Кременецька районна державна адміністрація
47000, м.Кременець, вул.Шевченка, 56
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Корисні посилання

  • http://ogp.gov.ua/sites/default/files/president.gif
  • http://ogp.gov.ua/sites/default/files/kmu.gif
  • http://www.vin.gov.ua/web/vinoda.nsf/actbanersnet/Ban11/$FILE/vru.jpg 
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/predstav2.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/cp9wldlwaaan2iu.jpg
  • http://cs614727.vk.me/v614727785/158da/fV7SlKtK6Wc.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/10_big.jpg 
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/8030251sm.jpg
  • http://eacs.com.ua/img/m65_0_ru.jpg 
  • http://vodolaga.org/Dizayn/pub-inf.jpg
  • http://www.minjust.gov.ua/static/images/bann/publicinfo-1.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/posilbody/lustraition_160_102.gif
  • http://comin.kmu.gov.ua/img/Anti_kor_Portal.gif 
  • http://www.itk.ua/files/partners/middle_image_37.png?r=1359587582
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/rnbou2.jpg
  • http://www.vinoblzem.gov.ua/wp-content/uploads/2012/12/kn-ap.png
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/54_antimonopol.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/spfu.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/nads.gif
  •  http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/nadu1.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/cvk.jpg 
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/drv_bane.jpeg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/sud.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/konst.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/333.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/baner3.jpg  
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/10_1.jpg  
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/61_ternop.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/logotyp_gu_dfs_ternopil.jpg
  •  http://comin.kmu.gov.ua/img/ukrinform.gif
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/62_baner_gus.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/14122012.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/temp1.gif
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/mp29.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/111

             http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/222.png

              

На головну

Оновлено Інструкцію про порядок нарахування і сплати єдиного внеску


Оновлено Інструкцію про порядок нарахування і сплати єдиного внеску

 

Міністерство фінансів України наказом від 20.04.2015 р. №449 затвердило в новій редакції Інструкцію про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – Інструкція). Окрім цього, в Інструкції визначена процедура нарахування і сплати фінансових санкцій та стягнення заборгованості зі сплати страхових коштів контролюючими органами.

Загалом Інструкцію приведено до норм Закону України від 8 липня 2010 року 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування». Відтак із документу виключено норми щодо утримання єдиного внеску та встановлено єдину ставку нарахування в розмірі 22% незалежно від класу професійного ризику. Також уточнено правило нарахування єдиного внеску із заробітної плати меншої за мінімальну. Так, якщо база нарахування єдиного внеску становить менше розміру мінімальної зарплати, то ставку  єдиного внеску розраховують із мінімальної зарплати. Правило діє за умови перебування найманого працівника у трудових відносинах повний календарний місяць або відпрацювання всіх робочих днів звітного місяця.

Водночас зазначена вимога не застосовується до заробітної плати:

- не за основним місцем роботи (базою нарахування в такому випадку є отриманий дохід, незалежно від розміру);

- яка нараховується підприємствами, установами, організаціями працівникам-інвалідам, до яких єдиний внесок застосовується в розмірі 8,41%,5,3% ТА 5,5%;

- працівників, яким надано відпустки без збереження заробітної на період проведення АТО.

Також прописано, що максимальна величина бази нарахування єдиного внеску дорівнює двадцяти п’яти розмірам прожиткового мінімуму для працездатних осіб.

Інструкцію опубліковано в Офіційному віснику України від 17 травня 2016 року №36.

 

Графа 2 податкової накладної: вимоги до заповнення

 

Відповідно до п. 201.1 ст. 201 Податкового кодексу України (далі - ПКУ) платник податку зобов’язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи, та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних.

У податковій накладній зазначаються в окремих рядках обов’язкові реквізити, зокрема:

- опис (номенклатура) товарів/послуг та їх кількість, обсяг;

- код товару згідно з УКТ ЗЕД (для підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України).

