Кременецька районна державна адміністрація
47000, м.Кременець, вул.Шевченка, 56
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Корисні посилання

  • http://ogp.gov.ua/sites/default/files/president.gif
  • http://ogp.gov.ua/sites/default/files/kmu.gif
  • http://www.vin.gov.ua/web/vinoda.nsf/actbanersnet/Ban11/$FILE/vru.jpg 
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/predstav2.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/cp9wldlwaaan2iu.jpg
  • http://cs614727.vk.me/v614727785/158da/fV7SlKtK6Wc.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/10_big.jpg 
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/8030251sm.jpg
  • http://eacs.com.ua/img/m65_0_ru.jpg 
  • http://vodolaga.org/Dizayn/pub-inf.jpg
  • http://www.minjust.gov.ua/static/images/bann/publicinfo-1.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/posilbody/lustraition_160_102.gif
  • http://comin.kmu.gov.ua/img/Anti_kor_Portal.gif 
  • http://www.itk.ua/files/partners/middle_image_37.png?r=1359587582
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/rnbou2.jpg
  • http://www.vinoblzem.gov.ua/wp-content/uploads/2012/12/kn-ap.png
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/54_antimonopol.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/spfu.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/nads.gif
  •  http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/nadu1.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/cvk.jpg 
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/drv_bane.jpeg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/sud.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/konst.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/333.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/baner3.jpg  
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/10_1.jpg  
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/61_ternop.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/logotyp_gu_dfs_ternopil.jpg
  •  http://comin.kmu.gov.ua/img/ukrinform.gif
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/62_baner_gus.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/14122012.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/temp1.gif
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/mp29.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/111

             http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/222.png

              

На головну

Строки давності при проведенні перевірок


Строки давності при проведенні перевірок

            Кременецька ОДПІ з метою забезпечення належної реалізації положень ст.102 ПКУ в частині застосування строків давності при організації та проведенні документальних перевірок, самостійному визначенні сум грошових зобов»язань платників податків, повідомляє наступне:

            з 1 січня набули чинності зміни, внесені до статті 102 ПКУ. Так, відповідно, контролюючий орган має право провести перевірку та самостійно визначити суму грошових зобов»язань платника податків не пізніше 1095 дня (2555 днів при проведенні перевірки контрольованої операції), що настає за останнім днем граничного строку подання податкової декларації, звіту про використання доходів (прибутків)неприбуткової організації, або граничного строку сплати грошових зобов»язань, нарахованих контролюючим органом, а якщо така податкова декларація була надана пізніше – за днем її фактичного подання.

            Отже, при плануванні, організації та проведенні документальних перевірок слід враховувати, що з 1 січня 2017 року строки давності поширюються також на період, який може бути охоплений перевіркою.

            Більш детально про застосування строків давності при організації та проведенні документальних перевірок юридичних осіб йдеться у листі ДФС України від 05.05.2017р.№11356/7/99-99-14-03-03-17.

            Хто та як проводитиме документальні позапланові перевірки у зв»язку з припиненням діяльності фізичних осіб-підприємців?

            Функції контролюючих органів обласного та центрального рівнів визначено ст.19 прим.1 ПКУ, функціональні повноваження державних податкових інспекцій встановлено ст.19 прим.3 ПКУ.

            З набранням чинності змін, які внесено до ПКУ відповідно до ЗУ від 21.12.2016р. №1797 «Про внесення змін до ПКУ щодо покращення інвестиційного клімату в Україні», функцію проведення відповідно до законодавства перевірок та звірок платників податків закріплено виключно за контролюючими органами обласного та центрального рівнів.

            Рішення про проведення документальної позапланової перевірки платника податків-фізичної особи приймається керівником контролюючого органу (його заступником або уповноваженою особою)на підставі п.п.78.1.7 п.78.1 ст.78 ПКУ та оформляється наказом.

