Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги |
1. |
Місцезнаходження суб’єкта надання адміністративної послуги |
вулиця Шевченка, 20а 1 поверх
м. Борщів, Борщівський район
Центр адміністративних послуг м. Борщів |
2. |
Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги |
Понеділок – четвер 8.00 – 17.00
Обідня перерва з 13.00 до 14.00
п’ятниця - 8.00 – 15.30
обідня перерва – 13.00 – 14.00 |
3. |
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги |
(03541) 2-11-78 |
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги |
4. |
Закони України |
Закон України від 15 травня 2003 р. №755-ІV «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», стаття 20 |
5. |
Акти Кабінету Міністрів України |
- |
6. |
Акти центральних органів виконавчої влади |
Наказ Міністерства юстиції України від 14.12.2012 №1846/5 «Про затвердження Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців». |
7. |
Акти місцевих органів виконавчої влади / органів місцевого самоврядування |
- |
Умови отримання адміністративної послуги |
8. |
Підстава для одержання адміністративної послуги |
На запит юридичних осіб (її уповноважених представників), фізичних осіб |
9. |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
1. Запит про видачу довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців встановленого зразку;
2. Паспорт та документ, що засвідчує повноваження;
3. Копія квитанції, виданої банком, або копія платіжного доручення з відміткою банку про сплату коштів за отримання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців |
10. |
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Подається юридичними або фізичними особами (їх уповноваженими представниками) особисто або надсилаються поштовим відправленням з описом вкладення. |
11. |
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги |
За одержання довідки справляється плата (орган державної влади одержує безкоштовно) |
У разі платності: |
11.1 |
Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата |
1.Закон України від 15 травня 2003 р. №755-ІV «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», стаття 20.
2. Наказ Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємства від 20.10.2005 р. №99 «Про розмір та порядок внесення плати, що справляється за одержання витягу та довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців». |
11.2 |
Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу |
Один неоподатковуваний мінімум доходів громадян ; за кожен аркуш інформації на бланку встановленого зразка у розмірі 20% одного неоподатковуваного мінімуму доходів громадян.
Органи державної влади – безкоштовно
Документом, що підтверджує внесення плати є копія квитанції, виданої банком, або копія платіжного доручення з відміткою банку |
11.3 |
Розрахунковий рахунок для внесення плати |
Отримувач: Державна реєстраційна служба ,
Код ЄДРПОУ 37508344,
Реєстраційний рахунок № 31259272211767 в ГУДКС України м.Києві,
МФО 820019 |
12. |
Строк надання адміністративної послуги |
Протягом п’яти робочих днів з дати надходження запиту |
13. |
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги |
- у запиті про надання довідки відсутні критерії пошуку відомостей у Єдиному державному реєстрі;
- запитувачем не подано документ, що підтверджує внесення плати за отримання довідки, або плата внесена не в повному обсязі. |
14. |
Результат надання адміністративної послуги |
Довідка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців |
15. |
Способи отримання відповіді (результату) |
Видається заявнику або надсилається поштою на адресу |
16. |
Примітка |
- |