Кременецька районна державна адміністрація
47000, м.Кременець, вул.Шевченка, 56
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Корисні посилання

  • http://ogp.gov.ua/sites/default/files/president.gif
  • http://ogp.gov.ua/sites/default/files/kmu.gif
  • http://www.vin.gov.ua/web/vinoda.nsf/actbanersnet/Ban11/$FILE/vru.jpg 
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/predstav2.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/cp9wldlwaaan2iu.jpg
  • http://cs614727.vk.me/v614727785/158da/fV7SlKtK6Wc.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/10_big.jpg 
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/8030251sm.jpg
  • http://eacs.com.ua/img/m65_0_ru.jpg 
  • http://vodolaga.org/Dizayn/pub-inf.jpg
  • http://www.minjust.gov.ua/static/images/bann/publicinfo-1.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/posilbody/lustraition_160_102.gif
  • http://comin.kmu.gov.ua/img/Anti_kor_Portal.gif 
  • http://www.itk.ua/files/partners/middle_image_37.png?r=1359587582
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/rnbou2.jpg
  • http://www.vinoblzem.gov.ua/wp-content/uploads/2012/12/kn-ap.png
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/54_antimonopol.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/spfu.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/nads.gif
  •  http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/nadu1.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/cvk.jpg 
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/drv_bane.jpeg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/sud.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/konst.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/333.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/baner3.jpg  
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/10_1.jpg  
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/61_ternop.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/logotyp_gu_dfs_ternopil.jpg
  •  http://comin.kmu.gov.ua/img/ukrinform.gif
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/62_baner_gus.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/14122012.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/temp1.gif
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/mp29.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/111

             http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/222.png

              

На головну

Щодо Конкурсу “Створення центрів соціальної активності для осіб похилого віку”


01.02.2016

01-548/31-22

 

Районні державні адміністрації

 

Бережанська, Кременецька, Тернопільська і Чортківська міські ради

 

Щодо Конкурсу “Створення

центрів соціальної активності

для осіб похилого віку”

 

Р— метою покращення якості життя малозабезпечених людей похилого РІС–РєСѓ С?ляхом надання СЏРєС–СЃРЅРёС… соціальних, юридичних С– побутових послуг Фонд РЎС…С–РґРЅР° Європа оголоС?СѓС” РєРѕРЅРєСѓСЂСЃ “Створення центрів соціальної активності для РѕСЃС–Р± похилого віку” (далі – РљРѕРЅРєСѓСЂСЃ).

До участі Сѓ даному РљРѕРЅРєСѓСЂСЃС– запроС?уються українські неприбуткові громадські та благодійні організації, що мають РґРѕСЃРІС–Рґ роботи Р· цільовою РіСЂСѓРїРѕСЋ.

Проекти повинні містити, але не обмежуватися наступними видами діяльності:

- організація та розвиток центру соціальної активності для малозабезпечених громадян похилого віку, як правило, при територіальному центрі соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких, непрацездатних громадян;

- формування стійких зв’язків із організаціями, які можуть надавати соціальні, медичні, юридичні та побутові послуги та надання таких послуг на базі центру соціальної активності;

- покращення побутових умов у приміщеннях для діяльності центру соціальної активності на базі територіального центру соціального захисту населення (в т.ч., некапітальні ремонтні роботи, купівля необхідних меблів та обладнання);

- купівля матеріалів для культурного дозвілля у центрі (літератури, фільмів, матеріалів для роботи гуртків тощо);

- розробка інформаційних матеріалів для привернення уваги цільової аудиторії до діяльності центру;

- інформування суспільства про питання соціальної адаптації самотніх людей похилого віку.

Максимальний розмір гранту – 250 тис. грн., а термін реалізації проекту – 2,5 місяця.

Для участі у даному Конкурсі необхідно до 20 лютого 2016 року надіслати заповнені аплікаційну заявку, логічну модель проекту, бюджет (форми та інструкції до їх заповнення додаються) та листи підтримки від територіальних центрів соціального обслуговування і профільних органів державної влади чи місцевого самоврядування та від організацій, які надають послуги на електронну адресу oshavarova@eef.org.ua (у темі листа вказати: Конкурс “Створення центрів соціальної активності для осіб похилого віку”).

З детальною інформацією щодо участі у даному конкурсі можна ознайомитися у додатках, на веб-сайті Фонду Східна Європа: http://www.eef.org.ua/ua/novyny/item/485-fond-skhidna-yevropa-oholoshuie-konkurs-stvorennia-tsentriv-sotsialnoi-aktyvnosti-dlia-osib-pokhyloho-viku.html, а також у координатора програм Фонду Східна Європа Ольги Шаварової (тел: +38 (044) 200-38-24, e-mail: oshavarova@eef.org.ua).

Просимо розглянути вищенаведену інформацію на засіданнях Груп управління проектами, довести її до відома місцевих неприбуткових громадських та благодійних організацій, а також розмістити на офіційних веб-сайтах районних державних адміністрацій та Бережанської, Кременецької, Тернопільської і Чортківської міських рад.

 

Додатки: на 23 арк. в електронному вигляді.

 

      Голова обласної

державної адміністрації                                                                                                     РЎ.РЎ.БАРНА

 

 

РҐРѕРјР° 52 26 74

 

 

 

 

 

 

 

 

РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ЗАПОВНЕННЯ ЛОГІЧНР?РҐ МОДЕЛЕЙ ПРОЕКТУ

 

 

Таблиця «Заплановані продукти/послуги та очікувані результати»

При заповненні даної таблиці використовуйте інформацію з пунктів 5,10,11 Аплікаційної форми та рекомендації, наведені нижче.

 

 

Взаємозв’язок основних термінів проектної діяльності

 

 

 

Ціль     Завдання         Діяльність        РџСЂРѕРґСѓРєС‚           Результат        Вплив

                                              

 

 


   

 

 

 

Ціль С” С?РёСЂРѕРєРёРј завданням РІРёСЃРѕРєРѕРіРѕ СЂС–РІРЅСЏ, РЅР° виконання СЏРєРѕРіРѕ зорієнтована проектна діяльність. Цілі мають довготерміновий характер С– пов’язані Р· впливами проектів.

 

Аналогічно, завдання пов’язані з коротко- або довго терміновими результатами.

 

Р†, нареС?ті, активності СЏРє РѕСЃРЅРѕРІРЅРёР№ РІРёРґ проектної діяльності пов’язані Р· продуктами.

 

Індикатори

 

Індикатор – це показник або змінна, що забезпечує прості та надійні засоби для вимірювання досягнення та відображення змін, пов’язаних з проектною діяльністю.

