Кременецька районна державна адміністрація
47000, м.Кременець, вул.Шевченка, 56
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Корисні посилання

  • http://ogp.gov.ua/sites/default/files/president.gif
  • http://ogp.gov.ua/sites/default/files/kmu.gif
  • http://www.vin.gov.ua/web/vinoda.nsf/actbanersnet/Ban11/$FILE/vru.jpg 
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/predstav2.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/cp9wldlwaaan2iu.jpg
  • http://cs614727.vk.me/v614727785/158da/fV7SlKtK6Wc.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/10_big.jpg 
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/8030251sm.jpg
  • http://eacs.com.ua/img/m65_0_ru.jpg 
  • http://vodolaga.org/Dizayn/pub-inf.jpg
  • http://www.minjust.gov.ua/static/images/bann/publicinfo-1.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/posilbody/lustraition_160_102.gif
  • http://comin.kmu.gov.ua/img/Anti_kor_Portal.gif 
  • http://www.itk.ua/files/partners/middle_image_37.png?r=1359587582
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/rnbou2.jpg
  • http://www.vinoblzem.gov.ua/wp-content/uploads/2012/12/kn-ap.png
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/54_antimonopol.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/spfu.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/nads.gif
  •  http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/nadu1.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/cvk.jpg 
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/drv_bane.jpeg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/sud.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/konst.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/333.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/baner3.jpg  
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/10_1.jpg  
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/61_ternop.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/logotyp_gu_dfs_ternopil.jpg
  •  http://comin.kmu.gov.ua/img/ukrinform.gif
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/62_baner_gus.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/14122012.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/temp1.gif
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/mp29.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/111

             http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/222.png

              

На головну

01.12.15


                      Фіскальною службою спрощено процес електронного звітування

 

            Кременецька ОДПІ повідомляє, що ДФС спрощено процес укладання Договорів, надісланих в електронній формі, а саме, починаючи з 25 листопада 2015р., платником податків укладається один Договір з територіальним органом ДФС за основним місцем обліку. До Договору додаються посилені сертифікати відкритих ключів.

            Нагадаємо, що договір про визнання електронних документів укладається відповідно до положень Порядку підготовки та подання податкової звітності в електронному вигляді, яка надсилається засобами телекомунікаційного зв»язку, затвердженого наказом ДПА України від 10.04.2008р. №233, зареєстрованим у Міністерстві юстиції 16.04.2008р. за №320/15011.

            Додатково інформуємо про запровадження нового електронного сервісу управління ЕЦП.

            Такий сервіс надає можливість керівнику вносити до системи подання документів в електронному вигляді інформацію щодо сертифікатів відповідальних осіб та самостійно визначити термін на який відповідальній особі надається право підпису податкових документів (в межах строку дії сертифікату такої відповідальної особи). Також в повідомленні може бути надана інформація щодо нового сертифіката керівника (до закінчення строку дії попереднього сертифікату) або бухгалтера.

            Для формування або подання платниками інформації щодо ЕЦП в електронному вигляді до автоматизованої системи «Єдине вікно подання електронної звітності» розроблено новий електронний формат Повідомлення. До Повідомлення додаються сертифікати відповідальних осіб, зазначених у Повідомленні, та таке Повідомлення підписується ЕЦП цих відповідальних осіб. Сформоване Повідомлення обов»язково підписується керівником електронним цифровим підписом, сертифікат якого на момент отримання Повідомлення вже наявний у системі подання документів в електронному вигляді як діючий сертифікат керівника-платника податків.

 

Щодо порядку визначення строків здавання готівкової виручки (готівки) до банку

 

            Кременецька ОДПІ звертає увагу, що порядок визначення строків здавання готівкової виручки (готівки) встановлено Положенням про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженим постановою Правлінням Національного банку України від 15.12.2015р. №637 та зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 13.01.2015р. за №40/10320.

            Пунктом 5.1 Положення передбачено, що строки здавання підприємствами готівкової виручки для її зарахування на рахунки в банках визначаються підприємством і встановлюються за погодженням з відповідним банком (у якому відкрито рахунок підприємства, на який зараховуються кошти) згідно з такими вимогами:

а)для підприємств, що розташовані в населених пунктах, де є банки,- щодня (у день надходження готівкової виручки )до їх кас;

б)для підприємств, у яких час робочого дня (зміни), що встановлений правилами внутрішнього трудового розпорядження і графіками змінності відповідно до законодавства України, не дає змогу забезпечити здавання готівки в день її надходження, - наступного за днем надходження готівкової виручки (готівки) до каси дня.

