Бучацька районна державна адміністрація
48400, м.Бучач, майдан Волі, 1
 
укр рус eng
Пошук
Розширений пошук

Опитування

На головну

Управління праці та соціального захисту населення Бучацької райдержадміністрації інформує про роботу за І квартал 2019 року


І Н Ф О Р М А Ц І Я

про роботу управління праці та соціального захисту населення

Бучацької райдержадміністрації

за І квартал 2019 року

 

В управлінні праці та соціального захисту населення Бучацької районної державної адміністрації станом на 01.04.2019 року штатна чисельність працівників становить 45 чол., в тому числі 44 державних службовців.

На утримання апарату управління за І квартал 2019 року надійшло і використано 1208,8 тис.грн., за І квартал 2018 року  -  1203,0 тис.грн.

Відділ з  питань праці та соціально - трудових відносин:

Рівень заробітної плати і погашення заборгованості з її виплати.

Очікуваний розмір середньої заробітної плати за січень-березень 2019 року зріс (до відповідного періоду минулого року) на 14 % і складає   7001 грн.

У березні  2019 року у районі відсутні підприємства,  які  виплачували своїм працівникам при повній  місячній  зайнятості заробітну плату нижче мінімальної.

Згідно оперативних даних   заборгованість із заробітної плати по підприємствах району на 1.04.2019 року склала 664,4 тис.грн. – Філія «Бучацький райавтодор».

 

Трудові ресурси та зайнятість

         Проводиться щомісячний моніторинг створення робочих місць.

За даними моніторингу у січні - березні 2019 р. створено 103 нових робочих місця.

           Впродовж  І кварталу   2019 року   працевлаштовано за направленням центру зайнятості 373 особи, в тому числі 172 особи зі статусом  безробітного. Залучено до громадських робіт 7 осіб,тимчасових робіт – 203 особи  .

З початку 2019 року проходили професійне навчання 57 безробітних громадян. Навчання проводилось шляхом підвищення кваліфікації.

Протягом  січня – березня 2019 року 130  роботодавців проінформували про наявність вакансій. Кількість вільних робочих місць та вакантних посад склала 493 одиниці. Укомплектовано центром зайнятості 404 вакансії.

     Станом на 01.04.2019 року   перевірено  108 новопризначених пенсійних справ, що становить 100 % від призначених та  432 пенсійних справ, по яких проводився перерахунок пенсій, що становить 100 %. За І квартал 2019 року перевірено 187 виплати допомоги на поховання в сумі 744542,30 грн.

      Станом на 01.04.2019р. у Бучацькому об’єднаному пенсійному фонді числиться 14798 пенсіонерів, середній розмір пенсії становить 2003,80 грн, що на 202,92 грн. більше ніж у даний період 2018 року.

     За перший квартал 2019 року проведено 10 обстежень стану додержання законодавства про працю,соціального захисту працюючих,зайнятих на роботах з шкідливими умовами праці та якісне проведення атестації робочих місць.

     З початку 2019 року перевірено та зареєстровано 1 колективний договір та 6 доповнень до колективних договорів.

 

Відділ субсидій, допомог, соціальних компенсацій та гуманітарних питань:

Станом на 01.04.2019 року відповідно до Закону України «Про державну допомогу сім’ям з дітьми» у Бучацькому районі отримувало допомогу   2259 одержувачів, яким здійснено нарахувань на суму 10398,1 тис. грн.  (станом на 01.04.2018 допомогу отримувало 2598 сімей, нараховано – 11481,6 тис. грн.).

 Державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям відповідно до Закону України  “ Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям ”  отримувало 1129 сім’ї, здійснено нарахувань на 17980,5 тис. грн. (станом на 01.04.2018 допомогу отримувало 1186 сімей на 16600,5 тис. грн.).

Державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам»  одержувало 905 особи, здійснено нарахувань на суму 5041,4 тис. грн. (станом на 01.04.2018 допомогу отримувало 903 одержувачів на 4793,4 тис. грн.).

