Кременецька районна державна адміністрація
47000, м.Кременець, вул.Шевченка, 56
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Корисні посилання

  • http://ogp.gov.ua/sites/default/files/president.gif
  • http://ogp.gov.ua/sites/default/files/kmu.gif
  • http://www.vin.gov.ua/web/vinoda.nsf/actbanersnet/Ban11/$FILE/vru.jpg 
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/predstav2.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/cp9wldlwaaan2iu.jpg
  • http://cs614727.vk.me/v614727785/158da/fV7SlKtK6Wc.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/10_big.jpg 
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/8030251sm.jpg
  • http://eacs.com.ua/img/m65_0_ru.jpg 
  • http://vodolaga.org/Dizayn/pub-inf.jpg
  • http://www.minjust.gov.ua/static/images/bann/publicinfo-1.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/posilbody/lustraition_160_102.gif
  • http://comin.kmu.gov.ua/img/Anti_kor_Portal.gif 
  • http://www.itk.ua/files/partners/middle_image_37.png?r=1359587582
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/rnbou2.jpg
  • http://www.vinoblzem.gov.ua/wp-content/uploads/2012/12/kn-ap.png
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/54_antimonopol.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/spfu.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/nads.gif
  •  http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/nadu1.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/cvk.jpg 
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/drv_bane.jpeg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/sud.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/konst.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/333.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/baner3.jpg  
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/10_1.jpg  
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/61_ternop.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/logotyp_gu_dfs_ternopil.jpg
  •  http://comin.kmu.gov.ua/img/ukrinform.gif
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/62_baner_gus.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/14122012.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/temp1.gif
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/mp29.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/111

             http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/222.png

              

На головну

Додаток 1 до податкової накладної: заповнюємо графи


Додаток 1 до податкової накладної: заповнюємо графи

 

Відповідно до п. 18 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 №1307, податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс).

Якщо частка товару/послуги не містить відокремленої вартості, перелік (номенклатура) частково поставлених товарів зазначається в додатку 1 до податкової накладної і в повній вартості враховується у податковій накладній та загальних податкових зобов’язаннях.

При постачанні підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України, у графі 3 додатка 1 до податкової накладної вказується код таких товарів згідно з УКТ ЗЕД.

Тобто додаток 1 до податкової накладної заповнюється при здійсненні часткової поставки товарів/послуг, якщо частка товару не має відокремленої вартості (наприклад, часткова поставка окремих вузлів складного обладнання, яке має єдину ціну, поставка частини меблевого гарнітура, на який установлено єдину ціну тощо) та містить перелік (номенклатуру) частково поставлених товарів.

Наприклад: у додатку 1 до податкової накладної при постачанні платником податку окремих вузлів складного обладнання, яке має єдину ціну, до графи 2 - записуються найменування окремих вузлів складного обладнання, що поставлені, в графі 9 – одиниця виміру шт., в графі 10 – кількість кожного найменування окремих вузлів складного обладнання, у графах 11–12 – відображаються аналогічні дані щодо не відвантажених частин окремих вузлів складного обладнання. При остаточному постачанні частин цього обладнання графи 11-12 не заповнюються.

При цьому в графах 4–8 зазначаються дані щодо повного постачання обладнання.

При отриманні попередньої оплати за товари/послуги, частка яких не має відокремленої вартості додаток 1 до податкової накладної не заповнюється, а виписується лише податкова накладна на частину отриманої передоплати, яка і враховується в податкових зобов’язаннях. Наприклад, у випадку отримання передоплати за вказане обладнання платником податку заповнюється податкова накладна, у графі 6 якої зазначається кількість обладнання, пропорційна сумі отриманої передоплати (дробове число). Така кількість розраховується як відношення суми отриманої передоплати до загальної вартості обладнання.

Коли після отримання попередньої оплати за товари/послуги, частка яких не має відокремленої вартості, відбувається часткове постачання товарів, податкова накладна виписується на різницю між повною вартістю товарів/послуг та отриманою передоплатою, а додаток 1 заповнюється виходячи з переліку (номенклатури) частково поставлених товарів/послуг.

Коли продаж води зробить платником рентної плати за спеціальне використання води

 

Відповідно до п. 255.1 ст. 255 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) платниками рентної плати за спеціальне використання води є водокористувачі - суб’єкти господарювання незалежно від форми власності: юридичні особи, їх філії, відділення, представництва, інші відокремлені підрозділи без утворення юридичної особи (крім бюджетних установ), постійні представництва нерезидентів, а також фізичні особи - підприємці, які використовують воду, отриману шляхом забору води з водних об’єктів (первинні водокористувачі) та/або від первинних або інших водокористувачів (вторинні водокористувачі), та використовують воду для потреб гідроенергетики, водного транспорту і рибництва.

