Кременецька районна державна адміністрація
47000, м.Кременець, вул.Шевченка, 56
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Корисні посилання

  • http://ogp.gov.ua/sites/default/files/president.gif
  • http://ogp.gov.ua/sites/default/files/kmu.gif
  • http://www.vin.gov.ua/web/vinoda.nsf/actbanersnet/Ban11/$FILE/vru.jpg 
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/predstav2.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/cp9wldlwaaan2iu.jpg
  • http://cs614727.vk.me/v614727785/158da/fV7SlKtK6Wc.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/10_big.jpg 
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/8030251sm.jpg
  • http://eacs.com.ua/img/m65_0_ru.jpg 
  • http://vodolaga.org/Dizayn/pub-inf.jpg
  • http://www.minjust.gov.ua/static/images/bann/publicinfo-1.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/posilbody/lustraition_160_102.gif
  • http://comin.kmu.gov.ua/img/Anti_kor_Portal.gif 
  • http://www.itk.ua/files/partners/middle_image_37.png?r=1359587582
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/rnbou2.jpg
  • http://www.vinoblzem.gov.ua/wp-content/uploads/2012/12/kn-ap.png
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/54_antimonopol.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/spfu.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/nads.gif
  •  http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/nadu1.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/cvk.jpg 
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/drv_bane.jpeg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/sud.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/konst.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/informbody/333.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/baner3.jpg  
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/10_1.jpg  
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/61_ternop.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/logotyp_gu_dfs_ternopil.jpg
  •  http://comin.kmu.gov.ua/img/ukrinform.gif
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/posilbody/62_baner_gus.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/14122012.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/temp1.gif
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/mp29.jpg
  • http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/111

             http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/posilbody/222.png

              

На головну

Проект ФСЄ і CASE-Україна “Ціна держави”


Фонд Східна Європа (далі – ФСЄ) і CASE-Україна за фінансової підтримки ЄС запрошує організації громадянського суспільства до участі у Проекті “Ціна держави” (далі – Проект), який передбачає проведення адвокаційних кампаній з моніторингу публічних фінансів на національному та місцевому рівнях. Цілі Проекту та види діяльності, які підпадають під фінансування, додаються.

Середній розмір гранту на одну проектну пропозицію становить 150-200 тис. гривень, а частка співфінансування з боку заявника повинна бути не меншою від 10%. Очікувана тривалість проектів має становити до 8 місяців.

Для участі у даному грантовому конкурсі необхідно надіслати заповнену заявку (форма додається) з відповідними документами на електронну адресу konkurs@eef.org.ua до 12 травня 2015 року.

За результатами відбору передбачається надання 1-2 грантів для проектів національного рівня та 5-7 грантів для проектів місцевого рівня. Результати конкурсу будуть оголошені до 15 червня 2015 року.

Детальнішу інформацію щодо даного конкурсу можна отримати в додатках, а також у менеджера програм ФСЄ Юрія Піскалюка за тел.: +38 (044) 200-38-24/25/26,
(
e-mail: yuriyp@eef.org.ua).

 

Фонд Східна Європа та CASE-Україна

оголошують конкурс грантів для проведення адвокаційних кампаній

в рамках проекту «Ціна держави»

 

Проект «Ціна держави» реалізується Фондом Східна Європа та CASE-Україна за фінансової підтримки Європейського Союзу. Метою проекту, який розпочався в січні 2014р., є залучення широких кіл громадськості, ЗМІ, організацій громадянського суспільства (ОГС) до процесів моніторингу публічних фінансів та формування державного та місцевих бюджетів. В рамках проекту проводяться аналітичні дослідження та розробляються рекомендації для уряду України, адаптовані директиви щодо бюджетної підтримки Європейського Союзу для уряду України, створено платформу громадських організацій, які зацікавлені в підвищенні своєї компетенції у сфері публічних фінансів. Також в рамках проекту розроблений інтерактивний веб-сайт www.costua.com, який дає змогу ознайомитися з основними параметрами бюджету України у простій та доступній формі. Проект також працює з журналістами з метою навчити їх використовувати розроблені в рамках проекту ресурси, щоб вони могли в зрозумілій формі доносити складну економічну інформацію до власної аудиторії.

 

Цим оголошенням про конкурс розпочинається черговий етап проекту, в рамках якого будуть підтримані ініціативи громадських організацій, що передбачають проведення адвокаційних кампаній (кампаній громадянського представництва) в сфері управління публічними фінансами на національному та місцевому рівнях.

 

Загальні цілі цього конкурсу є такими:

-          підвищення прозорості бюджетів різного рівня, зокрема сприяння створенню ефективних процедур громадської участі у формуванні бюджетів та моніторинг їх виконання;

-          підвищення обізнаності громадськості про бюджетний процес, планування та управління бюджетами різного рівня;

-          підвищення спроможності місцевих ОГС у процесах формування та моніторингу реалізації цільових програм бюджетів місцевого рівня.

 

Види діяльності можуть включати наступні (не обмежуючись ними):

-          створення чи підтримка існуючих міжсекторальних експертних груп, громадських рад і форумів; обмін кращими практиками та методологіями з аналітичними центрами, аналітичними інститутами;

-          проведення аналітичних досліджень, розробка рекомендацій для органів влади у сфері управління публічними фінансами, спрямованих на більш ефективне використання бюджетних коштів;

-          підготовка навчальних прикладів (кейс-стаді) щодо успішного впливу громадськості на планування чи забезпечення ефективності використання коштів в рамках цільових програм бюджетів національного або місцевого рівнів;

-          розробка проектів місцевих нормативних актів (регламентів роботи місцевих рад, положень, статутів громад) або місцевої політики для створення зручних процедур громадської участі (консультацій з громадськістю щодо проектів рішень місцевих рад, участі громадськості у підготовці проектів місцевих бюджетів тощо), супроводжені активними зусиллями громадськості з їх офіційного прийняття та виконання;

-          організація навчальних заходів, в т.ч. семінарів, тренінгів, стажувань тощо; створення або посилення мереж і партнерств зацікавлених організацій; інша діяльність, спрямована на підвищення загальної спроможності сектору ОГС та ЗМІ брати участь у прийнятті рішень та моніторингу їх виконання на рівні громад;

-          розвиток інноваційних інформаційно-комунікаційних механізмів та каналів поширення інформації для забезпечення доступності даних про планування та витрачання бюджетних коштів з можливістю надання зворотнього зв’язку;

-          проведення заходів (публічні дебати, круглі столи, прес-конференції, флеш-моби, громадські обговорення тощо);

-          реалізація пілотних ініціатив, що стосуються тематики конкурсу, у сферах, таких як система ЖКГ, енергоефективність, управління відходами, підвищення ефективності транспортного сполучення, впровадження екологічно відповідальних практик, реалізації прав вразливих груп населення, в т.ч. переселенців з зони АТО та ветеранів АТО, місцевий економічний розвиток, розвиток органів самоорганізації населення та організацій співвласників багатоквартирних будинків тощо.