            Якщо підприємства працюють у вихідні та святкові дні і не мають змоги, через відсутність відповідної домовленості з банком на інкасацію, здати одержану ними за ці дні готівку, то вона має здаватися підприємствами до банку протягом операційного часу наступного робочого дня банку та підприємства.

            Установлені згідно із зазначеними вимогами строки здавання готівки підприємствами узгоджуються банком, визначаються в договорі банківського рахунку між підприємствами та банками. Згідно з п.5.9 Положення готівкові кошти не вважаються понадлімітними в день їх надходження, якщо вони були здані в сумі, що перевищує встановлений ліміт каси, до обслуговуючих банків не пізніше наступного робочого дня банку або були видані для використання підприємством відповідно до законодавства(без попереднього здавання їх до банку і одночасного отримання з каси банку на зазначені потреби) наступного дня на потреби, які пов»язані з діяльністю підприємства.

            Відповідно до п.2.10. Положення підприємства мають право зберігати у своїй касі готівку, одержану в банку для виплат, що належать до фонду оплати праці, а також пенсій, стипендій, дивідендів (доходу), понад установлений ліміт каси протягом трьох робочих днів, уключаючи день одержання готівки в банку.Готівка, що одержана в банку на інші виплати, має видаватися підприємством своїм працівникам у тоц самий день. Суми готівки, що одержані в банку і не використані за призначенням протягом установлених вище строків, повертаються підприємством до банку не пізніше наступного робочого дня банку або можуть залишатися в його касі (у межах встановленого ліміту);

Пунктом 5.10 Положення встановлено, що готівкові кошти не вважаються понадлімітними в день їх надходження, якщо вони були здані в сумі, що перевищує встановлений ліміт каси, до обслуговуючих банків не пізніше наступного робочого дня банку або були видані для використання підприємством відповідно до законодавства (без попередження здавання їх до банку і одночасного отримання з каси банку на зазначені потреби) наступного дня на потреби, які пов»язані з діяльністю підприємства.

            Враховуючи графік роботи підприємства та банку, готівкові кошти, що надійшли до каси підприємства у п»ятницю мають бути здані до банку не пізніше наступного робочого дня банку та підприємства у суботу, або використані для потреб підприємства першого робочого дня в сумі, що перевищує ліміт каси.

            Дане роз»яснення викладене в листі ДФС України від 19.11.2015р. №24664/6/99-99-22-07-03-15. 

                      До уваги платників податків!

 

25.11.2015 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 18.08.2015 № 721 «Про затвердження Порядку подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів» (далі - Наказ № 721), зареєстрований у Міністерстві юстиції України 04.09.2015 за № 1058/27503, яким визначена послідовність дій банків та інших фінансових установ при наданні повідомлень про відкриття або закриття рахунків платників податків до контролюючих органів, в яких обліковуються платники податків, а також форму і зміст повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах, перелік підстав для відмови контролюючих органів у взятті рахунків на облік.

 

Наказ Міністерства доходів і зборів України від 26.12.2013 № 853 «Про затвердження Порядку подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 21.01.2014 за № 121/24898 втратив чинність.

 

З повним текстом Наказу № 721 Ви можете ознайомитись скориставшись розділом «Нормативні та інформаційні документи» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (http://zir.sfs.gov.ua).

 

Довідково: Наказ № 721 опубліковано вукраїнському інформаційному бюлетені «Офіційний вісник України» від 25.09.2015 № 74.

 

Дата авансового звіту – підстава для податкового кредиту

 

Підставою для нарахування сум податку на додану вартість (далі – податок), що відносяться до податкового кредиту без отримання податкової накладної, також є документи, визначені п. 201.11 ст. 201 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

 

Відповідно до п. 3 Порядку складання Звіту про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 28.09.2015 №841 «Про затвердження форми Звіту про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт, та Порядку його складання» (далі – Порядок №841), Звіт про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт (далі - Звіт), подається до закінчення п’ятого банківського дня, що настає за днем, у якому платник податку завершує таке відрядження або завершує виконання окремої цивільно-правової дії за дорученням та за рахунок податкового агента платника податку, що надав кошти під звіт.

