Кременецька районна державна адміністрація
47000, м.Кременець, вул.Шевченка, 56
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Корисні посилання

  • http://ogp.gov.ua/sites/default/files/president.gif
  • http://ogp.gov.ua/sites/default/files/kmu.gif
  • http://www.vin.gov.ua/web/vinoda.nsf/actbanersnet/Ban11/$FILE/vru.jpg 
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/predstav2.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/cp9wldlwaaan2iu.jpg
  • http://cs614727.vk.me/v614727785/158da/fV7SlKtK6Wc.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/10_big.jpg 
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/8030251sm.jpg
  • http://eacs.com.ua/img/m65_0_ru.jpg 
  • http://vodolaga.org/Dizayn/pub-inf.jpg
  • http://www.minjust.gov.ua/static/images/bann/publicinfo-1.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/posilbody/lustraition_160_102.gif
  • http://comin.kmu.gov.ua/img/Anti_kor_Portal.gif 
  • http://www.itk.ua/files/partners/middle_image_37.png?r=1359587582
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/rnbou2.jpg
  • http://www.vinoblzem.gov.ua/wp-content/uploads/2012/12/kn-ap.png
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/54_antimonopol.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/spfu.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/nads.gif
  •  http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/nadu1.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/cvk.jpg 
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/drv_bane.jpeg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/sud.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/konst.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/333.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/baner3.jpg  
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/10_1.jpg  
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/61_ternop.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/logotyp_gu_dfs_ternopil.jpg
  •  http://comin.kmu.gov.ua/img/ukrinform.gif
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/62_baner_gus.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/14122012.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/temp1.gif
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/mp29.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/111

             http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/222.png

              

На головну

Нова форма КОРО: чи необхідна заміна раніше зареєстрованих книг.


Нова форма КОРО: чи необхідна заміна раніше зареєстрованих книг.

            Нова форма книги обліку розрахункових операцій установлена Порядком реєстрації та ведення розрахункових книжок, книг обліку розрахункових операцій, затверджених наказом Мінфіну від 14.06.2016 року №547»Про затвердження порядків щодо реєстрації РРО та книг обліку розрахункових операцій.

            Суб»єкти господарювання можуть продовжувати використовувати раніше зареєстровані книги КОРО за старою формою до першої із подій: закінчення КОРО, завершення строку служби або припинення застосування відповідного РРО, виникнення підстав для перереєстрації або скасування реєстрації книги.

            Такі книги дозволяється перереєстровувати лише у перехідний період – протягом місяця після набрання чинності Наказом №547. Після спливу зазначеного терміну у разі виникнення підстав для перереєстрації книг ОРО, здійснюється реєстрація другої або наступної КОРО за новою формою.

            При цьому, реалізуючи підакцизні товари, суб»єкти господарювання які використовують КОРО за старою формою, здійснюють у них записи наступним чином:

1.у назвах граф 6,7 КОРО за старою формою, слід дописати знак «/» та відповідно слова «за ставкою акцизного податку», «сума акцизного податку»;

2.за наявності розрахункових операцій за товари підакцизної групи послідовно вносяться:- у графу 6 – сума розрахунків, що оподатковується за ставкою податку на додану вартість, «/», суми розрахунків, що оподатковуються за ставкою акцизного податку; - у графу 7 – сума ПДВ, «/», сума акцизного податку.

            Водночас, для зручності ведення КОРО рекомендовано зазначеним суб»єктам господарювання звернутись до органу фіскальної служби за місцем реєстрації книги для реєстрації другої та наступної КОРО за новою формою. З причини зміни форми книги така реєстрація може бути здійснена у будь-який час.

            У суб»єктів господарювання, діяльність яких не пов»язана з реалізацією підакцизних товарів, касові чеки, що друкуються РРО, не містять даних про акцизний податок та відповідно графи 7,9 КОРО будуть не заповненими. Відповідно, зазначені суб»єкти господарювання можуть продовжувати використовувати раніше зареєстровані  КОРО без внесення до них будь-яких змін, але лише до виникнення зазначених вище підстав для припинення використання книги.

