Кременецька районна державна адміністрація
47000, м.Кременець, вул.Шевченка, 56
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Корисні посилання

  • http://ogp.gov.ua/sites/default/files/president.gif
  • http://ogp.gov.ua/sites/default/files/kmu.gif
  • http://www.vin.gov.ua/web/vinoda.nsf/actbanersnet/Ban11/$FILE/vru.jpg 
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/predstav2.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/cp9wldlwaaan2iu.jpg
  • http://cs614727.vk.me/v614727785/158da/fV7SlKtK6Wc.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/10_big.jpg 
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/8030251sm.jpg
  • http://eacs.com.ua/img/m65_0_ru.jpg 
  • http://vodolaga.org/Dizayn/pub-inf.jpg
  • http://www.minjust.gov.ua/static/images/bann/publicinfo-1.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/posilbody/lustraition_160_102.gif
  • http://comin.kmu.gov.ua/img/Anti_kor_Portal.gif 
  • http://www.itk.ua/files/partners/middle_image_37.png?r=1359587582
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/rnbou2.jpg
  • http://www.vinoblzem.gov.ua/wp-content/uploads/2012/12/kn-ap.png
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/54_antimonopol.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/spfu.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/nads.gif
  •  http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/nadu1.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/cvk.jpg 
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/drv_bane.jpeg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/sud.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/konst.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/333.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/baner3.jpg  
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/10_1.jpg  
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/61_ternop.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/logotyp_gu_dfs_ternopil.jpg
  •  http://comin.kmu.gov.ua/img/ukrinform.gif
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/62_baner_gus.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/14122012.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/temp1.gif
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/mp29.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/111

             http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/222.png

              

На головну

Платники адресували ДФС Тернопільщини 29 інформаційних запитів


Платники адресували ДФС Тернопільщини 29 інформаційних запитів

            Впродовж семи місяців ц.р.до територіальних органів ДФС Тернопільської області надійшло 29 інформаційних запитів.

            Із загальної кількості отриманих інформаційних запитів до ГУ ДФС в області надійшло 16 запитів (55,2%), Тернопільської ОДПІ (9 запитів), Кременецької ОДПІ (3 запити) та Чортківської ОДПІ (1 запит).

            Поштою надійшло 14 запитів, а 15 – засобами електронного зв»язку. Серед запитувачів -15 громадян, 10 юридичних осіб, 2 об»єднання громад без статусу юридичної особи та 2 запити від представників засобів масової інформації.

            У своїх запитах на інформацію запитувачі насамперед цікавилися доходами та сплаченими сумами податків інших громадян, кількістю створених Центрів обслуговування платників і кількістю наданих ними адміністративних послуг, інформацією про проведені перевірки суб»єктів господарювання. За результатами розгляду фахівці органів ДФС області надали вичерпні відповіді на 17 запитів, ще по 10 відмовили у надані інформації, а ще два запити надіслали належним розпорядникам інформації.

Легалізація зайнятості населення та заробітної плати – важлива тема сьогодення

            Питання легалізації та заробітної плати населення було і залишається надзвичайно актуальним, оскільки саме від величини страхового стажу та розміру офіційної заробітної плати, з якої сплачені внески, залежить рівень соціального та пенсійного захисту людини. Прозора заробітна плата є одним із резервів наповнення бюджетного Фонду, кошти якого витрачаються на фінансування пенсій та грошової допомоги.

            Законом України від 06.12.2016р. №1774-VIII»Про внесення змін до деяких законодавчих актів України», внесено зміни до ст.265 Кодексу Законів про працю України, яким збільшено фінансову відповідальність субєкта господарювання за:

-фактичне допускання працівника до роботи без оформлення трудового договору (контракту), оформлення працівника на повний робочий час у разі фактичної роботи повний робочий час та виплати заробітної плати (винагороди) без нарахування й сплати ЄСВ – у 30-кратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення, за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення;

-порушення встановлених строків виплати заробітної плати працівникам, інших виплат, передбачених законодавством про працю, більш як за один місяць, виплата їх не в цілковитому обсязі – у 3-кратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої на момент виявлення порушення;

-недотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці- у 10-кратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення, за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення;

-порушення інших вимог трудового законодавства- у розмірі мінімальної заробітної плати.

            Кременецька ОДПІ звертає увагу на те, що керівники підприємств, фізичні особи-підприємці при нарахуванні заробітної плати повинні дотримуватися чинного законодавства, нести відповідальність за навмисне ухилення від сплати податків і норм законодавства щодо виплати заробітної плати. Захист прав та гарантій найманих працівників гарантується державою та є обовязком для роботодавців всіх форм власності і господарювання.

