Кременецька районна державна адміністрація
47000, м.Кременець, вул.Шевченка, 56
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Корисні посилання

  • http://ogp.gov.ua/sites/default/files/president.gif
  • http://ogp.gov.ua/sites/default/files/kmu.gif
  • http://www.vin.gov.ua/web/vinoda.nsf/actbanersnet/Ban11/$FILE/vru.jpg 
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/predstav2.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/cp9wldlwaaan2iu.jpg
  • http://cs614727.vk.me/v614727785/158da/fV7SlKtK6Wc.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/10_big.jpg 
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/8030251sm.jpg
  • http://eacs.com.ua/img/m65_0_ru.jpg 
  • http://vodolaga.org/Dizayn/pub-inf.jpg
  • http://www.minjust.gov.ua/static/images/bann/publicinfo-1.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/posilbody/lustraition_160_102.gif
  • http://comin.kmu.gov.ua/img/Anti_kor_Portal.gif 
  • http://www.itk.ua/files/partners/middle_image_37.png?r=1359587582
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/rnbou2.jpg
  • http://www.vinoblzem.gov.ua/wp-content/uploads/2012/12/kn-ap.png
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/54_antimonopol.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/spfu.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/nads.gif
  •  http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/nadu1.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/cvk.jpg 
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/drv_bane.jpeg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/sud.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/konst.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/333.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/baner3.jpg  
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/10_1.jpg  
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/61_ternop.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/logotyp_gu_dfs_ternopil.jpg
  •  http://comin.kmu.gov.ua/img/ukrinform.gif
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/62_baner_gus.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/14122012.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/temp1.gif
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/mp29.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/111

             http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/222.png

              

На головну

РРО вичерпав термін дії експлуатації: наслідки використання


РРО вичерпав термін дії експлуатації: наслідки використання

            У порядку технічного ослуговування та ремонту РРО визначено, що строк служби-це строк, протягом якого виробник (постачальник)гарантує працездатність РРО, у т.ч.комплектувальних виробів та його складових частин, збереження інформації у фіскальній пам»яті за умови дотримання користувачем вимог експлуатаційних документів.

            При цьому жоден виробник не передбачає продовження такого строку залежно від того, більше чи менше днів на тиждень працював апарат.

            Фактично після закінчення строку служби апарати виробник не гарантує подальшу працездатність РРО в цілому, його комплектувальних вузлів та складових частин, і, що головне, не гарантує збереження інформації у фіскальній пам»яті такого апарата, тобто реалізація фіскальних функцій, які є обов»язковими для РРО відповідно до вимог Закону України від 06.07.1995р. №265/95 ВР «Про застосування РРО у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг».

            Якщо виробником (постачальником) не встановлено строку служби (а це стосується здебільшого старих моделей касових апаратів), слід керуватися нормою щодо семирічного з моменту введення в експлуатацію, але не більше 9-ти років від дати строку служби апарата, яка встановлена Порядком доопрацювання електронних контрольно-касових апаратів, затвердженим рішенням Державної комісії з питань впровадження електронної системи і засобів контролю та управління товарним і грошовим обігом при КМУ.

            Отже, при використанні старого РРО, який вичерпав свій строк експлуатації, такий технологічний пристрій не може вважатися РРО відповідно до вимог Закону №265. Тобто подальше використання такого пристрою суб»єктом господарювання є порушенням вимог Закону України №265 тягне застосування фінансових санкцій згідно з п.1 ст.17 Закону №265 у таких розмірах:

-          Вчинене вперше 1 гривня; 

-          За кожне наступне вчинене порушення-100% вартості проданих з порушенням, встановлених п.1 ст.173 №265, товарів (послуг).

Крім того, відповідно до ст..155 прим.1 Кодексу України про адміністративні правопорушення за порушення порядку проведення розрахунків застосовується штраф в розмірі від 2 до 5 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян на осіб, які здійснюють розрахункові операції та на посадових осіб від 5 до 10 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

За дії, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі ж порушення, тягне за собою застосування штрафу в розмірі від 5 до 10 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб від 10 до 12 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Справи про адмінпорушення, передбачені ст..155 прим.1 КУпАП, розглядають судді районних, районних у місті, міських чи міськрайонних судів відповідно до ст..221 КУпАП.

Штрафні санкції за порушення граничних термінів реєстрації акцизних накладних в Реєстрі акцизних накладних

            Кременецька ОДПІ звертає увагу платників, що відповідно до п.120 прим.2.1 ст.120 прим 2 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року №2755 зі змінами та доповненнями порушення платниками акцизного податку граничних термінів реєстрації акцизних накладних, розрахунків коригування до АН в ЄРАН, встановлених ст.231 ПКУ тягне за собою накладення штрафу в розмірі:

2% від суми акцизного податку з відповідних обсягів пального, зазначених у таких акцизних накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації до 15 календарних днів;

10% суми акцизного податку з відповідних обсягів пального, зазначених у таких акцизних накладних/розрахунках коригування, - у разі порушення терміну реєстрації від 16 до 30 календарних днів;

20% суми акцизного податку з відповідних обсягів пального, зазначених у таких акцизних накладних/розрахунках коригування- у разі порушення терміну реєстрації від 31 до 60 календарних днів;

30% суми акцизного податку з відповідних обсягів пального, зазначених у таких акцизних накладних/розрахунках коригування,- у разі порушення терміну реєстрації на 91 і більше календарних днів.

