Кременецька районна державна адміністрація
47000, м.Кременець, вул.Шевченка, 56
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Корисні посилання

  • http://ogp.gov.ua/sites/default/files/president.gif
  • http://ogp.gov.ua/sites/default/files/kmu.gif
  • http://www.vin.gov.ua/web/vinoda.nsf/actbanersnet/Ban11/$FILE/vru.jpg 
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/predstav2.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/cp9wldlwaaan2iu.jpg
  • http://cs614727.vk.me/v614727785/158da/fV7SlKtK6Wc.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/10_big.jpg 
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/8030251sm.jpg
  • http://eacs.com.ua/img/m65_0_ru.jpg 
  • http://vodolaga.org/Dizayn/pub-inf.jpg
  • http://www.minjust.gov.ua/static/images/bann/publicinfo-1.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/posilbody/lustraition_160_102.gif
  • http://comin.kmu.gov.ua/img/Anti_kor_Portal.gif 
  • http://www.itk.ua/files/partners/middle_image_37.png?r=1359587582
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/rnbou2.jpg
  • http://www.vinoblzem.gov.ua/wp-content/uploads/2012/12/kn-ap.png
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/54_antimonopol.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/spfu.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/nads.gif
  •  http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/nadu1.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/cvk.jpg 
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/drv_bane.jpeg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/sud.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/konst.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/333.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/baner3.jpg  
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/10_1.jpg  
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/61_ternop.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/logotyp_gu_dfs_ternopil.jpg
  •  http://comin.kmu.gov.ua/img/ukrinform.gif
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/62_baner_gus.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/14122012.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/temp1.gif
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/mp29.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/111

             http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/222.png

              

На головну

Чи включається до доходу юридичної особи «спрощенця» сума заборгованості по розрахунках з підзвітними особами за придбані ними ТМЦ при ліквідації юридичної особи?


Чи включається до доходу юридичної особи «спрощенця» сума заборгованості по розрахунках з підзвітними особами за придбані ними ТМЦ при ліквідації юридичної особи?

 

Відповідно до Цивільного кодексу України вимоги кредитора, заявлені після спливу строку, встановленого ліквідаційною комісією для їх пред’явлення, задовольняються з майна юридичної особи, яку ліквідовують, що залишилося після задоволення вимог кредиторів, заявлених своєчасно.

Вимоги кредиторів, які не визнані ліквідаційною комісією, якщо кредитор у місячний строк після одержання повідомлення про повну або часткову відмову у визнанні його вимог не звертався до суду з позовом, вимоги, у задоволенні яких за рішенням суду кредиторові відмовлено, а також вимоги, які не задоволені через відсутність майна юридичної особи, що ліквідується, вважаються погашеними.

Згідно з п. п. 14.1.36 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) господарська діяльність – діяльність особи, що пов’язана з виробництвом (виготовленням) та/або реалізацією товарів, виконанням робіт, наданням послуг, спрямована на отримання доходу і проводиться такою особою самостійно та/або через свої відокремлені підрозділи, а також через будь-яку іншу особу, що діє на користь першої особи, зокрема за договорами комісії, доручення та агентськими договорами.

Якщо фізична особа (працівник підприємства) для виконання цивільно-правової дії за дорученням замовника (підприємства) використовує власні кошти, то замовник має відшкодувати цій особі понесені витрати за умови наявності підтверджуючих документів та подання фізичною особою Звіту про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт, форма якого та Порядок складання затверджені наказом Міністерства фінансів України від 28.09.2015 №841 зі змінами та доповненнями.

Відповідно до п. 292.13 ст. 292 ПКУ дохід визначається на підставі даних обліку, який ведеться відповідно до ст. 296 ПКУ.

Підпунктом 296.1.3 п 296.1 ст. 296 ПКУ визначено, що платники єдиного податку третьої групи (юридичні особи) використовують дані спрощеного бухгалтерського обліку щодо доходів та витрат з урахуванням положень пп. 44.2, 44.3 ст. 44 ПКУ.

Згідно з п. 11 Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 11 «Зобов’язання», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.01.2000 №20 зі змінами та доповненнями (далі – П(С)БО 11), поточні зобов’язання включають, зокрема, поточну кредиторську заборгованість за товари, роботи, послуги.

Пунктом 5 П(С)БО 11 встановлено, що зобов’язання визнається, якщо його оцінка може бути достовірно визначена та існує ймовірність зменшення економічних вигод у майбутньому внаслідок його погашення. Якщо на дату балансу раніше визнане зобов’язання не підлягає погашенню, то його сума включається до складу доходу звітного періоду.

Отже, сума заборгованості юридичної особи – платника єдиного податку третьої групи по розрахунках з підзвітними особами за придбані ними товарно-матеріальні цінності є кредиторською заборгованістю. Тому у зв’язку з ліквідацією такого платника сума кредиторської заборгованості, не виплачена підзвітним особам, включається до складу доходу юридичної особи – платника єдиного податку третьої групи.

 

Щоб правильно розділити підприємства на великі, середні та малі

 

Порядок подання податкової декларації до контролюючого органу визначено ст. 49 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

Відповідно до п. 49.3 ст. 49 ПКУ податкова декларація подається за вибором платника податків, якщо інше не передбачено ПКУ, в один із таких способів:

а) особисто платником податків або уповноваженою на це особою;

б) надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення;

в) засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису.

Водночас абзацом першим п. 49.4 ст. 49 ПКУ встановлено, що платники податків, що належать до великих та середніх підприємств, подають податкові декларації контролюючому органу в електронній формі з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису.

Податкова звітність з податку на додану вартість подається в електронній формі контролюючому органу всіма платниками цього податку з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису (абзац другий п. 49.4 ст. 49 ПКУ).