Допомогу на догляд за психічнохворими інвалідами - 182 чол. на суму 1173,8 тис.грн. (за 3 місяці 2018 року –185 чол. – 1066,3 тис. грн..)

Державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам призначено 236 чол. на суму 1111,2  тис.грн. (за І кв. 2018р 199 чол. –914,7 тис.грн.).

Допомогу на догляд за перестарілими або інвалідами І групи –1714 чол. на суму 170,6 тис.грн. (за 2018р. 1678 чол. – 149,6 тис.грн.).

Компенсацію фізичним особам, які надають соціальні послуги призначено 16 чол. на суму 10,2 тис.грн. ( за 3 місяці 2018 року –10 чол. на суму 7,5 тис.грн.).

Державна допомога прийомній сім'ї – 4 сім'ям – 96,8 тис.грн. (за 2018р. 6 сім'ям – 87,0 тис.грн.).  

Субсидії на житлово-комунальні послуги здійснено нарахувань на 16007,8 тис. грн. Станом на 01.04.2018 субсидії нараховано на 83551,5 тис. грн..

Протягом І кв. 2019 року на тверде паливо та скраплений газ призначено субсидій  128 сімей, на 469,1 тис. грн. За І кв. 2018 р - 240 одержувачів  на суму 752,3 тис грн.. 

     Адресну допомогу внутрішньо-переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово – комунальних послуг за три місяці 2019 року виплачено 11 особам на суму 48,2 тис. грн. У 2018 році за три місяці виплачено 10 особам на суму 48,4 тис. грн..

Забезпечення організації видачі

одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка»

Відповідно до видаткових накладних ДСЗН Тернопільської облдержадміністрації з 01 січня 2019 року Бучацькому району було виділено 92 «пакунки малюка» (+ 2 шт. «пакунки малюка» залишок з грудня 2018 року).  До управління протягом січня-лютого місяця поточного року надійшло 30 заяв на отримання  «пакунків малюка», відповідно до яких, сім’ї з новонародженою дитиною були забезпечені одноразовою натуральною допомогою «пакунок малюка». Протягом І кварталу 2019 року Бучацькою ЦКРЛ та Золотопотіцькою РКЛ було врученно  породіллям  49 шт. «пакунків малюка». На залишку 15 шт.

 

Відділом обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці  за звітний період:

                                                                                               І кв. 2019р.  І кв. 2018р.

    Надано статус учасника війни  –                                                - чол.         (- чол.)

     Видано листів талонів на проїзд ветеранам війни –       4 шт.        (3 шт.)

     Видано посвідчень: „ Учасник війни ” -                           46 шт.        (2 шт.)

                                         „ Ветеран праці ” -                          -        ( 3шт.)

     Надано статус дитина війни –                                           4 чол.       (1чол.)

     Видано направлень в протезне підприємство –              189 шт.      (77 шт.)

     Видано інвалідам засобів реабілітації –                             -   шт.       (- шт.)         

     Видано санаторно-курортних путівок з ДСЗН  –                2 шт.          ( 1 шт.)   

     Оздоровлено згідно 3 стороннього договору                     - шт.             1 шт

     Виплачено допомоги до Дня Перемоги -                        ---                                     

     Прийнято заяв на одноразову допомогу інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам  –  28    заяв. (2019 р. –   39 заяв)

    Виплачено допомогу 4 інвалідам на суму 2,8 тис.грн. (2019 р. –2245.5 грн ).  Виплачено компенсації на бензин, ремонт, техобслуговування автомобіля та на транспортне обслуговування інвалідам – 1,7 тис.грн. (2019 р. – 7,5тис.грн.)

