Кременецька районна державна адміністрація
47000, м.Кременець, вул.Шевченка, 56
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Корисні посилання

  • http://ogp.gov.ua/sites/default/files/president.gif
  • http://ogp.gov.ua/sites/default/files/kmu.gif
  • http://www.vin.gov.ua/web/vinoda.nsf/actbanersnet/Ban11/$FILE/vru.jpg 
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/predstav2.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/cp9wldlwaaan2iu.jpg
  • http://cs614727.vk.me/v614727785/158da/fV7SlKtK6Wc.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/10_big.jpg 
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/8030251sm.jpg
  • http://eacs.com.ua/img/m65_0_ru.jpg 
  • http://vodolaga.org/Dizayn/pub-inf.jpg
  • http://www.minjust.gov.ua/static/images/bann/publicinfo-1.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/posilbody/lustraition_160_102.gif
  • http://comin.kmu.gov.ua/img/Anti_kor_Portal.gif 
  • http://www.itk.ua/files/partners/middle_image_37.png?r=1359587582
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/rnbou2.jpg
  • http://www.vinoblzem.gov.ua/wp-content/uploads/2012/12/kn-ap.png
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/54_antimonopol.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/spfu.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/nads.gif
  •  http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/nadu1.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/cvk.jpg 
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/drv_bane.jpeg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/sud.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/konst.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/333.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/baner3.jpg  
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/10_1.jpg  
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/61_ternop.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/logotyp_gu_dfs_ternopil.jpg
  •  http://comin.kmu.gov.ua/img/ukrinform.gif
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/62_baner_gus.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/14122012.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/temp1.gif
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/mp29.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/111

             http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/222.png

              

На головну

18.12.15


 

Якщооб’єкт нерухомості не є об’єктом оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, декларація не подається

 

Відповідно до п.п. 266.7.5 п. 266.7 ст. 266 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) платники податку – юридичні особи самостійно обчислюють суму податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцезнаходженням об’єкта/об’єктів оподаткування декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому ст. 46 ПКУ, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.

Щодо новоствореного (нововведеного) об’єкта житлової та/або нежитлової нерухомості декларація юридичною особою – платником подається протягом 30 календарних днів з дня виникнення права власності на такий об’єкт, а податок сплачується починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт.

Відповідно до п.п. 266.2.2 п. 266.2 ст. 266 ПКУ не є об’єктом оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки:

а) об’єкти житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, а також організацій, створених ними в установленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідного державного бюджету чи місцевого бюджету і є неприбутковими (їх спільній власності);

б) об’єкти житлової та нежитлової нерухомості, які розташовані в зонах відчуження та безумовного (обов’язкового) відселення, визначені законом, в тому числі їх частки;

в) будівлі дитячих будинків сімейного типу;

г) гуртожитки;

ґ) житлова нерухомість непридатна для проживання, в тому числі у зв’язку з аварійним станом, визнана такою згідно з рішенням сільської, селищної, міської ради;

д) об’єкти житлової нерухомості, в тому числі їх частки, що належать дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, та особам з їх числа, визнаним такими відповідно до закону, дітям-інвалідам, які виховуються одинокими матерями (батьками), але не більше одного такого об’єкта на дитину;

е) об’єкти нежитлової нерухомості, які використовуються суб’єктами господарювання малого та середнього бізнесу, що провадять свою діяльність в малих архітектурних формах та на ринках;

є) будівлі промисловості, зокрема виробничі корпуси, цехи, складські приміщення промислових підприємств;

ж) будівлі, споруди сільськогосподарських товаровиробників, призначені для використання безпосередньо у сільськогосподарській діяльності;

з) об’єкти житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності громадських організацій інвалідів та їх підприємств;

и) об’єкти нерухомості, що перебувають у власності релігійних організацій, статути (положення) яких зареєстровано у встановленому законом порядку, та використовуються виключно для забезпечення їхньої статутної діяльності, включаючи ті, в яких здійснюють діяльність засновані такими релігійними організаціями добродійні заклади (притулки, інтернати, лікарні тощо), крім об’єктів нерухомості, в яких здійснюється виробнича та/або господарська діяльність;

і) будівлі дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів незалежно від форми власності та джерел фінансування, що використовуються для надання освітніх послуг.