            З таким роз»ясненням можна ознайомитися у листі ДФС від 05.08.2016 року №26665/7/99-99-08-01-03-17.

За несвоєчасне подання заяви особою, що підлягає обов»язковій реєстрації як платник ПДВ передбачена відповідальність

            Відповідно до п.183.2 ст.183 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року №2755 із змінами і доповненнями у разі обов»язкової реєстрації особи як платника ПДВ реєстраційна заява подається до контролюючого органу не пізніше 10 числа календарного місяця, що настає за місяцем, в якому вперше досягнуто обсягу оподатковуваних операцій,визначеного у статті 181 ПКУ.

            Згідно з п.2.6 Положення про реєстрацію платників ПДВ, затвердженого наказом Міністерства фінансів України 14.11.2014 року №1130, який зареєстрований в Міністерстві юстиції України 17.11.2014р. за №1456/26233 із змінами і доповненнями, державні податкові інспекції здійснюють зокрема:

-приймання заяв, контроль за повнотою даних щодо відповідності нормативним документам, реєстрацію (у т.ч. як суб»єкта спец режиму оподаткування), перереєстрацію, анулювання реєстрації платників ПДВ, виключення із реєстру суб»єктів спец режиму оподаткування;

- формування і надання витягів з реєстру платників податку на додану вартість.

            Пунктами 3.8-3.10 Положення №1130 передбачено, що при реєстрації платника ПДВ обов»язково проводиться перевірка його реєстрації даних з єдиного банку даних про платників податку – юридичних осіб або реєстру само зайнятих осіб.

Якщо в заяві про реєстрацію не зазначені, зокрема, обов»язкові реквізити, подані недостовірні або неповні дані, не підписано заявником (для фізичних осіб), відповідальною особою заявника (для юридичних осіб) чи особою, яка має документально підтверджене повноваження щодо підпису реєстраційної заяви від особи, яка реєструється платником ПДВ, відомості про заявника не включені до ЄДРЮО та фізичних осіб-підприємців, то протягом 5 робочих днів від дня отримання заяви контролюючий орган звертається до особи з письмовою пропозицією надати нову заяву про реєстрацію. При цьому згідно з п.3.16 Положення №1130 дані про прийняті до розгляду заяви з поміткою про результати розгляду та дані податкової реєстрації вносяться до журналу реєстрації платників ПДВ.

            В свою чергу п.63.9 ст.63 ПКУ визначено, що платники податків, які не подали протягом 5 календарних днів, наступним за днем отриманих повернутих документів виправлених документально для взяття на облік у контролюючих органах або повторно подали такі документи з помилками несуть відповідальність відповідно до Закону.

            Згідно з п.183.10 ст.183 ПКУ якщо особа не подала до контролюючого органу реєстраційну заяву, вона несе відповідальність за не нарахування або несплату цього податку на рівні зареєстрованого платника без права нарахування податкового кредиту та отримання бюджетного відшкодування.

Телефонні розмови в особистих цілях: як впорядкувати ПДВ

 

Відповідно до п. 198.3 ст. 198 Податкового кодексу України (далі - ПКУ) податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку, протягом такого звітного періоду у зв’язку з:

- придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг;

- придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті.

Нарахування податкового кредиту здійснюється незалежно від того, чи такі товари/послуги та основні фонди почали використовуватися в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку протягом звітного податкового періоду, а також від того, чи здійснював платник податку оподатковувані операції протягом такого звітного податкового періоду.

