Гусятинська районна державна адміністрація
48201, смт.Гусятин, провулок Героїв Майдану, 1
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

.
На головну

Про встановлення податку на майно в частині плати за землю та надання пільг із сплати земельного податку на території Перемилівської сільської ради


 

 

У К Р А Ї Н А

ПЕРЕМИЛІВСЬКА  СІЛЬСЬКА РАДА

Гусятинський район  Тернопільська  область

ШОСТЕ    СКЛИКАННЯ

Тридцять сьома    сесія

РІШЕННЯ

 

             04  червня   2015 р.                           № 249                        с. Перемилів

 

«Про встановлення податку на майно

        в частині плати за землю та надання пільг

       із сплати земельного податку

  на території  Перемилівської  сільської ради »

 

        Заслухавши та обговоривши інформацію Перемилівського сільського голови Галабіцького Б.Й. ,керуючись п.24 ,ч. 1 ст.26  Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, відповідно до ст.ст.8,10,12 ст.269-288 Податкового кодексу України, Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів  України щодо податкової реформи» від 28.12.2014р. №72-VІІІ,   сільська рада

 

                                                       ВИРІШИЛА:

1. Встановити на території Перемилівської сільської ради з 1 січня 2015 року податок на майно ( в частині плати за землю).

 2. Затвердити Положення про податок на майно в частині плати за землю та надання пільг із сплати земельного податку на території Клювинської сільської ради

( додаток 1 ).

3. Секретарю сільської ради оприлюднити дане рішення на сайті Гусятинської районної ради та довести до Гусятинської ОДПІ ГУ ДФС у Тернопільській області.

  4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію сільської ради з питань соціально - культурного та економічного розвитку, фінансів та бюджету. 

 

 

 

 

 

 

Сільський голова                                                                     Б.Й.Галабіцький

 

 

 

 

 

 

 

                                                           Додаток до рішення сесії сільської

                                                           ради №  249  від «04 »  червня 2015 р.

 

Положення про податок на майно (в частині плати за землю)

 

                                            ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

      Податок на майно  (в частині плати за землю) запроваджується на підставі Закону України  «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» від 28.12.2014 р. № 71-УІІІ.

      1.Платниками податку є:

     1.1. власники земельних ділянок, земельних часток (паїв);

     1.2.землекористувачі;

    

1.    Обєктами оподаткування є:

    2.1.земельні ділянки, які перебувають у власності або  користуванні;

    2.2.земельні частки (паї), які перебувають у власності.

 

2.    База оподаткування.

     Базою оподаткування є нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації.

 

     4.Ставки податку.

      Ставка земельного податку на земельні ділянки, нормативну  грошову оцінку, яких проведено (незалежно від  місцезнаходження).

    4.1.Встановити ставки податку на земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено у розмірі відсотків від їх нормативної грошової оцінки:

- зайняті житловим фондом – 0.04 відсотки

- для сільськогосподарських угідь - 0.3 відсотка

- зайняті об’єктами торгівлі, АЗС, банківськими установами ,суб’єктами підприємницької діяльності,підприємствами недержавної форми власності для обслуговування будівель, споруд та інженерних мереж, електро- і газопостачання,а також для обслуговування послуг зв’язку -  4 відсотків ,

- інші земельні ділянки  - 1 відсоток.

   

    4.2.Встановити ставку податку на земельні ділянки, які перебувають у постійному користуванні суб’єктів господарювання (крім державної та комунальної форми власності) у розмірі 4 відсотка від нормативно грошової оцінки

4.3 Встановити ставку земельного податку для юридичних осіб за земельні ділянки які розташовані за межами населеного пункту, нормативно грошову оцінку яких не проведено у розмірі 3 відсотки від нормативної грошової оцінки одиниці площі ріллі по області.

 

     5.Пільги щодо сплати земельного податку для фізичних осіб.

    5.1.Від сплати податку звільняються:

    - інваліди  першої та другої групи;

    - фізичні особи, які виховують трьох і більше дітей віком до 18 років;

    - учасники бойових дій;

    - учасники АТО;

    - пенсіонери (за віком);

    - ветерани війни та особи, на яких поширюється дія Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх  соціального захисту»;

    - фізичні особи, визнані законом особами, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

   5.2. Звільнення від сплати податку на земельні ділянки, передбачене для відповідної категорії фізичних осіб пунктом 281.1 статті 281 Податкового Кодексу, поширюється на одну земельну ділянку за кожним видом використання у межах граничних норм.

 - для ведення особистого селянського господарства – у розмірі не більше як 2 гектари;

-  для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд  (присадибна ділянка) в селі – не більше як 0,25 гектара;

- для індивідуального дачного будівництва – не більше як 0,25 гектара;

- для будівництва індивідуальних гаражів – не більше як 0,01 гектара;

- для ведення садівництва не більше як 0,12 гектара.

 

      6. Пільги щодо сплати податку .

 

      6.1.Від сплати податку звільняються :

-         санаторно – курортні та оздоровчі заклади громадських організацій інвалідів, реабілітаційні установи громадських організацій інвалідів;

-         громадські організації інвалідів України, підприємства та організації, які засновані громадськими організаціями, інвалідів та спілками громадських організацій інвалідів і є їх повною власністю, де протягом попереднього календарного місяця кількість  інвалідів, які мають там основне місце роботи,становить не менше як 50 відсотків середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу;

-         - органи місцевого самоврядування , дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади незалежно від форм власності і джерел фінансування,заклади культури, науки, освіти,охорони здоровя,соціального захисту,фізичної культури і спорту,які повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевого бюджетів.

