Козівська районна державна адміністрація
47600, смт.Козова, вул.Грушевського, 38
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Корисні посилання

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/prezident.gif 

 

Опитування

.
На головну

ДОПОВІДНА ЗАПИСКА про стан розгляду звернень громадян, що надійшли до районної державної адміністрації у І кварталі 2019 року.


 

 

 

ДОПОВІДНА ЗАПИСКА

 

Про стан розгляду звернень громадян, що надійшли до районної державної адміністрації у І кварталі 2019 року.

 

Суть питання:

У першому кварталі 2018 року органи виконавчої влади району працювали над вдосконаленням роботи із зверненнями громадян відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

 В районі вживаються заходи спрямовані на вирішення важливих проблем населення району, реалізацію конституційних прав і свобод громадян.      

Належна увага зосереджувалась на підвищенні персональної відповідальності посадових осіб районної державної адміністрації щодо розгляду письмових звернень громадян, прохань на особистих прийомах керівництва району та звернень на Урядову телефонну “гарячу лінію” з метою неухильного забезпечення всебічного, своєчасного, об’єктивного розгляду звернень.

Здійснено відповідні заходи щодо підвищення ефективності роботи з реалізації громадянами конституційного права на звернення, оперативного і в повному об’ємі розгляду проблем, які порушуються громадянами перед органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування. Це питання розглянуте на засіданні колегії райдержадміністрації та за підсумками розгляду видано відповідне доручення голови “ Про підсумки розгляду звернення громадян, що надійшли до районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування у 2018 році ”.

На виконання Указу в райдержадміністрації розроблені заходи щодо покращення роботи із зверненнями громадян, затверджено склад і працює постійно діюча  комісія  з питань розгляду звернень громадян, затверджені  графіки виїзних днів прийому громадян керівництвом районної державної адміністрації, графіки проведення «гарячих» телефонних ліній. Графіки доводяться до відома населення району шляхом опублікування їх на сайті районної державної адміністрації та надсилаються у структурні підрозділи райдержадміністрації, виконкоми сільських та селищних рад.

Упродовж І кварталу 2019 року до райдержадміністрації надійшло 222 звернень громадян. З них письмових – 152. На особистому прийомі до керівництва райдержадміністрації звернувся 70 громадянин, з них до голови райдержадміністрації - 38 жителів  району.

За відповідний періодом 2018 року до районної державної адміністрації надійшло 134  звернень, що на 88 звернень більше.

Серед авторів звернень переважають найменш захищені категорії населення – пенсіонери, інваліди , члени багатодітних сімей, учасники антитерористичної операції на сході України –  звернень 122 або 55%.  Дану категорію громадян найбільше турбують питання надання матеріальної допомоги на лікування, оплати за комунальні послуги, покращення житлових умов.

За І квартал 2019 року колективних звернень в районну державну адміністрацію не надходило.

 

За звітний період до органів влади вищого рівня надійшло 6 звернень, що на 1 одиницю менше ніж за відповідний період минулого року і становить 3 % від загальної кількості. До обласної державної адміністрації надійшло 4 звернення від жителів с. Ценів -3 , с. Слобідка -1. До Апарату Президента України від жителя смт Козова -2.

Упродовж першого кварталу 2019 року на урядову телефонну “гарячу лінію” надійшло 13 звернень, що на 4 більше ніж за відповідний період минулогороку. Ці звернення надійшли від жителів сіл Августівка,  Будилів, Вікторівка, Велика Плавуча-2, Великий Ходачків, Кальне, Покропивна, смт Козова та інших громадян -3. Вагому частину складають питання соціального захиту, призначення субсидії на житлово – комунальні послуги та інших видів соціальних допомог.

 

Мета:

               Забезпечити виконання вимог Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 ”Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів місцевого самоврядування .”

Покращити організацію роботи із зверненнями громадян, особистий прийом жителів району керівниками, всебічний та більш повний розгляд питань, що порушують громадяни перед органами влади.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 




Анонси подій

Інформаційні послуги