Кременецька районна державна адміністрація
47000, м.Кременець, вул.Шевченка, 56
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Корисні посилання

  • http://ogp.gov.ua/sites/default/files/president.gif
  • http://ogp.gov.ua/sites/default/files/kmu.gif
  • http://www.vin.gov.ua/web/vinoda.nsf/actbanersnet/Ban11/$FILE/vru.jpg 
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/predstav2.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/cp9wldlwaaan2iu.jpg
  • http://cs614727.vk.me/v614727785/158da/fV7SlKtK6Wc.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/10_big.jpg 
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/8030251sm.jpg
  • http://eacs.com.ua/img/m65_0_ru.jpg 
  • http://vodolaga.org/Dizayn/pub-inf.jpg
  • http://www.minjust.gov.ua/static/images/bann/publicinfo-1.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/posilbody/lustraition_160_102.gif
  • http://comin.kmu.gov.ua/img/Anti_kor_Portal.gif 
  • http://www.itk.ua/files/partners/middle_image_37.png?r=1359587582
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/rnbou2.jpg
  • http://www.vinoblzem.gov.ua/wp-content/uploads/2012/12/kn-ap.png
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/54_antimonopol.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/spfu.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/nads.gif
  •  http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/nadu1.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/cvk.jpg 
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/drv_bane.jpeg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/sud.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/konst.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/333.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/baner3.jpg  
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/10_1.jpg  
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/61_ternop.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/logotyp_gu_dfs_ternopil.jpg
  •  http://comin.kmu.gov.ua/img/ukrinform.gif
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/62_baner_gus.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/14122012.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/temp1.gif
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/mp29.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/111

             http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/222.png

              

На головну

Відомості про власні доходи отримуємо он-лайн


Відомості про власні доходи отримуємо он-лайн

            Державною фіскальною службою України запроваджено електронний сервіс «отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису».Новий сервіс дає можливість отримати фізичним особам, державним службовцям та особам, уповноваженим на виконання державних функцій, відомостей про власні доходи в режимі он-лайн.

            Сервіс стане особливо затребуваним і край необхідним під час проведення кампанії декларування майнового стану, коли державні службовці повинні звітувати про фінансові зобов»язання та отримані у минулому році доходи.

            З метою отримання відомостей про вдасні доходи необхідно лише мати електронний цифровий підпис та сформувати запит за допомогою «Спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення для формування та подання звітності, запитів до «Єдиного вікна подання електронної звітності ДФС», яке розміщене на офіційному веб-порталі ДФС України («Головна сторінка»- «Фізичним особам»-«Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді»).

            Кременецька ОДПІ інформує, що новостворений сервіс запрацював у штатному режимі з 1 вересня 2016 року. Відтепер відомості про суми отриманих доходів та суми сплачених податків можна отримати в електронному вигляді за останні три роки, а відомості за останній звітний період (квартал)надаються через 60 днів після його закінчення.

            В інспекції звертають увагу на те, що фізична особа-платник податків відповідно до норм Закону України »Про захист персональних даних» може сформувати запит на отримання інформації, виключно про себе, інформація щодо третіх осіб у відповідь на такий запит не надається.

Якщо „спрощенець” бажає бути платником ПДВ

 

Для цілей оподаткування податком на додану вартість (далі – ПДВ) відповідно до п. 180.1 ст. 180 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) платником податку, зокрема, є будь-яка особа, що зареєстрована або підлягає реєстрації як платник податку.

Якщо загальна сума від здійснення операцій з постачання товарів/послуг, що підлягають оподаткуванню згідно з розділом V ПКУ, у тому числі з використанням локальної або глобальної комп’ютерної мережі, нарахована (сплачена) такій особі протягом останніх 12 календарних місяців, сукупно перевищує 1 мільйон гривень (без урахування ПДВ), така особа зобов’язана зареєструватися як платник податку у контролюючому органі за своїм місцезнаходженням (місцем проживання) з дотриманням вимог, передбачених ст. 183 ПКУ, крім особи, яка є платником єдиного податку першої – третьої групи (п. 181.1 ст. 181 ПКУ).

Нагадаємо, що застосування спрощеної системи оподаткування регламентовано главою 1 розділу XIV ПКУ.

Статтею 297 ПКУ, зокрема, передбачено, що платники єдиного податку звільняються від обов’язку нарахування, сплати та подання податкової звітності з ПДВ з операцій з постачання товарів, робіт та послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, крім ПДВ, що сплачується фізичними особами та юридичними особами, які обрали ставку єдиного податку, визначену п.п. 1 п. 293.3 ст. 293 ПКУ, а також що сплачується платниками єдиного податку четвертої групи.

Згідно із п. 293.3 ст. 293 ПКУ відсоткова ставка єдиного податку для платників третьої групи встановлюється у розмірі:

- 3 відсотки доходу – у разі сплати ПДВ згідно з ПКУ;

- 5 відсотків доходу – у разі включення ПДВ до складу єдиного податку.

