Гусятинська районна державна адміністрація
48201, смт.Гусятин, провулок Героїв Майдану, 1
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

.
На головну

Про роботу управління праці та соціального захисту населення Гусятинської РДА за І півріччя 2012 року


 

 

 

УКРАЇНА

УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ

ГУСЯТИНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

 

 

НАКАЗ

 

 

“___” ___________ 2012 року              селище Гусятин                        №   ____

 

 

 

Довідка

про підсумки роботи управління праці та соціального захисту населення Гусятинської РДА за І півріччя 2012р.

 

Управлінням праці та соціального захисту населення райдержадміністрації в межах своїх повноважень за звітний період проводилась робота з реалізації завдань, визначених законами України, нормативно-правовими актами Президента України, Кабінету Міністрів України, власними рішеннями, щодо погашення заборгованості із заробітної плати та підвищення її рівня на підприємствах в установах та організаціях району 

Загальна сума невиплаченої заробітної плати по статистичних даних станом на 1 липня 2012 року складала 67,5 тис.грн., в т.ч. на економічно-активних – 21,9 тис.грн., банкрутах – 45,6 тис.грн. До початку року сума боргу зменшилась на 131,3  тис.грн. (на 01.01.2011року 198,8 тис.грн.) або на 66,0%.

Допущено заборгованісь із заробітної плати по таких підприємствах: 

-  КП «Водоканал - сервіс» у сумі 16,4 тис.грн.

-   Хоростківському МКП “Комунальник” – 5,5 тис.грн.

Причинами її непогашення є заборгованість установ та організацій за водопостачання та водовідведення перед згаданими підприємствами.

На підприємствах, щодо яких відбувається процедура банкрутства  заборгованість складала 45,6 тис.грн. або 67,6% до загальної суми боргу, а саме по: КП “Управління житлово-комунального господарства Гусятинської селищної ради” – 20,8 тис.грн., ДП “Сільськогосподарське підприємство “Хоростківське” - 22,0 тис.грн.та ТзОВ “Хоростківська цукрова компанія” - 2,8 тис.грн.

Ситуація у районі щодо погашення заборгованості із заробітної плати на підприємствах району періодично доповідається на нарадах при голові райдержадміністрації за участю заступників голови, начальників управлінь та відділів, контролюючих та правоохоронних органів. Окрім  цього, у травні 2012 року проведено колегію райдержадміністрації по питанню погашення заборгованості із заробітної плати та посилення роботи щодо підвищення її рівня на підприємствах в установах та організаціях району, а також протягом поточного року проведено три засідання районної тимчасової комісії, з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат, на яких заслухано звіти 9 керівників підприємств – боржників району.

За результатами вжитих заходів, з початку поточного року повністю ліквідовано заборгованість із заробітної плати у філії ДП “Гусятинський райавтодор” у сумі 87,8 тис.грн.

        Проведеним моніторингом щодо створення робочих місць та реєстрації трудових договорів між юридичними, фізичними особами та найманими працівниками встановлено, що у січні - червні 2012 року по району зареєстровано у юридичних осіб – 10 договорів та у фізичних осіб – 295.

Крім того, в районі проведено реєстрацію фізичних осіб – підприємців в кількості 94 чол.. Таким чином, по району створено 399 робочих місць. Завдання річної програми (940 роб.місць) виконано на 42,4 відсотків.

За січень – чеорвень 2012 року перевірено та укладено 43 колективних договори на відпровідність чинному законодавству, а з врахуванням попередньо  діючих на підприємствах  колективних договорів їх кількість складає 183  таким чином  охоплено понад 7,6 тис. працівників, охоплення працівників дією колективних договорів становить 99,4%.

Станом на 1 липня 2012 року в районі із 113 підприємств, установ, організацій та господарств, які повинні проводити атестацію, цю роботу виконали 102(90,2%). У тому числі із 38 підприємств промисловості, транспорту, будівництва та звязку атестацію провело 34, що становить 89,4%, а з 17 підприємств агропромислового комплексу тільки - 10 (58,8%), із 58 установ охорони здоровя соціального забезпечення та освіти провели – 58 (100%).

Протягом поточного року проведено 27 перевірок.  За результатами перевірок керівникам видано 27 актів, 4 поданя в прокуратуру. В засобах масової інформації 4 рази висвітлювалось питання атестації робочих місць та надання пільг і компенсацій за роботу в несприятливих умовах праці. За січень-червень 2012 року на 5 підприємствах та організаціях району проведено атестацію робочих місць та отримано висновки державної експертизи умов праці про якість проведеної атестації.

 

 

Станом на 01.07.2012 року відповідно до Закону України “Про державну допомогу сім’ям з дітьми” в Гусятинському районі отримувало допомогу  3335 чоловік, яким здійснено нарахувань на суму 17270.4 тис. грн.