          1 інваліда було направлено до лікувально-профілактичних закладів для медичного обстеження лікувально-консультативною комісією для забезпечення автомобілем безкоштовно або на пільгових умовах. (2019 р. –  7  направлення)

      Виплачено допомоги воїнам ОУН –УПА  - 37,8  тис.грн. (2019 р. – 28,5   тис. грн)

     Виплачено компенсацій та допомог громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – 55,4 тис.грн. (2019р. – 57,6  тис .грн).

За І кв 2018 року виплачено одноразових допомог з райдержадміністрації    94 чоловікам на суму 42 тис.грн., а в 2019 році -  на суму 61,9 тис.грн.

Виплачено щомісячну допомогу членам сімей загиблих учасників АТО з обласного бюджету 18 тис.грн, з районного бюджету – 10,5 тис.грн.

 

Відділ персоніфікованого обліку осіб, які мають право на пільги:

     Станом на 01.04.2019 року до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги у Бучацькому районі внесено 18062 персональних облікових карток пільговиків, за той же період 2018 року відповідно – 18068   персональних облікових карток пільговиків.

 Загальна сума нарахованих пільг у І кв.2019 році – 5637.7 тис.грн, профінансовано – 5637.7тис. грн. Відповідно у І кв 2018 року нараховано – 2298.3 тис.грн, профінансовано   2059.8 тис.грн.

      Спеціалістами відділу державних соціальних інспекторів управління станом на 01.04.2019 року здійснено наступне:

      Упродовж першого кварталу 2019 року здійснено вибіркових перевірок особових справ – 580 (за перший квартал 2018 року – 1422). Виявлено  порушень  по  державних соціальних допомогах та житлових субсидіях на загальну суму 107623,09 грн. ( за той же період 2018 року – 59648,06 грн.), з них повернено на коштів суму 42294,53 грн. (відповідно за 1-ий квартал 2018 року – 24090,78 грн.)

      Проведено  обстежень  матеріально-побутових  умов проживання – 977 сімей ( у першому кварталі 2018 року – 593 сімей).

 

Робота по зверненню громадян :

За І квартал 2019 року до управління надійшло:

- 31 звернення (через урядову гарячу лінію), що на 7 звернень більше у порівнянні з відповідним періодом минулого року ( з них 23 звернення через урядову гарячу лінію), тобто на 29%

- за звітний період повторних звернень не було;

- 31 звернення з вищестоящих організацій, що на 8 звернень більше у порівняні з І кварталом  2018 роком, тобто на 35 %;

- 103 громадян було прийнято на особистому прийомі керівників структурних підрозділів управління, що на 41 чол. більше у порівнянні з відповідним періодом минулого року, тобто на 66 %.

Найбільш актуальними питаннями, які порушуються в зверненнях є:

-         призначення соціальних допомог;

-         призначення та виплата монетизації субсидії.

Відповідно до вимог Закону України “Про звернення громадян” усі звернення, які надійшли до управління протягом звітного періоду  розглянуті своєчасно у визначені терміни. Авторам  звернень, за наслідками їх розгляду, надано письмові відповіді.

Для зменшення кількості звернень громадян проводиться роз’яснювальна робота. Через веб-сайти райдержадміністрації за І квартал 2019 року  розміщено 11 інформаційно - роз’яснювальних статей щодо діяльності управління, у районній газеті «Нова доба» було опубліковано 2 статті інформаційного характеру (№ 4 (8835) від 25.01.2019 року та № 11 (8842) від 15.03.2019 року)  та дано одне інтерв’ю начальником управління районній газеті на тему: «В Україні паралельно запущені дві нові схеми монетизації субсидій. З травня залишиться тільки одна з них» (№ 9 (8840) від 01.03.2019 року).




Шановні відвідувачі!

Ми раді вітати Вас на нашому сайті. Тут Ви зможете дізнатись про основні соціально-економічні та суспільно-політичні події в житті району, ознайомитися з інформацією про діяльність районної державної адміністрації.
Сподіваємось, що  інформація, представлена на нашому сайті буде для Вас корисною і цікавою!

Анонси подій

Інформаційні послуги

 

 

 

.

Актуальна тема