 

До участі у конкурсі допускаються офіційно зареєстровані організації громадянського суспільства з усіх регіонів України, що знаходяться на території, підконтрольній уряду України, які мають достатні матеріальні ресурси і кваліфікований персонал та здатні реалізувати відповідний проект.

 

Усі заявки, подані на конкурс, будуть розглянуті та оцінені на основі критеріїв відбору незалежною комісією експертів.

 

Критерії відбору:

·         належність та ефективність дій:

?  орієнтованість проекту на результат з вимірюваними очікуваними безпосередніми та довгостроковими результатами;

?  чітка постановка проблеми, ідентифікація та аналіз причин і наслідків;

?  відповідність запропонованих цілей, діяльності і очікуваних результатів меті конкурсу;

?  чітка роль та активне залучення усіх зацікавлених сторін і задекларованих партнерів.

·         досяжність та життєздатність:

?  інноваційний підхід до проблеми буде особливо відзначений комісією експертів;

?  чітка ідентифікація намірів та ризиків;

?  стратегія, чітко орієнтована на досягнення результатів;

?  довготривалий стійкий вплив на цільові групи.

·         наявність додаткового фінансування:

?  організація має забезпечити співфінансування (в грошовій формі) у розмірі мінімум 10% бюджету проекту.

·         Спроможність організації та партнерів:

?  попередній досвід успішного виконання проектів;

?  досягнуте партнерство з місцевою владою і мас-медіа;

?  співпраця з аналітичними центрами, залученими до процесів реформ;

?  експертний потенціал членів організації та зовнішніх експертів;

?  членство в платформі громадських організацій, створеній в рамках проекту «Ціна держави».

 

Максимальний розмір гранту – до 300 000 грн. для однієї організації (для проектів, що матимуть національний рівень). Середній розмір гранту – в межах 150 000 – 200 000 грн.

Кількість проектів – у рамках конкурсу планується надати 1-2 гранти для проектів, що матимуть національний рівень, та 5-7 грантів для проектів місцевого рівня.

Загальний бюджет конкурсу – 1.5 млн. грн.

Очікувана тривалість проектів – до 8 місяців.

 

Останній термін подачі заявок – 12 травня 2015 р.

Результати конкурсу будуть оголошені не пізніше 15 червня 2015 р.

Очікуваний термін початку реалізації проектів – 1 липня 2015 р.

 

 

Як подавати заявку?

Аплікаційну форму та інструкції щодо її заповнення можна знайти на веб-сайті ФСЄ www.eef.org.ua.

 

ФСЄ зберігає за собою право не надавати фінансування, якщо якість проектних заявок не задовольнятиме умови конкурсу.

 

Будь-ласка, зверніть увагу, що:

-          у рамках цього конкурсу гранти не можуть надаватися бізнес організаціям, політичним партіям, релігійним організаціям та фізичним особам;

-          заявка має подаватися українською мовою;

-          заявники будуть повідомлені про хід розгляду їхньої заявки у письмовій формі електронною або звичайною поштою;

-          рішення конкурсної комісії остаточне і перегляду не підлягає;

-          подані заявки не повертаються і не рецензуються.

 

Окрім цього, партнери програми не надаватимуть фінансування для:

-          створення нових веб-сайтів;

-          будівництва або ремонту будівель і офісних приміщень;

-          організації спортивних та рекреаційних заходів;

-          сплати наявних фінансових або інших боргів організації;

-          покриття організаційних витрат, які не пов’язані з діяльністю за проектом;

-          медичних та реабілітаційних послуг;

-          наукових або технічних досліджень;

-          участі в академічних програмах та тренінгах за кордоном;

-          діяльності політичного або релігійного характеру.

 

Всі заявки мають бути надіслані на адресу електронної пошти: konkurs@eef.org.ua не пізніше 24-ї години 12 травня 2015 р.

 

Питання щодо цього оголошення про конкурс та процедур, пов’язаних із ним, можна надсилати у письмовій формі на електронну адресу yuriyp@eef.org.ua до 30 квітня 2015 року.

 

Контактна особа:

Юрій Піскалюк, менеджер програм. Тел/факс: (+380 44) 200-38-24/25/26, yuriyp@eef.org.ua

 

___________________________________________________________________________

 

 

 

 

                                        


Проект реалізується Фондом Східна Європа та CASE Україна за фінансової підтримки Європейського Союзу

 

Фонд Східна Європа

01033, Київ, вул. Саксаганського, 83, 3 поверх

www.eef.org.ua

Teл/факс: +380 (44) 200-38-24/25/26/27

 

 

РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ЗАПОВНЕННЯ АПЛІКАЦІЙНОЇ ФОРМИ

  

  1. Титульний лист

 

Заповніть дані щодо організації та ключових осіб організації / проекту. Якщо заявка подається у електронному вигляді, необхідно надіслати відскановану копію титульного листа з підписами керівника організації, керівника проекту і бухгалтера проекту та печаткою організації.

 

 

  1. Анотація проекту (максимум півсторінки А4)

Підготуйте короткий опис проекту, який повинен включати опис проблеми, цілі та завдання проекту, діяльність та заходи, очікувані короткострокові та довгострокові результати. Дана інформація оприлюднюється Фондом у випадку підтримки гранту.

 

 

  1. Опис організації і кваліфікація ключових виконавців

В даному розділі наведіть наступну інформацію про організацію: організаційно-правова форма, склад і контактна інформація засновників, рік створення, основні напрямки діяльності, результати попередньої роботи, досвід діяльності організації з тематики проекту, досвід управління грантами. Опишіть кваліфікацію виконавців проекту. До заявки додайте резюме ключових осіб, відповідальних за реалізацію проекту.

