Козівська районна державна адміністрація
47600, смт.Козова, вул.Грушевського, 38
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Корисні посилання

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/prezident.gif 

 

Опитування

.
На головну

ДОВІДКА про стан розгляду звернень громадян, що надійшли до Козівської районної державної адміністрації за 9 місяців 2018 року.


 

 

ДОВІДКА

про стан розгляду звернень громадян, що надійшли до Козівської районної державної адміністрації за 9 місяців 2018 року.

 

Суть питання:

Упродовж 9 місяців 2018 року до райдержадміністрації надійшло 330 звернень громадян. З них письмових – 229. На особистому прийомі до керівництва райдержадміністрації звернулося 101 громадянин, з них до голови райдержадміністрації - 52 жителів  району та 25 звернень надійшло на урядову “гарячу лінію”. За відповідний періодом 2017 року до районної державної адміністрації надійшло 289 звернень, що на 41 звернення  менше.

На виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 09 червня 2011 р. № 589-р “Про схвалення Концепції створення Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади” забезпечено оперативне реагування на 25 звернень громадян, які надійшли на телефонну “гарячу лінію ” Урядового контактного центру, що на 9 більше ніж за січень – вересень 2017 року. Дані звернення надійшли від жителів сіл – Великий Ходачків – 6,  В. Плавуча, Денисів-3, Кальне, Козівка -2, Козова - 4, Конюхи, Купчинці -3, Яструбове, та від інших жителів – 3.

Збільшилась на 9 одиниць динаміка надходжень звернень, що надійшли від жителів Козівського району через органи влади вищого рівня – 19 одиниць упродовж цього року проти 10 за аналогічний період минулого року. В основному їх писали жителі сіл: Будилів, Денисів-2, Козова – 7,  Теофіпілка, Покропивна, Слобідка-2, та м. Тернопіль -5.

Зокрема, з числа звернень, розглянутих в районній державній адміністрації, громадяни області спрямували до:

 Апарату Верховної Ради України – 1;

Тернопільську обласну державну адміністрацію – 18.

Упродовж 9 місяців цього року збільшився на 4 одиниці показник колективних звернень.

Загальний відділ апарату райдержадміністрації систематично аналізує проблематику та здійснює моніторинг розгляду звернень громадян, що надходять до районної державної адмінстрації.

За змістом, тематикою та гостротою звернень, що надійшли до райдержадміністрації, можна виділити наступне:

 

1. Питання аграрної політики і земельних відносин.

Всього отримано 101 звернень  (30,6%), що на 28 звернень  менше, ніж за 9 місяців 2017 року.

Громадяни району та області  звертаються з питань передачі у власність земельних часток (паїв), видачу дублікатів сертифікатів на землю взамін втрачених оригіналів.

 

2. Питання соціального захисту.

Всього отримано 177 звернення громадян (53,6%) від загальної кількості зареєстрованих звернень, що на 37 звернень більше до  відповідного періоду минулого року. Значна частина заявників висловлювала прохання про надання одноразової матеріальної допомоги на лікування та покращення соціально – побутових умов проживання -153 звернення ( з них – для підтримки учасників АТО та членів сімей учасників АТО - 41)

У загальному обсязі листів громадян, їх звернень під час усних прийомів до керівників райдержадміністрації, переважають в основному, листи пенсіонерів, інвалідів, одиноких і багатодітних родин, учасників АТО. Від цієї категорії населення за звітний період надійшло 89 звернень, що становить 27% від загальної кількості.

За звітний період головою районної державної адміністрації надано одноразову матеріальну допомогу малозабезпеченим категоріям населення на суму – 130900 гривень та учасникам АТО – 39000 гривень .

З метою створення більш сприятливих умов для жителів району головою райдержадміністрації та його заступником проводяться виїзні дні прийому громадян за місцем їх  проживання.

Протягом 9 місяців 2018 року було проведено 17 виїзних днів керівництвом райдержадміністрації у населенні пункти району, що дало змогу 18 громадянам звернутись до них без необхідності поїздки до районного центру.