            Тривалість документальних позапланових перевірок не повинна перевищувати 5 робочих днів для суб»єктів малого підприємництва та 10 робочих днів для інших аплтників податків, крім великих платників податків і фізичних осіб-підприємців, які не мають найманих працівників, за наявності умов, визначених в абзацах 3-8 п.82.2 ст.82 ПКУ.

            Для фізичних осіб підприємців, які не мають найманих працівників, не повинна перевищувати три робочі дні, за наявності за 2 останні календарні роки одночасно таких умов:

-          платником податку подано податкову декларацію про відсутність доходів від провадження господарської діяльності;

-          платник податку не зареєстрований як платник ПДВ;

-          в контролюючих органах відсутня податкова інформація щодо:

1)використання платником податку найманої праці фізичних осіб;

2)відкрито платником податку рахунків у банках та інших фінансових установах.

Продовження строків проведення документальних позапланових перевірок можливе за рішенням керівника (його заступника або уповноваженої особи)контролюючого органу не більш як на 2 робочих дні для суб»єктів малого підприємництва та 5 робочих днів для інших платників податків, крім великих платників податків.

      Результати перевірок оформлюються у формі акта або довідки, які підписуються посадовими особами контролюючого органу та платниками податків або їх законними представниками (у разі наявності). У разі встановлення під час перевірки порушень складається акт. Якщо такі порушення відсутні, складається довідка.

      Строк складання акта (довідки)про результати перевірки не зараховується до строку проведення перевірки, встановленого Кодексом (з урахуванням його продовження).

ЄСВ: до бюджету сплачено 759,1 млн.грн.єдиного соціального внеску

      З початку року платники Тернопільщини перерахували до бюджету 759,1 млн.грн.ЄСВ, що на 177,3 млн.грн. більше за очікуваний показник. Виконання бюджетного призначення становить 130,5%. Порівняно з січнем-квітнем минулого року забезпечено приріст надходжень на 252,5 млн.грн. або на 49,9%.

      Зокрема, за підсумками квітня поточного року на соціальні гарантії направлено 207,8 млн.грн. ЄСВ, що становить 121,7% виконання прогнозного показника. Порівнюючи з минулорічним квітнем надходження зросли на 69,9 млн.грн. або на 50,7%.

      Варто нагадати, що Законом України від 06.12.2016р. №1774 внесено низку змін щодо нарахування та сплати підприємцями ЄСВ, які набули чинності 1 січня 2017 року.

Аграріям дозволено збільшити реєстраційний ліміт для податкових накладних

            Таку можливість отримали сільгоспвиробники з 15 квітня поточного року у зв»язку із набранням чинності Закону України від 23.03.17р. №1988 «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо захисту прав вітчизняного сільськогосподарського товаровиробника».

            Зокрема, законодавчий документ надав можливість сільськогосподарським товаровиробникам збільшити реєстраційну суму для податкових накладних/розрахунків коригування, визначену п.200 прим.1.3 ПКУ, на суму коштів, що перераховувалися з 1 по 30 січня 2017 року на спецрахунки агропідприємств, які до 1 січня 2017 року застосовували спец режим оподаткування згідно зі ст..209 ПКУ. Причому така сума не повинна перевищувати суму, що мала спрямовуватися на спец рахунок суб»єкта спец режиму, згідно з податковою звітністю за грудень 2016 року, за винятком уточнюючих розрахунків.

            Звертаємо увагу, таке збільшення має здійснюватись одноразово за заявою платника  податку, поданою в довільній формі до органів ДФС, разом із копіями платіжних доручень платника, завірених у встановленому порядку банком, які підтверджують таке перерахування.

            Окрім того, у межах суми цього збільшення платник має право подати до контролюючого органу заяву, відповідно до якої такі кошти підлягають перерахуванню з рахунка в системі електронного адміністрування ПДВ такого платника податку на його поточний рахунок згідно з п.200 прим 1.6 ПКУ.

            Додамо, зазначена норма прописана в п.60 підрозділу 2 розділу ХХ ПКУ.