Пунктом 255.2 ст. 255 ПКУ визначено, що не є платниками рентної плати за спеціальне використання води водокористувачі, які використовують воду виключно для задоволення питних і санітарно-гігієнічних потреб населення (сукупності людей, які знаходяться на даній території в той чи інший період часу, незалежно від характеру та тривалості проживання, в межах їх житлового фонду та присадибних ділянок), у тому числі для задоволення виключно власних питних і санітарно-гігієнічних потреб юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та платників єдиного податку.

Під терміном «санітарно-гігієнічні потреби» слід розуміти використання води в туалетних, душових, ванних кімнатах і умивальниках та використання для утримання приміщень у належному санітарно-гігієнічному стані.

Відповідно до п.п. 255.11.2 п. 255.11 ст. 255 ПКУ рентна плата обчислюється виходячи з фактичних обсягів використаної води (підземної, поверхневої, отриманої від інших водокористувачів) водних об’єктів з урахуванням обсягу втрат води в їх системах водопостачання, встановлених у дозволі на спеціальне водокористування, лімітів використання води, ставок рентної плати та коефіцієнтів.

За обсяги води, переданої водокористувачем-постачальником іншим водокористувачам без укладення з останніми договору на поставку води, рентна плата обчислюється і сплачується таким водокористувачем-постачальником.

Таким чином, cуб’єкт господарювання, який отримує воду від первинного водокористувача у цистернах і інших ємкостях, відповідно до договору на поставку води з встановленими лімітами, при продажі такої води дитячим садочкам, бюджетним установам, населенню, іншим суб’єктам господарювання на підставі договорів купівлі-продажу/надання послуг, є платником рентної плати за спеціальне використання води за обсяги фактично отриманої ним води від первинного водокористувача.

 

Останній день переходу на „спрощенку” з третього кварталу - 15 червня 2016 року

 

Відповідно до статті 291 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) спрощена система оподаткування обліку та звітності - це особливий механізм справляння податків і зборів, що встановлює заміну сплати окремих податків і зборів.

Обрання або перехід на спрощену систему оподаткування платниками єдиного податку першої - третьої груп здійснюється відповідно до підпунктів 298.1.1 - 298.1.4 п. 298.1 ст. 298 ПКУ.

Так, суб’єкту господарювання, щоб стати „спрощенцем” необхідно подати до контролюючого органу заяву, яка подається за вибором платника податків, в один з таких способів:

1) особисто платником податків або уповноваженою на це особою;

2) надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення;

3) засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством;

4) державному реєстратору як додаток до реєстраційної картки, що подається для проведення державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи - підприємця з урахуванням вимог п. 291.5 ст. 291 ПКУ.

Відповідно до пп. 298.1.4 п. 298.1 ст. 298 ПКУ суб'єкт господарювання, який є платником інших податків і зборів відповідно до норм ПКУ, може прийняти рішення про перехід на спрощену систему оподаткування шляхом подання заяви до контролюючого органу не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку наступного календарного кварталу. Такий суб'єкт господарювання може здійснити перехід на спрощену систему оподаткування один раз протягом календарного року.

До поданої заяви додається розрахунок доходу за попередній календарний рік, який визначається з дотриманням вимог, встановлених главою 1 „Спрощена система оподаткування, обліку та звітності” розділу XIV ПКУ.

                        Порядок реєстрації РРО

 

Отож, щоб перейти на спрощену систему оподаткування з третього кварталу 2016 року необхідно подати заяву та розрахунок доходу за попередній календарний рік не пізніше 15 червня 2016 року.

 

Звертаємо увагу, що реєстрації підлягають тільки ті реєстратори розрахункових операцій (РРО), модифікації яких включені до Державного реєстру РРО, з урахуванням сфер їх застосування та за умови, що строк служби, установлений у технічній документації на РРО, не вичерпався, з урахуванням строків первинної реєстрації, установлених Державним реєстром РРО.

            Для реєстрації РРО суб»єкти господарювання (юридичні та фізичні особи підприємці) подають до податкової  інспекції такі документи:

-          заяву про реєстрацію РРО;

-          копію документа, що підтверджує факт купівлі або безоплатного отримання РРО у власність, іншого документа, що підтверджує право власності або користування РРО;

-          копію документа на право власності або іншого документа, що дає право на розміщення господарської одиниці, де буде використовуватися РРО;

-          копію договору суб»єкта господарювання з ЦСО про технічне обслуговування та ремонт РРО.

При цьому, заяву про реєстрацію РРО можна подати як в паперовому, так і в електронному вигляді.

            Органом Державної фіскальної служби приймається рішення про можливість реєстрації РРО, формується та резервується фіскальний номер РРО, а також видається суб»єкту господарювання відповідна довідка, яка дійсна протягом п»яти робочих днів.