 

Для моніторингу та оцінки виконання проекту необхідно розробити індикатори як на рівні продуктів, так і на рівні результатів. Формулювання індикаторів є як мистецтвом, так і наукою, оскільки для цього необхідно мати здоровий глузд та знання контексту.

 

При формулюванні індикаторів необхідно пам’ятати, що вони мають бути SMART, тобто «розумними». SMART означає Specific (специфічний), Measurable (той, що можна виміряти), Available (доступний), Relevant (релевантний або реалістичний) та Time-bound (пов'язаний з часом).

 

Розглянемо нижче приклади цих характеристик.

 

Р°) Специфічний РїРѕ РІС–РґРЅРѕС?енню РґРѕ результату, СЏРєРёР№ вимірюється

Приклад: Проект розвитку потенціалу недержавного сектору в громадянському моніторингу.

 

Результат: Покращене співробітництво між групами зацікавлених сторін, включаючи громадян, НУО, місцевий бізнес і державних службовців.

 

Індикатор: Тип і кількість рекомендацій, розроблених НУО, які прийняті та реалізовані урядом.

 

Насправді цей індикатор не є дуже специфічним для цього результату. Для демонстрації покращення співробітництва між різними групами зацікавлених сторін можна використати «кількість моніторингових проектів, виконаних у співпраці» або, можливо, «кількість коаліцій зацікавлених сторін, які залучені до розгляду питання». Наведений вище індикатор може краще бути використаний для такого результату, як «покращений політичний вплив організацій громадянського суспільства».

 

 

б) Той, що можна виміряти

Приклад: Проект підтримки реформи освіти

 

Результат: Р РѕР·С?ирення  громадянської  участі РІ С?кільному управлінні та контролі позабюджетних фондів Сѓ певних  середніх С?колах.

 

Індикатор: Бюджети для позабюджетних фондів РІ 5 С?колах розроблені спільно Р· батьками. 

 

Насправді, це більС?Рµ схоже РЅРµ РЅР° індикатор, Р° РЅР° результат, СЏРєРёР№ РјРё хочемо досягнути, оскільки реально виміряти Р№РѕРіРѕ важко.  Заміст РЅСЊРѕРіРѕ можна використати В«% батьків, СЏРєС– вважають, що РІ процесі формування С?кільного бюджету враховуються С—С… пропозиції».

 

 

РІ) Доступний (точніС?Рµ, доступний Р·Р° прийнятну вартість)

Приклад: Проект територіального розвитку

 

Результат: ЗбільС?ена обізнаність громадськості РїСЂРѕ результати та перспективи проектів регіонального розвитку РІ 6 цільових регіонах.

 

Індикатор: % людей, які вважають, що вони “дуже добре поінформовані ” або “поінформовані ” про проекти територіального розвитку.

 

Якщо С–РЅС?Р° організація РЅРµ збирає ці дані, використання цього індикатора Р±СѓРґРµ досить РґРѕСЂРѕРіРёРј, особливо Сѓ випадку великої кількості регіонів, РІ СЏРєРёС… працює проект. Значно РґРµС?евС?РёРј, хоча С– РЅРµ таким сильним, може бути «кількість публікацій РІ засобах масової інформації РїСЂРѕ проекти територіального розвитку».

 

 

Рі) Релевантний (РїРѕ РІС–РґРЅРѕС?енню РґРѕ інформаційних потреб керівництва, РґРѕРЅРѕСЂС–РІ тощо)

Приклад: Проект в галузі освіти.

 

РџСЂРѕРґСѓРєС‚: 4 тренінги  для викладачів університетів Р· метою ознайомлення Р· РЅРѕРІРёРјРё освітніми технологіями.

 

Індикатори: «кількість учасників тренінгу», «кількість представлених освітніх технологій».

 

 

д) Пов'язаний з часом (ми знаємо, коли можна очікувати досягнення результату)

Приклад: Проект розвитку можливостей ресурсних центрів в регіоні XYZ по збору та аналізу даних.

 

Результат: Покращилися засоби збору та аналізу інформації 8 ресурсних центрів в регіоні XYZ.

 

Індикатор: кількість оціночних звітів, розроблених ресурсними центрами.

В даному формулюванні індикатор не є пов’язаним з часом. Він стане таким, якщо явно зазначити, коли він буде виміряний: наприклад, в 2010 р., або в червні 2011 р. тощо.

 

 

Джерела інформації

 

Говорячи про джерела інформації, необхідно розрізняти рівень продукту та рівень результату.

 

Джерела інформації рівня продукту зазвичай є частиною плану постійного моніторингу проекту та включають:

•          анкети, що заповнюються після заходу;

•          оцінки тренерів;

•          подальС?С– дослідження;

•          безпосередні спостереження;

•          проектна документація (СЃРїРёСЃРєРё учасників, СЃРїРёСЃРєРё розсилки тощо).

 

Джерела інформації рівня результату зазвичай є частиною стратегії оцінки проекту та включають:

•           РѕС†С–РЅРєР° РІРёС…С–РґРЅРѕС— ситуації (baseline evaluation), оцінка процесу (process evaluation) або сумуюча оцінка (summative evaluation);

•          формальна або неформальна оцінка.

 

Структура результатів – це засіб управління, СЏРєРёР№ демонструє причинні зв’язки РјС–Р¶ продуктами (outputs) та результатами (outcomes),визначає індикатори та РїСЂРёРІ'СЏР·СѓС” ці  стратегічні  елементи РґРѕ джерел інформації. Використання структури результатів призводить РґРѕ покращення дизайну проекту, спрощення підтримки планування, виконання та оцінки проекту.

 

 

 

РџР Р?КЛАД ЗАПОВНЕННЯ ТАБЛР?ЦІ:

Для демонстрації положень, наведених РІ попередніх розділах, розглянемо проектну пропозицію «Впевнений старт РІ самостійне життя». 

 

Коротка інформація про проект

Пропонується реалізувати проект, направлений на підготовку виконавців інтернат них закладів міста ХХХ до самостійного життя.

В рамках проекту пропонується працювати з трьома цільовими групами.