Коли не під силу сплата податкового зобов»язання чи боргу

            Відповідно до п.100.8 ст.100 ПКУ рішення про розстрочення, відстрочення  грошових зобов»язань чи податкового боргу, а також про перенесення строків сплати розстрочених, відстрочених сум або їх частки приймається у такому порядку:

-стосовно загальнодержавних податків і зборів-керівник контролюючого органу з урахуванням особливостей визначених п.100.9 ст.100 ПКУ;

-стосовно місцевих податків і зборів-керівником  контролюючого органу та затверджується фінансовим органом місцевого органу виконавчої влади, до бюджету якого зараховуються такі місцеві податки та збори.

            Згідно з п.100.9 ст.100 ПКУ рішення про розстрочення, відстрочення грошових зобов»язань чи податкового боргу, а також про перенесення строків сплати розстрочених, відстрочених сум або їх частки щодо загальнодержавних податків та зборів на строк, що виходить за межі одного та/або більше бюджетних років, крім випадків, передбачених п.100.9 ст.100 ПКУ, приймається керівником центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, про що повідомляє центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

            Рішення про розстрочення, відстрочення грошових зобов»язань чи податкового боргу, а також про перенесення строків сплати розстрочених, відстрочених сум або їх частки щодо загальнодержавних податків та зборів на строк, що виходить за межі одного та/або більше бюджетних років, якщо сума, заявлена до розстрочення, відстрочення, або сума розстрочення, відстрочення грошових зобов»язань чи податкового боргу, щодо яких переносяться строки сплати, становлять один мільйон гривень та більше, приймається керівником центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову та митну політику, за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

            Рішення про розстрочення, відстрочення грошового зобов»язання чи податкового боргу, а також про перенесення строків сплати розстрочених, відстрочених сум, якщо сума попередньо наданого розстрочення, відстрочення грошового зобов»язання чи податкового боргу не була погашена приймається за вмотивованими та обґрунтованими рішеннями керівництва центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної  фінансової  політики.  

Плануєте отримати в наступному році податкову знижку – заповнюйте Книги обліку доходів і витрат за новою формою

            Кременецька ОДПІ повідомляє, що 11.08.2017 року набрав чинності наказ Мінфіну України від 23.06.2017 року №591, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 18.07.2017р. за №871/30739.

Цим Наказом затверджені нові:

-форма Книги обліку доходів і витрат для визначення суми загального річного оподатковуваного доходу;

- порядок ведення обліку доходів і витрат для визначення суми загального річного оподаткованого доходу.

            Порядок поширюється на фізичних осіб-платників податків, які отримують доходи та відповідно до розділу IV «Податок на доходи фізичних осіб» ПКУ від 02.12.2010р. № 2755-VI зобов»язані подавати податкову декларацію про майновий стан і доходи та/або мають право на таке подання з метою повернення надміру сплачених податків, у т.ч. при застосуванні права на податкову знижку, крім осіб, які перебувають  на податковому обліку як самозайняті особи. Порядок розроблено відповідно до положень ПКУ, згідно з підпунктом «а» п.176.1 ст.176 розд.IV якого платники податку ведуть облік у Книзі обліку.

            Наказом №591 визнано таким, що втратив чинність наказ Міндоходів від 11.12.2013р. №794 «Про затвердження форми Книги обліку доходів і витрат для визначення суми загально річного оподаткованого доходу та Порядку ведення обліку доходів і витрат для визначення суми загально річного оподаткованого доходу», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 26.12.2013 року за №2217/24749.   




 

 

 

Актуальна тема

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/actualbody/311424_1.jpg 

Імплементація Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/agolova/images76.jpeg

Інформацію про Європейський Союз можна отримати:

Міністерство закордонних справ України
www.mfa.gov.ua

Представництво Європейської Комісії в Україні
www.delukr.ec.europa.eu

Державний комітет телебачення та радіомовлення України
www.comin.kmu.gov.ua
www.ukraine-nato.gov.ua

 Європейський простір
www.eu.prostir.ua

Місцеве РАДІОМОВЛЕННЯ

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/oprosbody/uk.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/informbody/4564

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/oprosbody/gu2.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/oprosbody/children.gif

Про сплату податку на доходи фізичних осіб відокремленим підрозділом

Запобігання проявам корупції

Детінізація економіки

Почесне звання "Мати-героїня"