            Протягом цих днів суб»єкт господарювання забезпечує переведення РРО у фіскальний режим роботи:занесення фіскального номера до фіскальної пам»яті РРО, персоналізацію та опломбування РРО в Центрі сервісного обслуговування.

            Для завершення процедури реєстрації РРО суб»єкти господарювання до закінчення терміну дії довідки про резервування фіскального номера надає до органу ДФС копію довідки про опломбування РРО та акт введення в експлуатацію  РРО виданий ЦСО.

            Після отримання належним чином оформлених документів орган ДФС не пізніше наступного робочого дня проводить реєстрацію РРО шляхом  внесення даних до інформаційної системи ДФС та надає суб»єкту господарювання реєстраційне посвідчення РРО, що засвідчує реєстрацію РРО в органі ДФС.

            Довідково: Порядок реєстрації та застосування РРО, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затверджено наказом Міністерства доходів і зборів України від 28.08.2013 року №417.

 

Завдяки слідчим ДФС Тернопільщини державі торік відшкодовано 7,5 млн грн збитків

 

Податкові злочини, зокрема, умисне ухилення від сплати податків, належать до складної категорії кримінальних проваджень, розслідування яких вимагає значних трудових і матеріальних ресурсів, а також часу. Насамперед це зумовлено, як правило, необхідністю дослідження значної кількості документів та господарських операцій, проведених по всій Україні (а іноді і за її межами) протягом кількох років (суми завданих збитків у провадженнях складають мільйони гривень). 

Збір доказової бази, в тому числі отримання слідчим документів, на даний час є досить тривалою процедурою, що передбачена чинним кримінальним процесуальним  законодавством. Про недосконалість в цьому плані чинного КПК України все частіше заявляють керівники різних правоохоронних органів, в тому числі НАБУ. Наприклад, процедура отримання судового рішення та  здійснення на його підставі тимчасового доступу до банківських документів, здебільшого, триває більше місяця.

Майже у всіх кримінальних провадженнях про податкові злочини проводяться експертні дослідження (почеркознавчі, економічні, технічні, будівельні, товарознавчі тощо). Збір матеріалів для проведення таких досліджень теж вимагає значного часу, а проведення самих експертиз зазвичай триває кілька місяців.

Як зазначив начальник Слідчого управління фінансових розслідувань Головного управління ДФС у Тернопільській області Олег Буць, здебільшого при проведенні розслідування кримінальних проваджень платники податків (а точніше неплатники), операції яких досліджуються, вчиняють заходи щодо перешкоджання слідству (ненадання відомостей, документів, їх приховування, неправдиві свідчення або відмова давати показання, невиконання законних вимог слідчого та судових рішень тощо), що особливо ускладнює встановлення істини та прийняття об’єктивного рішення і відповідно продовжує тривалість слідства.

Для прикладу, працівники СУФР ГУ ДФС у Тернопільській області у березні цього року завершили досудове розслідування та спрямували до суду обвинувальний акт стосовно чотирьох осіб, які в складі організованої групи ухилились від сплати податків на суму понад 7 млн грн. При цьому, розслідування злочину тривало 1 рік та 8 місяців.

Нерідко, зазначає О.Буць, одним із способів тиску на орган розслідування з метою уникнення  відповідальності за скоєне є надання неправдивих відомостей громадськості, в тому числі й через засоби масової інформації, про так би мовити «тиск на бізнес» з метою отримання неправомірної вигоди. Однак, переконані в ГУ ДФС, у таких випадках необхідно діяти згідно з чинним законодавством, тобто повідомляти про факти вимагання хабара відповідним компетентним органам.

Варто зазначити, що незважаючи на те, що розслідування  податкових злочинів є складною і трудомісткою діяльністю, економічний ефект від діяльності підрозділів податкової міліції значний. Адже тільки в 2015 році всіма правоохоронними органами області, які борються з економічною злочинністю, державі та місцевим бюджетам відшкодовано збитки в сумі 7,95 млн грн, з яких 95% - по кримінальних провадженнях Слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС області.  




 

 

 

Актуальна тема

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/actualbody/311424_1.jpg 

Імплементація Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/agolova/images76.jpeg

Інформацію про Європейський Союз можна отримати:

Міністерство закордонних справ України
www.mfa.gov.ua

Представництво Європейської Комісії в Україні
www.delukr.ec.europa.eu

Державний комітет телебачення та радіомовлення України
www.comin.kmu.gov.ua
www.ukraine-nato.gov.ua

 Європейський простір
www.eu.prostir.ua

Місцеве РАДІОМОВЛЕННЯ

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/oprosbody/uk.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/informbody/4564

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/oprosbody/gu2.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/oprosbody/children.gif

Про сплату податку на доходи фізичних осіб відокремленим підрозділом

Запобігання проявам корупції

Детінізація економіки

Почесне звання "Мати-героїня"