Допомога по вагітності та пологах виплачина в сумі 318.1 тис.грн. - 254

заявникам.

Допомогу при народженні дитини отримали 1127 чоловік  на суму 9680.2тис. грн.

Допомогу по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку отримали 1767 особи   на суму 5962.4тис.грн.

Допомогу по опіці та піклуванням отримали 25 осіб на загальну суму 382.3  тис.грн.

353 одиноким матерям нараховано допомог на суму 899.5  тис. грн.

Допомоги  дітям-сиротам та дітям, позбавлених батьківського піклування та грошового забезпечення батькам – вихователям і прийомним батькам в прийомних сім”ях та будинках сімейного типу нараховано і виплачено на суму 125.5тис грн..

Тимчасову державну допомогу дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, отримало 61 чоловік на суму32,5 тис.грн.

Державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям відповідно до Закону України “Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям”  отримало 189 сімей,яким  здійснено нарахувань на 1623,1 тис. грн.

Державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам» отримало 664 осіб, яким проведено нарахування на суму 3993,94 тис. грн.

Допомога при усиновлені дитини виплачено 3 особам на суму 27,9 тис.грн.

Компенсаційні виплати за надання соціальних послуг отримало 63 особи на суму 58.0 тис.грн.Заборгованість станом на 1.07.2012 р. становить 12,5 тис.грн.

Допомогу по догляду за інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу отримують 13 осіб  на суму 9,2 тис.грн.

Компенсаційні виплати по догляду за інвалідом І групи чи перестарілою особою старше 80-ти років отримують 738 осіб на суму 60,0 тис. грн.

Державну допомогу особам, які не мають права на пенсію та інвалідам отримали  61 особа на суму 295,8  тис. грн.

Субсидії на житлово-комунальні послуги отримували 735 сімей. Здійснено нарахувань на 296,2 тис. грн. .

Протягом І півріччя 2012 року на тверде паливо та скраплений газ призначено субсидій 35 сімям, на  суму 31,3 тис. грн. Заборгованність по відшкодуванню коштів за нарахованими субсидіями та по виплаті готівки населенню станом на 01.07.2010 р відсутня

.

Впродовж І півріччя 2012 року до управління звернулась 53 особи , яким    було присвоєне Почесне звання «Мати - героїня». Їм призначена одноразова допомога на загальну суму 567,4 тис. грн.. Станом на 01.07.2010 р. заборгованості з даних виплат немає.

Станом на 01 липня 2012 року проведено перевірку матеріально – побутових умов 252 одержувачів державних соціальних допомог, з них 82 – методом співбесіди, 170 – безпосередньо на місці.

Проведено 72 перевірок достовірності інформації про доходи в Державній податковій інспекції.

  Достовірність поданої інформації про доходи по 8 особових справах перевірено на підприємствах. Зроблено звірку 76 одержувачів щомісячної компенсації, які призначаються непрацюючій, працездатній особі, яка доглядає за інвалідом І групи, а також за престарілими, які досягли 80 – річного віку 76 – безпосередньо на місці.Сума переплати становить 3012,00 грн. з них відшкодовано 100%.

Зроблено 115 вибіркових обстежень цільового використання одноразової допомоги при народженні дитини, в результаті яких 13 одержувачам допомогу припинено.

Загальна сума переплати за період з 01.01.2012 р. по  01.07.2012 р. становить 75230,00 грн., з них повернено до бюджету 16200,00 грн.

В районі проведено значну роботу по соціальному захисту інвалідів, одиноких непрацездатних громадян, ветеранів Великої Вітчизняної війни, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС.

7 інвалідам і малозабезпеченим пенсіонерам виділено одноразову грошову допомогу на суму 2,9 тис.грн.

З початку року проведено компенсаційних виплат на бензин та транспортне обслуговування автомобіля 46 ос. на суму 3.8 тис. грн.

З коштів державних субвенцій в I півріччі оздоровлено 10  ветеранів війни, в тому числі 2 інваліди війни, 3 учасники бойових дій, 5 учасників війни.

Відповідно до Закону України «Про статус ветеранів війни та гарантії соціального захисту» проведено виплату одноразової допомоги до 9 Травня з державного бюджету – 4313 особам. на суму 906,3 тис. грн.; з місцевого бюджету виплачено щомісячні надбавки до пенсії учасникам ОУН-УПА – 49 особам на суму 29,9 тис. грн.

 Забезпечено інвалідними візками 46 осіб , ще 28 осіб з числа інвалідів – іншими засобами реабілітації і 64 осіб – ортопедичним взуттям.