 

РџРѕ-перС?Рµ, Р· дітьми-сиротами Сѓ віці РІС–Рґ 11 РґРѕ 18 СЂРѕРєС–РІ. Пропонується провести для РЅРёС… серію тренінгів Р· питань комп’ютерної  грамотності, життєвого планування, спілкування, Р·РґРѕСЂРѕРІРѕРіРѕ СЃРїРѕСЃРѕР±Сѓ життя, РІРјС–РЅРЅСЏ поводити РІ конфліктних ситуаціях, розпоряджатися власними фінансами, приймати СЂС–С?ення та РІРёСЂС–С?увати проблеми, протистояти тиску одноліток тощо. Також пропонується залучати цих молодих людей РґРѕ проведення тренінгів С– заходів для молодС?РёС… вихованців інтернатів.  Це дозволить С—Рј передати молодС?РёРј вихованцям СЃРІРѕС— знання та РґРѕСЃРІС–Рґ С– відчути себе більС? відповідальними та самостійними.

 

 РџРѕ-РґСЂСѓРіРµ,пропонується працювати Р· фахівцями місцевих соціальних служб, вчителями та вихователями С?РєС–Р»-інтернатів,   Р° також представниками місцевих громадських організацій, Р· метою навчити С—С… грамотно готувати вихованців інтернатів РґРѕ самостійного життя. Для РЅРёС… Р±СѓРґРµ проведений СЂСЏРґ тренінгів РїРѕ методиці такого навчання для СЂС–Р·РЅРёС… РІС–РєРѕРІРёС… РіСЂСѓРї, адаптації існуючих педагогічних матеріалів РґРѕ роботи Р· сиротами, Р° також РІРѕРЅРё будуть забезпечені необхідними методичними та педагогічними матеріалами.

 

По-третє, пропонується працювати з співробітниками-волонтерами компанії УУУ, які бажають надавати час сиротам, проводити разом з ними освітні, розважальні та спортивні заходи, бути наставниками дітей.

 

Ціль і завдання проекту

Виходячи Р· обґрунтування, була сформульована наступна ціль проекту: РІ місті РҐРҐРҐ підвищити  потенціал для соціальної адаптації підлітків С– молодих людей Сѓ віці 11-18 СЂРѕРєС–РІ, позбавлених батьківського піклування.

 

Для досягнення цієї цілі необхідно виконати наступні завдання:

 

Завдання 1: Підвищити потенціал соціальних працівників, вчителів, представників місцевих громадських організацій та волонтерів по підготовці дітей-сиріт до незалежного життя.

 

Завдання 2: Підготувати цільову групу дітей-сиріт до незалежного життя.

 

В наведеній нижче структурі результатів показані зв’язки цих завдань з продуктами та результатами проекту, визначені індикатори, джерела інформації та часовий інтервал.

 


Продукти/послуги та результати

Індикатори

Показники досягнення  результатів

Джерело інформації

Часовий інтервал

Початковий

Запланований

Завдання 1: Підвищити потенціал соціальних працівників, вчителів, представників громадських організацій та волонтерів по підготовці дітей-сиріт до незалежного життя.

Продукти/ послуги

Проведений ремонт і обладнання комп’ютерного класу.

 

Проведені тренінги з комп’ютерної грамотності для вчителів інтернатів.

 

 

 

 

Відібрані співробітники-волонтери компанії УУУ для роботи з дітьми - сиротами.

 

Комп’ютерний клас відремонтований та обладнаний.

 

Кількість тренінгів;

Кількість учасників тренінгів з розбивкою за статтю;

Рівень задоволення учасників якістю тренінгу.

 

Кількість волонтерів з розбивкою за статтю та професією;

 

 

 

 

 

3

20

 

90%

 

 

30

 

 

Документи проекту

 

Програми тренінгів;

Списки учасників;

Оціночні форми учасників

 

Список волонтерів

 

1-2 місяці проекту

 

 

3-4 місяці проекту

 

 

 

4 місяць проекту

 

Розроблений та надрукований посібник по соціальній адаптації та навчанню сиріт життєвим навичкам.

 

 

Проведені тренінги для соціальних працівників, вчителів, представників громадських організацій та волонтерів по навчанню життєвим навичкам.

Тираж надрукованого посібника та кількість розповсюджених примірників.

 

 

 

Кількість тренінгів;

Кількість учасників тренінгів з розбивкою за статтю;

Рівень задоволення учасників якістю тренінгу.

 

300/300

 

 

 

 

4

80

 

90%

 

Документи проекту;

Список розповсюдження.

 

Програми тренінгів;

Списки учасників;

Оціночні форми учасників

1-3 місяці проекту

 

 

 

3-4 місяці проекту

 

Результати

Покращений  потенціал соціальних працівників, вчителів, представників громадських організацій та волонтерів РїРѕ навчанню життєвим навичкам.

Процент учасників тренінгів, що заявили, що вони «добре» або «дуже добре» підготовлені до роботи з дітьми-сиротами.

60% (має бути визначено на початковій фазі проекту)

90%

 

 

 

Оцінка соціальних працівників, вчителів, представників громадських організацій та волонтерів

 

 

Продукти/послуги та результати

Індикатори

Рівні результатів

Джерело інформації

Часовий інтервал

Початковий

Запланований

Завдання 2: Підготувати цільову групу дітей-сиріт до незалежного життя

Продукти/ послуги

Проведені тренінги з комп’ютерної грамотності для дітей-сиріт.

 

 

 

 

Проведені тренінги для СЃРёСЂС–С‚ РїРѕ  навчанню життєвим навичкам.

 

 

 

 

Проведені консультації для сиріт по навчанню життєвим навичкам.

 

 

Кількість тренінгів;

Кількість учасників тренінгів з розбивкою за статтю;

Рівень задоволення учасників якістю тренінгу.

 

Кількість тренінгів;

Кількість учасників тренінгів з розбивкою за статтю;

Рівень задоволення учасників якістю тренінгу.

 

Кількість консультацій;

Кількість дітей-сиріт, які отримали консультацію з розбивкою за статтю та віком.

 

4

100

 

90%

 

 

6

100

 

90%

 

 

20

100

 

Програми тренінгів;

Списки учасників;

Оціночні форми учасників

 

Програми тренінгів;

Списки учасників;

Оціночні форми учасників

 

Журнал консультацій

 

5-6 місяці проекту

 

 

 

 

7-8 місяці проекту

 

 

 

 

5-8 місяці проекту

 

 

Проведені спільні заходи волонтерами  та дітьми-сиротами.

 

Кількість заходів;

Кількість дітей-сиріт, які взяли участь в заходах з розбивкою за статтю та віком;

Кількість волонтерів, які взяли участь в заходах з розбивкою за статтю та віком.

 

50

100

 

30

Звіти за проектом

5-8 місяці проекту

 

Результати

Діти-сироти – вихованці інтернатних закладів краще підготовлені до незалежного життя.

Процент дітей-сиріт, які продемонстрували покращені життєві навички.