Відтак, якщо суб’єкт господарювання є власником житлової та/або нежитлової нерухомості та має документальне підтвердження віднесення даного об’єкта до категорій, визначених п.п. 266.2.2 п. 266.2 ст. 266 ПКУ, то такий суб’єкт господарювання звільняється від обов’язку подавати податкову декларацію з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.

Податок на прибуток: врахування сплачених податків за межами України

 

Відповідно до п.п. 141.4.9 п. 141.4 ст. 14 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) суми податку на прибуток, отриманого з іноземних джерел, що сплачені суб’єктами господарювання за кордоном, зараховуються під час сплати ними податку в Україні. При цьому зарахуванню підлягає сума податку, розрахована за правилами, встановленими розділом ІІІ ПКУ.

Розмір зарахованих сум податку з іноземних джерел протягом податкового (звітного) періоду не може перевищувати суми податку, що підлягає сплаті в Україні таким платником податку протягом цього періоду.

Не підлягають зарахуванню у зменшення податкових зобов’язань такі податки, сплачені в інших країнах:

- податок на капітал/майно та приріст капіталу;

- поштові податки;

- податки на реалізацію (продаж);

- інші непрямі податки незалежно від того, підпадають вони під категорію прибуткових податків чи оподатковуються іншими податками згідно із законодавством іноземних держав.

Зарахування сплачених за митним кордоном України сум податку здійснюється за умови подання письмового підтвердження контролюючого органу іншої держави щодо факту сплати такого податку та за наявності чинного міжнародного договору України про уникнення подвійного оподаткування доходів.

Контролюючий орган має право анулювати реєстрацію платника єдиного податку за наявності податкового боргу

Фахівці Кременецької ОДПІ інформують, відповідно до п.299.10 ст.299 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. №2755 реєстрація платника єдиного податку є безстроковою та може бути анульована шляхом виключення з реєстру платника єдиного податку за рішенням контролюючого органу.

Однією із підстав анулювання реєстрації платника єдиного податку за рішенням контролюючого органу є несплата протягом двох послідовних кварталів податкового боргу, що виник у платника єдиного податку.

Таким чином, платник єдиного податку, у якого виник податковий борг у поточному кварталі, протягом наступних двох кварталів має можливість сплатити цей податковий борг. У разі його не сплати такому платнику податку анулюється реєстрація в останній день другого із двох послідовних кварталів.

Згідно з статтею 299 Кодексу у разі виявлення відповідним контролюючим органом під час проведення перевірок порушень платником єдиного податку вимог, встановлених главою 1 «Спрощена система оподаткування, обліку та звітності» розділуXIV Кодексу, анулювання реєстрації платника єдиного податку проводиться за рішенням такого органу, прийнятим на підставі акта перевірки, з першого числа місяця, наступного за кварталом, в якому допущено порушення. У такому випадку суб»єкт господарювання має право обрати або перейти на спрощену систему оподаткування після закінчення чотирьох послідовних кварталів з моменту прийняття рішення контролюючим органом.

Обсяги надходжень до бюджету і не тільки: яка інформація цікавить мешканців Тернопільщини?

За одинадцять місяців 2015 року до територіальних органів Головного управління ДФС у Тернопільській області надійшло 84 запити з проханням надати публічну інформацію, з них від фізичних осіб – 50, юридичних осіб – 32 та 2 запити від представників ЗМІ.

Відтак із загальної кількості отриманих інформаційних запитів до ГУ ДФС в області надійшло 34, Тернопільської ОДПІ – 26, Кременецької, Збаразької та Козівської ОДПІ –  по 5 запитів. У Чортківській, Бучацькій і Гусятинській ОДПІ правом надання доступу до публічної інформації скористались 4, 3 та 2 мешканці районів відповідно.

За результатами розгляду фахівці органів ДФС  надали вичерпні відповіді на всі запити платників. Вони здебільшого стосувались обсягів надходжень податків та зборів до бюджету, результатів проведеної контрольно-перевірочної роботи, термінів подання податкової звітності та сплати платежів, відомостей з декларацій держслужбовців.

 Нагадуємо, що запити на публічну інформацію, розпорядником якої є Головне управління ДФС у Тернопільській області, можна подавати:

·         на поштову адресу:

Головне управління ДФС у Тернопільській області

вул.Білецька,1

м. Тернопіль

46003

·         на електронну адресу: public@tr.minrd.gov.ua;

·         факсом: (0352) 43-46-02;

·         за телефоном: (0352) 43-46-33.