 

4.     Обґрунтування необхідності проекту

В даному розділі опишіть проблему, на вирішення якої направлений Ваш проект та обґрунтуйте її актуальність. Вкажіть, яким чином Ваш проект сприятиме вирішенню даної проблеми та які заходи для цього вживатимуться. Надайте короткий аналіз діяльності, яка вже реалізується у даному напрямку іншими організаціями та вкажіть переваги Вашої організації.

Проекти, що передбачають участь партнерських організацій, повинні додатково містити наступну інформацію:

  • Яка історія партнерських відносин і як виникла ідея проекту?
  • Який внесок в розробку проекту був внесений кожним з партнерів, яка їх роль в досягненні мети проекту?
  • Чому для реалізації проекту необхідне партнерство?
  • Яким чином здійснення проекту дозволить партнерській організації досягти своїх довгострокових цілей?

5.     Цілі, завдання проекту та результати проекту

Ціль проекту

Ціль (Goal) – це задача найвищого порядку, на виконання якої орієнтована певна діяльність.  Зазвичай очікується, що ціль проекту може бути досягнута через певний час після закінчення проекту. Дуже часто для досягнення цілі проекту може бути потрібна співпраця з іншими зацікавленими сторонами.

Ціль має включати намічені результати проекту (в загальних рисах) і задавати цільову аудиторію, на яку орієнтований проект

Формулювання цілі не має бути занадто загальним, оскільки в цьому випадку вона не буде визначати напрямок проекту. Вона має бути виражена в термінах змін, яких необхідно досягнути, а не як узагальнення послуг, що надаються проектом.

 

 

Приклади формулювань цілі:

•          Покращити стан  здоров’я дітей у віці до 8 років у місті XYZ

•          Підвищити довготермінову  участь в громадянському житті серед школярів  9-11 класів в районі XYZ

  Слабкі формулювання цілі:

•          Покращити життя дітей в  нашому регіоні

•          Підтримати територіально-адміністративну реформу в Україні

Обидва вищенаведені формулювання є занадто загальними та не вказують на цільову аудиторію проекту.

 

 

Завдання проекту

Завдання (Objective) є запланованим результатом проекту, який робить сприятливий фізичний, фінансовий, організаційний, соціальний та інший вплив на суспільство, спільноту або групу людей.

Завдання має бути виконане відразу після закінчення проекту або незабаром після цього. Якщо воно виконане, причини проблеми, визначеної на початковій стадії проекту, усуваються, щонайменше частково, та головна проблема починає зникати.

Завдання проекту має бути зв’язане з результатом проекту.

Приклади формулювань завдання:

•           Підвищити потенціал соціальних працівників, вчителів, представників місцевих громадських організацій та волонтерів по підготовці дітей-сиріт до незалежного життя.

•           Підготувати цільову групу дітей-сиріт до незалежного життя.

 

 

Очікувані результати та вплив проекту

Результат (Outcome)  – це очікуваний або досягнутий безпосередній або проміжний вплив продукту проекту.

 

Приклади результатів:

·         Покращений потенціал соціальних працівників, які надають послуги дітям, позбавленим батьківського піклування;

·         Діти – вихованці інтернат них закладів краще підготовлені до незалежного життя.

 

У порівнянні з продуктами значно важче продемонструвати досягнення результатів. Зазвичай для цього на етапі розробки проекту визначаються індикатори, які дозволять виміряти прогрес по досягненню результатів. Потім по цих індикаторах збирається початкова інформація. І, нарешті, по завершенню проектної діяльності ( або в інший визначений момент) робиться перевірка того, чи змінилося значення цих індикаторів. 

 

Короткострокові результати отримуються відразу після закінчення проектної діяльності.

 

 

Довгострокові результати – це довгостроковий ефект від певної (в т.ч. проектної) діяльності з розвитку.

Впливи можуть бути:

•          позитивні та негативні;

•          прямі та непрямі;

•          передбачені та непередбачені.

 

Приклад довгострокового результату:

·         В місті ХХХ підвищений  потенціал для соціальної адаптації підлітків і молодих людей у віці 11-18 років, позбавлених батьківського піклування.

 

 

6.     Цільова аудиторія проекту

Опишіть, на кого направлена діяльність в рамках проекту, які цільові групи прийматимуть участь у заходах проекту, отримуватимуть консультації, проходитимуть навчання та користуватимуться іншими послугами в рамках проекту, вказавши при цьому, яким чином вони будуть відбиратися. Опишіть затребуваність проекту цільовою аудиторією.

 

7.     Основні зацікавлені сторони

Опишіть, які зацікавлені сторони та групи впливу будуть залучені до процесу реалізації проекту та яким чином. До таких зацікавлених сторін та груп впливу можуть відноситися урядові структури, некомерційні організації та представники бізнесового сектору, які можуть вплинути на проект, або опинитися під його впливом.

 

8.     Опис діяльності по проекту: стратегія і механізми досягнення поставленої мети

Даний розділ повинен включати перелік і опис заходів в рамках проекту, методи досягнення та виконання намічених цілей, а також механізм розповсюдження інформації про проект і його результати.

Залежно від обраного виду діяльності по проекту, опис повинен містити наступні відомості.

 

Якщо в рамках проекту передбачається випуск бюлетеню або інформаційного листка, вкажіть:

§  Мову видання

§  Формат і об'єм видання

§  Тираж видання і чим він обґрунтований

§  Спосіб друку

§  Основний зміст і структура видання (розділи, рубрики і т.д.)