 

Кількість дітей-сиріт, які продовжують навчання у вищих або середніх спеціальних навчальних закладах.

Кількість дітей-СЃРёСЂС–С‚, СЏРєС– працюють волонтерами РІ С–РЅС?РёС… організаціях.

50% (має бути визначено на початковій фазі проекту)

80%

Тести до та після тренінгів

 

Результати оцінки проекту

 

 

 

Фонд Східна Європа

АПЛІКАЦІЙНА ФОРМА

 

РљРѕРЅРєСѓСЂСЃ:

 

Назва проекту 

 

Назва організації

 

Юридичний статус організації

 

Юридична адреса організації

 

РџРѕС?това / фактична адреса організації

 

Телефон, факс, електронна РїРѕС?та організації, веб-сайт

 

ПІБ керівника організації:

 

Моб. тел.

 

E-mail

 

ПІБ керівника проекту

 

Моб. тел.

 

E-mail

 

ПІБ бухгалтера проекту

 

Моб. тел.

 

E-mail

 

Загальний бюджет проекту (в гривнях)

 

Очікуване фінансування від Фонду Східна Європа (в гривнях)

 

Залучене фінансування/власний внесок

 

Термін реалізації проекту

 

Географія проекту

 

 

Інформація, надана Фонду РЎС…С–РґРЅР° Європа РІ проекті, бюджеті та документах, що РґРѕ РЅРёС… додаються, СЏРєР° РЅРµ С” загальнодоступною, С” конфіденційною. Надаючи Фонду проект, бюджет та додаткову інформацію РґРѕ РЅРёС…, Заявник надає право Фонду РІС–РґРїРѕРІС–РґРЅРѕ РґРѕ закону України "РџСЂРѕ захист персональних даних" отримувати, збирати, обробляти, реєструвати, накопичувати, зберігати, використовувати інформацію, СЏРєР° РІС–РґРїРѕРІС–РґРЅРѕ РґРѕ СѓРјРѕРІ законодавства становить персональні дані організації-Заявника та/чи РѕСЃС–Р±, пов’язаних Р· організацією-Заявником. Р’икористання інформації, що становить персональні дані організації-Заявника та/чи РѕСЃС–Р±, пов’язаних Р· організацією-Заявником, здійснюється виключно РІ межах, необхідних для прийняття СЂС–С?ення Фондом щодо можливості фінансування проекту Заявника. Наданням Фонду проекту, бюджету та документів, що РґРѕ РЅРёС… додаються, Заявник стверджує, що РІСЃСЏ надана Заявником Фонду інформація, РІ тому числі та, що становить персональні дані, надана Фонду РЅР° законних підставах.

Підписи засвідчують зобов`язання подавати у проекті правдиву інформацію

РџС–РґРїРёСЃ керівника організації  ___________________     Р”атࠠ“___” _______________ 20___ СЂ.

РџС–РґРїРёСЃ керівника проекту        ___________________     Р”атࠠ“___” _______________ 20___ СЂ.

РџС–РґРїРёСЃ бухгалтера проекту       ___________________     Р”атࠠ“___” _______________ 20___ СЂ.

 

МІСЦЕ ПЕЧАТКР?

ОРГАНІЗАЦІЇ

 

 

 

 

 

 

 

 


Анотація проекту (максимум півсторінки А4)

РЈ даному розділі надайте короткий РѕРїРёСЃ проекту (РѕРїРёСЃ проблеми, цілі та завдання проекту, діяльність та заходи, очікувані короткострокові та довгострокові результати).  Дана інформація оприлюднюється Фондом Сѓ випадку підтримки гранту.

 

 

Опис організації і кваліфікація ключових виконавців

Р’ даному розділі наведіть наступну інформацію РїСЂРѕ організацію: організаційно-правова форма, склад С– контактна інформація засновників, СЂС–Рє створення, РѕСЃРЅРѕРІРЅС– напрямки діяльності, результати попередньої роботи, РґРѕСЃРІС–Рґ діяльності організації Р· тематики проекту, РґРѕСЃРІС–Рґ управління грантами. РћРїРёС?іть кваліфікацію виконавців проекту.

 

 

Обґрунтування необхідності проекту

Обґрунтуйте необхідність реалізації даного проекту, РїСЂРё цьому вкажіть РЅР° задоволення СЏРєРёС… саме потреб РІС–РЅ Р±СѓРґРµ направлений. Проаналізуйте причини існування проблем(Рё), СЏРєС– будуть РІРёСЂС–С?уватися РІ рамках проекту.  РџРѕ можливості, надайте інформацію, СЏРєР° об’єктивно підтверджує потребу Сѓ РІРёСЂС–С?енні проблеми (наприклад, дані останніх досліджень) та надайте РІРёС…С–РґРЅС– дані та показники, якщо такі С”. Запропонуйте реалістичні С?ляхи РІРёСЂС–С?ення таких проблем Р·Р° РґРѕРїРѕРјРѕРіРѕСЋ Р’Р°С?РѕРіРѕ проекту. Коротко РѕРїРёС?іть діяльність С–РЅС?РёС… організацій, що працюють РІ даній сфері, проаналізуйте переваги Р’Р°С?РѕС— організації.

Проекти, що передбачають участь партнерських організацій, повинні додатково містити наступну інформацію:

  • РЇРєР° історія партнерських РІС–РґРЅРѕСЃРёРЅ С– СЏРє виникла ідея проекту?
  • РЇРєРёР№ внесок РІ СЂРѕР·СЂРѕР±РєСѓ проекту Р±СѓРІ внесений кожним Р· партнерів, СЏРєР° С—С… роль РІ досягненні мети проекту?
  • Чому для реалізації проекту необхідне партнерство?
  • РЇРєРёРј чином здійснення проекту дозволить партнерській організації досягти СЃРІРѕС—С… довгострокових цілей?

 

 

 

Цілі, завдання та результати проекту

Сформулюйте загальну ціль проекту, конкретні завдання, направлені на досягнення цілі проекту та результати виконання кожного з завдань. Вкажіть як короткострокові, так і довгострокові результати виконання завдань.

 

При формулюванні цілі, завдань та результатів проекту рекомендується ознайомитися з розділом 5 «Рекомендацій щодо заповнення аплікаційної форми».