З початку року грошову допомогу у зв’язку з обмеженням споживання продуктів харчування місцевого виробництва та компенсації за пільгове забезпечення продуктами харчування отримали 128 чол. -  на суму 133,0 тис. грн. Компенсацію сім’ям з дітьми та видатки на безплатне харчування дітей, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи в сумі 9,3 тис.грн. отримали 29 дітей. Видатки на пільгове медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи складають – 5,3 тис. грн., з яких 12 громадян отримали ліки по безплатних рецептах та 3 громадяни отримали безплатне зубопротезування. Компенсація на оздоровлення громадян  складає  - 8,3 тис. грн., яку отримали 89 чол. на протязі року. Заборгованість по грошових виплатах громадянам, постраждалим внаслідок аварії на ЧАЄС за станом на   01.07.2012 відсутня.

Всього видатки на соціальний захист постраждалих громадян внаслідок аварії на ЧАЕС в 2012 році  становили 151,5 тис. грн..

У  першому півріччі 2012 року спеціалістами управління праці та соціального захисту населення з нагляду за дотриманням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій органами Пенсійного фонду України в районі проведено перевірку 312 новопризначених пенсійних справ, що становить 100,0% від призначених та 287 пенсійних справи, по яких проводився перерахунок пенсій, що становить 100.0 % від індивідуально перерахованих пенсій. Протягом І півріччя було підготовлено документи для призначення пенсії за особливі заслуги 50 особам. Спеціалісти з нагляду за правильністю призначення та виплати пенсій здійснюють перевірку пенсійних справ, відповідно до графіків, погоджених з управлінням Пенсійного фонду України в Гусятинському районі. Щомісячно оформляється акт перевірки правильності призначення (перерахунку) та виплати пенсій у двох примірниках, один з яких залишається в органі Пенсійного фонду, де здійснювалася перевірка.

В І півріччі  2012 року було здійснено прийом 4 громадян по питаннях пенсійного забезпечення.

Станом на 01.07.2012 року до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги, у Гусятинському районі включено інформацію про 17528 осіб, яким надаються різні види пільг та соціальних гарантій.

За перше півріччя 2012 року по Гусятинському району здійснено нарахувань за надані пільгові послуги на суму 4585,5 тис. грн., відшкодовано 3642,3  тис. грн., загальна сума заборгованості на 01.07.2012 складала – 943,7 тис. грн. з урахуванням минулих років зокрема за проїзд у приміському  транспорті  - 25,7 тис. грн., послуги з газопостачання – 430,8 тис. грн. та послуги з електропостачання – 26,8 тис.грн.

В управлінні забезпечено безперешкодний доступ до Єдиної приймальні громадян, яка розміщена на першому поверсі приміщення і обладнана пандусом для осіб з обмеженими фізичними можливостями.

За  І півріччя 2012 року на особистому прийомі керівників та спеціалістів управління побувало 93 громадян, а на прийомі у спеціалістів -  4577.                                         

Під час усного прийому переважають звернення з таких питань, як виплата допомоги на дітей, надання матеріальної допомоги, призначення пільг та субсидій, працевлаштування.

Усі усні звернення обліковуються у журналах особистого прийому, які ведуться згідно Інструкції.

За  І півріччя 2012 року розглянуто 10 письмових звернень.  Повторних  звернень – не надходило. Письмові звернення розглядаються після всебічного вивчення і виноситься об’єктивне вирішення піднятих питань по суті часто із виїздом до заявників.

Серед питань, які порушуються у письмових зверненнях, переважають питання надання роз’яснень стосовно призначення і перерахунку пенсій, виплати коштів багатодітним матерям, надання матеріальної допомоги, перерахунку допомоги, надання пільг.

Начальник управління праці та соціального захисту населення тримає на  контролі звернення жінок, яким присвоєно почесне звання “Мати-героїня”, інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України.

Щомісячно начальнику управління подається звіт про стан розгляду звернень громадян.

Щоденно функціонує «гаряча» телефонна лінія з 10.00 до 11.00 год. керівництвом управління.

Графіки та номери телефонів «гарячих» телефонних ліній опубліковуємо у районній газеті та на веб-сторінці управління.

Протягом  І півріччя 2012 року у районній газеті «Вісник Надзбруччя» було опубліковано 5 статей та відбулося 8 виступів по радіо.

Проводиться інформаційно-розяснювальна робота серед населення через засоби масової інформації.

За  І півріччя 2012 року питання розгляду звернень громадян 5 разів слухалось на виробничих нарадах при начальнику управління.

Щомісячний, щоквартальний аналіз звернень громадян передається у головне управління праці та соціального захисту населення  облдержадміністрації.

Виходячи з вищенаведеного, для підвищення ефективності та якості роботи управління, його структурних підрозділів.

 

 

 

Начальник управління праці та соціального

захисту населення райдержадміністрації                                 О.В. СКОБ”ЯК




 

Інформаційні послуги