§  Коло осіб і/або організацій, серед яких видання розповсюджуватиметься, і наскільки вони потребують такого видання

§  Механізм розповсюдження видання: буде це робитися на доброчинній або платній основі

§  Чи випускаються видання аналогічної тематики в даному регіоні, якщо “так”,  то що нового привнесе Ваше видання

§  Наявність в проекті виконавців, що мають досвід випуску таких видань

§  Очікуваний ефект дії видання на аудиторію і критерії оцінки цієї дії

§  Механізм зворотного зв'язку з читачами, який дозволить встановити результати видання

§  Перспективу переходу видання на самофінансування до кінця терміну гранту:  наявність або відсутність плану такого переходу

 

?  Якщо в рамках проекту передбачається видання підручників та інших друкарських матеріалів для освітньої діяльності, вкажіть:

§  Мову книги/брошури

§  Обсяг книги/брошури

§  Обґрунтування необхідності видання книги/брошури

§  Тираж книги/брошури і чим він обґрунтований

§  Спосіб друку

§  Чи видана література аналогічної тематики в даному регіоні і що нового привнесе Ваша робота

§  Механізм розповсюдження книги/брошури:  чи буде це робитися на доброчинній або платній основі.

 

Увага! ФCЄ строго дотримується легальної процедури дотримання авторських прав на інтелектуальну власність. Переклад і/або тиражування друкарських, аудіо- і відеоматеріалів повинні бути у письмовій формі санкціоновані дійсним власником авторських прав на ці матеріали.

 

Якщо в рамках проекту передбачається закупівля і розповсюдження літератури, вкажіть:

§  Обґрунтування реальних потреб в даних виданнях

§  Назву, автора, рік видання, видавництво

§  Який механізм закупівлі, доставки і розповсюдження літератури

§  Який механізм надання відкритого доступу до цієї літератури для широкого круга читачів

 

Якщо в рамках проекту передбачається створення і поповнення електронних баз даних,  вкажіть:

§  Основний зміст, структуру і механізм формування бази даних

§  Джерела і канали інформації, яка входитиме в базу даних

§  Коло осіб і/або організацій, які користуватимуться базою даних, і наскільки вони потребують її

§  Механізм користування базою даних:  кількість користувачів і інтенсивність використання бази даних, 

§  Чи буде це робитися на доброчинній або платній основі

§  Чи існують бази даних аналогічної тематики в даному регіоні, і що нового у такому разі привнесе ваша база даних

§  Наявність в проекті виконавців, що мають досвід роботи з такими базами даних

§  Очікуваний ефект від використання бази даних і критерії оцінки цього ефекту

 

Якщо в рамках проекту передбачається розробка і/або проведення навчальних програм, вкажіть:

§  У чому виражається необхідність розробки/проведення навчальної програми (привести переконливі

§  свідоцтва)

§  Аудиторія, на яку направлена освітня програма. Які критерії відбору учасників семінару? Вкажіть і

§  обґрунтуйте  кількість учасників. У разі застосування анкет або опитувальних листів  при відборі учасників надайте, будь ласка,  зразки

§  Тематична структура учбової програми з погодинною розбивкою для кожного предмету і в цілому для програми. Обґрунтуйте, будь ласка, ефективність подібного учбового плану. Надайте анотації до кожного предмету  учбової програми.

§  Перелік учбових і інформаційних матеріалів

§  Які результати очікуються від проведення навчальної програми і який механізм їх оцінки

 

Якщо в рамках проекту передбачається проведення семінарів,  вкажіть:

§  У чому полягає необхідність проведення семінару (чи проводилися семінари аналогічної тематики раніше, і що нового привнесе даний семінар)

§  Надайте програму, розроблену для семінару (включаючи теми, тривалість, мову ведення семінару, відомості про викладачів)

§  Зведення про аудиторію семінару, критерії і механізм відбору учасників

§  Перелік роздаткових матеріалів

§  Які результати очікуються від проведення семінару, і який механізм їх оцінки

 

Якщо проект включає поїздки з метою підвищення кваліфікації, стажування, проходження короткострокових  курсів (фінансуються тільки за умови подальшого використання результатів поїздки в проектній діяльності), вкажіть:

§  Мету поїздки, її важливість в проекті

§  План/програму  поїздки

§  Переконливе обґрунтування необхідності поїздки

§  Чи згодна приймаюча організація з програмою перебування особи, що планує поїздку (згода повинна бути представлена письмово)

 

?   Якщо в рамках проекту передбачається проведення консультацій, вкажіть:

§  Як буде організована робота консультантів (включаючи конкретну тематику і приблизний розклад консультацій,  категорії тих, хто зможе отримати консультації, і їх очікувану кількість)

§  Досвід і кваліфікацію консультантів

§  Механізм моніторингу і оцінки результатів пропонованої консультаційної програми

§  Характер надання консультацій (платно, безкоштовно). Якщо платно – яким чином використовуватимуться  отримані кошти

§  План переходу програми на самофінансування (якщо є)

 

Зверніть увагу, що проект, який передбачає придбання обладнання, повинен включати наступну інформацію:

§  Марка  і технічні характеристики обладнання

§  Обґрунтування необхідності придбання того або іншого обладнання для проекту

§  Яким обладнанням / технічними засобами організація володіє на даний момент

 

 

9.     Ризики, які можуть бути пов'язані з реалізацією проекту

Проаналізуйте основні ризики проекту, як внутрішні (які можуть виникнути в межах вашої організації), так і зовнішні (на які організація має мінімальний вплив). Оцініть ступінь ймовірності кожного з перерахованих Вами ризиків, використовуючи при цьому шкалу з градацією «високий», «середній» та «низький». Опишіть, які кроки здійснюватиме ваша організація для мінімізації виникнення даних ризиків.  

 

 

 

10.  Робочий план / графік реалізації проекту

У робочому плані повинна міститися інформація про всю заплановану діяльність в рамках проекту та період її реалізації по місяцях.

 

 

11.  Механізми моніторингу  і оцінки проекту

В даному розділі  зверніть увагу на наступні питання:

·         Яким чином оцінюватиметься успішність/ефективність окремих заходів і проекту в цілому

·         Які будуть використані методи збору інформації за показниками успішності/ефективності окремих заходів і проекту в  цілому

 

Якщо можливо, надайте зразки анкет/опитувальних листів/інтерв'ю і інших інструментів моніторингу і оцінки проекту

Джерела інформації

 

Джерелами інформації для моніторингу та оцінки проекту можуть бути наступні:

 

Джерела інформації рівня продукту зазвичай є частиною плану постійного моніторингу проекту та включають:

•          анкети, що заповнюються після заходу;

•          оцінки тренерів;

•          подальші дослідження;

•          безпосередні спостереження;

•          проектна документація (списки учасників, списки розсилки тощо).