При припиненні договору про визнання електронних документів з підстав, визначених законом, платник податків має право до складення нового договору подавати податкову звітність у спосіб, визначений підпунктами «а» і «б» п. 49.3 ст. 49 (абзац третій п. 49.4 ст. 49 ПКУ).

При визначенні обов’язку подання платниками податків податкової звітності до контролюючого органу в електронній формі застосовують критерії, визначені Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні».

Зокрема, великими є підприємства, які не відповідають критеріям для середніх підприємств та показники яких на дату складання річної фінансової звітності за рік, що передує звітному, відповідають щонайменше двом із таких критеріїв: балансова вартість активів – понад 20 млн євро; чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) – понад 40 млн євро; середня кількість працівників – понад 250 осіб.

Середніми є підприємства, які не відповідають критеріям для малих підприємств та показники яких на дату складання річної фінансової звітності за рік, що передує звітному, відповідають щонайменше двом із таких критеріїв: балансова вартість активів – до 20 млн євро; чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) – до 40 млн євро; середня кількість працівників – до 250 осіб.

Малими є підприємства, які не відповідають критеріям для мікропідприємств та показники яких на дату складання річної фінансової звітності за рік, що передує звітному, відповідають щонайменше двом із таких критеріїв: балансова вартість активів – до 4 млн євро; чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) – до 8 млн євро; середня кількість працівників – до 50 осіб. Мікропідприємствами є підприємства, показники яких на дату складання річної фінансової звітності за рік, що передує звітному, відповідають щонайменше двом із таких критеріїв: балансова вартість активів – до 350 тис. євро; чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) – до 700 тис. євро; середня кількість працівників – до 10 осіб.

Новоутворені підприємства під час визначення відповідності критеріям застосовують показники на дату складання річної фінансової звітності.

Якщо підприємство однієї з наведених категорій за показниками річної фінансової звітності протягом двох років поспіль не відповідає наведеним критеріям, воно відноситься до відповідної категорії підприємств.

Для визначення відповідності критеріям, встановленим у євро, застосовується офіційний курс гривні щодо іноземних валют (середній за період), розрахований на підставі курсів Національного банку, що встановлювалися для євро протягом відповідного року.

 

Документи, які необхідно надати для вивезення творів сучасного мистецтва

 

Порядок переміщення через митний кордон України культурних цінностей визначений Законом України від 21 вересня 1999 року №1068 ХІV «Про вивезення, ввезення та повернення культурних цінностей» зі змінами та доповненнями (далі – Закон №1068).

При цьому дія Закону №1068 не поширюється на сучасні сувенірні вироби, предмети культурного призначення серійного та масового виробництва.

Перелік культурних цінностей, на які встановлено обмеження щодо переміщення через митний кордон України, визначено у додатку 5 до постанови Кабінету Міністрів України від 21.05.2012 №436 «Про затвердження переліків товарів, на які встановлено обмеження щодо переміщення через митний кордон України».

Разом з тим такі обмеження не розповсюджуються на сувенірні вироби, предмети культурного і ужиткового призначення серійного і масового виробництва, перелік яких встановлюється Мінкультури України.

Перелік сувенірних виробів, предметів культурного і ужиткового призначення серійного і масового виробництва, на вивезення (тимчасове вивезення) яких дозвіл Державної служби контролю за переміщенням культурних цінностей через державний кордон України не потрібен, визначено у додатку 1 до Інструкції про порядок оформлення права на вивезення, тимчасове вивезення культурних цінностей та контролю за їх переміщенням через державний кордон України, затвердженої наказом Міністерства культури і мистецтв України від 22.04.2002 №258, (далі – Інструкція №258).

Відповідно до Інструкції №258 дозвіл Державної служби контролю за переміщенням культурних цінностей через державний кордон України не потрібен при вивезенні:

- творів сучасного мистецтва, предметів народних художніх промислів, сувеніри, придбаних в торговельній мережі;

- живопису, пластики малих форм, авторської графіки, гобеленів, виробів декоративно-ужиткового мистецтва з кераміки, фарфору, фаянсу, скла, дерева, металу, текстилю та інших матеріалів, створених після 1950 року.

 

За 7 місяців платники Тернопільщини сплатили до бюджету 138 млн грн податку на прибуток

 

Впродовж січня-липня 2018 року платниками податків області забезпечено сплату до Зведеного бюджету України 138 млн грн податку на прибуток. У тому числі до державного бюджету – 123,2 млн грн та до місцевих бюджетів – 14,8 млн гривень. Порівняно з відповідним періодом минулого року надходження до зведеного бюджету збільшились на 54,1 млн грн, або на 64,5 відсотків.

До загального фонду зведеного бюджету за сім місяців 2018 року сплачено 6,4 млн грн частини чистого прибутку (доходу) господарських організацій. Порівняно з відповідним періодом минулого року надходження частини чистого прибутку (доходу) господарських організацій збільшись на 1,8 млн гривень.




 

 

 

Актуальна тема

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/actualbody/311424_1.jpg 

Імплементація Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/agolova/images76.jpeg

Інформацію про Європейський Союз можна отримати:

Міністерство закордонних справ України
www.mfa.gov.ua

Представництво Європейської Комісії в Україні
www.delukr.ec.europa.eu

Державний комітет телебачення та радіомовлення України
www.comin.kmu.gov.ua
www.ukraine-nato.gov.ua

 Європейський простір
www.eu.prostir.ua

Місцеве РАДІОМОВЛЕННЯ

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/oprosbody/uk.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/informbody/4564

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/oprosbody/gu2.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/oprosbody/children.gif

Про сплату податку на доходи фізичних осіб відокремленим підрозділом

Запобігання проявам корупції

Детінізація економіки

Почесне звання "Мати-героїня"