Пунктом 16 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 №1307 (далі - Порядок №1307), визначено, що до розділу Б податкової накладної вносяться дані у розрізі номенклатури постачання товарів/послуг, зокрема:

- до графи 2 - номенклатура товарів/послуг постачальника (продавця);

- до графи 3 - код товару згідно з УКТ ЗЕД.

При цьому графа 3 заповнюється при постачанні підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України, на всіх етапах постачання таких товарів.

Статтею 215 ПКУ конкретизовано перелік підакцизних товарів та їх коди згідно з УКТ ЗЕД, а тому при здійсненні операції з постачання підакцизних товарів зазначені коди повинні відображатись у податковій накладній.

Класифікація ввезених товарів на митну територію України, здійснюється згідно з вимогами ст. 69 Митного кодексу України.

Отже, на всіх етапах постачання товарів/послуг до кінцевого споживача, у тому числі імпортованих чи підакцизних товарів, у графі 2 «Номенклатура товарів/послуг продавця» податкової накладної продавець повинен зазначати дані, які відповідають документам, що підтверджують їх придбання таким продавцем.

 

На Тернопільщині за порушення у сфері обігу алкоголю й тютюну оштрафували на 579 тис. гривень

 

За результатами проведених контрольно-перевірочних заходів фахівці ГУ ДФС у Тернопільській області у січні-квітні виявили 73 порушення вимог чинного законодавства у сфері обігу алкогольних напоїв та тютюнових виробів. Про це повідомив начальник Головного управління ДФС у Тернопільській області Ігор Комендат.

Зокрема, виявлено 25 порушень Закону України від 19.12.1995 року №481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів», серед яких торгівля алкогольним напоями за цінами, нижчими від встановлених мінімальних оптово-відпускних або роздрібних цін; роздрібна торгівля алкогольними напоями та тютюновими виробами без наявності ліцензій; роздрібна торгівля тютюновими виробами за цінами, вищими від максимальних роздрібних цін; реалізація алкогольних напоїв та тютюнових виробів особам, які не досягли 18 років; зберігання алкогольних напоїв у місці зберігання, не внесеному до Єдиного державного реєстру.

Крім того, встановлено 48 порушень Закону України від 06.07.1995 року №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг».

За результатами проведених перевірок до суб’єктів господарювання – порушників законодавства застосовано 579 тис. грн фінансових санкцій.

 

Працівники фіскальної служби області контролюють дотримання платниками податків чинного законодавства про оплату праці

 

Протягом січня-квітня цього року працівники територіальних органів ДФС в області на спільних з органами місцевої влади засіданнях комісій заслухали керівників 15 підприємств, які допустили заборгованість із виплати заробітної плати, сплати податку на доходи фізичних осіб та єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. За наслідками проведеної роботи у 13 підприємствах ліквідована заборгованість по заробітній платі в сумі понад 1 млн грн,  з податку на доходи фізичних осіб – 90,8 тис. грн, з єдиного внеску – 297,8 тис. гривень. Крім того, проведено індивідуальну роз’яснювальну роботу із керівниками 84 підприємств, за наслідками якої 78 підприємств ліквідували заборгованість по заробітній платі в сумі 2,1 млн грн, з податку на доходи фізичних осіб – 898,4 тис. грн та з єдиного внеску в сумі 2,3 млн гривень.

Також проводиться контроль за додержанням платниками податків чинного законодавства про оплату праці. Відтак з початку року на засіданнях комісій вже заслухано керівників 99 підприємств та організацій, на яких заробітна плата виплачувалась у мінімальному чи нижче мінімального розмірах. За підсумками проведеної роботи 90 підприємств підвищили рівень виплати заробітної плати. Як наслідок, до бюджету надійшло 92,5 тис. грн податку на доходи фізичних осіб та 271,1 тис. грн єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Крім того, із 345 підприємствами та організаціями області проведено роз’яснювальну роботу з аналогічних питань, за наслідками якої 317 підприємств підвищили рівень виплати заробітної плати. Відтак до бюджету надійшло 282,4 тис. грн податку на доходи фізичних осіб та 503,8 тис. грн єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