Джерела інформації рівня результату зазвичай є частиною стратегії оцінки проекту та включають:

•          оцінка вихідної ситуації (baseline evaluation), оцінка процесу (process evaluation) або сумуюча оцінка (summative evaluation);

•          формальна або неформальна оцінка.

 

 

  1. Подальший розвиток та стійкість проекту

Опишіть Ваше бачення розвитку діяльності організації в цьому напрямку після виконання проекту, перспективи розширення цільової аудиторії проекту, можливі зовнішні і внутрішні джерела фінансування проекту. Вкажіть, чи впливатиме завершення гранту на фінансову стабільність Вашої організації.

 

 

  1. Бюджет проекту

Під час розробки бюджету проекту врахуйте, що він має включати необхідні витрати, обумовлені змістом проекту; не має включає витрати, що пов'язані з поточною діяльністю організації (для покриття організаційних /адміністративних витрат), а також непрямі витрати організації. Для більш детальної інформації ознайомтеся з Рекомендаціями з підготовки бюджету.

 

 

  1. Коментарі до бюджету

У разі необхідності, надайте коментарі до Бюджету проекту.

 

 

Фонд Східна Європа

АПЛІКАЦІЙНА ФОРМА

 

Конкурс:

 

Назва проекту 

 

Назва організації

 

Юридичний статус організації

 

Юридична адреса організації

 

Поштова / фактична адреса організації

 

Телефон, факс, електронна пошта організації, веб-сайт

 

ПІБ керівника організації:

 

Моб. тел.

 

E-mail

 

ПІБ керівника проекту

 

Моб. тел.

 

E-mail

 

ПІБ бухгалтера проекту

 

Моб. тел.

 

E-mail

 

Загальний бюджет проекту (в гривнях)

 

Очікуване фінансування від Фонду Східна Європа (в гривнях)

 

Залучене фінансування/власний внесок

 

Термін реалізації проекту

 

Географія проекту

 

 

Інформація, надана Фонду Східна Європа в проекті, бюджеті та документах, що до них додаються, яка не є загальнодоступною, є конфіденційною. Надаючи Фонду проект, бюджет та додаткову інформацію до них, Заявник надає право Фонду відповідно до закону України "Про захист персональних даних" отримувати, збирати, обробляти, реєструвати, накопичувати, зберігати, використовувати інформацію, яка відповідно до умов законодавства становить персональні дані організації-Заявника та/чи осіб, пов’язаних з організацією-Заявником. Використання інформації, що становить персональні дані організації-Заявника та/чи осіб, пов’язаних з організацією-Заявником, здійснюється виключно в межах, необхідних для прийняття рішення Фондом щодо можливості фінансування проекту Заявника. Наданням Фонду проекту, бюджету та документів, що до них додаються, Заявник стверджує, що вся надана Заявником Фонду інформація, в тому числі та, що становить персональні дані, надана Фонду на законних підставах.

Підписи засвідчують зобов`язання подавати у проекті правдиву інформацію

Підпис керівника організації  ___________________     Дата  “___” _______________ 20___ р.

Підпис керівника проекту        ___________________     Дата  “___” _______________ 20___ р.

Підпис бухгалтера проекту       ___________________     Дата  “___” _______________ 20___ р.

 

МІСЦЕ ПЕЧАТКИ

ОРГАНІЗАЦІЇ

 

 

 

 

 

 

 

 


Анотація проекту (максимум півсторінки А4)

У даному розділі надайте короткий опис проекту (опис проблеми, цілі та завдання проекту, діяльність та заходи, очікувані короткострокові та довгострокові результати).  Дана інформація оприлюднюється Фондом у випадку підтримки гранту.

 

 

Опис організації і кваліфікація ключових виконавців

В даному розділі наведіть наступну інформацію про організацію: організаційно-правова форма, склад і контактна інформація засновників, рік створення, основні напрямки діяльності, результати попередньої роботи, досвід діяльності організації з тематики проекту, досвід управління грантами. Опишіть кваліфікацію виконавців проекту.

 

 

Обґрунтування необхідності проекту

Обґрунтуйте необхідність реалізації даного проекту, при цьому вкажіть на задоволення яких саме потреб він буде направлений. Проаналізуйте причини існування проблем(и), які будуть вирішуватися в рамках проекту.  По можливості, надайте інформацію, яка об’єктивно підтверджує потребу у вирішенні проблеми (наприклад, дані останніх досліджень) та надайте вихідні дані та показники, якщо такі є. Запропонуйте реалістичні шляхи вирішення таких проблем за допомогою Вашого проекту. Коротко опишіть діяльність інших організацій, що працюють в даній сфері, проаналізуйте переваги Вашої організації.

Проекти, що передбачають участь партнерських організацій, повинні додатково містити наступну інформацію:

·         Яка історія партнерських відносин і як виникла ідея проекту?

·         Який внесок в розробку проекту був внесений кожним з партнерів, яка їх роль в досягненні мети проекту?

·         Чому для реалізації проекту необхідне партнерство?

·         Яким чином здійснення проекту дозволить партнерській організації досягти своїх довгострокових цілей?

 

 

 

Цілі, завдання та результати проекту

Сформулюйте загальну ціль проекту, конкретні завдання, направлені на досягнення цілі проекту та результати виконання кожного з завдань. Вкажіть як короткострокові, так і довгострокові результати виконання завдань.

 

При формулюванні цілі, завдань та результатів проекту рекомендується ознайомитися з розділом 5 «Рекомендацій щодо заповнення аплікаційної форми».

Ціль проекту:

 

Завдання 1:

Очікувані результати:  

 

Завдання 2:

Очікувані результати: 

 

Завдання 3:

Очікувані результати:

 Цільова аудиторія проекту

Опишіть, на кого направлена діяльність в рамках проекту, які цільові групи прийматимуть участь у заходах проекту, отримуватимуть консультації, проходитимуть навчання та користуватимуться іншими послугами в рамках проекту, вказавши при цьому, яким чином вони будуть відбиратися. Опишіть затребуваність проекту цільовою аудиторією.

 

 

Основні зацікавлені сторони та групи впливу

Опишіть, які зацікавлені сторони та групи впливу будуть залучені до процесу реалізації проекту та яким чином. До таких зацікавлених сторін та груп впливу можуть відноситися урядові структури, некомерційні організації та представники бізнесового сектору, які можуть вплинути на проект, або опинитися під його впливом.