Ціль проекту:

 

Завдання 1:

Очікувані результати:  

 

Завдання 2:

Очікувані результати: 

 

Завдання 3:

Очікувані результати:

 Р¦С–льова аудиторія проекту

РћРїРёС?іть, РЅР° РєРѕРіРѕ направлена діяльність РІ рамках проекту, СЏРєС– цільові РіСЂСѓРїРё прийматимуть участь Сѓ заходах проекту, отримуватимуть консультації, проходитимуть навчання та користуватимуться С–РЅС?РёРјРё послугами РІ рамках проекту, вказавС?Рё РїСЂРё цьому, СЏРєРёРј чином РІРѕРЅРё будуть відбиратися. РћРїРёС?іть затребуваність проекту цільовою аудиторією.

 

 

Основні зацікавлені сторони та групи впливу

РћРїРёС?іть, СЏРєС– зацікавлені сторони та РіСЂСѓРїРё впливу будуть залучені РґРѕ процесу реалізації проекту та СЏРєРёРј чином. До таких зацікавлених сторін та РіСЂСѓРї впливу можуть відноситися СѓСЂСЏРґРѕРІС– структури, некомерційні організації та представники бізнесового сектору, СЏРєС– можуть вплинути РЅР° проект, або опинитися РїС–Рґ Р№РѕРіРѕ впливом.

 

 

Опис діяльності по проекту: стратегія і механізми досягнення поставленої мети

Зазначте діяльність, направлену РЅР° реалізацію кожного Р· завдань проекту. Кожен РІРёРґ діяльності/захід вписуйте РІ окрему табличку, наведену нижче. Додавайте необхідну кількість табличок. Р’ РѕРїРёСЃС– діяльності надайте детальну інформацію РїСЂРѕ заплановані С?ляхи, методи та С…С–Рґ виконання діяльності. Надайте інформацію РїСЂРѕ цільову РіСЂСѓРїСѓ, СЏРєР° Р±СѓРґРµ залучена, або прийматиме участь Сѓ виконанні діяльності (наприклад, представники Р—РњР†, місцевої влади тощо). РЈ розділі «результат діяльності» надайте кількісну та СЏРєС–СЃРЅСѓ інформацію РїСЂРѕ РїС–РґСЃСѓРјРєРё реалізації діяльності (наприклад, 25 представників організацій громадянського суспільства, органів місцевої влади та Р—РњР† прийняли участь Сѓ семінарі РҐРҐРҐ, або видано Р±СЂРѕС?СѓСЂСѓ РЈРЈРЈ накладом 300 екземплярів).   РџСЂРё підготовці даного розділу рекомендується ознайомитися Р· розділом 8 «Рекомендацій щодо заповнення аплікаційної форми».

 

ЗАВДАННЯ 1:

 

в„– 1.1

Назва діяльності:

Період реалізації діяльності:

Опис діяльності:

Цільова група:

Результат діяльності:

 

в„– 1.2

Назва діяльності:

Період реалізації діяльності:

Опис діяльності:

Цільова група:

Результат діяльності:

 

в„– 1.n

Назва діяльності:

Період реалізації діяльності:

Опис діяльності:

Цільова група:

Результат діяльності:

 

[Скопіюйте необхідну кількість колонок]

 

ЗАВДАННЯ 2:

 

в„– 2.1

Назва діяльності:

Період реалізації діяльності:

Опис діяльності:

Цільова група:

Результат діяльності:

 

в„– 2.2

Назва діяльності:

Період реалізації діяльності:

Опис діяльності:

Цільова група:

Результат діяльності:

 

 

в„– 2.n

Назва діяльності:

 

Період реалізації діяльності:

 

Опис діяльності:

 

Цільова група:

 

Результат діяльності:

ЗАВДАННЯ 3:

 

в„– 3.1

Назва діяльності:

Період реалізації діяльності:

Опис діяльності:

Цільова група:

Результат діяльності:

 

в„– 3.2

Назва діяльності:

Період реалізації діяльності:

Опис діяльності:

Цільова група:

Результат діяльності:

 

в„– 3.n

Назва діяльності:

Період реалізації діяльності:

Опис діяльності:

Цільова група:

Результат діяльності:

 

Ризики, які можуть бути пов'язані з реалізацією проекту

Проаналізуйте РѕСЃРЅРѕРІРЅС– СЂРёР·РёРєРё проекту, СЏРє внутріС?РЅС–, так С– Р·РѕРІРЅС–С?РЅС–, РїРѕСЏСЃРЅРёРІС?Рё, СЏРєРёРј чином ці СЂРёР·РёРєРё можуть бути мінімізовані. Оцініть ступінь ймовірності кожного Р· перерахованих Вами СЂРёР·РёРєС–РІ, використовуючи РїСЂРё цьому С?калу Р· градацією «високий», «середній» та «низький». Якщо необхідно, додайте потрібні СЂСЏРґРєРё.

Р РёР·РёРєРё

 

Ймовірність

 

Стратегія мінімізації ризиків

 

ВнутріС?РЅС–

 

 

 

Р—РѕРІРЅС–С?РЅС–

 

 

 

 

 

 

 

 

Робочий план / графік реалізації проекту

В робочий план переноситься вся діяльність, вказана у розділі 8. План заповнюється, виходячи з кількості місяців реалізації проекту та запланованих заходів. У разі необхідності додавайте необхідну кількість рядків.

Заходи / Місяці

1

2

3

4

5

6

7

…

1.1.

 

 

 

 

 

 

 

 

1.2.

 

 

 

 

 

 

 

 

1.n. 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.1. 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.2.

 

 

 

 

 

 

 

 

2.n.

 

 

 

 

 

 

 

 

3.1.

 

 

 

 

 

 

 

 

3.n.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Механізми моніторингу  С– оцінки проекту

РћРїРёС?іть стратегію оцінки проекту, включаючи цілі оцінки, часові рамки роботи та тип оціночної діяльності.   Також РѕРїРёС?іть план моніторингу проекту.   Р—Р° потреби, вартість діяльності РїРѕ моніторингу та оцінці, описаної РІ даному розділі, має бути включена РІ бюджет проекту.

При роботі над цим розділом рекомендується ознайомитися з розділом 13 «Рекомендацій щодо заповнення аплікаційної форми».

 

ПодальС?РёР№ розвиток та стійкість проекту

РћРїРёС?іть Р’Р°С?Рµ бачення розвитку діяльності організації РІ цьому напрямку після виконання проекту, перспективи СЂРѕР·С?ирення цільової аудиторії проекту, можливі Р·РѕРІРЅС–С?РЅС– С– внутріС?РЅС– джерела фінансування проекту. Вкажіть, СЏРє Р’Рё плануєте забезпечити фінансову стабільність організації після заверС?ення гранту.