При цьому, якщо під час службового відрядження платник податку отримав готівку із застосуванням платіжних карток, він подає Звіт і повертає суму надміру витрачених коштів до закінчення третього банківського дня після завершення відрядження. Відрядженій особі – платнику податку, який застосував платіжні картки для проведення розрахунків у безготівковій формі, а строк подання платником податку Звіту не перевищив десяти банківських днів, за наявності поважних причин роботодавець (самозайнята особа) може продовжити такий строк до двадцяти банківських днів (до з’ясування питання в разі виявлення розбіжностей між відповідними звітними документами) (абзац четвертий п. 3 Порядку №841).

Оскільки документи, що підтверджують витрати, понесені підзвітною особою під час відрядження або виконання окремої цивільно-правової дії за дорученням та за рахунок податкового агента платника податку, подаються разом зі Звітом, то датою формування податкового кредиту на підставі податкової накладної та інших документів, які дають право на формування податкового кредиту без отримання податкової накладної, є дата подання авансового звіту.

Перехідний період для заміни касової техніки

 

Звертаємо увагу, що пункт 8 розділу II «Прикінцеві положення» Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» від 6 липня 1995 року №265/95-ВР, доповнено абзацами другим та третім у такій редакції:

«З 1 січня 2015 року дозволяється первинна реєстрація лише реєстраторів розрахункових операцій, які створюють контрольну стрічку в електронній формі, та електронних таксометрів, автоматів з продажу товарів (послуг), реєстраторів розрахункових операцій з купівлі-продажу іноземної валюти.

Дозволяється до 1 січня 2016 року використання електронних контрольно-касових апаратів, введених в експлуатацію до 1 січня 2015 року, що створюють контрольну стрічку в друкованому вигляді та подають до фіскальних органів по дротових або бездротових каналах зв'язку тільки інформацію про обсяг розрахункових операцій, виконаних у готівковій та/або в безготівковій формі, яка міститься в їх фіскальній пам'яті, і при цьому не подають електронних копій розрахункових документів».

Таким чином, користувачам зареєстрованих та введених в експлуатацію до 01.01.2015 електронних контрольно-касових апаратів, що подають до органів фіскальних органів тільки інформацію про обсяг розрахункових операцій (2-звіти), встановлено перехідний період тривалістю 1 рік для доопрацювання або заміни існуючої касової техніки на таку, яка забезпечує подання по електронних каналах зв'язку електронних копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків.

Для громадян, що звернулись за призначенням житлових субсидій, діє електронний сервіс ДФС

 

З 20 листопада 2015 року Державною фіскальною службою України запроваджено новий електронний сервіс «Інформування громадян про результати обробки файлів-запитів щодо доходів фізичних осіб, які звернулись за призначенням житлових субсидій, що надходять від підрозділів соціального захисту населення».

Громадяни та працівники органів соціального захисту населення, вказавши реєстраційні дані фізичної особи, можуть в телефонному режимі отримати необхідну інформацію, звернувшись до Інформаційно-довідкового департаменту ДФС за контактним телефоном 0-800-501-007 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів) або (044) 454-16-13 з 8.00 до 20.00 (крім суботи та неділі).

Так, за результатами обробки файлів-запитів щодо доходівфізичних осіб, які звернулись за призначенням житлових субсидій,що надходять від підрозділів соціального захисту населення, можуть бути отримані різні значення:

0   – інформацію про доходи, отримані фізичною особою, надано у файлі-відповіді;

1   – надано відповідь про відсутність інформації в Державному реєстрі щодо сум нарахованого доходу та сум утриманого з них податку;

2   – недіючий реєстраційний номер облікової картки платника податків/ фізична особа за вказаними даними про серію та номер паспорта на обліку не перебуває;

3   – реєстраційний номер облікової картки платника податків закрито/ фізичну особу з такими даними про серію та номер паспорта знято з обліку;

4   – незаповнені або некоректно заповнені поля, що обов’язкові для заповнення (у графі «Примітка» зазначений перелік полів, які незаповнені або некоректно заповнені);

5* – реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія, номер паспорта та прізвище, ім’я, по батькові фізичної особи, що зазначені у запиті, не відповідають інформації яка міститься у Державному реєстрі (у графах «ПІБ фізичної особи в ДРФО» зазначено дані про прізвище, ім’я, по батькові фізичної особи, що значаться в Державному реєстрі на момент обробки запиту);

– невірно вказано період, за який запитується інформація (може приймати значення: поточний рік або рік, що передує поточному);

– у файлі-запиті надійшло більш ніж один запис по одній фізичній особі.