 

 

Опис діяльності по проекту: стратегія і механізми досягнення поставленої мети

Зазначте діяльність, направлену на реалізацію кожного з завдань проекту. Кожен вид діяльності/захід вписуйте в окрему табличку, наведену нижче. Додавайте необхідну кількість табличок. В описі діяльності надайте детальну інформацію про заплановані шляхи, методи та хід виконання діяльності. Надайте інформацію про цільову групу, яка буде залучена, або прийматиме участь у виконанні діяльності (наприклад, представники ЗМІ, місцевої влади тощо). У розділі «результат діяльності» надайте кількісну та якісну інформацію про підсумки реалізації діяльності (наприклад, 25 представників організацій громадянського суспільства, органів місцевої влади та ЗМІ прийняли участь у семінарі ХХХ, або видано брошуру УУУ накладом 300 екземплярів).   При підготовці даного розділу рекомендується ознайомитися з розділом 8 «Рекомендацій щодо заповнення аплікаційної форми».

 

ЗАВДАННЯ 1:

 

№ 1.1

Назва діяльності:

Період реалізації діяльності:

Опис діяльності:

Цільова група:

Результат діяльності:

 

№ 1.2

Назва діяльності:

Період реалізації діяльності:

Опис діяльності:

Цільова група:

Результат діяльності:

 

№ 1.n

Назва діяльності:

Період реалізації діяльності:

Опис діяльності:

Цільова група:

Результат діяльності:

 

[Скопіюйте необхідну кількість колонок]

 

ЗАВДАННЯ 2:

 

2.1

Назва діяльності:

Період реалізації діяльності:

Опис діяльності:

Цільова група:

Результат діяльності:

 

2.2

Назва діяльності:

Період реалізації діяльності:

Опис діяльності:

Цільова група:

Результат діяльності:

 

 

2.n

Назва діяльності:

 

Період реалізації діяльності:

 

Опис діяльності:

 

Цільова група:

 

Результат діяльності:

ЗАВДАННЯ 3:

 

3.1

Назва діяльності:

Період реалізації діяльності:

Опис діяльності:

Цільова група:

Результат діяльності:

 

3.2

Назва діяльності:

Період реалізації діяльності:

Опис діяльності:

Цільова група:

Результат діяльності:

 

3.n

Назва діяльності:

Період реалізації діяльності:

Опис діяльності:

Цільова група:

Результат діяльності:

 

Ризики, які можуть бути пов'язані з реалізацією проекту

Проаналізуйте основні ризики проекту, як внутрішні, так і зовнішні, пояснивши, яким чином ці ризики можуть бути мінімізовані. Оцініть ступінь ймовірності кожного з перерахованих Вами ризиків, використовуючи при цьому шкалу з градацією «високий», «середній» та «низький». Якщо необхідно, додайте потрібні рядки.

Ризики

 

Ймовірність

 

Стратегія мінімізації ризиків

 

Внутрішні

 

 

 

Зовнішні

 

 

 

 

 

 

 

 

Робочий план / графік реалізації проекту

В робочий план переноситься вся діяльність, вказана у розділі 8. План заповнюється, виходячи з кількості місяців реалізації проекту та запланованих заходів. У разі необхідності додавайте необхідну кількість рядків.

Заходи / Місяці

1

2

3

4

5

6

7

1.1.

 

 

 

 

 

 

 

 

1.2.

 

 

 

 

 

 

 

 

1.n. 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.1. 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.2.

 

 

 

 

 

 

 

 

2.n.

 

 

 

 

 

 

 

 

3.1.

 

 

 

 

 

 

 

 

3.n.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Механізми моніторингу  і оцінки проекту

Опишіть стратегію оцінки проекту, включаючи цілі оцінки, часові рамки роботи та тип оціночної діяльності.   Також опишіть план моніторингу проекту.   За потреби, вартість діяльності по моніторингу та оцінці, описаної в даному розділі, має бути включена в бюджет проекту.

При роботі над цим розділом рекомендується ознайомитися з розділом 13 «Рекомендацій щодо заповнення аплікаційної форми».

 

Подальший розвиток та стійкість проекту

Опишіть Ваше бачення розвитку діяльності організації в цьому напрямку після виконання проекту, перспективи розширення цільової аудиторії проекту, можливі зовнішні і внутрішні джерела фінансування проекту. Вкажіть, як Ви плануєте забезпечити фінансову стабільність організації після завершення гранту.

 

 

Бюджет проекту

Наведіть докладний бюджет проекту. При його розробці врахуйте «Рекомендації з підготовки бюджету проекту». Надайте також інформацію про інші джерела фінансування проекту. Бюджет проекту можна надати окремим файлом (бажано - в форматі Excel).

Назва статті бюджету

Порядок розрахунку розміру статті

Очікуване  фінансування від ФСЄ

Власний внесок організації

Внесок інших донорів

Всього

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Коментарі до бюджету

Бюджет проекту має супроводжуватися докладними коментарями до всіх статей бюджету.

 

 Документи, що додаються до даної заявки

 Резюме ключових співробітників проекту з посадовими обов’язками в рамках проекту

 

 Листи підтримки та/або рекомендаційні листи, що характеризують Вашу організацію і необхідність реалізації проекту

 

 Інші документи (вказати, які саме)

 

 

 

 

 

РЕКОМЕНДАЦІЇ З ПІДГОТОВКИ БЮДЖЕТУ ПРОЕКТУ

 

Під час підготовки бюджетів проектів, які подаються на розгляд до Фонду Східна Європа, просимо Вас використовувати наступну форму:

 

Назва статті бюджету

Порядок розрахунку

розміру статті

Очікуване  фінансування від ФСЄ

Власний внесок організації

Внесок інших донорів

Всього

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бюджет повинен бути розрахований у гривнях. Крім того, просимо Вас передбачити можливість підготовки бюджету в електронному вигляді, у форматі Excel.
 
Під час підготовки бюджету проекту необхідно враховувати вимоги Фонду Східна Європа щодо витрат по гранту у разі його присудження. Так, усі витрати по гранту повинні бути обумовлені проектною діяльністю, припустимими з точки зору діючого законодавства і внутрішніх вимог Фонду, а також відноситися до певних статей бюджету.
 
