Козівська районна державна адміністрація
47600, смт.Козова, вул.Грушевського, 38
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Корисні посилання

http://www.oda.te.gov.ua/data/upload/content/main/ua/posilbody/prezident.gif 

 

Опитування

.
На головну

Про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування у першому півріччі 2017 року.


       Д  О  В  І  Д  К  А

 

про підсумки розгляду звернень громадян,

що надійшли до органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування  у першому півріччі 2017 року.

 

Суть питання:

Упродовж першого півріччя 2017 року до районної державної адміністрації надійшло 193 звернення громадян, що на 88 або 45 відсотків менше, ніж за відповідний період 2016 року. Із них 127 – письмових, що на    відсотка менше за відповідний період минулого року та 66 звернень на особистому прийомі в керівництва районної державної адміністрації.

На виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 09 червня 2011 р. № 589-р “Про схвалення Концепції створення Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади” забезпечено оперативне реагування на 11 звернень громадян, які надійшли на телефонну “гарячу лінію” Урядового контактного центру що на  13  менше ніж  за січень – червень 2016 року. Дзвінки на телефонну “гарячу лінію” надійшли від жителів Великоходачківської - 2 , Золотослобідської, Кривенської, Конюхівської -2, Олесинської, Яструбівської сільської ради, Козівської селищної ради, Козлівської об’єднаної територіальної громади та м. Тернопіль.

У порівнянні з аналогічним періодом минулого року на 7 одиниць зменшилась кількість звернень, що надійшли від жителів району через органи влади вищого рівня. Зокрема, з числа звернень розглянутих районною державною адміністрацією, громадяни спрямовували до:

- Адміністрації Президента України – 1 ( Золота Слобода);

- Тернопільська обласна державна адміністрація – 5 ( Вимислівка, Великий Ходаків, Криве, Козова, Мала Плавуча).

Водночас, упродовж першого півріччя цього року на 1 одиницю збільшилось колективних звернень.

Загальний відділ апарату районної державної адміністрації аналізує проблематику та здійснює моніторинг розгляду звернень громадян, що надходять до районної державної адміністрації. За тематикою надходження звернень громадян за звітний період можна виділити наступні напрямки:

- звернення соціальної проблематики – 100 одиниць ( з них 71 заява про надання одноразової грошової допомоги) проти 121 за відповідний період минулого року .

- звернення з питань аграрної політики та земельних відносин – 102 одиниці проти 63 за відповідний період минулого року. Громадяни району та області  звертаються з питань передачі у власність земельних часток (паїв), які знаходяться за межами населених пунктів, видачею дублікатів сертифікатів на землю взамін втрачених оригіналів.

- звернення з питань функціонування житлового господарства – 17 одиниць проти 26 за відповідний період минулого року.

За звітний період головою районної державної адміністрації надано одноразову матеріальну допомогу малозабезпеченим категоріям населення на загальну суму 40100 гривень, учасникам бойових дій 10000 гривень.

Згідно з графіками, затвердженими розпорядженнями голови районної державної адміністрації від 30 грудня 2016 р. № 535-од та  30 березня 2017 року № 129-од керівництво району проводило особистий прийом громадян в райдержадміністрації, також здійснено виїзні дні прийому громадян в населені пункти району з метою створення більш сприятливих умов для людей, що дало можливість 30  громадянам  звернутись до них без необхідності поїздки до районного центру.   Вищезгадані графіки доводились до відома жителів району на веб – сайті райдержадміністрації та розміщувались у приміщеннях місцевих органів виконавчої влади.

Упродовж першого півріччя 2017 відбулося 2 засідання постійно діючої комісії з розгляду звернень громадян в райдержадміністрації. Розглянуто питання підсумків роботи із зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації упродовж І кварталу 2017 року. Про забезпечення виконання Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення  реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»  в управлінні праці та соціального захисту населення районної державної адміністрації.

Упродовж січня- червня 2017 року 42 жителя району скористалися можливістю поспілкуватись з головою райдержадміністрації та його заступником по «гарячій» телефонній лінії. В основному жителі краю порушували питання соціального захисту, охорони здоровя, та особистого характеру.

За звітний період проведено вивчення стану роботи із зверненнями громадян у 10 структурних підрозділах райдержадміністрації.

Разом з тим, у роботі із зверненнями громадян в окремих випадках має місце формальний підхід щодо розгляду листів та скарг, недостатньо вживаються заходи щодо усунення причин , що породжують скарги.

 

Мета:

               Забезпечити виконання вимог Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 ”Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів місцевого самоврядування .”

Покращити організацію роботи із зверненнями громадян, особистий прийом жителів району керівниками, всебічний та більш повний розгляд питань, що порушують громадяни перед органами влади.

Пропозиції:

Відповідно до Закону України “Про звернення громадян” ( зі змінами) та Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 ”Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів місцевого самоврядування ”, з метою підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян, забезпечити виконання вимог чинного законодавства структурними підрозділами районної державної адміністрації та сільськими, селишними радами:

1. Вжити відповідних заходів стосовно дотримання термінів розгляду звернень громадян відповідно до вимог чинного законодавства, належного забезпечення та вирішення порушених у зверненнях питань.

2. Забезпечити реагування, належну організацію та дотримання термінів розгляду звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації з телефонної  “гарячої лінії” Урядового контактного центру.

Підсумовуючи роботу із зверненнями громадян за перше півріччя 2017 року, вважаю, що робота із зверненнями громадян в районі системна та результативна, проте потребує вжиття ряду дієвих заходів щодо її вдосконалення та спрямування зусиль структурних підрозділів , виконавчих комітетів сільських, селишних рад на забезпечення всебічного розгляду звернень та вирішення порушених питань громадянами відповідно до вимог чинного законодавства України.

 

 

 

Головний спеціаліст загального відділу

       апарату райдержадміністрації                                                                        М. Ф. МАГЗІР

 

 

 




Анонси подій

Інформаційні послуги