При цьому платник податку згідно з п. 198.5 ст. 198 ПКУ зобов’язаний нарахувати податкові зобов’язання виходячи з бази оподаткування, визначеної відповідно до п. 189.1 ст. 189 ПКУ, та скласти не пізніше останнього дня звітного (податкового) періоду і зареєструвати в Єдиному реєстрі податкових накладних, зведену податкову накладну за товарами/послугами, необоротними активами (для товарів/послуг, необоротних активів, придбаних або виготовлених до 1 липня 2015 року, якщо під час такого придбання або виготовлення суми податку були включені до складу податкового кредиту), якщо такі товари/послуги, необоротні активи призначаються для їх використання або починають використовуватися в неоподатковуваних операціях або не в господарській діяльності платника податку.

Нагадаємо, що господарська діяльність - діяльність особи, що пов’язана з виробництвом (виготовленням) та/або реалізацією товарів, виконанням робіт, наданням послуг, спрямована на отримання доходу і проводиться такою особою самостійно та/або через свої відокремлені підрозділи, а також через будь-яку іншу особу, що діє на користь першої особи, зокрема за договорами комісії, доручення та агентськими договорами.

Тобто якщо платник не може підтвердити виробничий характер телефонних переговорів або телефонні переговори проводилися працівниками в особистих цілях, то згідно з п. 198.5 ст. 198 ПКУ платник зобов’язаний нарахувати податкові зобов’язання.

При цьому при отриманні від працівника платника податків компенсації вартості послуг зв’язку додаткового об’єкта оподаткування податком на додану вартість не виникає.

Про ставки податків можна дізнатися у новому розділі ЗІР

 

Для зручності платників податків в Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (ЗІР), який функціонує на веб-порталі ДФС, з липня поточного року запроваджено новий розділ «Ставки податків і зборів».

Новий розділ створено для зручного пошуку та аналізу інформації про ставки загальнодержавних та місцевих податків і зборів, єдиного внеску, оподаткування товарів в залежності від обраного митного режиму. Отримати необхідну інформацію суб’єкти господарювання можуть оперативно у будь-який час.

Крім того, у ЗІР функціонують розділи «Необхідно знати», «Актуальні запитання», «Останні зміни в законодавстві», «Інтерактивна мапа», які дозволяють оперативно та у зручній формі отримувати актуальну інформацію щодо змін у податковому, митному та іншому законодавстві, контроль за додержанням якого покладено на ДФС.

За допомогою цих сервісів користувачі також можуть дізнатися про терміни подання звітності та сплати податків (зборів), користуватися можливістю покрокового пошуку інформації, розміщеної в інтерактивних мапах за напрямами «Митна справа», «Єдиний соціальний внесок» та «ПДФО», здійснювати перегляд 10 найактуальніших запитань, з якими платники податків найчастіше звертались до Контакт-центру за попередній день, та відповідей на них.

Якщо платник не отримав необхідної інформації або має додаткові запитання в ЗІР, передбачена функція зв’язку з оператором кол-центру ДФС. У розділі «Контакт-центр ДФС» розташовано номер телефону «0-800-501-007», при натисканні на який в комунікаційних пристроях (телефон, планшет) або комп’ютерах відбувається з’єднання з Контакт-центром ДФС.




 

 

 

Актуальна тема

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/actualbody/311424_1.jpg 

Імплементація Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/agolova/images76.jpeg

Інформацію про Європейський Союз можна отримати:

Міністерство закордонних справ України
www.mfa.gov.ua

Представництво Європейської Комісії в Україні
www.delukr.ec.europa.eu

Державний комітет телебачення та радіомовлення України
www.comin.kmu.gov.ua
www.ukraine-nato.gov.ua

 Європейський простір
www.eu.prostir.ua

Місцеве РАДІОМОВЛЕННЯ

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/oprosbody/uk.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/informbody/4564

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/oprosbody/gu2.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/oprosbody/children.gif

Про сплату податку на доходи фізичних осіб відокремленим підрозділом

Запобігання проявам корупції

Детінізація економіки

Почесне звання "Мати-героїня"