Нижче наведені деякі приклади допустимих витрат, з описом тих особливих вимог, які Фонд Східна Європа пред'являє до відображення таких витрат в бюджеті проекту.

 

 

Заробітна плата і гонорари

Розмір заробітної плати співробітників проекту повинен відповідати характеру виконуваної роботи і затвердженому штатному розкладу (посадовому окладу) організації - заявника. При цьому розмір заробітної плати за конкретним проектом розраховується, виходячи з реальної зайнятості співробітника в проекті. Як правило, 100% зайнятість співробітників в одному проекті є виключенням.

 

Витрати, пов'язані із заробітною платою штатних співробітників організації, повинні бути вказані по кожному із співробітників окремо (із зазначенням посади і ролі в проект, а також, по можливості,  – ПІБ) і повинні бути представлені в наступному вигляді:

           

місячний оклад виходячи з 100% зайнятості * час зайнятості співробітника роботою за конкретним проектом (у %) * кількість місяців реалізації проекту

 

Розрахунок обов'язкових нарахувань на заробітну плату необхідно виділяти в бюджеті окремим рядком, загальною сумою по всіх співробітниках, вказуючи розмір ставки нарахувань відповідно до чинного законодавства.

 

Співробітники проекту, які є суб'єктами підприємницької діяльності і отримують регулярну винагороду, прирівнюються Фондом до співробітників організації. Вид діяльності, вказаний в Свідоцтві про сплату єдиного податку, повинен відповідати характеру робіт, що виконуються за проектом.

 

Витрати, пов'язані з оплатою праці співробітників - СПД, повинні вказуватися по кожному із співробітників окремо (із зазначенням посади/ролі в проекті, а також, по можливості, – ПІБ) і повинні бути представлені в наступному вигляді:

           

ставка за годину / день / одиницю об'єму робіт * кількість годин / днів / одиниць об'єму робіт = сума оплати праці співробітника - СПД

 

Витрати, пов'язані з виплатою гонорарів експертів, консультантів, тренерів повинні вказуватися по кожному з залучених фахівців окремо (враховуючи посаду за проектом і, по можливості – ПІБ) і повинні бути представлені в наступному вигляді:

 

ставка за годину / день / одиницю об'єму робіт * кількість годин / днів / одиниць об'єму робіт = сума гонорару

 

Під гонорарами Фонд розуміє оплату разових або короткострокових робіт.

 

Розрахунок обов'язкових нарахувань на гонорари фахівців необхідно виділяти окремим рядком, вказуючи розмір ставки нарахувань відповідно до чинного законодавства.

 

У випадку, якщо гонорар фахівцеві (тренерові, доповідачеві, експертові) виплачується в рамках проведення заходів – круглих столів, тренінгів, конференцій і т.п., витрати на виплату гонорару повинні включатися у відповідну статтю бюджету.

 

Обмеження щодо витрат на заробітну плату / гонорари

До недопустимих витрат на оплату праці відносяться наступні види:

  • Виплати родичам, а також пов’язаним особам директора організації, директора проекту, бухгалтера організації, бухгалтера проекту (які напряму являються або можуть бути розцінені як конфлікт інтересів);
  • Виплати державним службовцям;

·         Додаткові, крім основної заробітної плати, виплати співробітникам проекту.

 

Контрактні послуги

До контрактних послуг відносяться тимчасові послуги (наприклад, послуги перекладу, оренда майна, аудиторські послуги, редагування, макетування, організація заходів, транспортні послуги і т.п.). Посадовці і співробітники організації (включаючи співробітників – СПД) не можуть отримувати винагороду за надання контрактних послуг. Послуги, що надаються посадовцями і співробітниками організації, оплачуються у вигляді заробітної плати або оплати праці співробітників - СПД в рамках відповідних статей бюджету проекту.

 

Витрати на проведення заходів (семінарів, тренінгів, круглих столів і т.п.) повинні бути деталізовані окремо по кожному з видів витрат (оренда приміщення, гонорари залучених фахівців, харчування, проживання учасників, транспортні витрати і т.п.), при цьому потрібно вказати розмір кожної з підстатей такої статті бюджету.

 

Витрати на відрядження і транспортні витрати повинні бути деталізовані, вказуючи пункти призначення, кількість співробітників, що відряджаються, і детальний розподіл по видам витрат: проїзд, проживання, добові.

 

Відрядження повинні бути обумовлені проектною діяльністю. Для здійснення поїздок повинен використовуватися економічний клас незалежно від виду транспорту. Зарубіжні відрядження вимагають додаткового обґрунтування. Повітряні трансатлантичні перевезення повинні здійснюватися американськими авіакомпаніями (при наявності таких послуг).

 

Під час розрахунку добових повинні застосовуватися норми, встановлені чинним законодавством. Якщо в організації прийнято виплачувати добові в розмірі, що перевищує законодавчо встановлений ліміт, Фонду повинна бути надана копія внутрішньої інструкції про відрядження (наказ про облікову політику, колективний договір і т.п.). У бюджеті повинен бути відображений порядок оподаткування сум перевищення норм відшкодування добових.

 

Фонд припускає здійснення поїздок за проектом нештатних співробітників і/або співробітників – СПД за умови належного документального оформлення.

 

Витрати, пов'язані з використанням особистих автомобілів для поїздок за проектом не покриваються Фондом. Якщо організація має на балансі автомобіль, його використання в проектній діяльності припустиме. В цьому випадку витрати на придбання бензину, ПММ і т.п. повинні бути детально прораховані в бюджеті (виходячи з технічних характеристик автомобіля, норм витрати палива для даного автомобіля, дальності і кількості поїздок). Витрати на техобслуговування, ремонт і придбання запасних частин для автомобілів не покриваються Фондом.

 

При розрахунку типографських витрат необхідно надати інформацію про тираж, кількість сторінок видання, тип обкладинки, вартість одного екземпляра і загальну вартість тиражу. У випадку, якщо передбачається друк плакатів, наклейок, флаєрів і т.п., в коментарях до бюджету необхідно вказати формат, тираж і орієнтовне інформаційне наповнення.