Ставка єдиного податку, визначена для третьої групи у розмірі 3 відсотки, може бути обрана:

а) суб’єктом господарювання, який зареєстрований платником ПДВ відповідно до розд. V ПКУ, у разі переходу ним на спрощену систему оподаткування;

б) платником єдиного податку третьої групи, який обрав ставку єдиного податку в розмірі 5 відсотків, у разі добровільної зміни ставки єдиного податку;

в) суб’єктом господарювання, який не зареєстрований платником ПДВ, у разі його переходу на спрощену систему оподаткування або зміни групи платників єдиного податку шляхом реєстрації платником ПДВ відповідно до розд. V ПКУ (п. 293.8 ст. 293 ПКУ).

Враховуючи зазначене, платниками ПДВ можуть бути фізичні та юридичні особи платники єдиного податку третьої групи, які обрали ставку єдиного податку у розмірі 3 відсотки доходу, а також сільськогосподарські товаровиробники - платники єдиного податку четвертої групи.

Юридична особа після взяття на облік за новим місцем обліку перераховує військовий збір до державного бюджету за своїм місцезнаходженням

 

Податковим кодексом України передбачено, що великий платник податків, щодо якого центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує, державну податкову і митну політику, прийнято рішення про переведення на облік у контролюючому органі, що здійснює супроводження великих платників податків чи інший контролюючий орган, після взяття його на облік за новим місцем обліку зобов’язаний сплачувати податки за місцем попереднього обліку у контролюючих органах, а подавати податкову звітність та виконувати інші обов’язки, передбачені Податковим кодексом України, за новим місцем обліку.

Нарахування, утримання та сплата (перерахування) військового збору до бюджету здійснюється у порядку, встановленому ст. 168 Податкового кодексу України.

Згідно з п.п. 168.4.1 п. 168.4 ст. 168 Податкового кодексу України податок, утриманий з доходів резидентів та нерезидентів, зараховується до бюджету згідно з Бюджетним кодексом України.

Бюджетним кодексом України визначено, що до доходів Державного бюджету України включаються доходи бюджету, за винятком тих, що згідно зі ст.ст. 64, 66, 69 та 71 Бюджетного кодексу закріплені за місцевими бюджетами.

Військовий збір, що сплачується (перераховується) згідно з пунктом 16 прим. 1 підрозд. 10 розд. XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України належить до доходів загального фонду Державного бюджету України.

Водночас, оскільки військовий збір в повній мірі зараховується до державного бюджету, а окремі норми п. 168.4 ст. 138 Податкового кодексу України регламентують порядок перерахування податку до місцевого бюджету, то дані норми для військового збору не можуть бути застосовані.

Таким чином, юридична особа після взяття на облік за новим місцем обліку перераховує військовий збір до державного бюджету за своїм місцезнаходженням (реєстрації) на відповідні рахунки, відкриті в органах Державного казначейства України для Спеціалізованої державної податкової інспекції з обслуговування великих платників.

Податок на прибуток: право на відображення штрафів та пені

 

Починаючи з 1 січня 2015, згідно з п.п. 134.1.1 п. 134.1 ст. 134 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) об’єктом оподаткування податком на прибуток є прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом коригування (збільшення або зменшення) фінансового результату до оподаткування (прибутку або збитку), визначеного у фінансовій звітності підприємства відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності, на різниці, які виникають відповідно до положень розділу ІІІ ПКУ.

Розділом ІІІ «Податок на прибуток підприємств» ПКУ не передбачено коригування фінансового результату до оподаткування на різниці по штрафах, пені, неустойці.

Згідно з п. 3 розділу І Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності» доходами вважається збільшення економічних вигод у вигляді надходження активів або зменшення зобов’язань, які призводять до зростання власного капіталу (за винятком зростання капіталу за рахунок внесків власників).

Одержані штрафи, пені, неустойки відповідно до п. 3.10 розділу ІІІ Методичних рекомендацій щодо заповнення форм фінансової звітності відображаються у складі інших операційних доходів.

Пунктом 6 Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 16 «Витрати», (далі – П(С)БО 16), витратами звітного періоду визнаються або зменшення активів, або збільшення зобов’язань, що призводить до зменшення власного капіталу підприємства (за винятком зменшення капіталу внаслідок його вилучення або розподілу власниками), за умови, що ці витрати можуть бути достовірно оцінені.

Визнані штрафи, пеня, неустойка включаються до інших операційних витрат (п. 20 П(С)БО 16).

Виходячи з викладеного, доходи у вигляді одержаних штрафів, пені, неустойки за порушення правил здійснення господарської діяльності, невиконання або неналежного виконання господарського зобов’язання та понесені витрати у вигляді визнаних платником податку штрафів, пені, неустойки приймають участь при визначенні фінансового результату до оподаткування відповідно до правил бухгалтерського обліку без подальшого його коригування на такі доходи та витрати.

 

 

Анульовано реєстрацію платника ПДВ: чи буде право на подання „уточненки”

 

Відповідно до п.46.1 ст.46 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) податкова декларація, розрахунок (далі – податкова декларація) документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених ПКУ) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов’язання, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків-фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку.