 

 

Бюджет проекту

Наведіть докладний бюджет проекту. РџСЂРё Р№РѕРіРѕ розробці врахуйте «Рекомендації Р· підготовки бюджету проекту». Надайте також інформацію РїСЂРѕ С–РЅС?С– джерела фінансування проекту. Бюджет проекту можна надати окремим файлом (бажано - РІ форматі Excel).

Назва статті бюджету

Порядок розрахунку розміру статті

Очікуване  фінансування РІС–Рґ ФСЄ

Власний внесок організації

Внесок С–РЅС?РёС… РґРѕРЅРѕСЂС–РІ

Р’СЃСЊРѕРіРѕ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Коментарі до бюджету

Бюджет проекту має супроводжуватися докладними коментарями до всіх статей бюджету.

 

 

 

Документи, що додаються до даної заявки

 Р РµР·СЋРјРµ ключових співробітників проекту Р· посадовими обов’язками РІ рамках проекту

 

 Р›РёСЃС‚Рё підтримки та/або рекомендаційні листи, що характеризують Р’Р°С?Сѓ організацію С– необхідність реалізації проекту

 

 Р†РЅС?С– документи (вказати, СЏРєС– саме)

 Р—аплановані продукти/послуги та очікувані результати

Перерахуйте продукти/послуги та результати проекту. Для кожного Р· РЅРёС… визначте індикатор,СЏРєРёР№ Р±СѓРґРµ використаний для вимірювання ступеня досягнення того або С–РЅС?РѕРіРѕ  продукту/послуги або результату. Зверніть увагу, що для  продуктів/послуг проекту, РЅР° РІС–РґРјС–РЅСѓ РІС–Рґ результатів, необхідно вказати лиС?Рµ запланований рівень, тоді СЏРє для результатів треба задавати СЏРє запланований, так С– початковий СЂС–РІРЅС–. Для кожного Р· індикаторів визначте джерело інформації та часовий інтервал, РІ рамках СЏРєРѕРіРѕ  планується Р·Р±С–СЂ інформації РїРѕ даному індикатору. Якщо необхідно, додайте або видаліть СЂСЏРґРєРё РІ таблиці. РџСЂРё формулюванні системи результативності проекту рекомендується ознайомитися Р· «Рекомендаціями щодо заповнення логічних моделей».

Продукти/послуги та результати

Індикатори

Показники досягнення  СЂРµР·СѓР»СЊС‚атів

Джерело інформації

Часовий інтервал

Початковий

Запланований

Завдання 1:

Продукти/

послуги

 

 

 

 

 

 

 

 

Резуль-тати

 

 

 

 

 

 

Завдання 2:

Продукти/

послуги

 

 

 

 

 

 

 

 

Резуль-тати

 

 

 

 

 

 

Завдання 3:

Продукти/

послуги

 

 

 

 

 

 

 

Резуль-тати

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

РЕКОМЕНДАЦІЇ Р— ПІДГОТОВКР? БЮДЖЕТУ ПРОЕКТУ

 

Під час підготовки бюджетів проектів, які подаються на розгляд до Фонду Східна Європа, просимо Вас використовувати наступну форму:

 

Назва статті бюджету

Порядок розрахунку

розміру статті

Очікуване  фінансування РІС–Рґ ФСЄ

Власний внесок організації

Внесок С–РЅС?РёС… РґРѕРЅРѕСЂС–РІ

Р’СЃСЊРѕРіРѕ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бюджет повинен бути розрахований у гривнях. Крім того, просимо Вас передбачити можливість підготовки бюджету в електронному вигляді, у форматі Excel.
 
РџС–Рґ час підготовки бюджету проекту необхідно враховувати РІРёРјРѕРіРё Фонду РЎС…С–РґРЅР° Європа щодо витрат РїРѕ гранту Сѓ разі Р№РѕРіРѕ присудження. Так, СѓСЃС– витрати РїРѕ гранту РїРѕРІРёРЅРЅС– бути обумовлені проектною діяльністю, припустимими Р· точки Р·РѕСЂСѓ діючого законодавства С– внутріС?РЅС–С… РІРёРјРѕРі Фонду, Р° також відноситися РґРѕ певних статей бюджету.
 
Нижче наведені деякі приклади допустимих витрат, з описом тих особливих вимог, які Фонд Східна Європа пред'являє до відображення таких витрат в бюджеті проекту.

 

 

Заробітна плата і гонорари

Р РѕР·РјС–СЂ заробітної плати співробітників проекту повинен відповідати характеру виконуваної роботи С– затвердженому С?татному розкладу (посадовому окладу) організації - заявника. РџСЂРё цьому СЂРѕР·РјС–СЂ заробітної плати Р·Р° конкретним проектом розраховується, виходячи Р· реальної зайнятості співробітника РІ проекті. РЇРє правило, 100% зайнятість співробітників РІ РѕРґРЅРѕРјСѓ проекті С” виключенням.

 

Витрати, РїРѕРІ'язані С–Р· заробітною платою С?татних співробітників організації, РїРѕРІРёРЅРЅС– бути вказані РїРѕ кожному С–Р· співробітників окремо (С–Р· зазначенням посади С– ролі РІ проект, Р° також, РїРѕ можливості,  – ПІБ) С– РїРѕРІРёРЅРЅС– бути представлені РІ наступному вигляді:

               

місячний оклад виходячи з 100% зайнятості * час зайнятості співробітника роботою за конкретним проектом (у %) * кількість місяців реалізації проекту

 

Розрахунок обов'язкових нарахувань на заробітну плату необхідно виділяти в бюджеті окремим рядком, загальною сумою по всіх співробітниках, вказуючи розмір ставки нарахувань відповідно до чинного законодавства.

 

Співробітники проекту, які є суб'єктами підприємницької діяльності і отримують регулярну винагороду, прирівнюються Фондом до співробітників організації. Вид діяльності, вказаний в Свідоцтві про сплату єдиного податку, повинен відповідати характеру робіт, що виконуються за проектом.

 

Витрати, пов'язані з оплатою праці співробітників - СПД, повинні вказуватися по кожному із співробітників окремо (із зазначенням посади/ролі в проекті, а також, по можливості, – ПІБ) і повинні бути представлені в наступному вигляді:

               

ставка за годину / день / одиницю об'єму робіт * кількість годин / днів / одиниць об'єму робіт = сума оплати праці співробітника - СПД

 

Витрати, пов'язані з виплатою гонорарів експертів, консультантів, тренерів повинні вказуватися по кожному з залучених фахівців окремо (враховуючи посаду за проектом і, по можливості – ПІБ) і повинні бути представлені в наступному вигляді:

 

ставка за годину / день / одиницю об'єму робіт * кількість годин / днів / одиниць об'єму робіт = сума гонорару

 

Під гонорарами Фонд розуміє оплату разових або короткострокових робіт.