            Відсутність з вини платника акцизного податку реєстрації акцизного податку в ЄРАН/розрахунків коригування протягом  більш як 120 календарних днів після дати, на яку платник податку зобов»язаний скласти акцизну накладну/розрахунок коригування, тягне за собою накладення штрафу в розмірі 50% суми акцизного податку з відповідних обсягів пального, на які платник податку зобов»язаний скласти таку акцизну накладну/розрахунок коригування.

            Нарахування штрафних санкцій за порушення граничних термінів реєстрації акцизних накладних/розрахунків коригування до акцизних накладних здійснюється контролюючими органами на підставі акту камеральної перевірки та прийнятого за його наслідками податкового повідомлення-рішення.  

            Фіскальна служба роз»яснює подорожуючим особливості перетину державного кордону

            11 червня з 00 год 00 хв громадяни України-власники біометричних паспортів отримали право без віз перебувати в будь-якій країні Європейського союзу (за винятком Великої Британії та Ірландії, які є членом ЄС, але не входять до складу Шенгенської зони ), а також Ісландії, Ліхтенштейні, Норвегії та Швейцарії, які не є членами ЄС, але підписали Шенгенську угоду.

            Україна межує з чотирма країнами ЄС- Польщею, Угорщиною, Словаччиною та Румунією, це майже 1400 кілометрів спільного кордону. На західній ділянці кордону діє 32 міжнародні пункти пропуску.

 Для збільшення доходів місцевих бюджетів необхідна більш принципова позиція органів місцевого самоврядування.

            Актуальні питання залучення наявних резервів додаткових надходжень податків і зборів до місцевих бюджетів, вирішення проблем легалізації землі та заробітної плати обговорили нещодавно у Чорткові під час робочої наради начальника ГУ ДФС в області Ігора Комендата, голови Тернопільської облдержадміністрації Степана Барни та керівництва Чортківського, Борщівського, Гусятинського та Заліщицького районів.

            «Завершився п»ятий місяць бюджетного процесу, і це досить тривалий період часу, щоб оцінити поточний стан роботи наповнення бюджетів, проаналізувати його та,визначитись з основними завданнями на II півріччя, «- під час виступу зазначив Ігор Комендат.

            Цьогоріч у Чортківській ОДПІ спостерігаються найвищі темпи росту дохідної частини місцевих бюджетів (152,7%) при середньо обласному показнику 141,3%. Щодо загальної суми доходів місцевих бюджетів Чортківська ОДПІ за січень-травень поточного року перетнула позначку у 165 млн.гривень.

            Високі темпи збільшення надходжень податку на доходи фізичних осіб- 102,1 млн.гривень, що значно перевищує середньо обласний показник – 159,7%. За словами очільника фіскального відомства, вони зумовлені зростанням фонда оплати праці майже удвічі.

            Незважаючи на появу позитивних тенденцій на ринку праці, процент офіційно працевлаштованого населення свідчить, що тіньовий сектор продовжує існувати. Загалом по районах Чортківської ОДПІ із 131 тисячі працездатного населення офіційно отримують заробітну плату менше сорока тисяч мешканців цих районів. Якщо врахувати безробітних та трудову міграцію, то відсоток не працевлаштованого населення становить 43%. Одним з найважливіших питань, без якого не може бути й мови про максимальне освоєння податкової бази, є затвердження місцевими радами оптимальних ставок податків. Найбільш гостро під час наради звучало питання ставки земельного податку за земельні ділянки: сільськогосподарські угіддя (рілля, сіножаті, пасовища).

            Сільським, селищним, міським радам та радам об»єднаних територіальних громад порекомендували переглянути рішення про встановлення місцевих податків і зборів в частині плати за землю, адже у декількох громадах ставки земельного податку за земельні ділянки критично низькі – менше 0,3%.

            Підсумовуючи нараду, голова Тернопільської ОДА Степан Барна підтримав керівника фіскальної служби області і зазначив, що на сьогодні законодавчо створені всі передумови для збільшення доходів місцевих бюджетів, необхідна лише більш принципова позиція органів місцевого самоврядування.




 

 

 

Актуальна тема

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/actualbody/311424_1.jpg 

Імплементація Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/agolova/images76.jpeg

Інформацію про Європейський Союз можна отримати:

Міністерство закордонних справ України
www.mfa.gov.ua

Представництво Європейської Комісії в Україні
www.delukr.ec.europa.eu

Державний комітет телебачення та радіомовлення України
www.comin.kmu.gov.ua
www.ukraine-nato.gov.ua

 Європейський простір
www.eu.prostir.ua

Місцеве РАДІОМОВЛЕННЯ

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/oprosbody/uk.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/informbody/4564

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/oprosbody/gu2.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/oprosbody/children.gif

Про сплату податку на доходи фізичних осіб відокремленим підрозділом

Запобігання проявам корупції

Детінізація економіки

Почесне звання "Мати-героїня"