Гусятинська районна державна адміністрація
48201, смт.Гусятин, провулок Героїв Майдану, 1
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

.
На головну

Звіт про виконання плану роботи Гусятинської райдержадміністрації за травень 2018 року


                                                                                                     ЗАТВЕРДЖУЮ

                                                                            Голова  Гусятинської

     районної  державної адміністрації

                                                                                                                                                                                                                                                                                    В.С.БАТІГ

 

Звіт про виконання плану роботи Гусятинської райдержадміністрації

за травень 2018 року

 

 №

заходу в плані

 

 Заплановані заходи (відповідно до плану роботи)

 

Термін виконання (відповідно до плану)

 

 Виконання запланованих заходів

(місце проведення, фактична дата проведення,

хто проводив, інформування громадськості, досягнуті результати тощо. У разі невиконання – вказати причину) 

 

Питання колегії районної державної адміністрації

 

1.

 

 Засідання колегії райдержадміністрації з порядком денним:

1.Про підготовку та проведення  літнього оздоровлення  і відпочинку дітей  у 2018 році.

2. Про розвиток системи охорони здоров’я району в сільській місцевості  в умовах реформування галузі.

3. Про стан виконання розпорядчих документів голів обласної та районної державних адміністрацій з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати на підприємствах, установах та організаціях району.

   

29 травня

Проведено 23 травня 2018 року під головуванням голови райдержадміністрації, розглянуто питання:  

 

1.Про підготовку та проведення  літнього оздоровлення  і відпочинку дітей  у 2018 році.

2. Про розвиток системи охорони здоров’я району в сільській місцевості  в умовах реформування галузі.

3. Про стан виконання розпорядчих документів голів обласної та районної державних адміністрацій з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати на підприємствах, установах та організаціях району.

 

Відзначення пам’ятних дат, заходи загально районного значення

 

1.

Урочистості з відзначення  річниці Дня пам’яті та примирення та Дня перемоги над фашизмом у Другій світовій війні.

08 травня

Проведено 08 травня керівництвом району, відділом культури і  туризму РДА, також голова РДА побував у трьох учасників війни, вручив подарункові набори та привітав зі святом

 

2.

Заходи з нагоди  відзначення в районі Дня матері та Міжнародного дня сім’ї.

13-15 травня

Проведено 13 травня відділом   освіти, сім’ї, молоді та спорту,  культури і туризму, службою у справах дітей райдержадміністрації

 

3.

Заходи з нагоди Дня пам’яті жертв політичних репресій.

21 травня

Проведено 21 травня структурними підрозділи райдержадміністрації спільно з виконкомами місцевих рад

 

4.

Заходи з нагоди Дня Героїв.

23 травня

Проведено 23 травня відділом освіти,  сім’ї, молоді та спорту,культури і туризму райдержадміністрації спільно з виконкомами місцевих рад. З нагоди  Дня Героїв, голова районної державної адміністрації, заступник голови РДА, Копичинецький міський голова побували біля Меморіалу Борцям за Волю України, який знаходиться у лісі  в м.Копичинці, щоб вклонитися пам’яті  загиблих вояків УПА.

 

5.

Свято останнього дзвоника в школах району.

25 травня

Проведено 25 травня відділом   освіти, сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрації. Голова РДА побував  на святі останнього дзвоника в  Гусятинській загальноосвітній школі  І-ІІІ ст.

 

Заходи структурних підрозділів райдержадміністрації, районних служб, організацій

1.

Проведення районної дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл (Джура)».

10-12 травня

Проведено10-11 травня відділом   освіти, сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрації. Учасником змагань був В. Батіг, голова РДА

 

2.

Проведення заходів по відзначенню 370 років від початку національно-визвольної війни українського народу під Проводом Богдана Хмельницького.

Протягом місяця

Проведено протягом місяця відділом   освіти, сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрації

 

3.

Участь  у Х Всеукраїнському фестивалі національної вишивки та костюма «Цвіт вишиванки».

12-13 травня

Взяли участь 12-13 травня представники відділу культури і  туризму РДА

 

4.

Заходи з нагоди 80- річчя з дня трагічної загибелі Євгена Коновальця, Голови Проводу ОУН.

23 травня

Проведено 23 травня відділом   освіти, сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрації

 

5.

Участь в обласній тереновій грі для дітей та молоді «Легенда УПА».

18-20 травня

Проведено 18-20 травня відділом   освіти, сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрації

 

6.

Участь у Міжнародному інвестиційному форумі „ Тернопільщина Invest – 2018”. 

23-24 травня

Взято участь 24 травня  відділом економічного розвитку, житлово-комунального господарства та будівництва райдержадміністрації

 

7.