 

            Фізична особа не може скористатися соціальною пільгою на новому місці роботи у місяці, в якому пільгу застосовано за попереднім

            Оскільки платник податків має право на отримання податкової соціальної пільги лише від одного працедавця і реалізував це право у звітному місяці на старому місці роботи, то така фізична особа не має права на отримання в цьому місяці податкової соціальної пільги на новому місці роботи. При цьому, при дотриманні умов отримання податкової соціальної пільги, така фізична особа має правона отримання податкової соціальної пільги на новому місці роботи з наступного місяця після прийняття на роботу.

            Відповідно до п.169.1 ст.169 Податкового кодексу України від 02.12.2010р.№2755 із змінами і доповненнями платник податку має право на зменшення суми загального місячного оподатковуваного доходу, отримуваного від одного роботодавця у вигляді заробітної плати (інших прирівняних до неї відповідно до законодавства виплат, компенсацій та винагород), якщо його розмір не перевищує суми, що дорівнює розміру місячного прожиткового мінімуму, діючого для працездатної особи на 1 січня звітного податкового року, помноженого на 1,4 та округленого до найближчих 10 гривень.

            Згідно з пп.169.3.4 п.169.3 ст.169 ПКУ податкова соціальна пільга надається з урахуванням останнього місячного податкового періоду, в якому платник податку був звільнений з місця роботи.

Довідково:Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс (категорія 103.08.04).

            Відшкодування орендарем земельного податку та податку на нерухомість: як бути з ПДВ

            Істотною умовою договору оренди є, зокрема, орендна плата-фіксований платіж, який орендар сплачує орендодавцеві незалежно від результатів своєї господарської діяльності.

            Розмір орендної плати може бути змінений за погодженням сторін. Складовою господарської діяльності з нерухомим майном є придбання власником такого майна певних послуг з його утримання, сплата податків, у т.ч.земельного та податку на нерухоме майно.

            Тобто у вартості орендної плати за нерухоме майно орендар має відшкодовувати (компенсувати)всі елементи витрат, пов»язаних із послугами з надання майна в оренду.

            Тому якщо орендодавцем є не бюджетна установа, кошти, що їх отримують від орендаря як відшкодування (компенсацію)будь-яких витрат, передбачених договором оренди, включають до бази оподаткування.

            Такі кошти оподатковують ПДВ у загальному порядку, оскільки вони є складовою операцій із постачання послуг під час надання в оренду нерухомого майна.

            Тернопільщина на розвиток армії спрямувала 53,1 млн.гривень

З початку року платники Тернопільської області забезпечили до бюджету 53,1 млн.грн. військового збору. Це становить 110,6% прогнозного показника. Порівняно з січнем-квітнем минулого року сплата військового збору зросла на 14,4млн.грн. або більш ніж на третину.

            Нагадаємо, що військовим збором оподатковуються доходи у формі заробітної плати, інших заохочувальних та компенсаційних виплат або інших виплат і винагород, які виплачуються платнику у зв»язку з трудовими відносинами. Ставка військового збору складає 1,5% від об»єкту оподаткування.




 

 

 

Актуальна тема

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/actualbody/311424_1.jpg 

Імплементація Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/agolova/images76.jpeg

Інформацію про Європейський Союз можна отримати:

Міністерство закордонних справ України
www.mfa.gov.ua

Представництво Європейської Комісії в Україні
www.delukr.ec.europa.eu

Державний комітет телебачення та радіомовлення України
www.comin.kmu.gov.ua
www.ukraine-nato.gov.ua

 Європейський простір
www.eu.prostir.ua

Місцеве РАДІОМОВЛЕННЯ

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/oprosbody/uk.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/informbody/4564

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/oprosbody/gu2.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/oprosbody/children.gif

Про сплату податку на доходи фізичних осіб відокремленим підрозділом

Запобігання проявам корупції

Детінізація економіки

Почесне звання "Мати-героїня"