Запит може бути поданий особисто до сектору організації роботи ЦОП, розгляду звернень та забезпечення доступу до публічної інформації Головного управління ДФС у Тернопільській області у робочий час згідно з правилами внутрішнього трудового розпорядку (з понеділка по п’ятницю з 09.00 до 18.00 год. та у п’ятницю – з 09.00 до 16.45 год. Обідня перерва – з 13.00 до 13.45 год.).

Платникам Тернопільщини відшкодовано 137,9 млн грн податку на додану вартість

 

З початку 2015 року представниками бізнесу регіону заявлено бюджетне відшкодування податку на додану вартість на розрахунковий рахунок понад 163,2 млн грн. Про це повідомив начальник Головного управління ДФС у Тернопільській області Ігор Комендат.

 Станом на початок грудня платникам податків області відшкодовано з Держбюджету грошовими коштами на розрахунковий рахунок 137,9 млн грн ПДВ, з яких 39 підприємств отримали право на автоматичне бюджетне відшкодування в сумі 54,7 млн гривень.

За результатами проведених перевірок в січні-листопаді 2015 року упереджено 7,5 млн грн заявленого до відшкодування податку на додану вартість.

На Тернопільщині станом на перше грудня загальна кількість платників податку на додану вартість на Тернопільщині становила 2434 особи. З них 2106 – юридичних осіб та 328 – фізичних осіб платників податку.

 

Депутати Верховної Ради та керівництво фіскальних і митних органів Тернопільщини  обговорили проблемні питання регіону

 

У Головному управлінні ДФС у Тернопільській області відбулась робоча зустріч керівництва фіскальних та митних органів області із народними депутатами, які представляють у Верховній Раді України громаду Тернопільщини.

Вступним словом робочу зустріч розпочав начальник Головного управління ДФС в області Ігор Комендат, який поінформував присутніх про результати діяльності обласного відомства у 2015 році. В ході заходу народні депутати Микола Люшняк, Ігор Побер, Михайло Головко, Тарас Юрик та Роман Заставний обговорили основні зміни до Бюджетного та Податкового кодексів, що пропонуються урядом та їх вплив на формування місцевих бюджетів. Депутати озвучили основні проблемні питання, які надходять до них від бізнесу щодо митного законодавства та діяльності митниць. Також обговорювали шляхи підвищення інвестиційної привабливості області.

Зважаючи на те, що троє депутатів з Тернопільщини, Михайло Головко, Тарас Юрик та Роман Заставний є членами Комітету Верховної ради України з питань податкової та митної політики, обговорення актуальних питань щодо податкового та митного адміністрування проходило в площині  конкретних пропозицій до законопроектів. Зокрема, запропоновано сільськогосподарським виробникам ІV групи, які застосовують спецрежим оподаткування замість введення обмеження обсягу річного доходу 2 млн грн, що призведе до переведення значної кількості суб’єктів господарювання на загальну систему оподаткування, дещо збільшити ставку бази оподаткування. Беручи до уваги те, що область аграрна, також пропонується підтримати сільське господарство шляхом залишення коштів на спецрахунках сільгоспвиробників з подальшою їх диференціацією, скажімо у 2016 році залишати на спецрахунках сільськогосподарських підприємств 75 відсотків, у 2017 році - 50 відсотків, а у 2018 році вийти на запропоновані урядом -  25 відсотків.

Учасники заходу винесли на обговорення ряд інших пропозицій до законопроектів, які за сприяння народних депутатів регіону будуть почуті на всеукраїнському рівні. Проведення таких робочих зустрічей є позитивним моментом співпраці законодавчих та виконавчих органів і сприятимуть вирішенню багатьох проблемних питань Тернопільщини.

 




 

 

 

Актуальна тема

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/actualbody/311424_1.jpg 

Імплементація Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/agolova/images76.jpeg

Інформацію про Європейський Союз можна отримати:

Міністерство закордонних справ України
www.mfa.gov.ua

Представництво Європейської Комісії в Україні
www.delukr.ec.europa.eu

Державний комітет телебачення та радіомовлення України
www.comin.kmu.gov.ua
www.ukraine-nato.gov.ua

 Європейський простір
www.eu.prostir.ua

Місцеве РАДІОМОВЛЕННЯ

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/oprosbody/uk.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/informbody/4564

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/oprosbody/gu2.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/oprosbody/children.gif

Про сплату податку на доходи фізичних осіб відокремленим підрозділом

Запобігання проявам корупції

Детінізація економіки

Почесне звання "Мати-героїня"