Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги
та/або центру надання адміністративних послуг |
|
1. |
Місцезнаходження |
Кременецька районна державна адміністрація, державний реєстратор відділу державної реєстрації Кременецької районної державної адміністрації Тернопільської області;
Центр надання адміністративних послуг Кременецької районної державної адміністрації Тернопільської області |
|
2. |
Інформація щодо режиму роботи |
Понеділок,вівторок, середа, четвер з 08:00 до 13:00
та з 14:00 до 17:15,
П’ятниця з 08:00 до 13:00 та з 14:00 до 16:00 |
|
Графік прийому суб'єктів звернень адміністраторами Центру:
понеділок,середа четвер - з 9:00 год. до 16.00 год.,
Вівторок з 9:00 до 20:00.,
п'ятниця - з 8:30 год. до 15:30 год .Без перерви на обід
|
|
3. |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт |
47003,Тернопільська обл.;м Кременець вулиця Шевченка,56
1 поверх
тел.: (03546)2-51-77, ел.адреса: krda.rejestrator@ukr.net
тел.:(03546)24853,
ел.адреса: vnap.kremenets@gmail.com
|
|
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
|
– |
4. |
Закони України |
Наказ Міністерства юстиції України від 18.11.2016 №3268/5 «Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 18.11.2016 за №1500/29630;
наказ Міністерства юстиції України від 09.02.2016 №359/5 «Про затвердження Порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 09.02.2016 за №200/28330;
наказ Міністерства юстиції України від 23.03.2016 №784/5 «Про затвердження Порядку функціонування порталу електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 23.03.2016 за №427/28557.
|
|
5. |
Акти Кабінету Міністрів України |
– |
|
6. |
Акти центральних органів виконавчої влади |
Звернення уповноваженого представника юридичної особи (далі – заявник). |
|
7. |
Підстава для отримання адміністративної послуги |
1. У паперовій формі документи подаються заявником особисто або поштовим відправленням.
2. В електронній формі документи подаються через портал електронних сервісів. |
|
8. |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Безоплатно. |
|
9. |
Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Державна реєстрація проводиться за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації протягом 24 годин після надходження документів, крім вихідних та святкових днів. Зупинення розгляду документів здійснюється у строк, встановлений для державної реєстрації.
Строк зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації, становить 15 календарних днів з дати їх зупинення. |
|
10. |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
Подання документів або відомостей, визначених Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», не в повному обсязі; невідповідність документів вимогам, установленим статтею 15 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»;
невідповідність відомостей, зазначених у заяві про державну реєстрацію, відомостям, зазначеним у документах, поданих для державної реєстрації, або відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань; невідповідність відомостей, зазначених у документах, поданих для державної реєстрації, відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань; подання документів з порушенням встановленого законодавством строку для їх подання |
|
11. |
Строк надання адміністративної послуги |
Документи подано особою, яка не має на це повноважень; у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань містяться відомості про судове рішення щодо заборони проведення реєстраційної дії; не усунуто підстави для зупинення розгляду документів протягом встановленого строку; документи суперечать вимогам Конституції та законів України. |
|
12. |
Перелік підстав для зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації |
Внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань – у разі внесення змін до відомостей, що відображаються у виписці;
повідомлення про відмову у державній реєстрації із зазначенням виключного переліку підстав для відмови |
|
13. |
Перелік підстав для відмови у державній реєстрації |
Результати надання адміністративної послуги у сфері державної реєстрації (у тому числі виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань) в електронній формі оприлюднюються на порталі електронних сервісів та доступні для їх пошуку за кодом доступу.
За бажанням заявника з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань надається виписка у паперовій формі з проставленням підпису та печатки державного реєстратора та печатки, визначеної Законом України «Про нотаріат» (у випадку, якщо державним реєстратором є нотаріус) – у разі подання заяви про державну реєстрацію у паперовій формі*.
У разі відмови у державній реєстрації документи, подані для державної реєстрації, повертаються (видаються, надсилаються поштовим відправленням) заявнику не пізніше наступного робочого дня з дня надходження від заявника заяви про їх повернення. |
|
14. |
Результат надання адміністративної послуги |
|
|
15. |
Способи отримання відповіді (результату) |
|
|