 За звітний період 2018 року була проведена 33 «гарячі» телефонні лінії. Можливістю поспілкуватись з головою райдержадміністрації та його заступниками по «гарячій» телефонній лінії, поставити їм конкретні питання та одержати обґрунтовані відповіді скористались  36  громадян району.

За відповідний період 2018 року проведено навчання з відповідальними працівниками районної державної адміністрації, які відповідають за роботу із зверненнями громадян.

Також  проведено вивчення стану роботи із зверненнями громадян у 7 структурних підрозділах районної державної адміністрації ( фінансове управління, архівний відділ, відділ економічного розвитку, управління праці та соціального захисту населення, служба у справах дітей, відділ агропромислового розвитку та відділ культури і туризму) та Теофіпільській і Городищенській сільських радах про що підготовлено відповідні довідки.

Разом з тим, у роботі із зверненнями громадян в окремих випадках має місце формальний підхід щодо розгляду заяв, недостатньо вживаються заходи щодо усунення причин, що породжують скарги.

Мета:

               Забезпечити виконання вимог Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 ”Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів місцевого самоврядування “  та розпорядження Кабінету Міністрів України від 09 червня 2011 р. № 589-р “ Про схвалення Концепції створення Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади”.

Покращити організацію роботи із зверненнями громадян, особистий прийом жителів району керівниками, всебічний та більш повний розгляд питань, що порушують громадяни перед органами влади.

Пропозиції:

Підсумовуючи роботу із зверненнями громадян за 9 місяців 2018 року, вважаю, що робота із зверненнями громадян в районі системна та результативна, проте потребує вжиття ряду дієвих заходів щодо її вдосконалення.

Враховуючи вищенаведене, вважаю за доцільне доповідну записку та цифрові дані про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до районної державної адміністрації за 9 місяців 2018 року, направити керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, виконавчим комітетам селищних, сільських рад для відповідного реагування та вжиття дієвих заходів щодо забезпечення належного рівня роботи із зверненнями громадян, недопущення в подальшому неоднозначних, необгрунтованих або неповних відповідей громадян та порушення строків їх розгляду.

 


Дані

про звернення громадян, що надійшли до районної державної адміністрації за 9 місяців 2018 року

 

№з/п

Назва

Кількість всіх звернень

+,- до 9 міс. 2017 року

В тому числі

Кількість звернень на особистому прийомі

+,-до 9 міс. 2017 року

Кіл-ть звернень, що надійшли до орган. влади вищого рівня

+,- до 9 міс. 2017 року

Кіль-ть колект. звернень

+,-до 9 міс. 2017 року

Кіл-ть повторн. звернень

+,-до 9 міс. 2017 року

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

 

Козівська районна державна адміністрація

330

 

+41

83

+12

19

+10

8

+4

0

0

 

№з/п

Назва

У розрізі питань

аграрної політики земельних відносин

+,- до 9 міс. 2017 року

соціального захисту

+,- до 9 міс. 2017 року

охорони здоровя

+,- до 9 міс. 2017 року

праця та зарплата

+,- до 9 міс. 2017 року

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

 

Козівська РДА

101

-28

177

+37

2

+1

0

0

 

№з/п

Назва

У розрізі питань

житлові питання

+,- до 9 міс. 2017 року

комунального господарства

+,- до 9 міс. 2017 року

забезпеч. дотримання закон. та охорони правопорядку

+,- до 9 міс. 2017 року

діяльність обєднань громад. релігії і міжконфес. відносин

+,- до І пв. 2017 року

Кількість звернень на урядову Гарячу ”лінію

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

 

Козівська РДА

11

0

4

-6

3

+2

0

0

25

№з/п

Назва

У розрізі питань

Транспорт і зв'язок

+,- до І пв. 2017 року

Екологія та природні ресурси

+,- до 9 міс. 2017 року

Освіта, наукова та інтелектуальна власність

+,- до 9 міс. 2017 року

Інформаційна політика, діяльність засобів масової інформації

+,- до 9 міс. 2017 року

Інше

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

 

Козівська РДА

5

+2

3

+2

2

+1

9

+8

13

 




Анонси подій

Інформаційні послуги