Гусятинська районна державна адміністрація
48201, смт.Гусятин, провулок Героїв Майдану, 1
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

.
На головну

Про затвердження річного плану закупівель на 2016 рік


 

ГУСЯТИНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

 


            

ПРОТОКОЛ № 1

засідання тендерного комітету апарату районної державної адміністрації

від 20 жовтня 2016 року

смт. Гусятин

 

Н.В. Галябарда

 

 

О.Й.Семеняк

 

 

Л.Й. Боднар

 

Н.В. Назаркевич

 

 

З.В. Черниш

 

 

О.М. Боднар

 

 

У.Д. Лабач

 

ПРИСУТНІ:

  1. Заступник голови районної державної адміністрації,  голова комітету                                        

Члени тендерного комітету:

  1. Керівник апарату  районної державної адміністрації
  2. Начальник відділу фінансово-господарського забезпечення, головний бухгалтер апарату райдержадміністрації
  3. Начальник відділу управління персоналом та юридичної роботи апарату райдержадміністрації
  4. Завідувач сектору оборонної, мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами апарату райдержадміністрації
  5. Начальник відділу внутрішньої політики, організаційно-аналітичної роботи та зв’язків з громадськістю апарату райдержадміністрації
  6. Головний спеціаліст відділу фінансово-господарського забезпечення апарату райдержадміністрації                                                        

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

1. Про призначення заступника голови та секретаря тендерного комітету апарату райдержадміністрації.

            2. Про затвердження функціональних обов’язків членів тендерного комітету апарату райдержадміністрації комітету

3. Про затвердження річного плану закупівель на 2016 рік по районній програмі сприяння оборонній і мобілізаційній готовності Гусятинського району на 2014-2016 роки.  

 

СЛУХАЛИ: 1. Галябарду Н.В., голову тендерного комітету, яка проінформувала членів комітету, що відповідно до Положення про тендерний комітет апарату райдержадміністрації нею прийнято рішення призначити:

 - заступника голови тендерного комітету – Боднар Л.Й., начальника відділу фінансово-господарського забезпечення, головного бухгалтера апарату райдержадміністрації;

секретаря тендерного комітету  – Лабач У.Д., головного спеціаліста відділу фінансово-господарського забезпечення апарату райдержадміністрації.

 

СЛУХАЛИ:2. Галябарду Н.В., голову тендерного комітету, яка проінформувала членів комітету про рішення щодо розподілу функцій відповідно до Положення про тендерний комітет апарату райдержадміністрації

 

           Голова тендерного комітету здійснює такі повноваження:

- організовує роботу комітету;

- приймає рішення щодо проведення засідань комітету; 

- визначає дату і місце проведення засідань комітету; 

- пропонує порядок денний засідань комітету; 

- веде засідання комітету; 

- призначає заступника (заступників) голови та відповідального секретаря комітету із числа членів комітету; 

- визначає функції кожного члена комітету; 

- здійснює інші повноваження відповідно до законодавства. 

           На заступника голови комітету покладаються обов'язки:

- в разі відсутності голови комітету  виконує його обов’язки. 

- забезпечує планування протягом року здійснення процедур закупівель відповідно до затвердженого кошторису, фінансового плану (плану асигнувань, плану використання бюджетних (державних) коштів);

- забезпечує складення та затвердження річного плану державних закупівель з подальшим їх оприлюдненням ;

- приймає участь в обговорені питань, які розглядаються на засіданнях комітету та бере участь у голосуванні, стосовно питань які розглядаються на засіданнях.

          На секретаря комітету покладено обов'язки:

- забезпечувати ведення та оформлення протоколів засідань комітету; 

- оперативне інформування членів комітету стосовно організаційних питань його діяльності; 

- за дорученням голови комітету виконувати іншу організаційну роботу;  

- забезпечувати відповідно до вимог законодавства зберігання документів щодо здійснення закупівель, дотримання вимог законодавства з питань діловодства при роботі з документами; 

- здійснювати інші повноваження відповідно до законодавства. 

           На інших членів комітету покладено такі обов'язки:

- стежити за дотриманням законодавства в сфері державних закупівель;

- вносити пропозиції щодо закупівель;

- приймати участь в обговорені питань, які розглядаються на засіданнях комітету та приймати участь у голосуванні, стосовно питань які розглядаються на засіданнях комітету.

ГОЛОСУВАЛИ:

«ЗА» - 7

«ПРОТИ» - 0 

«УТРИМАЛИСЬ» - 0

ВИРІШИЛИ: Затвердити запропонований розподіл функціональних обов’язків членів тендерногокомітету апарату райдержадміністрації.

 

  1. Заступник голови районної державної адміністрації,  голова комітету                                       

Члени тендерного комітету:

  1. Керівник апарату  районної державної адміністрації
  2. Начальник відділу фінансово-господарського забезпечення, головний бухгалтер апарату райдержадміністрації
  3. Начальник відділу управління персоналом та юридичної роботи апарату райдержадміністрації
  4. Завідувач сектору оборонної, мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами апарату райдержадміністрації
  5. Начальник відділу внутрішньої політики, організаційно-аналітичної роботи та зв’язків з громадськістю апарату райдержадміністрації
  6. Головний спеціаліст відділу фінансово-господарського забезпечення апарату райдержадміністрації                                                       

 

 

 

Н.В. Галябарда

 

 

О.Й.Семеняк

 

 

Л.Й. Боднар

 

Н.В. Назаркевич

 

 

З.В. Черниш

 

 

О.М. Боднар

 

 

У.Д. Лабач

 

 

_________

 

 

_________

 

 

_________

 

_________

 

 

_________

 

 

_________

 

 

_________

 

 

СЛУХАЛИ: 3. Галябарду Н.В., голову тендерного комітету, яка доповіла, що з метою підвищення рівня мобілізаційної підготовки та готовності до проведення мобілізаційної підготовки в районі затвердити річний план закупівель на 2016 рік по районній програмі сприяння оборонній і мобілізаційній готовності Гусятинського району на 2014-2016 роки.