6.2 Земельні ділянки які не підлягають оподаткуванню земельним податком.

 

-         землі сільськогосподарських угідь,що перебувають у тимчасовій консервації або у стадії сільськогосподарського освоєння;

-         земельні ділянки кладовищ,крематоріїв та колумбаріїв;

-         земельні ділянки надані для будівництва і обслуговування культових та інших будівель, необхідних для забезпечення діяльності релігійних організацій України, статути  яких зареєстровано у встановленому законом порядку;

-         земельні ділянки сільськогосподарських підприємств усіх форм власності та фермерських ( селянських ) господарств, зайняті молодими садами, ягідниками та виноградниками до вступу їх в пору плодоношення;

-         землі сільськогосподарських угідь, що перебувають у тимчасовій консервації або у стадії сільськогосподарського освоєння;

-         паралельні об’їзні дороги, поромні переправи, захисні насадження, очисні споруди;

-         землі дорожнього господарства автомобільних доріг загального користування – землі під проїзною частиною, узбіччям, земляним полотном,кюветами, мостами, тунелями, а також землі що знаходяться  за межами смуг відведення,якщо на них розміщені споруди,що забезпечують функціонування автомобільних доріг;

-         майданчики для стоянки транспорту і відпочинку,склади гаражі,резервуари для зберігання паливно – мастильних матеріалів  виробничі бази та інші споруди,що перебувають у державній  власності, власності державних підприємств.

 

7.Особливості оподаткування платою за землю.

        7.1.Ставки плати за землю та пільги щодо земельного податку, що сплачується на відповідній території, встановлюються Перемилівською сільською радою.

       Органи місцевого самоврядування  до 25 грудня року, що передує звітному, подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки рішення щодо ставок земельного податку та надання пільг зі сплати земельного податку юридичним та/або фізичним особам.

       Нові зміни щодо зазначеної інформації надаються до 1 числа першого  місяця кварталу, що настає за звітним кварталом, у якому  відбулися зазначені зміни.

        7.2.Якщо право на пільгу у платника виникає протягом року, то він звільняється від сплати податку починаючи з місяця, що настає з місяцем, у якому виникло це право. У разі втрати права на пільгу протягом року податок сплачується починаючи з місяця, що настає за місяцем, у якому втрачено це право.

        7.3.Якщо платники податку, які користуються пільгами з цього податку, надають в оренду земельні ділянки, окремі будівлі, споруди або їх частини, податок за такі земельні ділянки та земельні ділянки  під такими будівлями (ЇХ частинами) сплачується на загальних підставах з урахуванням прибудинкової території.

       Ця норма не поширюється на бюджетні установи у разі надання ними будівель, споруд (їх частин) в тимчасове користування (оренду) іншим бюджетним установам, дошкільним, загальноосвітнім навчальним закладам незалежно від форм власності і джерел фінансування.

 

       8.Податковий період для  плати  за землю.

 

      8.1.Базовим податковим (звітним) періодом для плати за землю є календарний рік.

      8.2.Базовий податковий (звітний) рік починається 1 січня і закінчується 31 грудня того ж року (для новостворених підприємств та організацій, а також у зв’язку  із набуттям права власності та/або користування на нові земельні ділянки  може  бути меншим 12 місяців).

 

     9. Порядок обчислення плати за землю.

     Обчислення суми податку проводиться відповідно до вимог статті 286 Податкового Кодексу України від 02.12.2010 № 2755-УІ.

 

     10. Строк сплати  плати за землю.

     Строки сплати податку відповідно до вимог статті 287 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-УІ.

 

    11. Орендна плата.

 

    11.1.Підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки оформлений та зареєстрований відповідно до законодавства.

     Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування, які укладають договори оренди землі, повинні до 1 лютого подавати контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки переліки орендарів, з якими укладено договори оренди землі на  поточний рік, та інформувати відповідний контролюючий орган про укладення нових, внесених змін до існуючих договорів оренди землі та їх розірвання до 1 числа місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися зазначені зміни.

     Форма надання інформації затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної податкової політики.

     11.2.Платником орендної плати є орендар земельної ділянки.

     11.3.Обєктом оподаткування є земельна ділянка, надана в оренду.

     11.4.Розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем.

     11.5.Розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди. Річна сума платежу не може бути меншою 3 відсотків нормативної грошової оцінки та не може перевищувати 12 відсотків нормативної грошової оцінки.

      11.6.Плата за суборенду земельних ділянок не може перевищувати орендної плати.

       11.7.Податковий період, порядок обчислення орендної плати, строк сплати та порядок її зарахування до бюджетів застосовується відповідно до вимог статей 285-287 Податкового Кодексу.

 

       12. Індексація нормативної грошової оцінки земель.

 

       12.1.Для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок.

       12.2.Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин за індексом споживчих цін за попередній рік щороку розраховує величину коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки земель, на який індексується нормативна грошова оцінка сільськогосподарських угідь, земель населених пунктів та інших земель несільськогосподарського призначення за станом на 1 січня  поточного року.

       12.3. Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин не пізніше 15 січня поточного року  забезпечують інформування центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, власників землі та землекористувачів  про щорічну індексацію нормативної - грошової оцінки земель.

 

 

 

 

 

     Секретар сільської ради                                                               О.М.Коваль

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




 

Інформаційні послуги