 

В разі необхідності придбання спеціальної літератури і передплати періодичних видань або інформаційних ресурсів повинен бути наданий повний перелік (найменування, вартість, період передплати). У коментарях до бюджету необхідно надати обґрунтування придбання кожного видання і порядок використання. Період, на який здійснюється передплата періодичних видань, не може перевищувати період реалізації проекту.

 

У випадку, якщо планується придбання обладнання, необхідно надати докладні технічні характеристики кожної з одиниць обладнання, обґрунтування необхідності придбання і порядок його використання. Слід мати на увазі, що обладнання, придбане за кошти гранту, повинне використовуватися виключно для проекту, програмного забезпечення обов’язково має бути ліцензоване. Як правило, під час оголошення конкурсу проектів Фонд уточнює, яке саме обладнання може бути придбане.

 

Витрати на оплату оренди офісних приміщень або приміщень для проведення заходів повинні бути деталізовані виходячи з площі приміщень, що орендуються, долі орендної плати, яка буде віднесена на рахунок гранту; аналогічно – по комунальних платежах.

 

У випадку, якщо планується оренда приміщення для проведення заходів – круглих столів, тренінгів, конференцій і т.п., витрати на оплату оренди мають бути включені до відповідної статті бюджету.

 

Витрати на послуги зв'язку повинні бути вказані в розрізі видів зв'язку (телефон/факс, Інтернет, поштові витрати), із зазначенням суми витрат по кожному з видів. Фонд Східна Європа, як правило, не підтримує витрати на оплату послуг мобільного зв'язку. Такі витрати, у разі проектної необхідності, вимагають додаткового обґрунтування і попереднього узгодження з ФСЄ. Не рекомендується включати до бюджету проекту витрати на придбання карток передплаченого мобільного зв'язку або Інтернет. На грант можуть бути віднесені виключно витрати на зв'язок, що виникли у зв'язку з реалізацією проекту. Фонд Східна Європа не фінансує загальні витрати на оплату послуг зв'язку організації.

 

Інтелектуальна власність

Виплата винагороди за використання авторських прав або запатентованого винаходу, які необхідні для ефективного здійснення гранту, є допустимими, якщо права використання авторських прав або запатентованого винаходу належним чином придбані відповідно до діючого законодавства та міжнародного права.

 

Витрати на рекламу і громадські зв'язки

Допустимі витрати на рекламу і зв'язки з громадськістю включають:

·         розміщення інформації в ЗМІ про проект, заходи, що проводяться, в рамках проекту,    результати проекту;

·         оголошення в ЗМІ, пов'язані з набором персоналу, пошуком експертів і т.п.;

·         оголошення в ЗМІ, пов'язані з проведенням тендерів за проектом.

         

До неприпустимих витрат на рекламу і зв'язки з громадськістю відносяться:

·         витрати на організацію зустрічей або інші заходи, що відносяться до фандрейзингу / залучення фінансування для інших проектів або загальної підтримки організації;

·         витрати на рекламні продукти і пам'ятки, включаючи подарунки і сувеніри;

·         витрати на рекламу і зв'язки з громадськістю, спрямовані на рекламу самої організації.

 

Витрати на оплату послуг банку повинні бути розраховані, виходячи з діючих розцінок обслуговуючого банку, включаючи, якщо необхідно, щомісячну оплату за обслуговування, вартість обробки платіжних документів, комісію за зняття готівки. Слід взяти до уваги, що абсолютна більшість операцій по гранту повинна здійснюватися в безготівковій формі.

 

Фонд Східна Європа не підтримує покриття непрямих витрат; всі витрати повинні бути безпосередньо пов'язані з реалізацією проекту і конкретизовані по виду витрат і сумі. Не допускається включення до бюджету проекту непередбачених витрат.

 

До неприпустимих витрат Фонд Східна Європа відносить наступні види витрат:

·         Витрати на діяльність, яка виходить за рамки затверджених завдань і цілей проекту або бюджету гранту.

·         Представницькі витрати, витрати на розваги; витрати на соціальну діяльність; витрати на проведення церемоній і витрати, що відносяться до них, включаючи харчування, проживання, транспортні витрати, оренда, і подарунки.

·         Внески і пожертви фізичним і юридичним особам.

·         Подарунки, премії, чайові, штрафи, придбання алкогольних і тютюнових виробів.

·         Витрати на кампанії по фандрейзингу, включаючи витрати на проведення фандрейзингових кампаній і кампаній по залученню коштів.

·         Придбання нерухомої власності (земля, будівлі).

·         Амортизаційні витрати або витрати на плату за використання обладнання або приміщення, придбаних на кошти цього або попередніх грантів Фонду Східна Європа або Фонду Євразія.

 

Суми, включені до бюджету проекту як внесок інших донорів, повинні бути підтверджені договорами з донорськими організаціями, бюджетами або гарантійними листами. Власний внесок організації повинен мати реальний грошовий вираз з описом джерел надходження коштів. Потрібно мати на увазі, що у разі отримання гранту, суми власного внеску повинні будуть підтверджуватись документально. Фонд не розглядає як внесок суму балансової вартості обладнання, меблів і т.п., навіть якщо це обладнання буде використовуватись в роботі за проектом.

 

До бюджету необхідно додати:

  • посадові обов'язки співробітників проекту;
  • резюме співробітників проекту, ключових залучених фахівців;
  • коментарі щодо доцільності витрат по кожній з статей бюджету.

 

 

 




 

 

 

Актуальна тема

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/kremenetska/ua/actualbody/311424_1.jpg 

Імплементація Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/tepebovlyanska/ua/agolova/images76.jpeg

Інформацію про Європейський Союз можна отримати:

Міністерство закордонних справ України
www.mfa.gov.ua

Представництво Європейської Комісії в Україні
www.delukr.ec.europa.eu

Державний комітет телебачення та радіомовлення України
www.comin.kmu.gov.ua
www.ukraine-nato.gov.ua

 Європейський простір
www.eu.prostir.ua

Місцеве РАДІОМОВЛЕННЯ

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/oprosbody/uk.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/informbody/4564

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/oprosbody/gu2.gif

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/berezhanska/ua/oprosbody/children.gif

Про сплату податку на доходи фізичних осіб відокремленим підрозділом

Запобігання проявам корупції

Детінізація економіки

Почесне звання "Мати-героїня"