 

Розрахунок обов'язкових нарахувань на гонорари фахівців необхідно виділяти окремим рядком, вказуючи розмір ставки нарахувань відповідно до чинного законодавства.

 

У випадку, якщо гонорар фахівцеві (тренерові, доповідачеві, експертові) виплачується в рамках проведення заходів – круглих столів, тренінгів, конференцій і т.п., витрати на виплату гонорару повинні включатися у відповідну статтю бюджету.

 

Обмеження щодо витрат на заробітну плату / гонорари

До недопустимих витрат на оплату праці відносяться наступні види:

  • Виплати родичам, Р° також пов’язаним особам директора організації, директора проекту, бухгалтера організації, бухгалтера проекту (СЏРєС– напряму являються або можуть бути розцінені СЏРє конфлікт інтересів);
  • Виплати державним службовцям;

В·         Додаткові, РєСЂС–Рј РѕСЃРЅРѕРІРЅРѕС— заробітної плати, виплати співробітникам проекту.

 

Контрактні послуги

До контрактних послуг відносяться тимчасові послуги (наприклад, послуги перекладу, оренда майна, аудиторські послуги, редагування, макетування, організація заходів, транспортні послуги і т.п.). Посадовці і співробітники організації (включаючи співробітників – СПД) не можуть отримувати винагороду за надання контрактних послуг. Послуги, що надаються посадовцями і співробітниками організації, оплачуються у вигляді заробітної плати або оплати праці співробітників - СПД в рамках відповідних статей бюджету проекту.

 

Витрати на проведення заходів (семінарів, тренінгів, круглих столів і т.п.) повинні бути деталізовані окремо по кожному з видів витрат (оренда приміщення, гонорари залучених фахівців, харчування, проживання учасників, транспортні витрати і т.п.), при цьому потрібно вказати розмір кожної з підстатей такої статті бюджету.

 

Витрати на відрядження і транспортні витрати повинні бути деталізовані, вказуючи пункти призначення, кількість співробітників, що відряджаються, і детальний розподіл по видам витрат: проїзд, проживання, добові.

 

Відрядження повинні бути обумовлені проектною діяльністю. Для здійснення поїздок повинен використовуватися економічний клас незалежно від виду транспорту. Зарубіжні відрядження вимагають додаткового обґрунтування. Повітряні трансатлантичні перевезення повинні здійснюватися американськими авіакомпаніями (при наявності таких послуг).

 

РџС–Рґ час розрахунку РґРѕР±РѕРІРёС… РїРѕРІРёРЅРЅС– застосовуватися РЅРѕСЂРјРё, встановлені чинним законодавством. Якщо РІ організації прийнято виплачувати РґРѕР±РѕРІС– РІ СЂРѕР·РјС–СЂС–, що перевищує законодавчо встановлений ліміт, Фонду РїРѕРІРёРЅРЅР° бути надана РєРѕРїС–СЏ внутріС?РЅСЊРѕС— інструкції РїСЂРѕ відрядження (наказ РїСЂРѕ облікову політику, колективний РґРѕРіРѕРІС–СЂ С– С‚.Рї.). РЈ бюджеті повинен бути відображений РїРѕСЂСЏРґРѕРє оподаткування СЃСѓРј перевищення РЅРѕСЂРј РІС–РґС?кодування РґРѕР±РѕРІРёС….

 

Фонд припускає здійснення РїРѕС—Р·РґРѕРє Р·Р° проектом РЅРµС?татних співробітників С–/або співробітників – РЎРџР” Р·Р° СѓРјРѕРІРё належного документального оформлення.

 

Витрати, пов'язані з використанням особистих автомобілів для поїздок за проектом не покриваються Фондом. Якщо організація має на балансі автомобіль, його використання в проектній діяльності припустиме. В цьому випадку витрати на придбання бензину, ПММ і т.п. повинні бути детально прораховані в бюджеті (виходячи з технічних характеристик автомобіля, норм витрати палива для даного автомобіля, дальності і кількості поїздок). Витрати на техобслуговування, ремонт і придбання запасних частин для автомобілів не покриваються Фондом.

 

При розрахунку типографських витрат необхідно надати інформацію про тираж, кількість сторінок видання, тип обкладинки, вартість одного екземпляра і загальну вартість тиражу. У випадку, якщо передбачається друк плакатів, наклейок, флаєрів і т.п., в коментарях до бюджету необхідно вказати формат, тираж і орієнтовне інформаційне наповнення.

 

В разі необхідності придбання спеціальної літератури і передплати періодичних видань або інформаційних ресурсів повинен бути наданий повний перелік (найменування, вартість, період передплати). У коментарях до бюджету необхідно надати обґрунтування придбання кожного видання і порядок використання. Період, на який здійснюється передплата періодичних видань, не може перевищувати період реалізації проекту.

 

РЈ випадку, якщо планується придбання обладнання, необхідно надати докладні технічні характеристики кожної Р· одиниць обладнання, обґрунтування необхідності придбання С– РїРѕСЂСЏРґРѕРє Р№РѕРіРѕ використання. Слід мати РЅР° увазі, що обладнання, придбане Р·Р° РєРѕС?ти гранту, РїРѕРІРёРЅРЅРµ використовуватися виключно для проекту, програмного забезпечення обов’язково має бути ліцензоване. РЇРє правило, РїС–Рґ час оголоС?ення РєРѕРЅРєСѓСЂСЃСѓ проектів Фонд уточнює, СЏРєРµ саме обладнання може бути придбане.

 

Витрати на оплату оренди офісних приміщень або приміщень для проведення заходів повинні бути деталізовані виходячи з площі приміщень, що орендуються, долі орендної плати, яка буде віднесена на рахунок гранту; аналогічно – по комунальних платежах.

 

У випадку, якщо планується оренда приміщення для проведення заходів – круглих столів, тренінгів, конференцій і т.п., витрати на оплату оренди мають бути включені до відповідної статті бюджету.

