Козівська районна державна адміністрація
47600, смт.Козова, вул.Грушевського, 38
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Корисні посилання

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/prezident.gif 

 

Опитування

.
На головну

Д О В І Д К А про результати розгляду звернень громадян, що надійшли до Козівської районної державної адміністрації у І кварталі 2018 року


 

                                                      Д  О  В  І  Д  К  А

 

про результати розгляду звернень громадян,

що надійшли до Козівської районної державної адміністрації у І кварталі 2018 року.

 

Суть питання:

У першому кварталі 2018 року органи виконавчої влади району працювали над вдосконаленням роботи із зверненнями громадян відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування». В районі вживаються заходи щодо подальшого покращення роботи по розгляду звернень громадян, всебічного  та ґрунтовного вивчення питань, оперативного і в повному об’ємі розгляду проблем,  які порушуються перед органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування. Належна увага зосереджувалась на підвищенні персональної відповідальності посадових осіб районної державної адміністрації щодо розгляду письмових звернень громадян, прохань на особистих прийомах керівництва району та звернень на Урядову телефонну “гарячу лінію” з метою неухильного забезпечення всебічного, своєчасного , об’єктивного розгляду звернень.

Здійснено відповідні заходи щодо підвищення ефективності роботи з реалізації громадянами конституційного права на звернення, оперативного і в повному об’ємі розгляду проблем, які порушуються громадянами перед органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.

Ці питання розглянуті на засіданні колегії райдержадміністрації та за підсумками розгляду видано відповідне розпорядження голови.

На виконання цього Указу в райдержадміністрації розроблені заходи щодо покращення роботи із зверненнями громадян, затверджено склад і працює постійно діюча  комісія  з питань розгляду звернень громадян, затверджені  графіки виїзних днів прийому громадян керівництвом районної державної адміністрації, графіки проведення «гарячих» телефонних ліній. Графіки доводяться до відома населення району шляхом опублікування їх у районній газеті «Вільне слово» та надсилаються у структурні підрозділи райдержадміністрації, виконкоми сільських та селищних рад.

Упродовж І кварталу 2018 року до райдержадміністрації надійшло 134 звернень громадян. З них письмових – 93. На особистому прийомі до керівництва райдержадміністрації звернувся 41 громадянин, з них до голови райдержадміністрації - 22 жителів  району.

За відповідний періодом 2017 року до районної державної адміністрації надійшло 128 звернень, що на 6 звернень менше.

Серед авторів звернень переважають найменш захищені категорії населення – пенсіонери, інваліди , члени багатодітних сімей, учасники антитерористичної операції на сході України –  звернень 57 або 42,5%.  Дану категорію громадян найбільше турбують питання надання матеріальної допомоги на лікування, оплати за комунальні послуги, покращення житлових умов.

За І квартал 2018 року надійшло  7 колективних звернень.

За звітний період до органів влади вищого рівня надійшло 7 звернень ( в ОДА) , що на 4 одиниць більше ніж за відповідний період минулого року і становить 5% від загальної кількості.

За змістом, тематикою та гостротою звернень, що надійшли до райдержадміністрації, можна виділити наступне:

 

1. Питання аграрної політики і земельних відносин.

Всього отримано 41 звернення  (30,6%), що на 3 звернення  менше, ніж за І квартал 2017 року.

Громадяни району та області  звертаються з питань передачі у власність земельних часток (паїв), які знаходяться за межами населених пунктів, видачею дублікатів сертифікатів на землю взамін втрачених оригіналів.

 

 

2. Питання соціального захисту.

Всього отримано 71 звернення громадян (53%), що на 1 звернення більше до  відповідного періоду минулого року. 

 

З метою створення більш сприятливих умов для жителів району головою райдержадміністрації та його заступниками проводяться виїзні дні прийому громадян за місцем їх  проживання.

Протягом І кварталу 2018 року було проведено 6 виїзних днів керівництвом райдержадміністрації у населенні пункти району, що дало змогу 8 громадянам звернутись до них без необхідності поїздки до районного центру.

 За звітний період 2018 року було проведено 12 «гарячих» телефонних ліній. Можливістю поспілкуватись з головою райдержадміністрації та його заступниками по «гарячій» телефонній лінії, поставити їм конкретні питання та одержати обґрунтовані відповіді скористались  12 громадян району.

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009р. № 898 “Про взаємодію органів виконавчої влади та державної установи “ Урядовий контактний центр ” та з метою оперативного реагування та всебічного вирішення питань, порушених громадянами на урядовій телефонній “гарячій лінії” проведено низку заходів щодо їх своєчасного вирішення.

                  За звітний період 2018 року на Урядову телефонну ’’гарячу’’ лінію надійшло 9  зверненнь від жителів району - з земельних питань, послуг електропостачання, соціального захисту.

Мета:

               Забезпечити виконання вимог Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 ”Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів місцевого самоврядування .”

Покращити організацію роботи із зверненнями громадян, особистий прийом жителів району керівниками, всебічний та більш повний розгляд питань, що порушують громадяни перед органами влади.

Пропозиції:

Враховуючи наведене, вважаю за доцільне надіслати довідку структурним підрозділам районної державної адміністрації, виконавчим комітетам селищним, сільським радам.

Додаток : статистичний звіт на 2 арк. в 1 прим.

 

 

Головний спеціаліст

  загального відділу

       апарату райдержадміністрації                                                                  М. Ф. Магзір

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Дані

про звернення громадян, що надійшли до районної державної адміністрації у І кварталі 2018 року

 

№з/п

Назва

Кількість всіх звернень

+,- до І кв. 2016 року

В тому числі

Кількість звернень на особистому прийомі

+,-до І кв. 2017 року

Кіл-ть звернень, що надійшли до орган. влади вищого рівня

+,- до І кв. 2017 року

Кіль-ть колект. звернень

+,-до І кв. 2017 року

Кіл-ть повторн. звернень

+,-до І кв. 2017 року

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

 

Козівська районна державна адміністрація

134

 

+6

41

+4

7

+4

7

+7

1

+1

 

№з/п

Назва

У розрізі питань

аграрної політики земельних відносин

+,- до І кв. 2017 року

соціального захисту

+,- до І кв. 2017 року

охорони здоровя

+,- до І кв. 2017 року

праця та зарплата

+,- до І кв. 2017 року

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

 

Козівська РДА

41

-3

71

+1

2

+2

0

0

 

№з/п

Назва

У розрізі питань

житлові питання

+,- до І кв. 2017 року

комунального господарства

+,- до І кв. 2017 року

забезпеч. дотримання закон. та охорони правопорядку

+,- до І кв. 2017 року

діяльність обєднань громад. релігії і міжконфес. відносин

+,- до І кв. 2017 року

Кількість звернень на урядову Гарячу ”лінію

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

 

Козівська РДА

6

+6

2

-8

0

-4

0

0

9

№з/п

Назва

У розрізі питань

Транспорт і зв'язок

+,- до І кв. 2017 року

Екологія та природні ресурси

+,- до І кв. 2017 року

Освіта, наукова та інтелектуальна власність

+,- до І кв. 2017 року

Інформаційна політика, діяльність засобів масової інформації

+,- до І кв. 2017 року

Інше

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

 

Козівська РДА

6

-6

1

-1

1

-1

3

-3

1

 




Анонси подій

Інформаційні послуги