Відтак за результатами обробки файлу-запиту 5*, якщо дані у такому запиті органу соціального захисту населення відповідають реєстраційним даним паспортного документу фізичної особи та містять розбіжності в даних про прізвище, ім’я або по батькові в Державному реєстрі, пропонуємо фізичній особі звернутись до відповідного територіального органу ДФС для внесення змін до Державного реєстру.

Та навпаки, якщо дані у файлі-запиті органу соціального захисту населення не відповідають реєстраційним даним паспортного документа фізичної особи, необхідно відповідному органу соціального захисту населення сформувати та направити до ДФС новий файл-запит з виправленими даними по даній фізичній особі.

Мешканці Тернопільщини цікавляться публічною інформацією органів ГУ ДФС області

Впродовж десяти місяців цього року до територіальних органів Головного управління ДФС в області надійшло 67 запитів з проханням надати публічну інформацію, з них від фізичних осіб – 45, юридичних осіб – 20 та 2 – від представників засобів масової інформації.

Із загальної кількості інформаційних запитів до ГУ ДФС в області надійшов 31 запит, Тернопільської ОДПІ і Кременецької ОДПІ звертались 24 та 4 рази відповідно.  Найменшою є кількість запитів до Бучацької, Гусятинської, Збаразької та Чортківської ОДПІ – по 2 запити.

Найбільш цікавою для запитувачів була інформація щодо обсягів надходжень податків і зборів до бюджету, результатів проведеної контрольно-перевірочної роботи, термінів подання податкової звітності та сплати платежів, стану розрахунків з бюджетом, а також виплати заробітної плати працівникам органів ДФС.

За результатами розгляду фахівцями місцевих органів фіскальної служби області 47 запитів задоволено і надано вичерпні відповіді на них.

Нагадуємо платникам, що запити на публічну інформацію, розпорядником якої є Головне управління ДФС у Тернопільській області, можна подавати:

·         на поштову адресу:

Головне управління ДФС у Тернопільській області

вул.Білецька,1

м. Тернопіль

46003

·         на електронну адресу: public@tr.minrd.gov.ua;

·         факсом: (0352) 43-46-02;

·         за телефоном: (0352) 43-46-33.

 

Платникам Тернопільщини відшкодовано 128,6 млн грн податку на додану вартість

 

З початку цього року представники бізнесу регіону заявили до бюджетного відшкодування податку на додану вартість на розрахунковий рахунок понад 146 млн гривень. Про це повідомив начальник Головного управління ДФС у Тернопільській області Ігор Комендат.

 Станом на початок листопада платникам податків області вже відшкодовано грошовими коштами на розрахунковий рахунок 128,6 млн грн ПДВ, з яких 34 підприємства отримали право на автоматичне бюджетне відшкодування в сумі 48,6 млн гривень.

За результатами проведених перевірок в січні-жовтні 2015 року упереджено 7,5 млн грн заявленого до відшкодування податку на додану вартість.

Станом на перше листопада загальна кількість платників податку на додану вартість на Тернопільщині становила 2447 осіб, з яких 2122 – юридичні особи та 325 – фізичних осіб.

 

 

 

 

 




 

 

 

Актуальна тема

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/actualbody/311424_1.jpg 

Імплементація Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/agolova/images76.jpeg

Інформацію про Європейський Союз можна отримати:

Міністерство закордонних справ України
www.mfa.gov.ua

Представництво Європейської Комісії в Україні
www.delukr.ec.europa.eu

Державний комітет телебачення та радіомовлення України
www.comin.kmu.gov.ua
www.ukraine-nato.gov.ua

 Європейський простір
www.eu.prostir.ua

Місцеве РАДІОМОВЛЕННЯ

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/oprosbody/uk.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/informbody/4564

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/oprosbody/gu2.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/oprosbody/children.gif

Про сплату податку на доходи фізичних осіб відокремленим підрозділом

Запобігання проявам корупції

Детінізація економіки

Почесне звання "Мати-героїня"