 

Витрати РЅР° послуги Р·РІ'СЏР·РєСѓ РїРѕРІРёРЅРЅС– бути вказані РІ СЂРѕР·СЂС–Р·С– РІРёРґС–РІ Р·РІ'СЏР·РєСѓ (телефон/факс, Інтернет, РїРѕС?тові витрати), С–Р· зазначенням СЃСѓРјРё витрат РїРѕ кожному Р· РІРёРґС–РІ. Фонд РЎС…С–РґРЅР° Європа, СЏРє правило, РЅРµ підтримує витрати РЅР° оплату послуг мобільного Р·РІ'СЏР·РєСѓ. Такі витрати, Сѓ разі проектної необхідності, вимагають додаткового обґрунтування С– попереднього узгодження Р· ФСЄ. РќРµ рекомендується включати РґРѕ бюджету проекту витрати РЅР° придбання карток передплаченого мобільного Р·РІ'СЏР·РєСѓ або Інтернет. РќР° грант можуть бути віднесені виключно витрати РЅР° Р·РІ'СЏР·РѕРє, що виникли Сѓ Р·РІ'СЏР·РєСѓ Р· реалізацією проекту. Фонд РЎС…С–РґРЅР° Європа РЅРµ фінансує загальні витрати РЅР° оплату послуг Р·РІ'СЏР·РєСѓ організації.

 

Інтелектуальна власність

Виплата винагороди за використання авторських прав або запатентованого винаходу, які необхідні для ефективного здійснення гранту, є допустимими, якщо права використання авторських прав або запатентованого винаходу належним чином придбані відповідно до діючого законодавства та міжнародного права.

 

Витрати на рекламу і громадські зв'язки

Допустимі витрати на рекламу і зв'язки з громадськістю включають:

В·         розміщення інформації РІ Р—РњР† РїСЂРѕ проект, заходи, що проводяться, РІ рамках проекту,    результати проекту;

В·         оголоС?ення РІ Р—РњР†, РїРѕРІ'язані Р· набором персоналу, РїРѕС?СѓРєРѕРј експертів С– С‚.Рї.;

В·         оголоС?ення РІ Р—РњР†, РїРѕРІ'язані Р· проведенням тендерів Р·Р° проектом.

            

До неприпустимих витрат на рекламу і зв'язки з громадськістю відносяться:

В·         витрати РЅР° організацію зустрічей або С–РЅС?С– заходи, що відносяться РґРѕ фандрейзингу / залучення фінансування для С–РЅС?РёС… проектів або загальної підтримки організації;

В·         витрати РЅР° рекламні продукти С– пам'ятки, включаючи подарунки С– сувеніри;

В·         витрати РЅР° рекламу С– Р·РІ'СЏР·РєРё Р· громадськістю, спрямовані РЅР° рекламу самої організації.

 

Витрати РЅР° оплату послуг банку РїРѕРІРёРЅРЅС– бути розраховані, виходячи Р· діючих розцінок обслуговуючого банку, включаючи, якщо необхідно, щомісячну оплату Р·Р° обслуговування, вартість РѕР±СЂРѕР±РєРё платіжних документів, РєРѕРјС–СЃС–СЋ Р·Р° зняття готівки. Слід взяти РґРѕ уваги, що абсолютна більС?ість операцій РїРѕ гранту РїРѕРІРёРЅРЅР° здійснюватися РІ безготівковій формі.

 

Фонд Східна Європа не підтримує покриття непрямих витрат; всі витрати повинні бути безпосередньо пов'язані з реалізацією проекту і конкретизовані по виду витрат і сумі. Не допускається включення до бюджету проекту непередбачених витрат.

 

До неприпустимих витрат Фонд Східна Європа відносить наступні види витрат:

В·         Витрати РЅР° діяльність, СЏРєР° виходить Р·Р° рамки затверджених завдань С– цілей проекту або бюджету гранту.

В·         Представницькі витрати, витрати РЅР° розваги; витрати РЅР° соціальну діяльність; витрати РЅР° проведення церемоній С– витрати, що відносяться РґРѕ РЅРёС…, включаючи харчування, проживання, транспортні витрати, оренда, С– подарунки.

В·         Внески С– пожертви фізичним С– юридичним особам.

В·         Подарунки, премії, чайові, С?трафи, придбання алкогольних С– тютюнових РІРёСЂРѕР±С–РІ.

В·         Витрати РЅР° кампанії РїРѕ фандрейзингу, включаючи витрати РЅР° проведення фандрейзингових кампаній С– кампаній РїРѕ залученню РєРѕС?тів.

В·         Придбання нерухомої власності (земля, будівлі).

В·         Амортизаційні витрати або витрати РЅР° плату Р·Р° використання обладнання або приміщення, придбаних РЅР° РєРѕС?ти цього або попередніх грантів Фонду РЎС…С–РґРЅР° Європа або Фонду Євразія.

 

РЎСѓРјРё, включені РґРѕ бюджету проекту СЏРє внесок С–РЅС?РёС… РґРѕРЅРѕСЂС–РІ, РїРѕРІРёРЅРЅС– бути підтверджені договорами Р· РґРѕРЅРѕСЂСЃСЊРєРёРјРё організаціями, бюджетами або гарантійними листами. Власний внесок організації повинен мати реальний РіСЂРѕС?РѕРІРёР№ вираз Р· РѕРїРёСЃРѕРј джерел надходження РєРѕС?тів. Потрібно мати РЅР° увазі, що Сѓ разі отримання гранту, СЃСѓРјРё власного внеску РїРѕРІРёРЅРЅС– будуть підтверджуватись документально. Фонд РЅРµ розглядає СЏРє внесок СЃСѓРјСѓ балансової вартості обладнання, меблів С– С‚.Рї., навіть якщо це обладнання Р±СѓРґРµ використовуватись РІ роботі Р·Р° проектом.

 

До бюджету необхідно додати:

  • посадові РѕР±РѕРІ'СЏР·РєРё співробітників проекту;
  • резюме співробітників проекту, ключових залучених фахівців;
  • коментарі щодо доцільності витрат РїРѕ кожній Р· статей бюджету.

 

 

 

 




 

 

 

Актуальна тема

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/actualbody/311424_1.jpg 

Імплементація Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/agolova/images76.jpeg

Інформацію про Європейський Союз можна отримати:

Міністерство закордонних справ України
www.mfa.gov.ua

Представництво Європейської Комісії в Україні
www.delukr.ec.europa.eu

Державний комітет телебачення та радіомовлення України
www.comin.kmu.gov.ua
www.ukraine-nato.gov.ua

 Європейський простір
www.eu.prostir.ua

Місцеве РАДІОМОВЛЕННЯ

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/oprosbody/uk.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/informbody/4564

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/oprosbody/gu2.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/oprosbody/children.gif

Про сплату податку на доходи фізичних осіб відокремленим підрозділом

Запобігання проявам корупції

Детінізація економіки

Почесне звання "Мати-героїня"