) умовах (п. п. 14.1.219 п. 14.1 ст. 14 ПКУ).

Отже, платник податку, який за самостійним рішенням ліквідує основні виробничі або невиробничі засоби, повинен нарахувати податкові зобов’язання за такими необоротними активами виходячи з їх ринкової ціни, визначеної на момент такої ліквідації за правилами, визначеними п. п. 14.1.219 п. 14.1 ст. 14 ПКУ, але не нижче їх балансової вартості. У разі якщо при ліквідації основних фондів обов’язковим є проведення оцінки, податкові зобов’язання нараховуються з вартості об’єкта оцінки, але не нижче їх балансової вартості.

 

Цифра дня: «6952 договори уклали роботодавці Тернопільщини за 18 днів жовтня»

 

 

На Тернопільщині роботодавці активно легалізовують працю найманих працівників

 

На виконання доручення Уряду щодо проведення заходів, спрямованих на детінізацію відносин у сфері зайнятості населення, на Тернопільщині активізовано роботу щодо роз’яснення роботодавцям та громадськості про неприпустимість допуску до роботи найманих працівників без оформлення трудових відносин і водночас здійснюються контрольно-перевірочні заходи. Заходи ДФС з виявлення порушників податкового законодавства в частині виплати зарплати – один із важливих кроків захисту прав найманих працівників.

Зміни в політиці несприйняття «тіньової зайнятості» вплинули на свідомість підприємців в частині оформленні трудових відносин  зі своїми найманими працівниками. Так, якщо у вересні, згідно з повідомленнями про прийняття працівників на роботу, укладено 8895 трудових договорів, то за 18 днів жовтня – 6952. Про це повідомив начальник Головного управління ДФС у Тернопільській області Ігор Комендат. Є позитивні напрацювання і в реєстрації підприємницької діяльності. Зазвичай цього року в середньому за місяць реєструвалось 300-340 підприємців, то у вересні зареєстровано 448 підприємців, що на третину більше за середні показники попередніх місяців. За 18 днів жовтня зареєстровано вже 558 підприємців.

«Свою роботу насамперед спрямовуємо на проведення роз’яснювальної роботи, адже не маємо за мету покарати порушників у вигляді штрафу. Прагнемо, щоб працедавці поважали тих, хто своєю працею сприяє успішному веденню їх бізнесу, запобігти формуванню недобросовісної бізнес-конкуренції»,  – підкреслив очільник фіскального відомства області.

 

Майже в третині письмових звернень громадян – інформація про ухилення від сплати податків

 

Протягом січня-вересня цього року на адресу органів ДФС у Тернопільській області 219 громадян спрямували 98 письмових звернень, в тому числі чотири колективних звернення. Серед листів – 92 заяви та 6 скарг. Це на 6 звернень менше за відповідний період минулого року. Про це повідомили в управлінні обслуговування платників ГУ ДФС у Тернопільській області.

Із загальної кількості отриманих письмових звернень найбільше адресовано Головному управлінню ДФС в області (54 звернення або 55,1%) і Тернопільській митниці ДФС (16 звернень або 16,3%).

Зазвичай автори письмових звернень не зазнають свій соціальний стан (196 таких громадян), а серед решти дописувачів – двоє пенсіонерів, троє робітників, двоє підприємців, селянин, служитель релігійної організації, журналіст та тринадцятеро працівників органів ДФС (в т.ч. колишній). 

Із отриманих письмових звернень розглянуто у встановлений законом термін 89 звернень, ще 9 звернень перебувають на виконанні, по яких термін розгляду не настав. Фактів розгляду звернень, виконаних з порушенням законодавчо встановленого терміну, не зафіксовано.

За результатами розгляду фахівці територіальних органів ДФС Тернопільської області надали роз’яснення по 7 зверненнях (7,9%), 26 звернень не підлягали розгляду (29,2%), 48 звернень вирішено позитивно (53,9%), 8 звернень надіслано за належністю (9,0%).




 

 

 

Актуальна тема

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/actualbody/311424_1.jpg 

Імплементація Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/agolova/images76.jpeg

Інформацію про Європейський Союз можна отримати:

Міністерство закордонних справ України
www.mfa.gov.ua

Представництво Європейської Комісії в Україні
www.delukr.ec.europa.eu

Державний комітет телебачення та радіомовлення України
www.comin.kmu.gov.ua
www.ukraine-nato.gov.ua

 Європейський простір
www.eu.prostir.ua

Місцеве РАДІОМОВЛЕННЯ

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/oprosbody/uk.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/informbody/4564

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/oprosbody/gu2.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/oprosbody/children.gif

Про сплату податку на доходи фізичних осіб відокремленим підрозділом

Запобігання проявам корупції

Детінізація економіки

Почесне звання "Мати-героїня"