Всеукраїнський фестиваль сучасної дитячої та юнацької творчості «Пісенні Медобори».

27 травня

Проведено 27 травня відділом культури і  туризму РДА, взяли участь 60 учасники

 

8.

Турнір з волейболу, присвячений пам»яті Т.Сосновської.

Друга декада місяці

Проведено 13 травня відділом   освіти, сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрації в м.Хоростків

 

9.

Участь в Регіональному  етнофестивалі бджільництва „Хай Україна пахне медом!”

26-27 травня

Взято участь 26 травня  відділом агропромислового розвитку райдержадміністрації

 

10.

Чемпіонат району з футболу.

Протягом  місяця

Проведено протягом місяця відділом   освіти, сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрації

 

11.

Засідання комісій, робочих груп, рад, організаційних комітетів та інших консультативно-дорадчих органів райдержадміністрації (згідно із затвердженими планами роботи). 

Протягом  місяця

Проведено заступниками голови, працівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, районних служб згідно окремих планів роботи

 

12.

Вивчення роботи та надання методичної допомоги структурним підрозділам районної державної адміністрації з питань ведення діловодного контролю та організації виконання розпорядчих документів голів обласної та районної державних адміністрацій (за окремим планом).

Протягом  місяця

Вивчено роботу та надано практичну допомогу відділом діловодства та контролю апарату райдержадміністрації в відділі агропромислового розвитку РДА

 

13.

Наради з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації,   виконкомів   місцевих рад,  управлінь, установ та організацій з вирішення завдань поточної роботи (за окремим планом).

Протягом  місяця

Щопонеділка проведено керівництвом райдержадміністрації, відділом внутрішньої політики, організаційно-аналітичної роботи та зв’язків з громадськістю  апарату райдержадміністрації

 

14.

Дні інформування населення району відповідно до затвердженої тематики.

Протягом  місяця

Проінформовано відділом  внутрішньої політики, організаційно-аналітичної роботи та зв’язків з громадськістю апарату райдержадміністрації про заходи з нагоди Дня пам'яті та примирення, Дня матері

 

15.

Організаційно-методична робота з підготовки та проведення тематичних нарад щодо реалізації основних напрямків роботи щодо модернізації системи теплопостачання, розрахунків за спожиті енергоносії,  роботи житлово-комунальної сфери.

Протягом  місяця

Проведено  протягом  місяця відділом економічного розвитку, житлово-комунального господарства та будівництва райдержадміністрації

 

16.

Консультації з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики, діяльності місцевих органів виконавчої влади щодо соціально-економічного розвитку регіону (за окремим планом).

Протягом місяця

Проведено 08 травня засідання громадської ради при райдержадміністрації  

 

17.

Районна та галузеві наради з питань виконання програмних завдань соціально-економічного розвитку району, надходжень до бюджетів у 2018 році (за окремим планом).

Протягом місяця

Проведено  протягом  місяця відділом економічного розвитку, житлово-комунального господарства та будівництва райдержадміністрації

 

18.

Організаційна робота з виконання завдань, заходів, доручень, визначених нормативно- правовими актами законодавства, Президента України, Кабінету Міністрів України, Верховної Ради України, інших центральних органів виконавчої влади, обласної та районної державних адміністрацій, обласної та районної рад.

Упродовж місяця

Проведено упродовж місяця відділом діловодства та контролю апарату райдержадміністрації

 

19.

Засідання колегій структурних підрозділів районної державної адміністрації (за окремим планом).

Згідно окремих планів роботи

Проведено 29 травня відділом освіти райдержадміністрації

 

Питання взаємодії з органами місцевого самоврядування

1.

Участь в роботі виконкомів, сесій  сільських, селищних, міських рад.

Протягом місяця

Взято участь заступниками голови, керівниками управлінь та відділів райдержадміністрації.

 

2.

Вивчення стану виконання виконавчими органами місцевого самоврядування делегованих повноважень органів виконавчої влади  (згідно окремого графіка).

Протягом місяця

Вивчено відділом  внутрішньої політики, організаційно-аналітичної роботи та зв’язків з громадськістю  апарату райдержадміністрації

 

3.

Організація виїзних днів прийому громадян за місцем проживання керівництвом районної державної адміністрації.

Протягом місяця

Організовано 2 виїзних прийоми громадян керівництвом райдержадміністрації в населених пунктах району працівниками відділу діловодства і контролю апарату райдержадміністрації.

 

4.

Організація взаємодії місцевих органів виконавчої влади з органами місцевого самоврядування щодо виконання заходів мобілізаційної роботи.

Протягом місяця

Організовано сектором оборонної, мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами апарату райдержадміністрації

 

5.