 

Черниша З.В., завідувача сектору оборонної, мобілізаційної роботи та  взаємодії з правоохоронними органами апарату райдержадміністрації, який проінформував про необхідність спрямувати видатки на виготовлення наочної агітації військового напрямку на призовних дільницях та елементах бази моброзгортання.

 

Боднар Л.Й., начальника відділу фінансово-господарського забезпечення, головного бухгалтера апарату райдержадміністрації, яка доповіла, що загальний обсяг невикористаних коштів, виділених з районного бюджету на виконання програми сприяння оборонній і мобілізаційній готовності Гусятинського району на 2014-2016 роки до кінця 2016 року складає 16 104,00 грн. Як пояснила остання, вартість послуг виготовлення наочної агітації військового напрямку є нижчою за встановлену участині 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», тому виготовлення наочної агітації військового напрямку на призовних дільницях та елементах бази моброзгортання буде здійснюватись без проведення процедур закупівель у системі «ProZorro», при цьому надала для ознайомлення вказаний річний план закупівель, що здійснюються без проведення процедур закупівель на 2016 рік по районній програмі сприяння оборонній і мобілізаційній готовності Гусятинського району на 2014-2016 роки (додаток №1 до цього протоколу).  

 

ГОЛОСУВАЛИ:

«ЗА» - 7

«ПРОТИ» - 0 

«УТРИМАЛИСЬ» - 0

 

 

ВИРІШИЛИ: Затвердити річний план закупівель, що здійснюються без проведення процедур закупівель на 2016 рік по районній програмі сприяння оборонній і мобілізаційній готовності Гусятинського району на 2014-2016 роки та опублікувати протягом п’яти днів у системі «ProZorro».

  1. Заступник голови районної державної адміністрації,  голова комітету                                       

Члени тендерного комітету:

  1. Керівник апарату  районної державної адміністрації
  2. Начальник відділу фінансово-господарського забезпечення, головний бухгалтер апарату райдержадміністрації
  3. Начальник відділу управління персоналом та юридичної роботи апарату райдержадміністрації
  4. Завідувач сектору оборонної, мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами апарату райдержадміністрації
  5. Начальник відділу внутрішньої політики, організаційно-аналітичної роботи та зв’язків з громадськістю апарату райдержадміністрації
  6. Головний спеціаліст відділу фінансово-господарського забезпечення апарату райдержадміністрації                                                       

 

 

 

Н.В. Галябарда

 

 

О.Й.Семеняк

 

 

Л.Й. Боднар

 

Н.В.Назаркевич

 

 

З.В. Черниш

 

 

О.М. Боднар

 

 

У.Д. Лабач

 

 

_________

 

 

_________

 

 

_________

 

_________

 

 

_________

 

 

_________

 

 

_________

 

Завершення засідання.

 

Голова тендерного комітету                                                          Н.В. ГАЛЯБАРДА

Протокол вела:                     Лабач У.Д.

Копію протоколу надіслано:

 

  1. Заступнику голови районної державної адміністрації, голові комітету                                       

Членам  тендерного комітету:

 

  1. Керівнику апарату  районної державної адміністрації
  2. Начальнику відділу фінансово-господарського забезпечення, головному бухгалтеру апарату райдержадміністрації
  3. Начальнику відділу управління персоналом та юридичної роботи апарату райдержадміністрації
  4. Завідувачу сектору оборонної, мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами апарату райдержадміністрації
  5. Начальнику відділу внутрішньої політики, організаційно-аналітичної роботи та зв’язків з громадськістю апарату райдержадміністрації

 

Н.В. Галябарда ____________        

 

 

 

О.Й.Семеняк______________        

 

 

Л.Й. Боднар ______________        

 

Н.В. Назаркевич___________       

 

 

З.В. Черниш_______________      

 

 

О.М. Боднар_______________      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО 
Наказ Міністерства 
економічного розвитку 
і торгівлі України 
22.03.2016  № 490

 

 

 

РІЧНИЙ ПЛАН ЗАКУПІВЕЛЬ/ 
річний план закупівель, що здійснюються без проведення процедур закупівель 
на _2016_____ рік

 Гусятинська районна державна адміністрація

 (МІСЦЕВИЙ БЮДЖЕТ, КПК 210107)

 04058321_ 
(найменування замовника, код за ЄДРПОУ)

 

Предмет закупівлі

Код КЕКВ (для бюджетних коштів)

Очікувана вартість предмета закупівлі

Процедура закупівлі

Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі

Примітки

1

2

3

4

5

6

ДК 016-2010 “58.19.1

Послуги щодо видавання друкованої продукції, інші"(ДК 021:2015 “22150000-6

Брошури ”)

2240

10 000 грн.

Без використання електронної

системи

 

Жовтень 2016

 

ДК 016-2010 "58.19.1

Послуги щодо видавання друкованої продукції, інші"(ДК 021:2015 “22150000-9

Буклети ”)

2240

6 104 грн.

Без використання електронної

системи

 

Жовтень 2016

 

 

 

 

 

 

 

 

Затверджений рішенням тендерного комітету від 20.10.2016 № 1.

 

Голова комітету

 

________________ 
(підпис)

 

Н.В. ГАЛЯБАРДА 


 

М. П.

 

Секретар комітету

 

________________ 
(підпис)

 

У.Д. ЛАБАЧ


 

 

 




 

Інформаційні послуги