Згідно із п.50.1 ст.50 ПКУ якщо у майбутніх податкових періодах (з урахуванням строків давності, визначених статтею 102 ПКУ) платник податків самостійно (у тому числі за результатами електронної перевірки) виявляє помилки, що містяться у раніше поданій ним податковій декларації (крім обмежень, визначених цією статтею), він зобов’язаний надіслати уточнюючий розрахунок до такої податкової декларації за формою чинного на час подання уточнюючого розрахунку.

Тобто обов’язок щодо подання податкової декларації з ПДВ та уточнюючого розрахунку до такої податкової декларації покладається на платника ПДВ.

Враховуючи те, що суб’єкт господарювання при анулюванні реєстрації платника ПДВ виключається із Реєстру платників ПДВ, то уточнюючий розрахунок за період, у якому він був платником ПДВ, такий суб’єкт господарювання подати не може.

Як борються із корупційними правопорушеннями у фіскальній службі області

За вісім місяців поточного року підрозділом внутрішньої безпеки проведено 54 службові перевірки. До правоохоронних органів направлено 16 матеріалів, відкрито 17 кримінальних проваджень.

Протягом цього ж періоду керівникам фіскального органу направлено 29 подань з метою усунення умов, що сприяли правопорушенням. За результатами їх розгляду, до дисциплінарної відповідальності притягнуто 33 працівники.

 З метою недопущення корупційних правопорушень та посадових злочинів працівниками фіскальної служби та митних органів Тернопільщини, упередження надзвичайних подій за їх участю, підрозділом внутрішньої безпеки відомства постійно проводиться профілактично-роз’яснювальна робота задля виявлення та попередження вищевказаних фактів. Зокрема, цьогоріч проведено 270 таких профілактичних заходів, серед них: лекції, бесіди у колективах, витупи по телебаченню і радіо, публікації в пресі та інтернет - виданнях тощо.

 

Надходження до бюджету від імпорту транспортних засобів зросли у п’ять разів

 

Протягом серпня 2016 року Тернопільською митницею ДФС до бюджету перераховано 98,5 млн грн, що на 21,6 млн грн або 28,1% більше за аналогічний період минулого року.

«Зокрема, сплачено 88,7 млн грн податку на додану вартість, що на 59,2% більше, ніж протягом серпня минулого року, 8,1 млн грн мита, надходження від якого порівняно з минулорічним звітним періодом зросли на 39,7%, 1,5 млн грн акцизного податку, що на 15,4% більше за аналогічний період 2015 року, а також – 0,2 млн грн плати за здійснення митних формальностей та інших надходжень», – зазначила в.о. начальника Тернопільської митниці ДФС Оксана Антонович.

Основними чинниками, що сприяли збільшенню надходжень було здійснення імпорту підприємствами, які не працювали в минулому році (в тому числі з місцем обліку в інших областях України).

Всього в серпні 2016 року 34 підприємства, які почали свою діяльність в поточному році, сплатили 15,5 млн грн або 15,7% від адміністрованої митницею суми податків.

Важливу роль у збільшенні надходжень відіграло також зростання обсягів імпорту підприємствами, які були бюджетоформуючими в минулому році (в тому числі і сезонна активізація імпортерів сільськогосподарської техніки).

Всього в серпні поточного року підприємствами, які збільшили надходження порівняно з минулим роком, сплачено 56 млн грн або 56% від адміністрованої суми, що  в 2 рази більше, ніж в серпні минулого року.

Оформлення підприємств з місцем обліку в інших митницях ДФС. Зокрема, в серпні 2016 року здійснювало імпорт 25 таких підприємств, якими сплачено 17,5 млн грн або 18% від адміністрованої суми.

Чималу частину надходжень до бюджету забезпечила активізація імпорту транспортних засобів. Середньомісячні надходження перших семи місяців поточного року становили 1,9 млн грн, вже в серпні перераховано 9,5 млн грн (зріст у 5 разів).

Загальна сума додаткових надходжень від контролю за правильністю визначення митної вартості, класифікації та країни походження товарів становить 2,8 млн грн або 1,6% від адміністрованої суми податків.

Найбільше податків сплачено при митному оформленні зернозбиральних комбайнів, бурякозбиральних та інших машин та механізмів для збирання або обмолоту сільськогосподарських культур, легкових автомобілів, конвеєрного обладнання.




 

 

 

Актуальна тема

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/actualbody/311424_1.jpg 

Імплементація Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/agolova/images76.jpeg

Інформацію про Європейський Союз можна отримати:

Міністерство закордонних справ України
www.mfa.gov.ua

Представництво Європейської Комісії в Україні
www.delukr.ec.europa.eu

Державний комітет телебачення та радіомовлення України
www.comin.kmu.gov.ua
www.ukraine-nato.gov.ua

 Європейський простір
www.eu.prostir.ua

Місцеве РАДІОМОВЛЕННЯ

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/oprosbody/uk.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/informbody/4564

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/oprosbody/gu2.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/oprosbody/children.gif

Про сплату податку на доходи фізичних осіб відокремленим підрозділом

Запобігання проявам корупції

Детінізація економіки

Почесне звання "Мати-героїня"