Уточнення показників бюджету району.

Протягом місяця

Виконано фінансовим управлінням  райдержадміністрації

 

6.

Надання практичної допомоги в організації роботи із зверненнями громадян органам місцевого самоврядування.

Протягом місяця

Надано практичну допомогу відділом діловодства та контролю апарату райдержадміністрації

 

5.

Організація роботи «гарячих» телефонних ліній  керівництва районної державної адміністрації (за окремим графіком).

Протягом місяця

Організовано 3 «гарячих» телефонних лінії  керівництва районної державної адміністрації працівниками відділу діловодства та контролю апарату райдержадміністрації

 

Питання для вивчення з наступним інформуванням по них голови, заступників голови райдержадміністрації

1.

Про стан виплати заробітної плати працівникам бюджетних установ та проведення розрахунків за енергоносії.

Протягом місяця

Протягом місяця здійснено аналіз фінансовим управлінням райдержадміністрації

 

2.

Про стан виконання нормативно-правових актів щодо посилення боротьби з організованою злочинністю і корупцією.

Протягом місяця

Проаналізовано протягом місяця сектором оборонної, мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами апарату райдержадміністрації

 

3.

Про дотримання граничних рівнів споживання електроенергії, газу та розрахунки за енергоносії.

Протягом місяця

Налагоджено контроль за використанням енергоносіїввідділом економічного розвитку, житлово-комунального господарства та будівництва райдержадміністрації

 

4.

Стан виконання надходжень до місцевих бюджетів.

Протягом місяця

Здійснювався контроль за виконанням бюджету району фінансовим управлінням райдержадміністрації

 

5.

Стан виконання завдань, визначених окремими протоколами нарад при голові обласної та  районної держадміністрацій.

Протягом місяця

Здійснювався контроль за виконанням прийнятих рішень відділом діловодства та контролю апарату райдержадміністрації

 

6.

Стан суспільно-політичної ситуації та аналіз політичних настроїв населення в районі.

Протягом місяця

Зроблено аналіз суспільно-політичних процесів в районі відділом внутрішньої політики, організаційно-аналітичної роботи та зв’язків з громадськістю апарату райдержадміністрації

 

Додатково проведено:

7.

Молитовний сніданок

03 травня

Проведено головою райдержадміністрації

 

8.

Нарада щодо виконання планового завдання призову громадян на строкову військову службу та з відбору на військову службу за контрактом

04 травня

Проведено головою райдержадміністрації

 

9.

Нарадаз  питань  проведення дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» (Джура)

04 травня

Проведено заступником голови райдержадміністрації

 

11.

Нарада  з підприємцями Гусятинської  громади.

08 травня

Проведено головою райдержадміністрації

 

12.

Підсумкова нарада за результатами співбесіди із головою ТОДА

14 травня

Проведено головою райдержадміністрації

 

13.

Нарада щодо підготовки та проведення в районі заходів з нагоди Дня захисту дітей 

18 травня

Проведено заступником голови райдержадміністрації

 

14.

Нарада з головами об’єднаних територіальних громад.

23 травня

Проведено першим заступником голови райдержадміністрації

 

15.

Нарада щодо розвитку сільської медицини

29 тавня

Проведено головою райдержадміністрації

 

Перелік нормативних документів, по яких вимагається подання інформацій у вищестоящі органи виконавчої влади 

1.

Розпорядженя голови ОДА – 10

 

Протягом місяця

Виконано вчасно – 10

 

2.

Дорученя голови ОДА  -    5

Протягом місяця

Виконано вчасно - 5

 

3.

Заходи ОДА – 0

Протягом місяця

Виконано вчасно – 0

 

4.

Протокольні доручень голови ОДА –  4

Протягом місяця

Виконано вчасно – 4

 

Перелік нормативних документів, по яких вимагається подання інформаційпро виконання розпоряджень

та доручень голови РДА

 

1.

 Розпорядженя голови РДА –   8

Протягом місяця

Виконано вчасно – 8

 

2.

Доручень голови РДА – 6

Протягом місяця

Виконано вчасно – 6

 

3.

Заходи РДА – 0

Протягом місяця

Виконано вчасно – 0

 

4.

Депутатські звернення –  0

Протягом місяця

 

 

Робота з кадрами

1.

Засідання конкурсної комісії райдержадміністрації.

31 травня

Проведено відділом юридичної роботи  та управління персоналом апарату райдержадміністрації

 

  Керівник апарату  райдержадміністрації                                                                                            О.Й.СЕМЕНЯК

                                                      О.М.Боднар

                                                      Т.В.Ганущак




 

Інформаційні послуги