 

 

 

 

 

Сплата земельного податку - після включення платника до

Реєстру великих платників податку

 

Відповідно до п. 64.7 ст. 64 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) після включення платника податків до Реєстру великих платників податків (далі – Реєстр) та отримання повідомлення про таке включення платник податків зобов’язаний стати на облік у контролюючому органі, що здійснює супроводження великих платників податків, з початку податкового періоду (календарного року), на який сформовано Реєстр.

Згідно з п. 63.3 ст. 63 ПКУ з метою проведення податкового контролю платники податків підлягають реєстрації або взяттю на облік у контролюючих органах за місцезнаходженням юридичних осіб, відокремлених підрозділів юридичних осіб, місцем проживання особи (основне місце обліку), а також за місцем розташування (реєстрації) їх підрозділів, рухомого та нерухомого майна, об’єктів оподаткування або об’єктів, які пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (неосновне місце обліку).

Взяття на облік за неосновним місцем обліку платників податків здійснюється відповідно до розділу VІІ Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 №1588 (далі – Порядок №1588).

Пунктом 7.1 розділу VІІ Порядку №1588 визначено, якщо відповідно до законодавства у платника податків, окрім обов’язків щодо подання податкових декларацій (розрахунків, звітів) та/або нарахування, утримання або сплати (перерахування) податків, зборів на території адміністративно-територіальної одиниці за своїм місцезнаходженням, виникають такі обов’язки на території іншої адміністративно-територіальної одиниці, то такий платник податків зобов’язаний стати на облік за таким неосновним місцем обліку у відповідному контролюючому органі.

Платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому ст. 46 ПКУ, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями (п. 286.2 ст. 286 ПКУ).

Отже, платник податків подає звітність та сплачує плату за землю за місцезнаходженням земельної ділянки, в тому числі і після включення його до Реєстру великих платників податків.

 

Тернопільською митницею ДФС оформлено на 25% більше вантажів ніж протягом січня-квітня минулого року

 

З початку року фахівцями Тернопільської митниці ДФС оформлено 7023 електронні митні декларації, в тому числі 2814 імпортних, 2654 експортних та 1555 декларацій оформлено в інших митних режимах, що загалом на 18% більше за аналогічний період 2015 року.

Водночас оформлено 151,7 тис. тонн вантажів, що на 25% більше ніж протягом січня-квітня минулого року, серед яких 41,7 тис. тонн імпортних та 110 тис. тонн експортних вантажів.

Основними товарами, що експортувалися, були електроустаткування, деревина і вироби з неї, продукти переробки овочів, плодів (сік яблучний), м’ясо (яловичини, курки), олії рослинного походження  тощо.

Імпортували в основному електроустаткування, полімерні матеріали, пластмаси (сировина для виробництва поролону, пластмасові вироби), механічне обладнання, свіжоморожена риба, мінеральні добрива та інші товари.

 

 




 

 

 

Актуальна тема

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/actualbody/311424_1.jpg 

Імплементація Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/agolova/images76.jpeg

Інформацію про Європейський Союз можна отримати:

Міністерство закордонних справ України
www.mfa.gov.ua

Представництво Європейської Комісії в Україні
www.delukr.ec.europa.eu

Державний комітет телебачення та радіомовлення України
www.comin.kmu.gov.ua
www.ukraine-nato.gov.ua

 Європейський простір
www.eu.prostir.ua

Місцеве РАДІОМОВЛЕННЯ

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/oprosbody/uk.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/informbody/4564

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/oprosbody/gu2.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/oprosbody/children.gif

Про сплату податку на доходи фізичних осіб відокремленим підрозділом

Запобігання проявам корупції

Детінізація економіки

Почесне звання "Мати-героїня"