Гусятинська районна державна адміністрація
48201, смт.Гусятин, провулок Героїв Майдану, 1
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

.
На головну

Керівник центру надання адміністративних послуг Гусятинської райдержадміністрації Н.Гайдаш взяла участь в семінарі-практикумі в м.Київ


      1-2 березня 2017 року в м. Київ відбувся семінар-практикум з розроблення стандартів якості обслуговування відвідувачів та підвищення професійних і лідерських якостей керівників Центрів надання адміністративних послуг.

       Семінар зібрав понад 30 керівників ЦНАПів з пілотних регіонів Програми USAID ЛЕВ (Вінницька, Київська, Львівська, Тернопільська, Херсонська обл.) та додатково із Полтавської, Рівненської та Івано-Франківської областей.

      У складі делегації Тернопільської області участь у семінарі взяла керівник центру надання адміністративних послуг районної державної адміністрації Н.Гайдаш.

     Метою цього семінару-практикуму було започаткування роботи щодо підвищення рівня обслуговування відвідувачів центрів надання адміністративних послуг, спільного формування таких стандартів, базуючись на досвіді провідних центрів, а також підвищення лідерських якостей керівників ЦНАПів, формування професійних навичок керування та мотивації персоналу. 

      Програма заходу базувалась на вивченні позитивного досвіду впровадження стандартів обслуговування громадян у Центрах адміністративних послуг «Прозорий офіс» (м. Вінниця),  Центрів надання адміністративних послуг міст Івано-Франківськ, Львів, Рівне.  

       Директор  Відділу економічного зростання USAID Стівен Гоньє, підкреслюючи важливість заходу, зазначив, що працівники ЦНАПів роблять значний внесок у розвиток суспільства.

      Начальник відділу розвитку системи надання адміністративних послуг МЕРТ Олександр Каменчук наголосив на тому, що в центрі уваги повинна бути людина. «Важливо знати, як працювати з громадянами та співробітниками», - додав він.

      Семінар-практикум складався із двох частин. Перша була присвячена обміну досвідом регіональних ЦНАПів. Учасники дізнались про єдині стандарти у підборі персоналу у Вінниці, досвід розробки та впровадження стандартів обслуговування в Івано-Франківську, практики та управління процесом надання послуг у Рівному та Львові.

       Також було презентовано Концепцію «Єдиний стандарт обслуговування громадян в центрах надання адміністративних послуг», після чого відбулась дискусія з обговорення цього документу.

        Друга частина містила тренінгову складову. Сертифікований бізнес-тренер, засновник Центру розвитку персоналу «Геліос» Тетяна Никифорова навчала учасників професійним стандартам керівників центрів. За два дні тренінгової частини представники регіональних ЦНАПів дізналися про системний менеджмент, ключові функції керівника, техніку ефективної взаємодії із підлеглими, ефективну мотивацію персоналу, оцінку та розвиток співробітників тощо.

 




 

Інформаційні послуги